TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »
DJMixes2K is terug met een leuke Nick Warren set 
Sander Kleinenberg - Live @ Glastonbury 2004
Tracklist:
Daft Punk - "Burnin" (Original Mix) (Virgin)
Autotune - "Keep It Wrong" (Fumakilla)
Woody McBride - "Everything Under The Sun" (Groove Hunter Remix) (Tinted)
Montero - "Brazilia" (Renaissance)
Shiny Grey - "Why" (Wally Lopez Vocal Remix) (Yellow)
Ericke - "Ya Dont Stop" (White)
X-Press 2 - "Musikizum Part 2" (Skint)
Skai - "Mir Gehts Gut" (Brickhouse)
Bryan Cox - "On The Run" (Ammo)
Mellow - "Drifting Out Of Sight" (FC Kahuna Remix) (Atmospheriques)
Supergrass - "Kiss Of Life" (Chicken Lips Remix) (Parlaphone)
klik
Pig & Dan - The guestmix on kiss100 22.08.2004
Tracklist:
01.Pig & Dan - What Am I Doing Here?
02.Pig & Dan - Mongoid
03.Pig & Dan - Blonde
04.Pig & Dan - Unknown
05.Pig & Dan - Freedom
06.Pig & Dan - Innervision
07.Pig & Dan - Ethnic
08.Pig & Dan - 808 Dreaming
09.Pig & Dan - Round Acid Sound
10.Pig & Dan - Supersonic
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Pig & Dan - The guestmix on kiss100 22.08.2004 |
| Originally posted by Djeebie YES! Die zocht ik al een tijdje. |

Ik vind Pig & Dan altijd "net niet". Af en toe zit er een goede plaat tussen, ze produceren ook zoveel dat kan dan bijna niet anders
maar ook deze kiss100 set is niet uitgesproken goed vind ik. Innervision is dan 1 van de betere voor mij 
Die set van pig & dan is echt te goed!!!
Let's go deeeeeeeeep 
Hmm als het goed is komen
Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yoshitoshi avond draaien tijdens ADE!
Ik vind die set van Pig & Dan ook super! Heerlijke muziek!
| Originally posted by magrec Hmm als het goed is komen Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yoshitoshi avond draaien tijdens ADE! |
Errug lekkere line-up zou dat zijn
Die ID # 16 uit Sasha's Aria set is echt een super tune zeg!
Heerlijk! 
| Originally posted by magrec Hmm als het goed is komen Max graham, sander kleinenberg en deep dish op een yoshitoshi avond draaien tijdens ADE! |
| Originally posted by emre More info please Errug lekkere line-up zou dat zijn |
| Originally posted by Partyhardy! Die ID # 16 uit Sasha's Aria set is echt een super tune zeg! Heerlijk! |
Emre, bedankt voor die fantastische set van Sasha @ Aria 
Ik kan hem alleen niet kopieren naar mijn harde schijf
Dus nu alleen af te spelen vanaf de cd... maakt verder niet uit; GENIETEN !! 
Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan:
25-9 Armada @ Amsterdam
22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva)
30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama)
Wel erg veel Armadanights
Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama 
Wat een overkill aan Armada nights zeg! zo maken ze het mainstream en minder speciaal vind ik. Ik weet nog vorig jaar in oktober toen Markus voor het eerst in Nedelrand draaide, toen in de Mazzo, super avond, helemaal geweldig!
Inmiddels gaan ze het nu uitbuiten. Als Markus zo vaak in Nederland gaat draaien, zal hij wel bekender worden maar veel minder speciaal
verder zijn het ook telkens dezelfde dj's die op deze feesten komen draaien. Ongeinspireerd is het gewoon... 
thanx voor setje van pig & dan, het is zeker niet voor de mix maar wel voor een overzicht te hebben van welke platen ik nog kan gebruiken...Tot nu toe vind ik er 2 echt super:
the dj took pills
island dream
hopelijk verrassen ze me...kzoek nog opbouw-plaatjes en die 2 bovenstaanden gebruik ik van tijd tot tijd wel eens en de respons van het publiek is geweldig.
EDIT: geen enkele track die me echt aanstond
| Originally posted by emre Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan: 25-9 Armada @ Amsterdam 22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva) 30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama) 27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama) Wel erg veel Armadanights Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama |
| Originally posted by Partyhardy! Wat een overkill aan Armada nights zeg! zo maken ze het mainstream en minder speciaal vind ik. Ik weet nog vorig jaar in oktober toen Markus voor het eerst in Nedelrand draaide, toen in de Mazzo, super avond, helemaal geweldig! Inmiddels gaan ze het nu uitbuiten. Als Markus zo vaak in Nederland gaat draaien, zal hij wel bekender worden maar veel minder speciaal verder zijn het ook telkens dezelfde dj's die op deze feesten komen draaien. Ongeinspireerd is het gewoon... |
| Originally posted by SnuggLe Zeg dat tegen die belgen....... die worden helemaal gek. En veel mensen van hier kunnen dan ook weer gaan lopen rukken. "Ja want een feestje zonder Armada dj is geen feestje" |
| Originally posted by emre Kwam toevallig langs wat dé fansite van Markus Schulz schijnt te zijn en zag nogal wat Armadanight-data in zijn schema staan: 25-9 Armada @ Amsterdam 22-10 Armada @ Amsterdam (Ocean Diva) 30-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama) 27-10 Armada Night @ Amsterdam (Panama) Wel erg veel Armadanights Gelukkig dan niet meer in de XL maar in Panama |
Hulde!
Hulde voor Zehra, TOR en DJ_Spare!
Goedzo!
Nou, dan moet ik mijn mening maar bijstellen over Armin-fans! 
Ik moet ook verder 
| Originally posted by SnuggLe Hulde! Hulde voor Zehra, TOR en DJ_Spare! Goedzo! Nou, dan moet ik mijn mening maar bijstellen over Armin-fans! ![]() Ik moet ook verder |
| Originally posted by Zehra Snuggle, kben al een tijdje geen arminfan meer hoor... |
Maar toch hulde!