TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »

Posted by DjAviander on Jun-27-2004 20:03:

quote:
Originally posted by Glorie
Zlatan var GRYM! Isaksson ocks�... �ven Henrik Larsson ja trodde innan EM att de var Ravelli vi hade i m�l... men ne ne.. sen trodde ja hedman.. men icke? aja

Sk�m inte ut dig mer Glorie
Njae men det �r inte l�tt det d�r, Isaksson �r en sjukt bra m�lvakt.

Trots att jag tycker att det var synd att SWE torskade s� unnar jag Holland vinst, de var tekniskt sett mkt b�ttre. Synd bara att matchen avgjordes p� straffar.

Posted by Kongo_kim on Jun-28-2004 08:18:

fruntimmer allts�

Isaksson bevisade vilken stor m�lvakt han �r. Synd att han ska sk�ljas f�r enbart pinsamma 15 miljoner. I mina �gon �r han v�rd s�kert 50-75 miljoner. Men men alla kan inte f� Zlatan pengar.

Och sen �kte Danmark ut ig�r efter 3-0 mot Tjeckien. Jag undra vad som akn stoppa detta lag.

Posted by JayBee on Jun-28-2004 08:51:

quote:
Originally posted by DjAviander
Sk�m inte ut dig mer Glorie

hehe p�tal om att inte vara s� insatt. n�r de k�rde sin f�rsta match mot bulgarien s� undrade jag vart den d�r killen med rasta h�ret tagit v�gen (henke alts�) och s� slog det mig att han ocks� hette henke larsson precis som den d�r killen som har rakad skalle.. hmmm connection?

men alts� om man �r som jag och bara kollar p� typ EM matcher och VM hockey och s�nt s� �r det inte s� konstigt att man inte h�nger med lika mycket

Posted by Smeagol on Jun-28-2004 09:07:

$#%$#$&$&#&^%(&%%^&(

^^ For att fatta mig kort.

Blir sa lack pa Italiensk TV!!
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt

De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.

De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.

For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.

Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?

Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott!

Posted by Kongo_kim on Jun-28-2004 09:15:

quote:
Originally posted by Smeagol
$

Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott!

V�ldigt l�sa rykten tror jag. Han blir nog kvar en s�song till i Ajax

Posted by MiB on Jun-28-2004 11:11:

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,497650,00.html

han skulle varit utvisad om domarn h�ngt med lite..

Posted by SteveTranz4ever on Jun-28-2004 11:21:

quote:
Originally posted by MiB
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,497650,00.html

han skulle varit utvisad om domarn h�ngt med lite..

Tycker domaren var lite p� Hollands sida hela matchen... kanske lite inbillning men men... de e k�rt nu i alla fall s� de e ingen id� att h�nga l�pp

Posted by DjAviander on Jun-28-2004 16:17:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tycker domaren var lite p� Hollands sida hela matchen... kanske lite inbillning men men... de e k�rt nu i alla fall s� de e ingen id� att h�nga l�pp

Haha, h�ller med. Jag o mina polare tyckte att vi s�g massor med felbed�mningar till Hollands sida, men men, det �r inget att h�nga l�pp �ver som du s� stiligt sa

Posted by St_Andrew on Jun-28-2004 16:32:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

sant!

men men nu �r det redan k�rt, livet g�r vidare, vi ska fan inte vara lika v�rdel�sa som italienarna

Posted by Kongo_kim on Jun-28-2004 16:33:

quote:
Originally posted by St_Andrew
vi ska fan inte vara lika v�rdel�sa som italienarna

Du tog orden ur munnen p� mig

Posted by SteveTranz4ever on Jun-28-2004 20:39:

quote:
Originally posted by St_Andrew
sant!

men men nu �r det redan k�rt, livet g�r vidare, vi ska fan inte vara lika v�rdel�sa som italienarna

Dock s� gjorde Aftonbladet (Sveriges svarta f�r) ett gott f�rs�k idag p� sina l�psedlar "H�R FUSKAR HOLLAND" stog de typ...

Fan l�t killen kissa om han vill de... okej regler �r regler...

Posted by Virus on Jun-29-2004 01:51:

quote:
$#%$#$&$&#&^%(&%%^&(

Under forsnacket:
- Allmant skratt

De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.

