TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-23-2005 22:34:

כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ
בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע?
זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש.
ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס
אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם?

אל נע תהיו צרי אופקים חברים...


Posted by Shahar on Feb-23-2005 22:41:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ
בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע?
זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש.
ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס
אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם?

אל נע תהיו צרי אופקים חברים...


אחי מה קשר עכשיו
אני לא מהמשטרה ולא מהאגודה למלחמה בסמים
אבל אני נגד אנשים שאיך שהם שומעים תמילה טראנס אומרים סמים
יעני אתה שומע טראנס אז אתה מסומם
זה שטויות..
זה בול כמו כל אלה שרואים בנאדם מרוקאי ישר אומרים ערס
סטיגמות והכללות
וזהבי גם נגד סטיגמות והכללות ככה שהוא אולי יבין אותי


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-23-2005 22:47:

ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


Posted by Shahar on Feb-23-2005 23:24:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


אנלא מסכים איתך פה
אין בסמים שום דבר שעוזר לגוף שלך.


Posted by Huge-A on Feb-24-2005 01:18:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


איך שאתה טועה אבל מזה בגדול...

תסתכל אז וגם היום על מוזיקת רוק ואוהביי הג'אנר עצמו ... כולם מעשנים חשיש לוקחים ל-ס-די ולא יודע מה עוד ..
וככה בכל ג'אנר עליי אדמות .. אין כזה דבר טראנס = סמים שכח מזה ומהר..

כי פה אתה בא להגיד לי שאתה משתמש.... אז תקן עצמך מותק ולך תקנה איזה אגוזי גם אהה


Posted by DJ-Kreing^^ on Feb-24-2005 05:41:

טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח
מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת:
טראנס=סמים=רע
לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה...

זה הכל...


Posted by Shahar on Feb-24-2005 12:27:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח
מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת:
טראנס=סמים=רע
לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה...

זה הכל...


מסכים
זה בדיוק הטענה שלנו אל זהבי..
הוא בטוח מתכוון לפסי טראנס ושם אני מסכים איתו בכל הרייבים של הפסי בדוק יש מלא סמים!
אבל בארמין בפארק אנלא מאמין שהיה כמות סמים כמו ברייב פסיכודאלי...


Posted by Scorchio on Feb-24-2005 13:02:

זהבי: הלו

אני: זהבי מה שלומך

זהבי: עוד יום

אני: תשמע זהבי אני רציתי לדבר על הקטע של ההצעת חוק החדשה שלמי שלא יודע יצאה בעקבות הרצח של הנער רענן ז"ל במועדון בשפיים לפני חודשיים בערך, למי שלא יודע החוק אומר שלא יימכר אלכוהול אחרי 11 בלילה ומקומות בילוי ייסגרו ב-2 בלילה בדיוק

זהבי: תשמע לדעתי זה חוק מפגר ומטומטם מי שהמציא אותו לא יודע מאיפה הוא יצא אפילו בבריטניה הבינו שאי אפשר לעצור אנשים מלשתות ואם יעבור כזה חוק יווצר לנו מצב כאן של אנשים שהולכים עם שקיות נייר חומות ובקבוקי ג'ק דניאלס ברחובות וזה פשוט אבסורד.

אני: כן זה נושא אחד שאני לגמרי מסכים הנושא השני הוא שאחותו של הנער אמרה שזה בגלל אבטחה לקויה שקיימת במועדונים ואני רוצה להגיד שהיא לא יודעת כמה היא טועה מועדונים היום אנשים לא נכנסים עד שלא עוברים חיפוש מראש ועד רגל ולפעמים כמה פעמים יש מועדונים אפילו שיש בהם גלאי מתכות

זהבי: כן ידוע יש מקומות שבהם אפילו יש עודף אבטחה

אני: כן עכשיו לחלק השני של החוק שמדבר על סגירת מקומות בילוי בארץ בשעה 2 בלילה בדיוק הייתי רוצה להגיד משהו

זהבי: דבר

אני: תראה הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל ישראל בעשור האחרון התפתחה מאוד בקטע של חיי לילה והוציאה מעצמה המון יוצרים ואמנים מוכשרים בסצינת המוזיקה האלקטרונית, בזכות מועדונים כמו הטי אל וי והווקס שמביאים לנו אומנים נחשבים מידי שבוע לישראל המצב פה הולך ומשתפר והרבה אמנים הולכים להגיע לפה בזמן הקרוב והחוק הזה פשוט יחסל את השיפור הזה בחיי הלילה של ישראל וחבל.
חוץ מזה אני חייל כיום שנמצא כל השבוע בצבא ויש לי רק את החמשוש לבלות עם חברים ולצאת למסיבות ולהתפרק קצת להנות ולשכוח מכל המצב...


