TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »

Posted by SteveTranz4ever on Feb-01-2003 21:35:

Ja herre jevvlar.... TA 4ever

Posted by Vizay on Feb-01-2003 21:45:

steve fel bild juh!!!

ja herre jevvlar nu blire drive through kebab

Posted by dbl on Feb-01-2003 22:02:

gråter när jag läser allt... ville också ha varit med

istället fick jag ligga på mitt loggement i min lilla trånga osköna säng och lyssna på min minidisk i mörkret.... *snyft* *snyft*

Posted by robstar on Feb-01-2003 22:26:

Dancing Dude

Feta bildeR!

quote:
slutsats: jag tar aldrig illa upp

Fuck You!

HaHa

Posted by Vizay on Feb-01-2003 22:34:

dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen

Posted by dbl on Feb-01-2003 22:36:

quote:
Originally posted by Vizay
dbl du får en ny chans i februari mannen...då förväntar jag mig att se dig på festen

skall ta och kolla upp datumet för festen och se om jag kan komma

EDIT: ok.. kollade nu på mitt schema... jag går av på fredag morgon (28 feb) så jag e uppe i sthlm då... sen börjar jag på måndag igen så det finns la bra chanser att jag kan komma

Posted by Vizay on Feb-01-2003 22:41:

åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå

Posted by dbl on Feb-01-2003 22:43:

quote:
åhå så du e i sthlm då...perfa....då får du glida med resten av sthlmsmaffian som ska dit dårå

japp
hmmm.. undra om Thomas (som skriver våra scheman) visste om festen och baserade mitt schema på detta... hmmm

Posted by Vizay on Feb-01-2003 23:09:

harr harr kanske de

amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr?

Posted by dbl on Feb-01-2003 23:12:

quote:
harr harr kanske de

amen fett skoj...enda jag funderade på e hur man tar sig dit...har steve bil då igen lr?

tänkte på det också... ahh.. får la försöka sno en helikopter 4 härifrån

får nog alla plats i skulle jag tro

Posted by Glorie on Feb-01-2003 23:16:

Monkey Dancer 2

allvarligt, va ere för geni som tagit de där bilderna? fick idén till det etc. sjukt cooooooooolt... vill ha som bakgrundsbild alltså! najs som fan

den där festen i feb. ja visste inte ens om den.. å ja om nån borde vetat om den.. hoho.. aja

Posted by Rikard on Feb-01-2003 23:21:

hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså

men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso

Posted by Glorie on Feb-01-2003 23:29:

quote:
Originally posted by Dioxys
hehe, helt enkelt min idé från allra första början alltså

men kunde inte gjort det lika bra utan mina medarbetare... stocholmo mafioso

hehehhe, ja anade att d var ni (hohoh, kallar ni er så nu)? :P

aaaa, klockren bild alltså..! Häftigt värre ja snodde den till mitt skrivbord om d e ok?

fick mig att börja tänka på en annan bild som jag såg..det var nån gammal staty (säkert nån trist författare eller så) där nån skön människa hade stoppat glowsticks i händerna på han å fotat.. ser coolt ut

Posted by mindshooter on Feb-01-2003 23:34:

Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen eftersom detta är norrköping...

Posted by dbl on Feb-01-2003 23:41:

quote:
Originally posted by mindshooter
Ja om inte trancemobilen går så är det tåg eller nåt som gäller...hoppas ni förstår att det är till att fixa ny sovplats nu igen eftersom detta är norrköping...

sovplats.. hmm.. försöker sno ett ensammavargen tält härifrån så kan man sova ute i skogen
himmla mysigt tält.. och har man 2 så kan man ju alltid sätta ihop dem till gaywolf

Posted by Rikard on Feb-01-2003 23:48:

efter 6timmars dansande sätta upp ett krångligt tält? och frysa sönder?? nej tack sover hellre på en buss eller ett tåg hem

Posted by dbl on Feb-01-2003 23:57:

vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa
pax för glorie

Posted by Rikard on Feb-01-2003 23:58:

muahaha
TA-tent

Posted by Vizay on Feb-02-2003 00:00:

hoho 5on5 ormgrop

glorie: tror de va jag å dioxys som började fippla med det där först....försökte hålla ett T å A men de gick inge bra så vi la dom på marken...irriterande bara att den översta glowsticken i T inte lyser

men de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos

Posted by dbl on Feb-02-2003 00:05:

quote:
de e en bra fråga hur vi gör med norrköping efter festen...kanske finns nån där man kan kvarta hos

jag vet hur vi gör... vizay.. du får ta och köpa en lägenhet där och så kan alla TA sova där och sen kan du ju sälja den eller nått om du vill

Posted by Rikard on Feb-02-2003 00:09:

mmh, eller så säger du åt din general eller vadsomhelst där du är att bygga ett hus åt oss därborta, nära och bra till festen

Posted by Glorie on Feb-02-2003 00:10:

Wink

quote:
Originally posted by dbl
vadå frysa.. vi får la krama om varandra allihopa
pax för glorie

ahhhhhh va gullit... gruppkram e bra.. kan man hålla värmen kanske

quote:
jag vet hur vi gör... vizay.. du får ta och köpa en lägenhet där och så kan alla TA sova där och sen kan du ju sälja den eller nått om du vill

haha

det e ju många tranceclubbers som bor i nkpg.. ni kanske kan värva nån där.. ?

Posted by Vizay on Feb-02-2003 00:18:

annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde...

Posted by dbl on Feb-02-2003 00:25:

quote:
annars vet jag en nymfomanblondin 19 bast gammal som bor där....fast jag har inte haft så mycke kontakt med henne på sistonde...

hmm.. pax för att bo där

Posted by Vizay on Feb-02-2003 00:54:

dbl: tyvärr så har ju då jag första pax skulle jag tro

fast hon kanske har nån polare över åt dej också min blonde vän

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 »