TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by HBtje on Oct-25-2003 14:35:

quote:
Originally posted by Chicane
Jullie kennen Cave - Carnival allemaal al maar ik weet zeker dat 80% van het bezoekend volk op IC die nog lang niet kent en misschien vaagjes weet te herinneren van TiC toen die Brazillian opkwamen.

Noem dan maar eens een ander nummer wat passend is bij dit jaars IC theme? Moet ook nog lekker klinken bij het grote volk want daar draait het om...

Beetje jammer dat jullie Cave afkraken, ik vind het uitstekend erbij passen en goed gekozen van ID&T.

mee eens ook. Vind het nummer nog steeds vet, past er uitstekend bij vind ik lekker trommelen yahoo

Posted by Miss Proximus on Oct-25-2003 14:55:

bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat

Posted by New Wave on Oct-25-2003 15:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
bla BLA blaaaaaaaaaaaaaaat

Kan iemand deze overloper effe bannen, haar posts worden steeds zinlozer.
Voordat dit uit de hand loopt moeten er toch maatregelen genomen worden.

Posted by Miss Proximus on Oct-25-2003 16:42:

*grinz* overloper, dat woord ken ik nog van de basisschool

waarnaartoe ben ik overgelopen?

bann mij en ge zult het bezuren *burp*

(goh wat heb ik t toch druk op me stage)

Posted by New Wave on Oct-25-2003 19:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
(goh wat heb ik t toch druk op me stage)

Kutslet, kom dan terug, ik mis je

Posted by Psychonoise on Oct-25-2003 19:25:

are there any brazilian in the line up??

Posted by New Wave on Oct-25-2003 19:55:

quote:
Originally posted by Psychonoise
are there any brazilian in the line up??

Yes, DJ Jean.

Posted by SnuggLe on Oct-25-2003 20:02:

quote:
Originally posted by New Wave
Yes, DJ Jean.

WhaAHAHAHAHAHAHAH!

DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot.

Posted by Psychonoise on Oct-25-2003 20:53:

hahaha!!! afff...

Posted by Chicane on Oct-26-2003 07:40:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja.

Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3

Posted by Ding Chavez on Oct-26-2003 09:13:

quote:
Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait

En dat is nou precies de reden dat ik niet meer naar die grote feesten ga. Een Dj die een enorme rukset neerzet met slecht mixwerk krijgt een zaal plat door makkelijke deuntjes en de Dj die een wereldset neerzet met strak mixwerk en misschien wat minder tot de verbeelding sprekende platen (voor die 80%) staat voor een half lege zaal te draaien...
Doe mij maar feestjes waar men voor de Dj komt en waar 80% het wel uitmaakt wie of wat er draait en vooral hoe.

Posted by SnuggLe on Oct-26-2003 10:36:

quote:
Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3

Rustig maar, dat doe ik ook niet. Boek koop ik maybe wel.
Maar kerel, tuurlijk snap ik ID&T wel, maar vind jij het zelf OOK niet kut dan? Jij koopt veel cd's etc, zou jij het dan ook niet veel handiger vinden om zoiets in 1x te kopen, ipv 2x dat 10 euro duurder is???
Ik snap je wel dat je ID&T verdedigt (...ze hebben commercieel gezien een punt...), maar je gaat er wel ERG ver in, zelfs als het slechter is voor je portemonnee.

En dat Cave het nr is boeit me geen kont, zolang ik het niet 10000x hoor moeten ze doen wat ze willen, ik ga er toch niet heen.

Om nog even door te gaan 'zeuren':
De afgelopen weken zijn er 10 mensen naar me toe gekomen (kennissen, vrienden) van "He joh, ga je nog naar Innercity?? Ga mee man! Ga mee, ik ga ook". Die mensen waren heel erg verbaasd toen ik zei van "Nee, niets voor mij, niet mijn feestje, ik ga niet".
"Waarom niet?", vroegen ze.
Antwoord: "Nou, omdat er heel veel mensen komen, zoals jullie, die nog nooit een feest bezocht hebben, en nu wel ineens gaan. Dat komt de sfeer etc niet ten goede. Daarom ga ik niet."
Iedereen me verbaasd aankijken. Maar dit is de nr1 reden waarom ik niet ga.