זהבי (קוטע): תגיד לי אני רוצה לשאול אותך לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות יש עוני יש אבטלה אנשים נלחמים על 20 שקל בשביל לקנות לחם וגבינה ואתה חצי שעה חופר לי בשכל על קלאברים עשירים שהולכים לטי אל זובי ושמוקס את מי זה מעניין יש אנשים שאין להם כסף ללכת ולקנות לילד שלהם ספרים לבית ספר ולא יכולים לגמור את החודש או לשלם שכר דירה אתה בטח מפרק איזה אלפייה כל סופשבוע על אקסטות וטריפים ואלכוהול

אני: אני בחיים שלי לא נגעתי בסם ואני בא נטו בשביל החברים והמוזיקה

זהבי: אתה רוצה להגיד לי שבחיים לא לקחת איזה כדור במסיבה בחייך לך תעבוד על מישהו אחר אני לא מאמין לזה

אני: נשבע לך לא נגעתי אף פעם

זהבי: אז איך אתה מסוגל להיות במועדון 8 שעות ולשמוע את הפיצוצים האלה באוזניים

אני: כי זאת המוזיקה שאני אוהב וזאת המוזיקה שהחברים שלי אוהבים ודרך המועדונים האלה והאומנים שמגיעים אני נהנים כל שבוע ושוכחים קצת מכל העוני וההתנתקות והאבטלה דווקא בגלל שיש פה את כל הבעיות האלה יש לנו את הסופשבוע קצת לשכוח ולהנות אז גם את זה לקחת לנו?
האנשים האלה שמביאים לפה את חיי הלילה הם אלה שצריכים לקבל את הפרסים האמיתיים על זה שהם עושים לעם הזה קצת טוב על הנשמה במקום לשמוע כל היום על כמה רע פה ואתה מכליל אותם כמסוממים ושיכורים כי הם מבלים במועדונים.
אם תבוא למועדונים תראה איך אנחנו נהנים בלי סמים אלא נטו מהמוזיקה באים להתפרק ולהנות

זהבי: יאללה שיהיה לך פירוק נעים שסצינת הקלאברים והטראנס תפרח ותשגשג ויאללה פרסומות...


כמובן שהשיחה היא בקיצור
לדעתי הוא ויתר קצת בסוף ולא הלך איתי ראש בראש לגמרי כנראה הוא ידע שאני צודק ולא היה לו מה להגיד...


Posted by Shahar on Feb-24-2005 14:28:

טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה
לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות

בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים
היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי
יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך
בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 20:32:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה
לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות

בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים
היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי
יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך
בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט


נחדד טיפה תעניין
זהבי תומך גדול בהתנתקות
הבעיה שלו היא שכרגע כל 120 נציגינו בכנסת עסוקים כמעט רק בזה
והוא יש לציין בעיקר מוחה כבר שנים על בעיות חברתיות שלא זוכות לטיפול כי הן לא מביאות רייטינג לפוליטיקאים
ופוליטיקאים שמקדישים ת עצמם לטיפול בבעיותתהאלה לא יתקדמו למשרות בכירות בפוליטיקה בארץ וסופם להמחק
(ראו מקרה תמר גוזינסקי מחד"ש שתמיד זכתה לקללות מיהודים על היותה יהודיה במפלגה ערבית - אף אחד לא הוקיר את תרומתה בכינון חוקים חברתיים חשובים ביותר בעשור הקודם)

ולכן זהבי הוא בעצם כמוני
אני אוהב את טיאסטו
פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר
אני תומך בטיאסטו
אבל כשיש לנגד עיני גם הרבה די גיים ויוצרים אחרים שאני אוהב יותר
אני מרשה לעצמי להמעיט בערך של טיאסזטו ולזלזל בו...

אבל זה רק כלפי פנים
בינינו
כלפי חוץ הגישה שלי היא שידעו שאני מעריך את פועלו
אבל מתעצבן שרבים תומכים בו סתם כשיש כל כך הרבה יוצרים ודי גיים מוכשרים לא פחות


Posted by Flotser on Feb-24-2005 20:52:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני אוהב את טיאסטו
פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר


באמת?
אתה לא חושב שזה קצת טיפשי לחשוב בצורה הזאת?

