TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »

Posted by moogwai on Nov-29-2003 18:48:

quote:
Originally posted by magrec
Tering man hoe krijg je het voor elkaar om al die platen te kennen en te onthouden? (en dan ook nog in de juiste volgorde)

pff moet er niet aan denken om elke keer platen te onthouden...

Volgens mij zijn er hulpmiddelen in het spel geroepen? Tim81???

Voor de rest is het niet zo moeilijk als je beetje Armin-fan bent

Posted by emma on Nov-29-2003 18:50:

hier zijn mijn foto'tjes van gisterenavond!
de kwaliteit is niet super maar er zitten wel enkele leuke tssn!
enjoy!

http://groups.msn.com/emmabiatch/shoebox.msnw

ps: miss Z, leuk je ontmoet te hebben.

Posted by pooley on Nov-29-2003 19:21:

mooie fotos , wel erg veel van armin

Posted by franzelare on Nov-30-2003 04:08:

leuke foto's , idd een hoop armin

jammer dat de kwaliteit niet zo hoog is want er zitten echt mooie bij.

Posted by emma on Nov-30-2003 09:19:

quote:
Originally posted by franzelare
leuke foto's , idd een hoop armin

het was dan ook arminsolo he
maar zal strax nog enkele foto's nemen van jou, want jij staat ook wel enkele keren opt filmpje

Posted by Partyhardy! on Nov-30-2003 13:22:

King Armin!!!

Woehoe! wat een onwijs gezellige nacht was dit weer zeg! echt super!
Armin draaide weer een weergaloze set en stond zelf ook weer erg te genieten! ook toffe foto's emmabiatch!

en het was ook echt super tof om alle ta's weer te zien en veel nieuwe gezichten weer ontmoet! Kwam meteen al M_peror en Engeltje tegen in de rij Snuggle, Optimus, Eieregooie, Ahp2002(Stegay), franzelare (nog bedankt h�! ), moogwai, kolkiewolkie en zijn maten, Robert (vette plaat man Spiral! ) Ambs, Emre, en threadstarter Enrico! en natuurlijk Lex, Tijs08, Three 'O Three en Totalwoot! Dj_spare nog ontmoet en mijn favoriete belgische ta; Miss Z! echt super enthousiaste en toffe meid! je moet inderdaad vaker naar feesten in Nederland komen!

E�n van de hoogepunten voor mij was toen Armin " Active Sight - Search for Freedom" erin knalde! Heeeerlijk!

Het was weer een super Solo!

Posted by sanderheijnen2 on Nov-30-2003 16:14:

KarateKid

Het was inderdaad in 1 woord MEGAVET!!!!!!
Normaal gesproken ben ik niet zo'n dansfiguur maar zodra ik Armin hoor draaien slaan bij mij de stoppen zeler wel door!
Had een briefje bij me met een 9tal verzoeknummers welke hij op 1 na (rank 1 - symsonic instumental mix....JAMMER!!) allen gedraaid heeft. Wij zijn rond half 5 richting huis gegaan omdat we als 1 van de eersten binnenwaren en zo n beetje de hele nacht gedanst hebben dus toen hadden we het echt wel gehad. Heb helaas nog wel een paar goeie platen moeten missen zag ik in de tracklist.
Hopelijk krijgen we volgend jaar wederom een solo ergens in nederland en dan zal ik er zeker weer bijzijn!!!

Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2003 17:34:

Het was echt weer een GEWELDIG feest zeg, poew wat heb ik weer genoten en gesprongen zeg , heerlijk!! Was leuk om de vele ta's weer eens te ontmoeten , blijft een apart slag volk . Verder was het absolute hoogtepunt voor mij ongeveer dit:

quote:

09. Scot Bond vs. Solarstone � Naked Angel vs. Andain � Beautiful Things
10. Binary Finary � 1998 (Ronski Speed Remix) vs. Andain � Beautiful Things
11. Motorcycle � As The Rush Comes (Armin van Buuren Universal Religion Remix)
12. PG2 � Trance Central (Randy Katana Mix)

wil niet zeggen dat de rest niet ONWIJS goed was, maar dit sprong er uit zeg maar... was helemaal kapot toen dit voorbij was . Kortom: twas de reis en de kosten zekers waard . Daarnaast moet ik nog even kwijt dat ik dus ECHT aan de verkeerde kant van het land woon... damn damn wat een schoonheden liepen er tussen zeg , en dan ook nog zo'n relaxte club als de Asta... ja, twas weer goed vertoeven in the Hague .

