TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »
כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ
בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע?
זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש.
ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס
אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם?
אל נע תהיו צרי אופקים חברים...

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע? זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש. ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם? אל נע תהיו צרי אופקים חברים... |
ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא טראנס = סמים = רע ... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא טראנס = סמים = רע ... |
טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח
מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת:
טראנס=סמים=רע
לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה...
זה הכל...
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת: טראנס=סמים=רע לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה... זה הכל... |
זהבי: הלו
אני: זהבי מה שלומך
זהבי: עוד יום
אני: תשמע זהבי אני רציתי לדבר על הקטע של ההצעת חוק החדשה שלמי שלא יודע יצאה בעקבות הרצח של הנער רענן ז"ל במועדון בשפיים לפני חודשיים בערך, למי שלא יודע החוק אומר שלא יימכר אלכוהול אחרי 11 בלילה ומקומות בילוי ייסגרו ב-2 בלילה בדיוק
זהבי: תשמע לדעתי זה חוק מפגר ומטומטם מי שהמציא אותו לא יודע מאיפה הוא יצא אפילו בבריטניה הבינו שאי אפשר לעצור אנשים מלשתות ואם יעבור כזה חוק יווצר לנו מצב כאן של אנשים שהולכים עם שקיות נייר חומות ובקבוקי ג'ק דניאלס ברחובות וזה פשוט אבסורד.
אני: כן זה נושא אחד שאני לגמרי מסכים הנושא השני הוא שאחותו של הנער אמרה שזה בגלל אבטחה לקויה שקיימת במועדונים ואני רוצה להגיד שהיא לא יודעת כמה היא טועה מועדונים היום אנשים לא נכנסים עד שלא עוברים חיפוש מראש ועד רגל ולפעמים כמה פעמים יש מועדונים אפילו שיש בהם גלאי מתכות
זהבי: כן ידוע יש מקומות שבהם אפילו יש עודף אבטחה
אני: כן עכשיו לחלק השני של החוק שמדבר על סגירת מקומות בילוי בארץ בשעה 2 בלילה בדיוק הייתי רוצה להגיד משהו
זהבי: דבר
אני: תראה הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל ישראל בעשור האחרון התפתחה מאוד בקטע של חיי לילה והוציאה מעצמה המון יוצרים ואמנים מוכשרים בסצינת המוזיקה האלקטרונית, בזכות מועדונים כמו הטי אל וי והווקס שמביאים לנו אומנים נחשבים מידי שבוע לישראל המצב פה הולך ומשתפר והרבה אמנים הולכים להגיע לפה בזמן הקרוב והחוק הזה פשוט יחסל את השיפור הזה בחיי הלילה של ישראל וחבל.
חוץ מזה אני חייל כיום שנמצא כל השבוע בצבא ויש לי רק את החמשוש לבלות עם חברים ולצאת למסיבות ולהתפרק קצת להנות ולשכוח מכל המצב...
זהבי (קוטע): תגיד לי אני רוצה לשאול אותך לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות יש עוני יש אבטלה אנשים נלחמים על 20 שקל בשביל לקנות לחם וגבינה ואתה חצי שעה חופר לי בשכל על קלאברים עשירים שהולכים לטי אל זובי ושמוקס את מי זה מעניין יש אנשים שאין להם כסף ללכת ולקנות לילד שלהם ספרים לבית ספר ולא יכולים לגמור את החודש או לשלם שכר דירה אתה בטח מפרק איזה אלפייה כל סופשבוע על אקסטות וטריפים ואלכוהול
אני: אני בחיים שלי לא נגעתי בסם ואני בא נטו בשביל החברים והמוזיקה
זהבי: אתה רוצה להגיד לי שבחיים לא לקחת איזה כדור במסיבה בחייך לך תעבוד על מישהו אחר אני לא מאמין לזה
אני: נשבע לך לא נגעתי אף פעם
זהבי: אז איך אתה מסוגל להיות במועדון 8 שעות ולשמוע את הפיצוצים האלה באוזניים
אני: כי זאת המוזיקה שאני אוהב וזאת המוזיקה שהחברים שלי אוהבים ודרך המועדונים האלה והאומנים שמגיעים אני נהנים כל שבוע ושוכחים קצת מכל העוני וההתנתקות והאבטלה דווקא בגלל שיש פה את כל הבעיות האלה יש לנו את הסופשבוע קצת לשכוח ולהנות אז גם את זה לקחת לנו?
האנשים האלה שמביאים לפה את חיי הלילה הם אלה שצריכים לקבל את הפרסים האמיתיים על זה שהם עושים לעם הזה קצת טוב על הנשמה במקום לשמוע כל היום על כמה רע פה ואתה מכליל אותם כמסוממים ושיכורים כי הם מבלים במועדונים.
אם תבוא למועדונים תראה איך אנחנו נהנים בלי סמים אלא נטו מהמוזיקה באים להתפרק ולהנות
זהבי: יאללה שיהיה לך פירוק נעים שסצינת הקלאברים והטראנס תפרח ותשגשג ויאללה פרסומות...
כמובן שהשיחה היא בקיצור
לדעתי הוא ויתר קצת בסוף ולא הלך איתי ראש בראש לגמרי כנראה הוא ידע שאני צודק ולא היה לו מה להגיד...
טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה
לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות
בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים
היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי
יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך
בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אני אוהב את טיאסטו פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר |
| quote: |
| Originally posted by Flotser באמת? אתה לא חושב שזה קצת טיפשי לחשוב בצורה הזאת? אתה לא חושב שכדאי לנסות להיפתח לעוד סגנונות? ולא פרוגרסיב! |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ממש לא זה גם לא שיש לי זמן אני פעם אהבתי מאוד רוק שקט סגנון יו 2 והרבה הרכבי רוק שקט אנונימיים יותר מבריטניה וארה"ב אבל...מוזיקה אלקטרונית השתלטה עלי תבין אני רואה את עצמי ואת החיים שלי סובבי תסגנון הזה אין לי זצמן לדברים אחרים מה לעשות משטפשי אולי זה לצפות שעם כל ה-12 שעות עבודה ביום והאהבה שלי למוזיקה האלקטרונית עוד יהיה לי זמן להקדיש לשמיעת סגנונות אחרים על בסיס קבוע... |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אני מבין אחי... אבל מצד שני אתה מתכנן לעצמך עתיד בתור DJ ויוצר נכון? אז אולי בתור DJ זה לא הכי יפריע (למרות שלדעתי זה כן) אבל בתור יוצר זה מאוד חשוב. |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes נחדד טיפה תעניין זהבי תומך גדול בהתנתקות הבעיה שלו היא שכרגע כל 120 נציגינו בכנסת עסוקים כמעט רק בזה והוא יש לציין בעיקר מוחה כבר שנים על בעיות חברתיות שלא זוכות לטיפול כי הן לא מביאות רייטינג לפוליטיקאים ופוליטיקאים שמקדישים ת עצמם לטיפול בבעיותתהאלה לא יתקדמו למשרות בכירות בפוליטיקה בארץ וסופם להמחק (ראו מקרה תמר גוזינסקי מחד"ש שתמיד זכתה לקללות מיהודים על היותה יהודיה במפלגה ערבית - אף אחד לא הוקיר את תרומתה בכינון חוקים חברתיים חשובים ביותר בעשור הקודם) ולכן זהבי הוא בעצם כמוני אני אוהב את טיאסטו פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר אני תומך בטיאסטו אבל כשיש לנגד עיני גם הרבה די גיים ויוצרים אחרים שאני אוהב יותר אני מרשה לעצמי להמעיט בערך של טיאסזטו ולזלזל בו... אבל זה רק כלפי פנים בינינו כלפי חוץ הגישה שלי היא שידעו שאני מעריך את פועלו אבל מתעצבן שרבים תומכים בו סתם כשיש כל כך הרבה יוצרים ודי גיים מוכשרים לא פחות |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אז זהבי לא יודע להתבטא בגרוש לפעמים סתם בשביל לשמור על הפוזה של העצבני הוא זורק משפטים שגורמים לאנשים לחשוב שהוא נגד התנתקות כמו אתמול.. הוא חייב להפסיק עם זה לפעמים בשביל להפסיק לסתור את עצמו |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes איזה שטויות שחר אתה לא מבין את צורת ההתבטאות שלו זה לא אומר שהוא לא יודע להתבטא הוא מתבטא נהדר לטעמי ואני אוהב אותו 99 אחוז מהפעמים ולא רק כשהוא עצבני תבין זאת ציניות טהורה הוא תומך בתהליך ההתנתקות אבל הוא לא תומך בהתנתקות של חברי הכנסת מבעיות העם רק כי צריך לטפל בנושא ההתנתקות |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אבל כשהוא אומר "עזוב הממשלה שלנו עסוקה בהתנתקות ובלה בלה בלה בלה" אז זה לא נראה כאילו הוא ממש תומך בהתנתקות |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אז אל תגיד שאנאל מבין תצורת התבטאות שלו |
נו סבבה אז לדעתו מטרות חברתיות יותר חשובות מהתנתקות
זה לא נוגד את זה שאמרתי שהוא לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשוב!
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אני לא יגיד שהיפ הופ זה חרא לא יגיד שרוק זה מגעיל כל משאני אומר זה שבנפש שלי הדבר שנוגע בצורה הטובה ביותר זה מוזיקה אלקטרונית - ומכאן שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית יותר מכל סגנון אחר |
| quote: |
| Originally posted by Shahar נו סבבה אז לדעתו מטרות חברתיות יותר חשובות מהתנתקות זה לא נוגד את זה שאמרתי שהוא לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשוב! |
| quote: |
| Originally posted by Flotser סבבה... לא רוצה להישמע מעצבן... אבל אתה לא אוהב מוזיקה אלקטורנית. אתה אוהב : 1. קלאב טרנאס 2. פרוגרסיב טראנס 3. אולי גם סגנון מסויים של האוס (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) ונכון שגם זה עולם ומלואו.... אבל מוזיקה אלקטורנית היום זה פשוט כל כך הרבה מעבר לזה. נראה לי בכלל אפשר לחלק היום את העולם לשני חלקים מויזקה אלקטרונית, ומוזיקה לא אלקטרונית. ולא יודע איזה חלק הוא היום יותר גדול. |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes א. איפה אמרת את זה? ב. רק אוף דה רקורד אני שוב מזכיר שהוא תומך בהתנתקות |
| quote: |
| Originally posted by Shahar והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes פאנקי האוס |
| quote: |
| Originally posted by taltul בטוח??? למה אני שומע על זה רק עכשיו... או שאתה לא מתמקד בו כמו באחרים??? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.