De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.

For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.

Haha, jag vet. Dom �r helt tappade dom d�r RAI-journalisterna. Framf�rallt den rakade snubben. Han tog den d�r Tottitr�jan som en personlig f�rol�mpning och var helt �verlycklig n�r Sverige torskade. Fyfan. Sen har vi den d�r Pollacken som h�vdade att Sverige inte bara snuvat Italien, men att vi gjorde en l�ggmatch mot Lettland i kvalet.
F�r att inte n�mna dom billiga sk�mten och low-tech effekterna kombinerat med Eurodisco innan och efter pauserna. Men v�rst av allt �r den d�r f�rbannade Eurovisionstudion dom sitter i.

Dock m�ste jag s�ga att kvaliteten p� matchkommentatorerna �r mycket b�ttre �n i Sverige. Dom g�r en massa smarta analyser.

Posted by St_Andrew on Jun-29-2004 15:53:

quote:
$#%$#$&$&#&^%(&%%^&(

Under forsnacket:
- Allmant skratt

dom �r st�rda!

Posted by Kongo_kim on Jun-30-2004 18:54:

semifinal 1 mellan Portugal - Holland har nyss b�rjat

Posted by ScuL on Jun-30-2004 21:10:

�NTLIGEN

Posted by Amnezia on Jul-01-2004 08:18:

najs att Portugal vann iaf...dom hade b�st � fyndigaste spelet i f�rsta halvlek...i andra tappa dom n�r dom backa hem men fortf k�nns det r�tt me dom i final....

nu g�ller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer �ga grekerna...

Posted by St_Andrew on Jul-01-2004 10:08:

yay go portugal... dom var asbra ju

Posted by Nyx on Jul-01-2004 11:36:

quote:
Originally posted by Amnezia
nu g�ller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer �ga grekerna...

s� har man ju t�nkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli s� �gda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe

det hade varit kul att se grekland - portugal i final eftersom grekland vann inledningsmatchen dem emellan. men tjeckien �r det
lag som spelet helt klart b�st detta em. jag tror p� tjeckist guld och brons till grekland. holland har inte spelat bra detta em och
de har haft flyt att de kommit s� l�ngt som de har.

Posted by Kongo_kim on Jul-01-2004 16:57:

quote:
Originally posted by Nyx
s� har man ju t�nkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli s� �gda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe

det hade varit kul att se grekland - portugal i final eftersom grekland vann inledningsmatchen dem emellan. men tjeckien �r det
lag som spelet helt klart b�st detta em. jag tror p� tjeckist guld och brons till grekland. holland har inte spelat bra detta em och
de har haft flyt att de kommit s� l�ngt som de har.

det finns ingen bronsmatch

Posted by Pjox on Jul-01-2004 17:09:

Jag som hade hoppats p� att holland skulle vinna n�r sverige blev utslagna, f�r v�l ta o heja p� portugal nu da...

Posted by St_Andrew on Jul-01-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Nyx

frankrike hade ju o andra sidan inte spelat s� bra innan det, medans tjeckien har krossat allt motst�nd

m�ste bli seger! men som sagt, alla r�knar ut dom dt e v�l deras chans antar jag

Posted by SteveTranz4ever on Jul-01-2004 20:58:

Grekland vann semin �ver Tjeckien... trodde jag fan inte...

Nu blir de final mot Portugal... jag tror och hoppas lite att hemmanationen Portugal tar hem EM Guldet...

Posted by ScuL on Jul-01-2004 21:08:

jag hoppas p� Grekland.
de har redan slagit Portugal i poulematcherna och de kan g�ra det igen.
sen �r det kul att en relativt ok�nd fotbollsland vinner ett EM

Posted by SilverX on Jul-01-2004 21:08:

helt otroligt...

nu m�ste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha s�n j�vla tur hela tiden

Posted by Aendy on Jul-02-2004 01:06:

quote:
Originally posted by SilverX
nu m�ste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha s�n j�vla tur hela tiden

What? Som Cantona s�ger: "Luck has nothing to do with it". Det �r bara s� att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, d� f�r man slita kan jag lova!

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »