TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Ik heb trouwens nog een colatje gewonnen van leander 


| quote: |
| Originally posted by Dj Lex geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten. |

Maar toch blijft het jammer
Hallo dan!
ik vond het ook een zeer geslaagd feest!
Ik was de avond ervoor nogal laag gegaan en was nog extreem brak toen ik tegen twaalf uur binnenkwam
Alsnog heb ik me heel erg goed vermaakt. Het draaien was een waar genoegen; iedereen bedankt voor de positieve reacties!!!!
@Snuggle: Laatste plaat was Monika Kruse - Abseits, een van m'n favoriete platen aller tijden. Ik weet niet of ik de tracklist van de hele set nog kan reconstrueren. Als ik tijd heb, zal ik eens kijken of ik wat titels kans noteren!
Ik weet nog dat de plaat ervoor was: Emmanuel Top - Mars
@Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? 
Verder natuurlijk veel dank en respect voor de organisatoren! En voor Misja natuurlijk!
Volgende keer ben ik weer van de partij!
| quote: |
| Originally posted by Leander @Smirnoff: weet je ook nog dat we eigenlijk hadden gewed om een baco? ![]() |
leuke foto's smirnoff!
Waar zijn die foto's van Smirnoff dan???
Vond het ook zeker een gezellig feestje! Echt als vanouds, lekker gaan in de Chez
Voor mij dus zogezegd back to the roots, en die platen had ik dan ook meegenomen: allemaal golden oldies! was helemaal in mijn sas in ieder geval, maar niet in de laatste plaats door al die enthousiastelingen!
enne, geen dank hoor... in feite hebben jullie alles zelf gedaan! op naar de volgende keer 
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff :: MIJN FOTO'S :: en :: HIER :: |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Waar zijn die foto's van Smirnoff dan??? |
leuke foto's joh! 
ja dat wil ik graag beamen 
jij staat er ook leuk op Riz! maar toch jammer dat ik idd zoveel TAs mis. Hoewel, je moet die lui ook niet te vaak zien haha 
Ik hoop dat ik er de volgende keer ook weer bij kan zijn. Zal ik anders als doel stellen dat ik dan ook wil draaien : *grinz* dat zou toch zijn. maar wel onhaalbaar, mezelf kennende
vette site ook Smirnoff 
setjes opgenomen? of had iemand dat al gevraagd. Zo neit. ik heb officieel toestemming om te downloaden haha. met mate. dus wie hebben er allemaal setjes en snelle ftp's (Bellie? Riz? Leander? anyone?)

ik wil ook de live setjes
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik wil ook de live setjes |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik wil ook de live setjes |
allen die van Verdine is opgenomen.
prutserrrrrrr
| quote: |
| Originally posted by New Wave Zeg maar setje. allen die van Verdine is opgenomen.Go Tin, Go Tin! prutserrrrrrr |
.
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie jij als gozert van de organisatie weet vast wel wie nou die vent met die kingsize photocam was want ik ben wel benieuwd naar zijn pics . |
ben inderdaad ook benieuwd hoe die foto's zijn geworden.
ik heb z'n emailadres gekregen
Dus dat komt wel goed
Mooi 
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik heb z'n emailadres gekregen Dus dat komt wel goed |

zo te lezen heb ik dus echt wel wat gemist 
nouja in gedachten was ik bij jullie en heb nog ff de foto's doorgekeken!
de volgende keer gewoon niet een feest samen met mijn vakantie plannen 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.