EDIT: ik zit echt te SMACHTEN naar die set... ik MOET het echt nog een keer opnieuw beleven....

Posted by iLLicit on Nov-30-2003 18:31:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
... damn damn wat een schoonheden liepen er tussen zeg

Daar heb je wel weer helemaal gelijk in.
Normaal gesproken, tenminste de andere keren dat ik in de Asta was liep er niet al teveel rond, maar dit keer...

Posted by eieregooie on Nov-30-2003 19:31:

Bram! Foto's? hehe...

Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2003 19:40:

over foto's gesproken... ik zie op de pics van vorige week dat het decor niet standaard is voor de Asta, daar twijfelde ik nl. aan. Daar het niet standaard is MOET ik nog even vermelden dat het er echt onwijs mooi uitzag met al die armdikke bamboestengels all around the place. Volgende keer moeten ze die zooi alleen wel even beter vastzetten want het zou eeuwig zonde zijn als een dj met het kaliber avb zou sneuvelen doordat hij zo'n ding op z'n dak krijgt.... .

Posted by Partyhardy! on Nov-30-2003 19:47:

19. Katana � Tribal Shock
20. ID => dit nummer was echt onwijs VET! klein beetje catchy melodie maar desalniettemin erg goed! enige nummer dat ik nog niet kende.....
nog bedankt trouwens Emre en Tim81 voor die tracklist, stelletje idioten!

Posted by eieregooie on Nov-30-2003 19:48:

Dat decor was gebouwd voor het feestje gister... Maar idd goed dat ze dat vrijdag ook al neergezet hadden

Posted by eieregooie on Nov-30-2003 19:52:

quote:
Originally posted by iLLicit
Ik weet echt 100% zeker dat hij Say Yes Katana Remix na Mark Norman - Overkill draaide. Was echt een superrelaxte mix, heel de zaal lag plat!

Correct, alleen wassie imho beroerd erin gemixed

Posted by emma on Nov-30-2003 20:40:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

EDIT: ik zit echt te SMACHTEN naar die set... ik MOET het echt nog een keer opnieuw beleven....

ik heb gehoord (maar ben er dus niet 100% zeker van) dat een deel van de set uitgezonden zal worden op asot binnen 2 weken....

Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2003 20:42:

quote:
Originally posted by emmabiatch
ik heb gehoord (maar ben er dus niet 100% zeker van) dat een deel van de set uitgezonden zal worden op asot binnen 2 weken....

Laten we het maar hopen dan !!

Posted by M_Peror on Nov-30-2003 20:46:

Hey mensen!

Ben eindelijk weer een beetje op de planeet geland na dit weekend. Wat was 't vrijdag super zeg! Snuggle ben super benieuwd naar je foto's! Bedankt voor de gastvrijheid nog... we zijn uiteindelijk wat korter geweest dan gepland maar was toch erg gezellig.

Buiten in de rij wandelde ineens Partyhardy voorbij dus die maar meteen de rij in getrokken (schrok je? ), want die was achter ons nog veel sneller langer geworden dan dat-ie voor ons korter werd. Binnen echt super veel bekenden gezien, Engelje en ik zijn dan ook een beetje overal en nergens door de Asta heen gecrosst gedurende de nacht. Was erg leuk maar nadeel is wel dat ik eigenlijk wel erg weinig met de andere TA'ers gesproken heb... bv. Tijs08, Three'O'three en DJ Lex eigenlijk alleen aan het begin ff en ook de rest niet echt veel gezien... wel jammer!