אתה לא חושב שכדאי לנסות להיפתח לעוד סגנונות?
ולא פרוגרסיב!


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 20:58:

quote:
Originally posted by Flotser
באמת?
אתה לא חושב שזה קצת טיפשי לחשוב בצורה הזאת?

אתה לא חושב שכדאי לנסות להיפתח לעוד סגנונות?
ולא פרוגרסיב!

ממש לא
זה גם לא שיש לי זמן
אני פעם אהבתי מאוד רוק שקט סגנון יו 2 והרבה הרכבי רוק שקט אנונימיים יותר מבריטניה וארה"ב
אבל...מוזיקה אלקטרונית השתלטה עלי
תבין
אני רואה את עצמי ואת החיים שלי סובבי תסגנון הזה
אין לי זצמן לדברים אחרים
מה לעשות
משטפשי אולי זה לצפות שעם כל ה-12 שעות עבודה ביום והאהבה שלי למוזיקה האלקטרונית עוד יהיה לי זמן להקדיש לשמיעת סגנונות אחרים על בסיס קבוע...


Posted by Flotser on Feb-24-2005 21:18:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממש לא
זה גם לא שיש לי זמן
אני פעם אהבתי מאוד רוק שקט סגנון יו 2 והרבה הרכבי רוק שקט אנונימיים יותר מבריטניה וארה"ב
אבל...מוזיקה אלקטרונית השתלטה עלי
תבין
אני רואה את עצמי ואת החיים שלי סובבי תסגנון הזה
אין לי זצמן לדברים אחרים
מה לעשות
משטפשי אולי זה לצפות שעם כל ה-12 שעות עבודה ביום והאהבה שלי למוזיקה האלקטרונית עוד יהיה לי זמן להקדיש לשמיעת סגנונות אחרים על בסיס קבוע...


אני מבין אחי...

אבל מצד שני אתה מתכנן לעצמך עתיד בתור
DJ
ויוצר נכון?

אז אולי בתור
DJ
זה לא הכי יפריע
(למרות שלדעתי זה כן)

אבל בתור יוצר
זה מאוד חשוב.


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 21:24:

quote:
Originally posted by Flotser
אני מבין אחי...

אבל מצד שני אתה מתכנן לעצמך עתיד בתור
DJ
ויוצר נכון?

אז אולי בתור
DJ
זה לא הכי יפריע
(למרות שלדעתי זה כן)

אבל בתור יוצר
זה מאוד חשוב.

אחי הכל ברור לי
אני לא בן אדם שלא מקבל את דעת האחרים מטבעי
ידוע לי מה אני יצטרך לעשות אם וכאשר אני ירצה ליצור
כדי גי אני מנסה במיוחד כעת כשאני רק בתהליך הלמידה לגעת בכמה שיותר סגנונות
ואם זאת לא לגעת בסגנונות שכבר הבנתי אחרי כמה שנים טובות במוזיקה הזו שאני פשוט לא מתחבר אליהם

כשאני יתחיל ליצור (וזה אומר אחרי שכבר אני ישלוט בצורה סבירה בפונקצות בסיסיות ומתקדמות בתוכנה כלשהי) אני מתכנן לעבור סדנה אישית שבה אני יחשוף את עצמי לכל מיני סוגי מוזיקה שאני לא שומע ביום יום
אבל יש לי זמן עד אז
וזה יהיה גם בעצם חלק מהרצון הכולל של לעשות משהו במוזיקה האלקטרונית
זאת המוזיקה שגורמת לי לרטט הפנימי יותר מכל סגנון אחר
ואני לא שולף את זה ביום
זה עניין של הבנה מתמשכת

אני לא יגיד שהיפ הופ זה חרא
לא יגיד שרוק זה מגעיל
כל משאני אומר זה שבנפש שלי הדבר שנוגע בצורה הטובה ביותר זה מוזיקה אלקטרונית - ומכאן שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית יותר מכל סגנון אחר


