TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »


Posted by SnuggLe on Sep-30-2004 12:25:

Ik ga die 12 DVDbox kopen. Daarom ik juist gewacht met het kopen van al die losstaande dvd's, dat zei ik al meteen toen de 1e uitkwam. Je kan het beste ze allemaal in 1x kopen. Het is wel veel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Het is toch veel mooier om 1 gave box te hebben ipv losse delen?

Ik moet mijn DVDcollectie (welke dvd collectie? ) sowieso nog dik uitbreiden. Wat ik nog wil kopen is:

- Donnie Darko (directors cut)
- Fight Club
- Hero
- Alles van Bottom
- Shawshank Redemption
- 51st state
- Lock stock...
- Snatch
- Butterfly effect

Dan ben ik wel weer wat euro's lichter. Ook nog wat 'feest' DVD's etc lijken me wel leuk.


Posted by HBtje on Sep-30-2004 12:36:

de 5 disc edition van ROTK


de 12 disc van hele trilogie


die bovenste box ziet er weer heel erg gelikt uit die onderste heeft ook wel wat, maar toch valt ie me ergens klein beetje tegen


Posted by moogwai on Sep-30-2004 12:41:

De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities!

Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje


Posted by MaGiK54 on Oct-03-2004 11:13:

Ik ben blij dat de extended trilogypack geen "extra" extras heeft want dan had ik big time gebaald dat ik deel 1 en 2 al in extended had gekocht. De prijs is niet hoog ofzo, per deel zijn ze 40 euro dus 3 * 40 is gewoon 120 euro. Maar met een beetje zoeken kan je hem vast voor goedkoper krijgen. Denk dat de media hem voor 99 pleuro gaat uitbrengen.


Posted by websley on Oct-03-2004 11:19:

quote:
Originally posted by moogwai
De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities!

Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje

Kadootje voor onder de kerstboom *zucht* Zo ging ik altijd rond kerst naar die films, dat waren nog eens goeie bioscoop-tijden!

Was de kerstman maar wat rijker


Posted by MaGiK54 on Oct-04-2004 01:10:

Zondagavond weer eens Lethal Weapon 4 zitten kijken, blijft toch een zeer vermakelijke film.


Posted by basvh on Oct-04-2004 08:23:

ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien

bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag .


Posted by basd on Oct-07-2004 10:18:

Gisteren Runaway Jury gehuurd, film gebaseerd op een boek van Grisham.. Wel een leuke film, zat op zich goed in elkaar maar alleen snapte ik het niet helemaal 100%, de grote lijn gelukkig wel. Was ook beetje gaar, had misschien beter een iets eenvoudiger film kunnen huren.

Maar goed, zeker wel goed te kijken.


Posted by Smirnoff on Oct-07-2004 15:00:

quote:
Originally posted by basvh
ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien

bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag .


Had hem een tijdje geleden gekeken, wat een bagger film zeg !
Om bij in slaap te vallen !

Ik dacht : "Jim Carrey" zal wel een leuke film zijn...

Nou ik vond het niks !

Heb zelf gister "The forgotten" gekeken, jammer dat ze in de trailer al zo veel laten zien van de film

Maar wel een aardige film.


Posted by nwopper on Oct-07-2004 16:31:

Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....

Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...

En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan?

Majah...zit weer te mierenneuken....


Posted by Smirnoff on Oct-07-2004 17:29:

quote:
Originally posted by nwopper
Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....

Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...

En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan?

Majah...zit weer te mierenneuken....


Whahaha .. silence of the lambs heeft gewoon een 8,5 op IMDB en dan ga jij mierenneuken

User Rating: 8.5/10 (81,962 votes)


Posted by New Wave on Oct-07-2004 18:01:

quote:
Originally posted by nwopper
Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....

Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...

En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan?

Majah...zit weer te mierenneuken....


Snap jij wel waarom je films kijkt ?


Posted by nwopper on Oct-07-2004 18:25:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Whahaha .. silence of the lambs heeft gewoon een 8,5 op IMDB en dan ga jij mierenneuken

User Rating: 8.5/10 (81,962 votes)


Nou ja, ik doe een opleiding waarbij we o.a. films moeten analyseren. Dat mierenneuken wordt er haast ingestampt!


Posted by Smirnoff on Oct-07-2004 19:53:

Ben je net met die opleiding begonnen dan ??


Posted by New Wave on Oct-07-2004 21:37:

quote:
Originally posted by nwopper
Nou ja, ik doe een opleiding waarbij we o.a. films moeten analyseren. Dat mierenneuken wordt er haast ingestampt!


Toch niet die ene school in Ede toch ?


