TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »
Ik ga die 12 DVDbox kopen. Daarom ik juist gewacht met het kopen van al die losstaande dvd's, dat zei ik al meteen toen de 1e uitkwam. Je kan het beste ze allemaal in 1x kopen. Het is wel veel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Het is toch veel mooier om 1 gave box te hebben ipv losse delen?
Ik moet mijn DVDcollectie (welke dvd collectie?
) sowieso nog dik uitbreiden. Wat ik nog wil kopen is:
- Donnie Darko (directors cut)
- Fight Club
- Hero
- Alles van Bottom
- Shawshank Redemption
- 51st state
- Lock stock...
- Snatch
- Butterfly effect
Dan ben ik wel weer wat euro's lichter. Ook nog wat 'feest' DVD's etc lijken me wel leuk.
de 5 disc edition van ROTK

de 12 disc van hele trilogie

die bovenste box ziet er weer heel erg gelikt uit
die onderste heeft ook wel wat, maar toch valt ie me ergens klein beetje tegen
De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities!
Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje 
Ik ben blij dat de extended trilogypack geen "extra" extras heeft want dan had ik big time gebaald dat ik deel 1 en 2 al in extended had gekocht. De prijs is niet hoog ofzo, per deel zijn ze 40 euro dus 3 * 40 is gewoon 120 euro. Maar met een beetje zoeken kan je hem vast voor goedkoper krijgen. Denk dat de media hem voor 99 pleuro gaat uitbrengen.
| quote: |
| Originally posted by moogwai De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities! Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje |
*zucht* Zo ging ik altijd rond kerst naar die films, dat waren nog eens goeie bioscoop-tijden!
Zondagavond weer eens Lethal Weapon 4 zitten kijken, blijft toch een zeer vermakelijke film.
ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien
bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag .
Gisteren Runaway Jury gehuurd, film gebaseerd op een boek van Grisham.. Wel een leuke film, zat op zich goed in elkaar maar alleen snapte ik het niet helemaal 100%, de grote lijn gelukkig wel. Was ook beetje gaar, had misschien beter een iets eenvoudiger film kunnen huren.
Maar goed, zeker wel goed te kijken.
| quote: |
| Originally posted by basvh ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag . |


Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....
Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...
En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan?
Majah...zit weer te mierenneuken....
| quote: |
| Originally posted by nwopper Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken.... Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk... En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan? Majah...zit weer te mierenneuken.... |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken.... Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk... En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan? Majah...zit weer te mierenneuken.... |
?
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Whahaha .. silence of the lambs heeft gewoon een 8,5 op IMDB en dan ga jij mierenneuken User Rating: 8.5/10 (81,962 votes) |
Ben je net met die opleiding begonnen dan ??
| quote: |
| Originally posted by nwopper Nou ja, ik doe een opleiding waarbij we o.a. films moeten analyseren. Dat mierenneuken wordt er haast ingestampt! |
?
| quote: |
| Originally posted by nwopper Nou ja, ik doe een opleiding waarbij we o.a. films moeten analyseren. Dat mierenneuken wordt er haast ingestampt! |
| quote: |
| Originally posted by basd Gisteren Runaway Jury gehuurd, film gebaseerd op een boek van Grisham.. Wel een leuke film, zat op zich goed in elkaar maar alleen snapte ik het niet helemaal 100%, de grote lijn gelukkig wel. Was ook beetje gaar, had misschien beter een iets eenvoudiger film kunnen huren. Maar goed, zeker wel goed te kijken. |
Dat geloof ik meteen, heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat een boekverfilming beter is dan het boek zelf.
| quote: |
| Originally posted by basvh jop dat is bij mij vorig jaar ook gebeurd. Ik kijk tegenwoordig iets te scherp soms naar film wat soms het plezier wel bederfd. |
| quote: |
| Originally posted by nwopper Het erge is eigenlijk dat de opleiding die ik doe (animatie) geen ruk te maken heeft met het analyseren van films, desondanks heb ik TWEE animatie-vakken en VIER film-analyse-vakken.... Ik krijg er echt jeuk van gewoon! |
Het gaat niet om hoe leuk de film is maar de samenhang van aspecten in een film. Het gaat in plaatjes denken, combinaties van dingen. Aspecten die met elkaar in verbinding staan en verwijzingen. Een reclamefilm van 30 seconde kan even complex zijn als een film van 300 minuten. Als jij dingen gaat ontwerpen zal je na verloop van tijd een ruimere gedachtegang van combinaties ontwikkelen. Bedenk maar zo: Als ze de vakken geven dan is er over nagedacht en heeft hete en functie.
Woensdag ligt eindelijk Kill Bill 2 in de winkel 
Heb vandaag weer ff een zooitje dvd's gekocht, godfather box, matrix box en monster's inc 
| quote: |
| Originally posted by Jappio Heb vandaag weer ff een zooitje dvd's gekocht, godfather box, matrix box en monster's inc |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Woensdag ligt eindelijk Kill Bill 2 in de winkel |
| quote: |
| Originally posted by robin zag dat je m kon krijgen bij een abo op de veronica gids, deel 1 + 2 (en het blad voor een jaar) 40,- ofzo (1 en 2 allebei de 2 disk editie) mayby wel interressant (of vergis ik mij?) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.