TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H H�ller med! Och dom pratar om WoW hela tiden ox�.. gah.. |
GT4 rockar fett.
begnangnad Mitsubishi Lancer Evolution II 92 
min brorsa spelar typ WoW 5-6 timmar om dagen det och typ 5-6 timmar om dagen FFXI .
j�vla n�rd. jag f�r knappt ha datan nu f�r tiden
| Originally posted by Jeremy H H�ller med! Och dom pratar om WoW hela tiden ox�.. gah.. |
| Originally posted by jofawe jag hatar wow!!!! mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. j�vla asen! |
| Originally posted by cviper Innan man skaffar ett MMORPG borde man i alla fall ta sitt ansvar och informera folk om det. Annars kommer ju n�n stackare tro att man har d�tt eller n�t. |
| Originally posted by Pjox Jag kan s�ga att det �r faan inte kul att vara tilsammans med n�n som spelar om man sj�lv inte g�r det |
| Originally posted by dbl antar att du ocks� spelar det d�???? |
| Originally posted by Pjox Jag kan s�ga att det �r faan inte kul att vara tilsammans med n�n som spelar om man sj�lv inte g�r det |
| Originally posted by Jeremy H Det g�r inte att ha n�t normalt socialt umg�nge i huvudtaget med n�n som spelar WoW |
| Originally posted by Jeremy H Det g�r inte att ha n�t normalt socialt umg�nge i huvudtaget med n�n som spelar WoW |
Driver 3 kom ut idag... �r det n�ge skoj?
| Originally posted by jofawe ORD!! |
| Originally posted by Pjox Hahaha Du gillar v�rkligen inte det d�r spelet va? |

| Originally posted by Jeremy H Jood�.. �lskar det! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jag har iofs aldrig testat det - men planerar inte att g�ra det heller...skulle s�kert bli lika osocial som alla andra av det .. :|
Spelet �r som knark ungef�r.
Alla som testat det s�ger till sina v�nner ungef�r s�h�r; "Kom igen d�, du kommer inte �ngra dig... men testa bara en g�ng iaf...?" 
WoW �r det n�st b�sta spelet n�gonsin
testa ni ocks�.. 
| Originally posted by Hauken Spelet �r som knark ungef�r. Alla som testat det s�ger till sina v�nner ungef�r s�h�r; "Kom igen d�, du kommer inte �ngra dig... men testa bara en g�ng iaf...?" ![]() WoW �r det n�st b�sta spelet n�gonsin testa ni ocks�.. |
n�n som har lust att sponsra med lite pengar s� man kan k�pa det??? heh
hur mycket kostar det i m�naden f�rresten?
tror faktiskt jag hade klarat av att vara social �nd� fast�n jag spela det... finns bara en eller tv� kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o k�pa det s� fort han har f�tt en ny l�genhet s� han kan skaffa internet
| Originally posted by Hauken Driver 3 kom ut idag... �r det n�ge skoj? |
| Originally posted by Hauken Spelet �r som knark ungef�r. Alla som testat det s�ger till sina v�nner ungef�r s�h�r; "Kom igen d�, du kommer inte �ngra dig... men testa bara en g�ng iaf...?" ![]() WoW �r det n�st b�sta spelet n�gonsin testa ni ocks�.. |

| Originally posted by dbl n�n som har lust att sponsra med lite pengar s� man kan k�pa det??? heh hur mycket kostar det i m�naden f�rresten? tror faktiskt jag hade klarat av att vara social �nd� fast�n jag spela det... finns bara en eller tv� kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o k�pa det s� fort han har f�tt en ny l�genhet s� han kan skaffa internet |

| Originally posted by Hauken fick n�stan 2000:- f�r det ![]() |
| Originally posted by reveal Huh? �r det inte bara att glida in i n�n aff�r och k�pa det f�r ca 500 kr, eller vad spel nu kostar? |
| Originally posted by Hauken B�sta spelet n�gonsin �r Transport Tycoon Deluxe. |

det var ett collectors edition, allts� den begr�nsade upplagan av spelet med en del bonusgrejjer (Karta, bok, DVD film mm).
Spelet �r slut i hela europa och det �r ett av v�rldens mest eftertraktade spel n�gonsin s� priserna blir v�l d�refter
kostade mig 599:- nytt
(Fick 1800:- + frakt f�r att vara lite mer precis).
pfff.. final fantasy, inte ens topp 20
Hamnar v�l ner�t 30-40 tillsammans med Doom3 
| Originally posted by Hauken det var ett collectors edition, allts� den begr�nsade upplagan av spelet med en del bonusgrejjer (Karta, bok, DVD film mm). Spelet �r slut i hela europa och det �r ett av v�rldens mest eftertraktade spel n�gonsin s� priserna blir v�l d�refter kostade mig 599:- nytt (Fick 1800:- + frakt f�r att vara lite mer precis).pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 Hamnar v�l ner�t 30-40 tillsammans med Doom3 |
| Originally posted by Hauken pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 Hamnar v�l ner�t 30-40 tillsammans med Doom3 |