Armin stond weer ouderwets te knallen! Over knallen gesproken: dat met dat crashende decor heb ik dus net gemist, gelukkig is niemand gewond geraakt. Hoorde 't ff later van een vriendin van ons die in de Asta werkt (al had ze die avond speciaal vrij gevraagd om mee te kunnen feesten -- ook Armin fan ).

Zij wist trouwens ook te vertellen dat een van haar collega's, een van de LJ's geloof ik, had gevraagd of hij de set mocht opnemen en dat mocht. Dus dat gedeelte klopt in ieder geval, maar of het ook uitgezonden wordt wist ze (nog) niet. Ik zal proberen er via haar achter te komen, ik hou jullie uiteraard op de hoogte...

Een superavond als dit was weer veel te lang geleden... snel weer een keertje doen!!!

Posted by SnuggLe on Nov-30-2003 20:56:

quote:
Originally posted by eieregooie
Bram! Foto's? hehe...

Eh...mjah, ik heb een zwaar weekend gehad. Morgenavond ga ik ze uitzoeken en uploaden. Duurt nog even dus, sorry. Toen ik zaterdag wakker werd moest ik meteen effe naar Delft en toen naar Enschede. MOrgenavond dus..

quote:
Originally posted by emmabiatch
het was dan ook arminsolo he
maar zal strax nog enkele foto's nemen van jou, want jij staat ook wel enkele keren opt filmpje

Heb je je camera nog teruggekregen? Want nu weet ik dus wie je bent, ik zag dat ze je camera hadden gepakt (die neger-uitsmijter). Wist niet eens dat je TA was

IK STA ER OOK OP!

Posted by emma on Nov-30-2003 21:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je je camera nog teruggekregen? Want nu weet ik dus wie je bent, ik zag dat ze je camera hadden gepakt (die neger-uitsmijter). Wist niet eens dat je TA was

IK STA ER OOK OP!

wie ben jij dan???

ja heb wel wat probleempjes gehad opt einde...
die neger zei dat ik het af moest geven maar ik wou zo'n kostbaar filmpje niet zomaar afgeven natuurlijk! Dus ik bleef zeggen dat ik het niet wou geven en dat ik toestemming had van armin om hem te filmen.... Dus dan hadden ze er de baas bijgeroepen en die was veel vriendelijker; hij zei: als armin zegt dat het mag dan is het geen probleem! dus ging ie ff checken bij armin of het mocht en natuurlijk zei armin dat ik hem mocht filmen!
Dus gelukkig heb ik alles kunnen houden (eind goed al goed)

heb een filmpje van 1 uur en 40 minuten (great memories!)

Posted by ambs on Nov-30-2003 21:13:

wooeeeiii!!! ik ben echt half dood nu! Armin solo en NEC. ik heb spierpijn, ben moe en m'n stem is echt super hees but it was worth it!!

Ik ga zo een poging doen tot een partyreport te schrijven (wordt wel in het engels) voor ASTA & Gatecrasher, post ze dan wel even!!! ben echt benieuwd naar de fotos!! ookal sta ik er soms denk ik een beetje vaag op *lol*

En naar emma's filmpje natuurlijk!!! WOOEEEEIIII

Posted by tijs08 on Nov-30-2003 22:36:

Er valt nog weinig nieuws te zeggen over deze avond. Er valt maar 1 ding over te zeggen eigenlijk en zal het dan ook nog maar eens zeggen... het was een SUPER feestje!

Het begon wat minder, in de rij.. en dan ook nog eens Fallen & Monday Groove horen terwijl je wacht...
Maar toen we eenmaal binnen waren kon het niet meer stuk! Wat een set! Heerlijk ook om te zien dat hij het zo onwijs goed naar zijn zin heeft achter de draaitafels.. ik weet nu hoe dat voelt
Mooie locatie is het toch... als je ff rust wilt heb je nog een de keus ook. Het was ff heel erg heet maar gelukkig gooide ze om een uur of 2 wat deuren open. Het was eigenlijk aan 1 stuk door genieten!
En ik was zeker niet de enige die er zo over dacht, errg goed publiek dan ook weer dit keer!

