TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Chicane Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen. Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om... Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T. |
bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat |
*grinz* overloper, dat woord ken ik nog van de basisschool 
waarnaartoe ben ik overgelopen? 
bann mij en ge zult het bezuren *burp*
(goh wat heb ik t toch druk op me stage)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus (goh wat heb ik t toch druk op me stage) |
are there any brazilian in the line up??
| quote: |
| Originally posted by Psychonoise are there any brazilian in the line up?? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Yes, DJ Jean. |
hahaha!!! afff...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja. |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3 |
Ieder zn ding toch
Mijn reactie was eigenlijk niet zo heftig bedoeld kwam er alleen heftiger uit dan de bedoeling was, excuus
Kijk ik mag dan wel ID&T in me sig/avatar hebben maar ik ben nog steeds objectief tegenover ID&T. Wat mij zo aan ID&T boeit is dat ze ondernemings lef hebben en dat telkens weer goed uitpakt. Ze laten alles aan bod komen wat de hedendaagse dance-scene te bieden heeft. Dat daar verkeerd volk op af komt is niet ID&T z'n schuld vind ik. Dat is meer iets dat mensen elkaar onderling lopen op te fokken, zo van 'ik ga naar IC toe dus ik ben cool' en dat gaat buiten ID&T om, ID&T biedt het alleen aan en speelt er op in. Dat is gezonde handelslef lijkt mij.
Over die eventuele CD's, je zou ze in 1 release kunnen doen ja, heb je gelijk in. Ik weet wel zeker dat mensen dan gaan mekkeren dat ID&T veel beter CD x weg had kunnen laten omdat het geen meerwaarde biedt aan het geheel, vandaar die meerdere releases van 1 thema denk ik.
ID&T heeft ook best negatieve kanten hoor, vooral het niet reageren op mailtjes stoort me mateloos. Ook dingen beloven, mensen opgeilen met prachtige idee�n en het vervolgens niet nakomen ervan is ook zoiets.
Drie dingen:
Ten eerste ID&T is de Microsoft van de Dance wereld aan het worden, of mischien zijn ze dat al.
Ten tweede muziek onder de noemer "House" of hoe je het ook wilt noemen, is onder de hand zo ingebeurgerd dat iedere boer tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc.
Derde en laatste punt commercie is de doodsteek van bepaalde stromingen binnen het electronische genre aan het worden met name voor Trance en Hardstyle....
Conclusie:
Het wordt tijd dat er iets nieuws komt 
Er zijn zat nieuwe dingen alleen daarvoor moet je gewoon naar paradiso of de melkweg of andere clubs. Ben benieuwd wat id&t gaat doen met de progressive zijn nog maar 2 namen bekend.
| quote: |
| Originally posted by Raymond is onder de hand zo ingebeurgerd dat IEDERE BOER tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc. |
Hey all my Dutch friends... for the third time this year I will attend to a great party in Holland 
I hope this will be a night to remember...
Take care all and see ya there ! // Steevee 
eindelijk iemand die positief is over een feest en niet zit te zeuren![]()
IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest 
| quote: |
| Originally posted by Duke2003 IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest |
Als Innercity net zo goed wordt als Mysteryland dan mogen we nu al in de handen wrijven 
Wat ik me nu afvraag: waarom staat Renato Cohen nog niet op de lineup? Die zou er toch wel bij moeten.. Is toch een Braziliaan..
| quote: |
| Originally posted by Optimus eindelijk iemand die positief is over een feest en niet zit te zeuren |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot. |
Ik wil wel zo'n poster hebben, die zijn wel cool. Die ABRI posters.
Heb er nog 1 van 2 jaar geleden, zo'n grote paarse. Best vet om ergens een keer je kamer mee te behangen!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.