Posted by Shahar on Feb-24-2005 21:42:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נחדד טיפה תעניין
זהבי תומך גדול בהתנתקות
הבעיה שלו היא שכרגע כל 120 נציגינו בכנסת עסוקים כמעט רק בזה
והוא יש לציין בעיקר מוחה כבר שנים על בעיות חברתיות שלא זוכות לטיפול כי הן לא מביאות רייטינג לפוליטיקאים
ופוליטיקאים שמקדישים ת עצמם לטיפול בבעיותתהאלה לא יתקדמו למשרות בכירות בפוליטיקה בארץ וסופם להמחק
(ראו מקרה תמר גוזינסקי מחד"ש שתמיד זכתה לקללות מיהודים על היותה יהודיה במפלגה ערבית - אף אחד לא הוקיר את תרומתה בכינון חוקים חברתיים חשובים ביותר בעשור הקודם)

ולכן זהבי הוא בעצם כמוני
אני אוהב את טיאסטו
פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר
אני תומך בטיאסטו
אבל כשיש לנגד עיני גם הרבה די גיים ויוצרים אחרים שאני אוהב יותר
אני מרשה לעצמי להמעיט בערך של טיאסזטו ולזלזל בו...

אבל זה רק כלפי פנים
בינינו
כלפי חוץ הגישה שלי היא שידעו שאני מעריך את פועלו
אבל מתעצבן שרבים תומכים בו סתם כשיש כל כך הרבה יוצרים ודי גיים מוכשרים לא פחות


אז זהבי לא יודע להתבטא בגרוש
לפעמים סתם בשביל לשמור על הפוזה של העצבני הוא זורק משפטים שגורמים לאנשים לחשוב שהוא נגד התנתקות
כמו אתמול..
הוא חייב להפסיק עם זה לפעמים בשביל להפסיק לסתור את עצמו


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 21:51:

quote:
Originally posted by Shahar
אז זהבי לא יודע להתבטא בגרוש
לפעמים סתם בשביל לשמור על הפוזה של העצבני הוא זורק משפטים שגורמים לאנשים לחשוב שהוא נגד התנתקות
כמו אתמול..
הוא חייב להפסיק עם זה לפעמים בשביל להפסיק לסתור את עצמו


איזה שטויות שחר
אתה לא מבין את צורת ההתבטאות שלו זה לא אומר שהוא לא יודע להתבטא
הוא מתבטא נהדר לטעמי
ואני אוהב אותו 99 אחוז מהפעמים
ולא רק כשהוא עצבני

תבין זאת ציניות טהורה
הוא תומך בתהליך ההתנתקות
אבל הוא לא תומך בהתנתקות של חברי הכנסת מבעיות העם רק כי צריך לטפל בנושא ההתנתקות


Posted by Shahar on Feb-24-2005 21:57:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איזה שטויות שחר
אתה לא מבין את צורת ההתבטאות שלו זה לא אומר שהוא לא יודע להתבטא
הוא מתבטא נהדר לטעמי
ואני אוהב אותו 99 אחוז מהפעמים
ולא רק כשהוא עצבני

תבין זאת ציניות טהורה
הוא תומך בתהליך ההתנתקות
אבל הוא לא תומך בהתנתקות של חברי הכנסת מבעיות העם רק כי צריך לטפל בנושא ההתנתקות


אני מבין תצורת התבטאות שלו שמעתי אנשים עם שפה יותר גבוהה משלו והבנתי אותם
אבל כשהוא אומר "עזוב הממשלה שלנו עסוקה בהתנתקות ובלה בלה בלה בלה" אז זה לא נראה כאילו הוא ממש תומך בהתנתקות

אז אל תגיד שאנאל מבין תצורת התבטאות שלו


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 22:06:

quote:
Originally posted by Shahar
אבל כשהוא אומר "עזוב הממשלה שלנו עסוקה בהתנתקות ובלה בלה בלה בלה" אז זה לא נראה כאילו הוא ממש תומך בהתנתקות



quote:
Originally posted by Shahar
אז אל תגיד שאנאל מבין תצורת התבטאות שלו



עובדה
הנה אתה לא מבין
ברור מעל כל ספק למה הוא אומר את זה
והסברתי את זה
לא הבנת לא יעזור...

שוב יש אנשים וזהבי ביניהם שמעדיפים בדרך של ציניות לגבי נושא אחד שחשוב להם וזוכה לתמיכה להביע את טענותיהם על נושאים אחרים שלא זוכים לתמיכה

לזהבי חשוב הפן החברתי
הוא פעיל כבר עשרות שנים בנושאים חברתיים
הבן אדם רואה כל שבוע קשישים בבתים שעומדים ליפול ונותרו לבד בלי סיוע
עם סכום כסף חודשי עלוב
הוא רואה הבה אנשים במצוקות שונות

יום יום כמעט!
אז כל יום או לפחות כל שבוע הוא מגיע עם מטען כבד על עצמו ומתוך אי הבנה מדוע הממסד לא מפנה את הזרקורים ואת המשאבים הראויים לפתרון של הבעיה הזו

כאשר הוא רואה שהאנשים שאמורים לדאוג לדברים האלה כמו למשל שר הפנים
שר האוצר
אפילו שר התעשייה והמסחר ושרת החינוך מתעסקים כל היום בנושא שעם כל הכבוד פחות קשור לתפקידם הציבורי הנוכחי - נושא ההתנתקות הוא רותח מזעם
כל עיוור יודע שהסיבה שכולם מתעסקים בזה היא מטרות רווח פוליטיות

וזהבי מתעב את זה


Posted by Shahar on Feb-24-2005 22:09:

נו סבבה אז לדעתו מטרות חברתיות יותר חשובות מהתנתקות
זה לא נוגד את זה שאמרתי שהוא לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשוב!


Posted by Flotser on Feb-24-2005 22:09:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא יגיד שהיפ הופ זה חרא
לא יגיד שרוק זה מגעיל
כל משאני אומר זה שבנפש שלי הדבר שנוגע בצורה הטובה ביותר זה מוזיקה אלקטרונית - ומכאן שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית יותר מכל סגנון אחר


סבבה...

לא רוצה להישמע מעצבן...

אבל אתה לא אוהב מוזיקה אלקטורנית. אתה אוהב :
1. קלאב טרנאס
2. פרוגרסיב טראנס
3. אולי גם סגנון מסויים של האוס

(בבקשה תקן אותי אם אני טועה)

ונכון שגם זה עולם ומלואו....
אבל מוזיקה אלקטורנית היום זה פשוט כל כך הרבה מעבר לזה.
נראה לי בכלל אפשר לחלק היום את העולם לשני חלקים
מויזקה אלקטרונית, ומוזיקה לא אלקטרונית. ולא יודע איזה חלק הוא היום יותר גדול.


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 22:44:

quote:
Originally posted by Shahar
נו סבבה אז לדעתו מטרות חברתיות יותר חשובות מהתנתקות
זה לא נוגד את זה שאמרתי שהוא לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשוב!


א. איפה אמרת את זה?

ב. רק אוף דה רקורד אני שוב מזכיר שהוא תומך בהתנתקות


Posted by Glenn-Holmes on Feb-24-2005 22:47:

quote:
Originally posted by Flotser
סבבה...

לא רוצה להישמע מעצבן...

אבל אתה לא אוהב מוזיקה אלקטורנית. אתה אוהב :
1. קלאב טרנאס
2. פרוגרסיב טראנס
3. אולי גם סגנון מסויים של האוס

(בבקשה תקן אותי אם אני טועה)

ונכון שגם זה עולם ומלואו....
אבל מוזיקה אלקטורנית היום זה פשוט כל כך הרבה מעבר לזה.
נראה לי בכלל אפשר לחלק היום את העולם לשני חלקים
מויזקה אלקטרונית, ומוזיקה לא אלקטרונית. ולא יודע איזה חלק הוא היום יותר גדול.


בוא נרחיב ונאמר
טק טראנס
ברייקס
פרוגרסב האוס
פאנקי האוס
טכנו

למעשה יש שתי סגנונות בלבד שהבנתי שבקשת הרחבה של המוזיקה האלקטרונית הם פשוט לא עושים לי הרבה
פסיי טראנס
וניו יורק האוס

לכל שאר הסגנונות אני יכול להתחבר
איפה אני ייפול בסוף מבחינת סגנון תקלוט?
כנראה איפה שרשמת בהתחלה...לשם הזרם מושך


Posted by Shahar on Feb-25-2005 12:44:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. איפה אמרת את זה?

ב. רק אוף דה רקורד אני שוב מזכיר שהוא תומך בהתנתקות


quote:
Originally posted by Shahar
והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות


תודה שתקורא תפוסטים שלי


Posted by taltul on Feb-25-2005 14:04:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פאנקי האוס

בטוח???

למה אני שומע על זה רק עכשיו...

או שאתה לא מתמקד בו כמו באחרים???


Posted by Glenn-Holmes on Feb-25-2005 14:51:

quote:
Originally posted by taltul
בטוח???

למה אני שומע על זה רק עכשיו...

או שאתה לא מתמקד בו כמו באחרים???


לא מתמקד אולי אבל אחלה סגנון
יש כבר וייניל או שתיים בביתצ..


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.