TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »
| quote: |
| Originally posted by ScuL lol ![]() jag tror att sverige �r det enliga landet som har 'allm�nsr�tt'.. hur mycket personer �r det som beh�ver sovplats? jag bor cirka 3.5 mil fr�n festivalterr�ngen men vet inte om jag har tillr�ckligt plats. (d skulle vara billigaste l�sningen lr hur) |
�r det f�r en eller tv� n�tter?
jag ska kolla vid min f�r�ldrar.. tror inte att de har problem med det.
Jopp det �r tv� n�tter...
Det vore s� underbart sn�llt om det gick... Vi �r dom sn�llaste s� vi kommer inte vara till besv�r, bara sova sen f�rsvinner vi om de �r s�. Vi kommer nog i vilket fall som helst ha med oss egna luftmadrasser och sovs�ckar s� de l�ser sig med liggplats.
Kan �ven t�lta p� tomten... typ.
Scul... du f�r sl�nga upp en bild p� dig sj�lv s� vi vet vem du �r...
S� h�r ser jag ut i alla fall.
http://medlem.spray.se/djstevi...
[edit] Fick just reda p� att jag inte kommer f� n�t presspass, Gurgel p� TC har f�rs�kt fixa �t mig men presslistan var full. Inge film fr�n omr�det allts�
Kanske man kan f� en tjej att ta p� sig en j�tte BH och stoppa in min kamera d�r... 
Kan �ven t�lta p� tomten... typ. |

eftersom jag s�g dig i Trance Energy videon =)
| Originally posted by SteveTranz4ever S� h�r ser jag ut i alla fall. http://medlem.spray.se/djstevi... |
| Originally posted by ScuL jag har massor av bilder under mina pryllar @ lunar ... har samma nickname d�r. men h�r �r en bild som �r mest recent: ![]() f�rresten, jag vet hur du ser ut steve eftersom jag s�g dig i Trance Energy videon =) |

| Originally posted by Kongo_kim WTF!!! s� det �r inte du p� din avatar |

| Originally posted by SteveTranz4ever Ska bli kul att h�ra om du pratar lika bra som du skriver p� Svenska ![]() |
Scoul: Hur kommer det sig att du kan s� bra svenska egentligen? Bott i sverige eller s�? =)
| Originally posted by St_Andrew Scoul: Hur kommer det sig att du kan s� bra svenska egentligen? Bott i sverige eller s�? =) |

| Originally posted by ScuL nej.. 100% autodidakt.. har l�rt det sj�lv. utan courses, bara internet och ordboken. n�gra personer hj�lpte till, till exempel min b�sta kompis (som bor i Sverige), och Jenny ![]() jag b�rjade ungef�r i 1998. |
| Originally posted by St_Andrew WOW det e riktigt bra gjort! ipmonerad som fan!!!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Kanske man kan f� en tjej att ta p� sig en j�tte BH och stoppa in min kamera d�r... |
| Originally posted by reveal h�rre du mannen... du som �r s� kreativ av dig borde fan ta p� dig en j�tte-bh sj�lv, och smuggla in kameran |

Ey, scul.... nu s�g du minsann lite annorlunda ut, �n va ja minns dig
I like your hair!!!
| Originally posted by Glorie Ey, scul.... nu s�g du minsann lite annorlunda ut, �n va ja minns dig I like your hair!!! |
men tack iaf
BIG CREDS TO SCUL !!!
Han har fixat s� vi f�r slagga hos hans f�r�ldrar... TACK SOM FAN ! 
Imorrn b�r de av 
Scul �r min idol just nu!! �nskar hag hade en fribiljett till s� att jag kunde bjuda dig med mannen
.
Kommer bli riktigt najs det h�r!
Snart drar vi
lol 
det e lugnt 
det finns n�gra saker vi ska prata om men det l�ser sig 
Mest av nyfikenhet...
Hur mycket ber�knar ni att denna resa kommer g� p� nu n�r ni b�de har bil och sovplats fixat?
Finns det n�gon plats kvar i bilen?
Re: Mest av nyfikenhet...
| Originally posted by AC. Hur mycket ber�knar ni att denna resa kommer g� p� nu n�r ni b�de har bil och sovplats fixat? Finns det n�gon plats kvar i bilen? |
Klart v�rt de...
vilka e de andra tv� som ska �ka med? n�n man k�nner till? 
Och har ni stefans bil eller? 
Se till att dokumentera resan v�l, k�r lugnt � ha det naaaajz! 
| Originally posted by Glorie vilka e de andra tv� som ska �ka med? n�n man k�nner till? ![]() Och har ni stefans bil eller? ![]() Se till att dokumentera resan v�l, k�r lugnt � ha det naaaajz! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Klart jag kommer k�ra lugnt.. kommer snitta runt 130-140.... |
Re: Mest av nyfikenhet...
| Originally posted by AC. Hur mycket ber�knar ni att denna resa kommer g� p� nu n�r ni b�de har bil och sovplats fixat? Finns det n�gon plats kvar i bilen? |
L�ste detta p� en tr�d h�r p� forumet....
Inkomsten:
kaartverkoop 35.000 x 50 = 1.750.000
parkeren 15.000 x 8 = 120.000
drank(+eten) verkoop = 35.000 x 25 = 875.000
verhuur stalletjes = 10.000
verkoop merchandise ter plekke = 50.000
reklame (Camel etc) = 100.000
totaal: 2.905.000
Uitgaven:
Floriade huur = 650.000
Geluid + Licht huur (+personeel) = 450.000
Huur tenten/stellages/inr_ichting = 200.000
Reklame + flyers = 150.000
Artiesten incl onkostenvergoeding = 300.000
Security + parkeerregelaars = 100.000
Eten + drinken + personeel = 300.000
EHBO = 50.000
Verzekeringen = 125.000
Auteursrechten 100 uur muziek = 87.500
Vrijkaartjes + gasten = 75.000
totaal = 2.492.500
WINST BIJ 35.000 BEZOEKERS: 412.500 EURO
Totalt kostar Mysteryland 2,9 Miljoner EURO lr i svenska pengar 2,9 Miljarder ??? lr �r det bara jag som inte h�nger med alls