Posted by Chicane on Oct-26-2003 10:51:

Ieder zn ding toch Mijn reactie was eigenlijk niet zo heftig bedoeld kwam er alleen heftiger uit dan de bedoeling was, excuus Kijk ik mag dan wel ID&T in me sig/avatar hebben maar ik ben nog steeds objectief tegenover ID&T. Wat mij zo aan ID&T boeit is dat ze ondernemings lef hebben en dat telkens weer goed uitpakt. Ze laten alles aan bod komen wat de hedendaagse dance-scene te bieden heeft. Dat daar verkeerd volk op af komt is niet ID&T z'n schuld vind ik. Dat is meer iets dat mensen elkaar onderling lopen op te fokken, zo van 'ik ga naar IC toe dus ik ben cool' en dat gaat buiten ID&T om, ID&T biedt het alleen aan en speelt er op in. Dat is gezonde handelslef lijkt mij.

Over die eventuele CD's, je zou ze in 1 release kunnen doen ja, heb je gelijk in. Ik weet wel zeker dat mensen dan gaan mekkeren dat ID&T veel beter CD x weg had kunnen laten omdat het geen meerwaarde biedt aan het geheel, vandaar die meerdere releases van 1 thema denk ik.

ID&T heeft ook best negatieve kanten hoor, vooral het niet reageren op mailtjes stoort me mateloos. Ook dingen beloven, mensen opgeilen met prachtige idee�n en het vervolgens niet nakomen ervan is ook zoiets.

Posted by Raymond on Oct-26-2003 11:00:

Drie dingen:

Ten eerste ID&T is de Microsoft van de Dance wereld aan het worden, of mischien zijn ze dat al.

Ten tweede muziek onder de noemer "House" of hoe je het ook wilt noemen, is onder de hand zo ingebeurgerd dat iedere boer tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc.

Derde en laatste punt commercie is de doodsteek van bepaalde stromingen binnen het electronische genre aan het worden met name voor Trance en Hardstyle....

Conclusie:

Het wordt tijd dat er iets nieuws komt

Posted by magrec on Oct-26-2003 11:18:

Er zijn zat nieuwe dingen alleen daarvoor moet je gewoon naar paradiso of de melkweg of andere clubs. Ben benieuwd wat id&t gaat doen met de progressive zijn nog maar 2 namen bekend.

Posted by snitz on Oct-26-2003 11:41:

quote:
Originally posted by Raymond
is onder de hand zo ingebeurgerd dat IEDERE BOER tegenwoordig staat te stampen op Innercity etc.

LET OP JE WOORDEN JIJ VLEGEL

Posted by SteveTranz4ever on Oct-26-2003 12:16:

Hey all my Dutch friends... for the third time this year I will attend to a great party in Holland

I hope this will be a night to remember...

Take care all and see ya there ! // Steevee

Posted by Opti on Oct-26-2003 12:19:

eindelijk iemand die positief is over een feest en niet zit te zeuren

Posted by Duke2003 on Oct-26-2003 19:58:

IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest

Posted by snitz on Oct-26-2003 21:15:

quote:
Originally posted by Duke2003
IK HEB N KAARTJE!!! voor m'n verjaardag gekregen van vrienden, echt cool! en ja, ik ga voor de eerste keer naar een groot feest

das een verdomd goed begin

Posted by jp on Oct-26-2003 21:27:

Als Innercity net zo goed wordt als Mysteryland dan mogen we nu al in de handen wrijven

Posted by basd on Oct-27-2003 07:54:

Wat ik me nu afvraag: waarom staat Renato Cohen nog niet op de lineup? Die zou er toch wel bij moeten.. Is toch een Braziliaan..

Posted by SnuggLe on Oct-27-2003 08:49:

quote:
Originally posted by Optimus
eindelijk iemand die positief is over een feest en niet zit te zeuren

Posted by Original on Oct-27-2003 12:11:

quote:
Originally posted by SnuggLe
DJ Jean probably will be Brazilian if its cool to be brazilian. Hell, he will even play rap at an houseparty if its hot.

Uhm... daar zou je nog wel gelijk in kunnen hebben ook, Hij draaide een tijdje terug "Sean Paul - Get Busy (een beat erdoorheen Mix)" en vervolgens een Bubbling Remix van "The Moon - Blow Up Your Speakers" op een feest.

p.s. Ik vraag me af hoe de zaal indeling word op IC...

Posted by SnuggLe on Oct-27-2003 14:03:

Ik wil wel zo'n poster hebben, die zijn wel cool. Die ABRI posters.
Heb er nog 1 van 2 jaar geleden, zo'n grote paarse. Best vet om ergens een keer je kamer mee te behangen!

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »