TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
heheheeh heyhey m8^^
ik ben er weer!!!!!
welkom allen 
Nee he, niet nog meer BreeZahs 
ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.. want ik ben prcies het tegenovergestelde van..
heb je het wel tegen mij.. explain pls
| quote: |
| Originally posted by LegAcyofTrAnce ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.. want ik ben prcies het tegenovergestelde van.. heb je het wel tegen mij.. explain pls |
hewheheh u got me there m8
Het wordt al voor me uitgelegd 
Inderdaad....Dat versta ik onder Breezah. En aangezien de meeste mensen hier daar volgensmij een hekel aan hebben, zei ik het maar even 
Sinds wanneer heeft iedereen hier de hobby sex? Volgensmij zijn jullie gewoon allemaal een stelletje RUKKERS, zoals Remy-D het zou zeggen (waar is die eigenlijk? Netzoals JP?)....
Verder heb ik maar 1 ding toe te voegen: laat-je-rimmen!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Het wordt al voor me uitgelegd ![]() Inderdaad....Dat versta ik onder Breezah. En aangezien de meeste mensen hier daar volgensmij een hekel aan hebben, zei ik het maar even ![]() Sinds wanneer heeft iedereen hier de hobby sex? Volgensmij zijn jullie gewoon allemaal een stelletje RUKKERS, zoals Remy-D het zou zeggen (waar is die eigenlijk? Netzoals JP?).... Verder heb ik maar 1 ding toe te voegen: laat-je-rimmen! |
Boeren aan de macht! Ole, ole
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner snuggle, je wordt gewoon bang he, omdat er nu een boereninvasie komt! Boeren aan de macht! Ole, ole |
!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Hoho, Bram (snuggle dus) komt zelf uit het boerenland (toch?). Hij mag dan wel in hoog tempo bezig zijn z'n achtergrond te verloochenen maar toch ! |
Breezah en boeren....tsja....
Ik kom uit Didam, een plaatsje op de rand van de achterhoek, tussen Arnhem en Doetinchem (al heb ik meer een voorliefde voor Doetinchem).
Maar na 5 jaar in Enschede te hebben gewoond en nu al meer dan een jaar in Den Haag moet dat boerse eruit 
Aangenaam. Ik ben Vash, draai al 5 jaar lang en ben inmiddels meer geinteresseerd in de apparatuur dan het draaien zelf 
Kom uit omgeving Nijmegen, favoriete muziek zijn trance en techno. Favoriete producers zijn Marco V, Probspot en Phynn.
| quote: |
| Originally posted by DjVash Aangenaam. Ik ben Vash, draai al 5 jaar lang en ben inmiddels meer geinteresseerd in de apparatuur dan het draaien zelf ![]() Kom uit omgeving Nijmegen, favoriete muziek zijn trance en techno. Favoriete producers zijn Marco V, Probspot en Phynn. |
Dank u 
/edit: Timing! Gepost om 13:37 
Oh leuk, dit topic had ik dus niet gezien.
Ik ben dus Jerry, 36 jaar.
Draai al 10 jaar. Laatste tijd niet echt meer actief,
maar heb wel aardig wat leuke gig's gehad. (zie: www.groovecollection.nl)
Woon nu 10 jaar in Spijkenisse (onder Rotterdam), maar kom oorspronkelijk uit Den Haag.
Hou eigenlijk van progressive, maar dan wel in de breedste vorm.
Dus ook de hardere variant die Digweed draait en de relaxte melodieuze kant van prog.
Schrijf het meest op me eigen board (progressive only
),
maar lees en schrijf ook wel hier en op CC en Phono
Verder heb ik een schijthekel aan massa-hysterie (merkkeding, voetbal, trance etc...) 
| quote: |
| Originally posted by GrooveCollect. Verder heb ik een schijthekel aan massa-hysterie (merkkeding, voetbal, trance etc...) |
welkom welkom
Eindelijk weer eens een nieuwe niet trance liefhabber
| quote: |
| Originally posted by New Wave Fantastisch welkom welkom Eindelijk weer eens een nieuwe niet trance liefhabber |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nou, hij komt er niet heel sterk voor uit en rellen doettie niet |
Ello Ello!
Ik zag dat dit de nationale voorstel-thread is, so here goes nothing!
Ik ben Joost, en op dit forum Collenius. Ik studeer nog in Groningen, ben halverwege; maar werk ook gedeeltelijk in Amsterdam.
Daarnaast zit ik in een feestband (jaja), De Jukeboxband, waar het vooral om de lol draait; en dat is toch ook gelijk het allerbelangrijkste in het leven IMHO.
Verder maak ik lekkere cheezy muziek samen met twee vrienden onder de naam BigTits (houd die naam in de gaten), en voor het stampwerk wat ik zelf ook kan waarderen gebruik ik de naam ... Collenius.
Om het voorstellen dan helemaal af te maken, hierbij twee nummers die ik gemaakt heb. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was er een Blank en Jones contest. Ik heb hier niet aan meegedaan (vond de wedstrijdvoorwaarden belachelijk - tsja je bent rechtenstudent of je bent het niet); maar er wel een nummer voor gemaakt. Download hier Collenius' Flowtation
En toen ik in een liveset van Marco V 'Bang Bang' hoorde, dacht ik gelijk: wat zou het handig zijn om daar een bootleg/LP versie van te hebben. Maar die kwam maar niet, en toen heb ik er zelf maar een gemaakt. Zo ben ik dan ook wel weer
Bang Bang kun je hier downloaden...
Zoooo... genoeg voorgesteld.
Ciao en tot ziens op het forum!
| quote: |
| Originally posted by collenius Ello Ello! Ik zag dat dit de nationale voorstel-thread is, so here goes nothing! Ik ben Joost, en op dit forum Collenius. Ik studeer nog in Groningen, ben halverwege; maar werk ook gedeeltelijk in Amsterdam. Daarnaast zit ik in een feestband (jaja), De Jukeboxband, waar het vooral om de lol draait; en dat is toch ook gelijk het allerbelangrijkste in het leven IMHO. Verder maak ik lekkere cheezy muziek samen met twee vrienden onder de naam BigTits (houd die naam in de gaten), en voor het stampwerk wat ik zelf ook kan waarderen gebruik ik de naam ... Collenius. Om het voorstellen dan helemaal af te maken, hierbij twee nummers die ik gemaakt heb. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was er een Blank en Jones contest. Ik heb hier niet aan meegedaan (vond de wedstrijdvoorwaarden belachelijk - tsja je bent rechtenstudent of je bent het niet); maar er wel een nummer voor gemaakt. Download hier Collenius' Flowtation En toen ik in een liveset van Marco V 'Bang Bang' hoorde, dacht ik gelijk: wat zou het handig zijn om daar een bootleg/LP versie van te hebben. Maar die kwam maar niet, en toen heb ik er zelf maar een gemaakt. Zo ben ik dan ook wel weer Bang Bang kun je hier downloaden...Zoooo... genoeg voorgesteld. Ciao en tot ziens op het forum! |
Ik vind je avatar nogal aanstoot gevend 
Welkom ook btw 
Bangbang..........uit welke fucking film komt dat?!?!? Ik heb het ergens gehoord........waarwaarwaarwaarwaar?
Welkom trouwens. 
Kill Bill 1
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Kill Bill 1 |
Wellcum 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.