TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]


Posted by Smirnoff on Mar-02-2004 18:42:

Ik heb trouwens nog een colatje gewonnen van leander


Posted by SnuggLe on Mar-02-2004 19:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten.


Daarom vond ik het ook zo relaxed, dat je nog ff aan ons dacht
En ik kan wel begrijpen dat er mensen naar Markus gingen hoor Maar toch blijft het jammer


Posted by Leander on Mar-02-2004 21:47:

Hallo dan!

ik vond het ook een zeer geslaagd feest!
Ik was de avond ervoor nogal laag gegaan en was nog extreem brak toen ik tegen twaalf uur binnenkwam

Alsnog heb ik me heel erg goed vermaakt. Het draaien was een waar genoegen; iedereen bedankt voor de positieve reacties!!!!

@Snuggle: Laatste plaat was Monika Kruse - Abseits, een van m'n favoriete platen aller tijden. Ik weet niet of ik de tracklist van de hele set nog kan reconstrueren. Als ik tijd heb, zal ik eens kijken of ik wat titels kans noteren!
Ik weet nog dat de plaat ervoor was: Emmanuel Top - Mars

@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco?

Verder natuurlijk veel dank en respect voor de organisatoren! En voor Misja natuurlijk!

Volgende keer ben ik weer van de partij!


Posted by Smirnoff on Mar-02-2004 21:54:

quote:
Originally posted by Leander

@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco?


Dat zal dan wel een Voco (Vodka-cola) geweest zijn, ik hou niet van baco.

Maar wel gewonnen


Posted by T.H.C. on Mar-02-2004 21:59:

leuke foto's smirnoff!


Posted by Eye-Riz on Mar-02-2004 22:16:

Waar zijn die foto's van Smirnoff dan???

Vond het ook zeker een gezellig feestje! Echt als vanouds, lekker gaan in de Chez Voor mij dus zogezegd back to the roots, en die platen had ik dan ook meegenomen: allemaal golden oldies! was helemaal in mijn sas in ieder geval, maar niet in de laatste plaats door al die enthousiastelingen!

enne, geen dank hoor... in feite hebben jullie alles zelf gedaan! op naar de volgende keer


Posted by Smirnoff on Mar-02-2004 22:22:

quote:
Originally posted by Smirnoff
:: MIJN FOTO'S :: en :: HIER ::


nou hierboven !


Posted by eieregooie on Mar-03-2004 02:18:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Waar zijn die foto's van Smirnoff dan???


En waar zijn de foto's van die dude met die grote cam?


Posted by Eye-Riz on Mar-05-2004 19:20:

leuke foto's joh!


Posted by Miss Proximus on Mar-05-2004 19:37:

ja dat wil ik graag beamen

jij staat er ook leuk op Riz! maar toch jammer dat ik idd zoveel TAs mis. Hoewel, je moet die lui ook niet te vaak zien haha

Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij kan zijn. Zal ik anders als doel stellen dat ik dan ook wil draaien : *grinz* dat zou toch zijn. maar wel onhaalbaar, mezelf kennende

vette site ook Smirnoff

setjes opgenomen? of had iemand dat al gevraagd. Zo neit. ik heb officieel toestemming om te downloaden haha. met mate. dus wie hebben er allemaal setjes en snelle ftp's (Bellie? Riz? Leander? anyone?)


Posted by TimeportE on Mar-05-2004 22:55:

ik wil ook de live setjes


Posted by magrec on Mar-06-2004 09:57:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil ook de live setjes


Daarvoor moet je bij sjinees zijn die weet er ales vanaf...



Tis niet helemaal goed gegaan zeg maar


Posted by New Wave on Mar-06-2004 16:58:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil ook de live setjes


Zeg maar setje. allen die van Verdine is opgenomen.
Go Tin, Go Tin! prutserrrrrrr


Posted by kolkiewolkie on Mar-06-2004 18:36:

quote:
Originally posted by New Wave
Zeg maar setje. allen die van Verdine is opgenomen.
Go Tin, Go Tin! prutserrrrrrr


jij als gozert van de organisatie weet vast wel wie nou die vent met die kingsize photocam was want ik ben wel benieuwd naar zijn pics .


Posted by New Wave on Mar-06-2004 20:40:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
jij als gozert van de organisatie weet vast wel wie nou die vent met die kingsize photocam was want ik ben wel benieuwd naar zijn pics .


Ik gaat er even achterheen ben inderdaad ook benieuwd hoe die foto's zijn geworden.


Posted by Opti on Mar-06-2004 22:15:

ik heb z'n emailadres gekregen Dus dat komt wel goed


Posted by eieregooie on Mar-07-2004 02:16:

Mooi


Posted by New Wave on Mar-07-2004 06:41:

quote:
Originally posted by Optimus
ik heb z'n emailadres gekregen Dus dat komt wel goed


Jullie kunnen dus in 2008 gaan genieten van het setje van Verdine
Tin, paas mij die e-mail maar want jij vergeet het toch wel


Posted by franzelare on Mar-07-2004 09:19:

zo te lezen heb ik dus echt wel wat gemist

nouja in gedachten was ik bij jullie en heb nog ff de foto's doorgekeken!

de volgende keer gewoon niet een feest samen met mijn vakantie plannen


Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.