TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Whehehe... Te flauw... |

WOOWOWWOOWWOOW OMG!!!! 
DT: Geef eens wat meer info over haar? 
| Originally posted by Chicane WOOWOWWOOWWOOW OMG!!!! ![]() DT: Geef eens wat meer info over haar? |

Originally posted by Chicane Gaarne ![]() Leeftijd? |
| Originally posted by Flipper01 Ik heb net ff op de TA-map gekeken, maar ik zie DanceTrend er zo niet bij staan (DOORGEVEN).. |
Mja om precies te zijn woon ikzelf in Roden 
De enige echte Tranceaddict uit Roden!!
(Van de VRIJBUITER!!
)
oooow roden? stuur dr maar ff door naar mij dan
groningen - roden is makkelijk te doen.
groningen - leeuwarden ook nog wel
small business ... mooi! dat past ook nog wel bij mijn studie: ibms 
lijkt me duidelijk 
Waar woon jij dan? 
DT: 19 en vrijgezel... hmmm... alleen Leeuwarden is wel takke eindje weg... maar liefde overwint alles toch?
Mastah JC: Die Suzanne mag er ook wel wezen... meer pics please 
| Originally posted by DanceTrend Waar woon jij dan? |
Nee ik geloof t wel 
Mja waar zit je op school enz.?
Blaa.. 
hanzehogeschool groningen.... ben zow af en toe nog weleens in de 6 tieten te vinden...(groninger weet wat ik bedoel
)
studeer aan hanze hogeschool -> IBS -> IBMS
en ja HET probleem van groningen: veeeeeeel te veel mooie vrouwen. echt ongezond!!!!
maar goed. k sta nog niet op de party pictures van tiesto @ the palace. dus helaas. geen picture voor jullie (meiden) 
Ja ik weet zeker wel wat je bedoelt
Daar ben ik ook meestal te vinden..
En idd veel mooie vrouwen alleen zeer veel huppel / kak / popi jopie 
ach joh.. int donker, en zonder kleren merk je niet veel vant popi jopi verhaal hoor.
en de dag erna kick je ze toch gewoon de deur uit???
(zou dat de reden zijn dat ik al jaren zonder vriendin zit??? :P)
ow k heb nu ook un pic gepost in die thread met foto's van leden deel 2 ofzow. whatever
(die mag hier niet. dit is un zusjes draad)
mijn zusje is 8 beetje te jong voor jullie dekhengsten, en heb geen pic, en me andere is 23, hartstikke bezet, en ook geen pic. helaas. 
(dat ff als extra info
)
zoww de draaibar in de 6 tieten regeert!!
| Originally posted by arjoderoon zoww de draaibar in de 6 tieten regeert!! |
Maar ik herken je niet van de foto..
das ook niet zow gek... dr komen onwijs veel luitjes... en k ben dr ook niet de hele tijd... (het feest heeft ook un draaibar ben ik achter gekomen
)
k ga ook nie zow heel veel uit. laat den haag niet toe! (lees: studiefinanciering)
maargoed. als dr weer keer leuk feessie is in the palace (k heb gemailed of ze armin keer willen boeken voor 3 uurs set ofzow
)
dan euh meeten we wel ofzow. NEEM JE ZUSSIE MEE 
Mja das waar.
Als Armin komt ben ik zeker van de partij 
ha jij weet ook van geen ophouden he 
als armin komt... laat ik het wel weten hier (vooropgesteld dat ik het te horen krijg van de mensen van the palace)
maargoed. we zijn lekker offtopic bezig!!! (laatste 20 berichten zijn van ons 2?)
we moeten een groningen forum aanmaken joh 
Uitgebabbeld?
Anywayz, heb vanaaf een vriendin gezien van ut zusje van zip... Nou... ik hou ut wel bij het zusje zelf 
ja we zijn uitgebabbeld 
hahahaha. sorry!! mijn oprechte excuses
maar euh, die meid die jij in je avatar hebt. wiens zusje is dat dan???
(daar wil ik ook nog wel zo'n nieuw beschuitje mee eten...(zo'n beschuit met zo'n gaatje))
| Originally posted by arjoderoon zo'n beschuit met zo'n gaatje |
| Originally posted by raoel Als het maar een gaatje heeft.... [edit] spelling [/edit] |
| Originally posted by arjoderoon ja we zijn uitgebabbeld ![]() hahahaha. sorry!! mijn oprechte excuses |

| Originally posted by arjoderoon maar euh, die meid die jij in je avatar hebt. wiens zusje is dat dan??? |
| Originally posted by arjoderoon (daar wil ik ook nog wel zo'n nieuw beschuitje mee eten...(zo'n beschuit met zo'n gaatje)) |
OMG!!!
Zip's zussie was vandaag op TV
Kheb ut filmpje kunnen downen en wilde ff een screenshot posten... Maar ut filmpje is Real Media, en ik krijg ut nie voor mekaar om er een screenshot van te maken. Ut beeld is gewoon zwart
Iemand tips?
Grtz!
| Originally posted by eieregooie OMG!!! Zip's zussie was vandaag op TV Kheb ut filmpje kunnen downen en wilde ff een screenshot posten... Maar ut filmpje is Real Media, en ik krijg ut nie voor mekaar om er een screenshot van te maken. Ut beeld is gewoon zwart Iemand tips? Grtz! |