Posted by basvh on Oct-08-2004 08:27:

quote:
Originally posted by nwopper
Nou ja, ik doe een opleiding waarbij we o.a. films moeten analyseren. Dat mierenneuken wordt er haast ingestampt!


jop dat is bij mij vorig jaar ook gebeurd. Ik kijk tegenwoordig iets te scherp soms naar film wat soms het plezier wel bederfd.


Posted by SnuggLe on Oct-08-2004 09:53:

quote:
Originally posted by basd
Gisteren Runaway Jury gehuurd, film gebaseerd op een boek van Grisham.. Wel een leuke film, zat op zich goed in elkaar maar alleen snapte ik het niet helemaal 100%, de grote lijn gelukkig wel. Was ook beetje gaar, had misschien beter een iets eenvoudiger film kunnen huren.

Maar goed, zeker wel goed te kijken.


Het boek is 10 x beter........ Vorig jaar in Thailand gelezen, leest heerlijk weg. Al lijken al die boeken van hem op elkaar.


Posted by basd on Oct-08-2004 09:57:

Dat geloof ik meteen, heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat een boekverfilming beter is dan het boek zelf.


Posted by nwopper on Oct-08-2004 10:45:

quote:
Originally posted by basvh
jop dat is bij mij vorig jaar ook gebeurd. Ik kijk tegenwoordig iets te scherp soms naar film wat soms het plezier wel bederfd.


Het erge is eigenlijk dat de opleiding die ik doe (animatie) geen ruk te maken heeft met het analyseren van films, desondanks heb ik TWEE animatie-vakken en VIER film-analyse-vakken.... Ik krijg er echt jeuk van gewoon!

En nee, het is geen school in Ede....meer richting Hilversum.... Ben idd net begonnen, ook ja. Maar had daarvoor al 1,5 jaar tijd zitten te verkloten met een opleiding Grafisch Ontwerpen....


Posted by New Wave on Oct-08-2004 12:47:

quote:
Originally posted by nwopper
Het erge is eigenlijk dat de opleiding die ik doe (animatie) geen ruk te maken heeft met het analyseren van films, desondanks heb ik TWEE animatie-vakken en VIER film-analyse-vakken.... Ik krijg er echt jeuk van gewoon!


Ben ik het niet mee eens Het gaat niet om hoe leuk de film is maar de samenhang van aspecten in een film. Het gaat in plaatjes denken, combinaties van dingen. Aspecten die met elkaar in verbinding staan en verwijzingen. Een reclamefilm van 30 seconde kan even complex zijn als een film van 300 minuten. Als jij dingen gaat ontwerpen zal je na verloop van tijd een ruimere gedachtegang van combinaties ontwikkelen. Bedenk maar zo: Als ze de vakken geven dan is er over nagedacht en heeft hete en functie.

Je moet een analyse niet combineren met argumenten of gedachtegangen buiten de film om. Je moet argumentatie, verwijzingen en combinaties van onderdelen van een film in dezelfde film zoeken. Zo ontstaat er een verhaalstructuur die in de 'wereld' van de film wel klopt.
In 99% van de films zitten delen die je normaal gesproken in je eigen leven anders doet. Je moet je indentificeren met een persoon in de film en meevoelen wat hij gaat doen. Niet bedenken wat jij anders zou doen...het is tenslotte allemaal dikke vette fake

Als je dit in de gate hebt kun jij deze technieken ook gebruiken in je grafische tekeningen/animaties.


Posted by MaGiK54 on Oct-11-2004 15:55:

Woensdag ligt eindelijk Kill Bill 2 in de winkel


Posted by Jappio on Oct-11-2004 16:02:

Heb vandaag weer ff een zooitje dvd's gekocht, godfather box, matrix box en monster's inc


Posted by MaGiK54 on Oct-11-2004 16:51:

quote:
Originally posted by Jappio
Heb vandaag weer ff een zooitje dvd's gekocht, godfather box, matrix box en monster's inc


De Godfather 2 blijft toch wel ��n van de beste films ooit.


Posted by robin on Oct-11-2004 17:25:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Woensdag ligt eindelijk Kill Bill 2 in de winkel


zag dat je m kon krijgen bij een abo op de veronica gids, deel 1 + 2 (en het blad voor een jaar) 40,- ofzo (1 en 2 allebei de 2 disk editie)

mayby wel interressant (of vergis ik mij?)


Posted by MaGiK54 on Oct-11-2004 17:27:

quote:
Originally posted by robin
zag dat je m kon krijgen bij een abo op de veronica gids, deel 1 + 2 (en het blad voor een jaar) 40,- ofzo (1 en 2 allebei de 2 disk editie)

mayby wel interressant (of vergis ik mij?)


Zag die advertentie ook al, ben helaas al lid van de vero.


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.