TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »
Ja herre jevvlar.... TA 4ever

steve fel bild juh!!! 
ja herre jevvlar nu blire drive through kebab
gråter när jag läser allt... ville också ha varit med 
istället fick jag ligga på mitt loggement i min lilla trånga osköna säng och lyssna på min minidisk i mörkret.... *snyft* *snyft*
Feta bildeR! 
| quote: |
| slutsats: jag tar aldrig illa upp |
dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen 
| quote: |
| Originally posted by Vizay dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen |
åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå 
| quote: |
| Originally posted by Vizay åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå |

harr harr kanske de 
amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr?
| quote: |
| Originally posted by Vizay harr harr kanske de ![]() amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr? |

allvarligt, va ere för geni som tagit de där bilderna? fick idén till det etc. sjukt cooooooooolt... vill ha som bakgrundsbild alltså! najs som fan
den där festen i feb. ja visste inte ens om den.. å ja om nån borde vetat om den.. hoho.. aja 
hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså 
men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså ![]() men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso |
(hohoh, kallar ni er så nu)?
:P
ja snodde den till mitt skrivbord om d e ok?
Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen
eftersom detta är norrköping...
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen eftersom detta är norrköping... |

efter 6timmars dansande sätta upp ett krångligt tält?
och frysa sönder??
nej tack
sover hellre på en buss eller ett tåg hem 
vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa 
pax för glorie 
muahaha
TA-tent 
hoho 5on5 ormgrop 
glorie: tror de va jag å dioxys som började fippla med det där först....försökte hålla ett T å A men de gick inge bra så vi la dom på marken...irriterande bara att den översta glowsticken i T inte lyser 
men de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos
| quote: |
| Originally posted by Vizay de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos |
mmh, eller så säger du åt din general eller vadsomhelst där du är att bygga ett hus åt oss därborta, nära och bra till festen 
| quote: |
| Originally posted by dbl vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa ![]() pax för glorie |
gruppkram e bra.. kan man hålla värmen kanske 
| quote: |
| jag vet hur vi gör... vizay.. du får ta och köpa en lägenhet där och så kan alla TA sova där och sen kan du ju sälja den eller nått om du vill |
annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde... 
| quote: |
| Originally posted by Vizay annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde... |
dbl: tyvärr så har ju då jag första pax skulle jag tro 
fast hon kanske har nån polare över åt dej också min blonde vän 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.