Armin ziet gelukkig ook de schoonheid in van Fallen en draaide hem 2 X, wat ik toch wel heeeel erg op prijs stelde! Wat een beauty
Hoogtepunt voor de avond dus voor mij... samen met Robert Nickson - Spiral, wat een vette trancer!! Leuk je ook nog ff gesproken te hebben!

Wat ook errg tof was om eens mee te maken, was dat we met zoon grote groep waren.. echt super feestje gebouwd met zjn allen! Top! Inderdaad jammer dat ik sommige mensen maar heel kort heb gezien, maar ook tof om sommige eindelijk weer eens te zien, Opti

Ik heb ook nog wat meer overgehouden aan deze avond dan een waanzinnige tijd... iets tastbaars
Zag een poster van deze avond hangen bij binnenkomst en dacht gelijk 'die moet ik hebben' dus toen ik weg ging ff aan security gevraagd of ik hem mocht hebben.. na wat overleg met iemand van de organisatie haalde ze hem voor me van de muur. Toen ben ik dus even langs Armin geweest en die heeft er een creatief handtekeningetje opgezet! Zie hier een Erg leuk aandenken naar wij dachten

Nu op naar Invited, Armin heeft zijn 3e posite bewezen.. nu is het weer de beurt aan Tiesto

Posted by Eagle` on Dec-01-2003 09:58:

quote:
Originally posted by tijs08

Ik heb ook nog wat meer overgehouden aan deze avond dan een waanzinnige tijd... iets tastbaars
Zag een poster van deze avond hangen bij binnenkomst en dacht gelijk 'die moet ik hebben' dus toen ik weg ging ff aan security gevraagd of ik hem mocht hebben.. na wat overleg met iemand van de organisatie haalde ze hem voor me van de muur. Toen ben ik dus even langs Armin geweest en die heeft er een creatief handtekeningetje opgezet! Zie hier een Erg leuk aandenken naar wij dachten

Nu op naar Invited, Armin heeft zijn 3e posite bewezen.. nu is het weer de beurt aan Tiesto

hehe als zen dj carriere in de soep draait kan ie nog altijd gaan tekenen als hobby

Heb ook zon aandenken van Antwerp is Burning Indoor, waar ik zon grote poster van de muur had gerukt, met handtekeningen en tekstje op van Armin, maar later op de avond moest ene tijs verwest zonodig zen handtekening pleuren over die van Armin, de poster was met zen afmetingen van 1.50 lang en 1m breed weer niet groot genoeg voor hem om het dan nog net neertepoten over Armin de zijne. Still hate him for that

Posted by Tim81 on Dec-01-2003 11:59:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
nog bedankt trouwens Emre en Tim81 voor die tracklist, stelletje idioten!

Ach ja, er lopen altijd wel een stelletje mafkezen rond! Aanstaande donderdag zijn we weer van de partij in Panama (Invited by Tiesto). Ook hier zullen we een zo volledige tracklist van proberen te maken! Innercity wordt gelukkig gebroadcast, dus dan wordt het voor ons gedaan... Altijd lekker die December-maand met al z'n feestjes!!!

Posted by Tim81 on Dec-01-2003 12:00:

quote:
Originally posted by moogwai
Volgens mij zijn er hulpmiddelen in het spel geroepen? Tim81???

Voor de rest is het niet zo moeilijk als je beetje Armin-fan bent

De enige hulpmiddelen die wij hebben gebruikt zijn onze oren, ogen en een mobiele telefoon om alles te noteren....

Als echte liefhebber kom je een heel eind! Zeker met behulp van enkele andere TA'ers! C U Soon

Posted by SnuggLe on Dec-01-2003 12:35:

quote:
Originally posted by Tim81
De enige hulpmiddelen die wij hebben gebruikt zijn onze oren, ogen en een mobiele telefoon om alles te noteren....

Als echte liefhebber kom je een heel eind! Zeker met behulp van enkele andere TA'ers! C U Soon

Kansloos...

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »