TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by Opti on Mar-06-2004 14:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Er zijn er nu sowieso al twee afgevallen....1 oa door een heel vaag einde

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 15:24:

quote:
Originally posted by Optimus

Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm

Posted by magrec on Mar-06-2004 16:17:

Ik ben er wel uit denk ik.
Was latig kiezen tussen 2 mixen. Nu ff kijken wat kolkmans voor keuze heeft gemaakt.

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 16:25:

Ik ben steeds met Muppet aan het overleggen.
De stand nu:

- 2 mixen zijn er zeker al niet door (1 teveel fouten, 1tje paar foutjes en is het gewoon 'net niet')
- 1 mix is al zeker door (foutloos gemixed, ook lekkere mix)
- bij 3 mixen twijfelen we een beetje, gaan we nog een keer luisteren!

Posted by Jesse on Mar-06-2004 18:23:

quote:
Nee, niets :whop:... de mix was sowieso niet super, zitten teveel kleine foutjes in. Het einde daarbij maakt het niet moeilijk om te zeggen: nee dankje. Diegene weet wel wie het is. Kreeg al een pm

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 18:35:

Sorry .... kusje?

Posted by Jesse on Mar-06-2004 19:27:

eerst afwijzen en dan lief doen, nee dank je

Posted by total woot on Mar-07-2004 13:09:

2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....

[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]

[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen
[/edit]

Posted by MennoB on Mar-07-2004 13:40:

quote:
Originally posted by total woot
2 Switch, je hebt met het indelen hoop ik toch wel verschil gemaakt tussen mp3 en vinyl? heb t idee dat er in mijn groep zowiezo 1 mp3 mix zit....

[edit]
is het een idee om te vermelden welke mixen wat zijn? (mp3/vinyl) dan kun je daar rekening mee houden bij t beoordelen van de mixing-skills, wel zo eerlijk lijkt me...
[/edit]

[edit 2]
DJ D-Man, reageer es ff op die pm, t is tijd te overleggen
[/edit]

Het is juist leuker als je niet weet wat voor mix het is

Misschien wint een mp3 mixer wel deze contest

Posted by total woot on Mar-07-2004 13:43:

Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...

Posted by MennoB on Mar-07-2004 13:44:

quote:
Als t zo gaat, kunnen we voortaan het kopje "mixing skills" bij de TA-MIXcontest wel wegstrepen, tenminste, tenzij jij op een muis klikken een "skill" wilt noemen...

Hahaha, neej dat vind ik ook niet..

Posted by total woot on Mar-07-2004 13:45:

quote:
Originally posted by MennoB
Hahaha, neej dat vind ik ook niet..

zijn we het nou eens of niet?

Posted by MennoB on Mar-07-2004 13:51:

quote:
zijn we het nou eens of niet?

jah,

Maar als je ziet dat er maar 4 man met mp3 mixen en daar dan een nog een contest voor te maken, kun je ze net zo goed bij deze doen..

En dan zoals ik al zei, eens kijken of het verschil echt zo goed te horen is..

Maar dit wil niet zeggen dat ik een voorstander ben van het mixen van mp3

Posted by total woot on Mar-07-2004 13:58:

Gelukkig

ik zeg t omdat ik een mix heb in mn groep, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ie met vinyl gemaakt is (of we hebben een TA-mix KONING in het huis.... kan natuurlijk ook al is t niet echt waarschijnlijk)

Posted by MennoB on Mar-07-2004 14:00:

quote:
Gelukkig

ik zeg t omdat ik een mix heb in mn groep, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ie met vinyl gemaakt is (of we hebben een TA-mix KONING in het huis.... kan natuurlijk ook al is t niet echt waarschijnlijk)

Hoezo, maak je dan met mp3 minder fouten?

Posted by total woot on Mar-07-2004 14:03:

misschien trap ik nu mensen op hun tenen, if so, das niet de bedoeling.

De meeste mp3 mix programma's hebben een "beat mix" knopje, als je daarop klikt wordt de plaat die je inmixt automatisch gelijk gepitcht, de kans dat je een mix verneukt omdat ze niet perfect gelijk lopen is dus (als je een beetje met t programma om kunt gaan) te verwaarlozen.

Posted by MennoB on Mar-07-2004 14:14:

quote:
misschien trap ik nu mensen op hun tenen, if so, das niet de bedoeling.

De meeste mp3 mix programma's hebben een "beat mix" knopje, als je daarop klikt wordt de plaat die je inmixt automatisch gelijk gepitcht, de kans dat je een mix verneukt omdat ze niet perfect gelijk lopen is dus (als je een beetje met t programma om kunt gaan) te verwaarlozen.

Valsspelers

Posted by total woot on Mar-07-2004 14:18:

quote:
Originally posted by MennoB
Valsspelers

dat zijn jou woorden

Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 14:32:

Mjah, zoals ik al zei wouter op de MSN, het is nu gewoon een feit. We hebben het in het begin zo besloten. Ben het wel met je eens hoor, maar ik zie het gewoon als 'verrassende uitkomst' als bv alle 4 de mp3mixen bovenaan komen....

Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 14:39:

Btw, dit vindt ik wel lastig.
Heb met meerdere juryleden gepraat, en ik vindt dat er ook teveel gekeken wordt naar eigen voorkeur voor muzieksmaak. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Een techno set of een funky house set zullen hier veeeeeel minder snel winnen, omdat mensen 'er niet graag naar luisteren'. Zoiets heb ik nu al 2x gehoord.
Jammer.... Het is best moeilijk om objectief te blijven.

Posted by Jesse on Mar-07-2004 14:43:

Als je bijvoorbeeld met Mixmeister een mp3 mix in elkaar zet dan kan je alles bepalen, overal slepen en tweaken, alles. Als ik een mp3 mix had ingeleverd was die mixtechnisch foutloos geweest. Maar het is een mp3/vinyl mix contest geweest, je kan iemand geen minpunten of pluspunten geven/toekennen door te mixen met respectievelijk mp3 of vinyl...

Posted by Little Theseus on Mar-07-2004 14:47:

Maarrem, vanavond of morgen weten we dus wie er doorgaan?

Posted by total woot on Mar-07-2004 14:55:

quote:
Heb met meerdere juryleden gepraat, en ik vindt dat er ook teveel gekeken wordt naar eigen voorkeur voor muzieksmaak. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Een techno set of een funky house set zullen hier veeeeeel minder snel winnen, omdat mensen 'er niet graag naar luisteren'. Zoiets heb ik nu al 2x gehoord.

Klopt t is moeilijk, aan de andere kant vind ik -tegen mijn verwachting in- in groep 6 de lekkerste set zeker niet die set die ik had gekozen als ik de tracklists van tevoren had kunnen bekijken.

Posted by Asperge on Mar-07-2004 15:09:

quote:

mwoah dat blijf je natuurlijk altijd houden en daarom beslis je ook niet in je eentje, k heb voor mijn groep al besloten welke ik de beste vond, ik vond het ook niet heel erg moeilijk jureren maar goed. vanavond zal k ff mijn uitslag pmen

Posted by total woot on Mar-07-2004 15:17:

Het probleem dat Bram net aanstipt heeft voor mij nog een vraag opgeworpen,
Ik heb in mn groep een Funky-house setje zitten, de set zit op zich redelijk goed in elkaar, maar als ik eerlijk ben vind ik dat een funky-house setje niet in een TA mixcontest hoort, dit heeft helemaal niets met smaak te maken...

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »