TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie Zlatan var GRYM! Isaksson ocks�... �ven Henrik Larsson ja trodde innan EM att de var Ravelli vi hade i m�l... men ne ne.. sen trodde ja hedman.. men icke? aja |
fruntimmer allts�
Isaksson bevisade vilken stor m�lvakt han �r. Synd att han ska sk�ljas f�r enbart pinsamma 15 miljoner. I mina �gon �r han v�rd s�kert 50-75 miljoner. Men men alla kan inte f� Zlatan pengar.
Och sen �kte Danmark ut ig�r efter 3-0 mot Tjeckien. Jag undra vad som akn stoppa detta lag.
| Originally posted by DjAviander Sk�m inte ut dig mer Glorie |
(henke alts�) och s� slog det mig att han ocks� hette henke larsson precis som den d�r killen som har rakad skalle.. hmmm connection? 
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! 
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! 
| Originally posted by Smeagol $ Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim: Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! |
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,497650,00.html
han skulle varit utvisad om domarn h�ngt med lite..
| Originally posted by MiB http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,497650,00.html han skulle varit utvisad om domarn h�ngt med lite.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker domaren var lite p� Hollands sida hela matchen... kanske lite inbillning men men... de e k�rt nu i alla fall s� de e ingen id� att h�nga l�pp |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker domaren var lite p� Hollands sida hela matchen... kanske lite inbillning men men... de e k�rt nu i alla fall s� de e ingen id� att h�nga l�pp |
| Originally posted by St_Andrew vi ska fan inte vara lika v�rdel�sa som italienarna |
| Originally posted by St_Andrew sant! men men nu �r det redan k�rt, livet g�r vidare, vi ska fan inte vara lika v�rdel�sa som italienarna |
| Originally posted by Smeagol $#%$#$&$&^%(&%%^&( ^^ For att fatta mig kort. Blir sa lack pa Italiensk TV!! ![]() Under forsnacket: - Vi haller pa holland har maste vi val saga? - Vi haller pa det sportsliga laget. - Allmant skratt De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord. De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien. Studio: Vad sager de? Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu. S: Men vet de att du ar italienare? R: Det star "RAI" pa kameran... tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt. For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet. Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning? Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim: Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! |
| Originally posted by Smeagol $#%$#$&$&^%(&%%^&( ^^ For att fatta mig kort. Blir sa lack pa Italiensk TV!! ![]() Under forsnacket: - Vi haller pa holland har maste vi val saga? - Vi haller pa det sportsliga laget. - Allmant skratt De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord. De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien. Studio: Vad sager de? Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu. S: Men vet de att du ar italienare? R: Det star "RAI" pa kameran... tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt. For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet. Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning? Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim: Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! |
dom �r st�rda!
semifinal 1 mellan Portugal - Holland har nyss b�rjat
�NTLIGEN

najs att Portugal vann iaf...dom hade b�st � fyndigaste spelet i f�rsta halvlek...i andra tappa dom n�r dom backa hem men fortf k�nns det r�tt me dom i final....
nu g�ller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer �ga grekerna...

yay go portugal... dom var asbra ju 
| Originally posted by Amnezia nu g�ller det grekland lr tjeckien....tror tjeckien kommer �ga grekerna... |
| Originally posted by Nyx s� har man ju t�nkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli s� �gda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe det hade varit kul att se grekland - portugal i final eftersom grekland vann inledningsmatchen dem emellan. men tjeckien �r det lag som spelet helt klart b�st detta em. jag tror p� tjeckist guld och brons till grekland. holland har inte spelat bra detta em och de har haft flyt att de kommit s� l�ngt som de har. |
Jag som hade hoppats p� att holland skulle vinna n�r sverige blev utslagna, f�r v�l ta o heja p� portugal nu da...
| Originally posted by Nyx s� har man ju t�nkt om alla matcher som grekland spelat..att de kommer att bli s� �gda..sepciellt i matchen mot frankrike..hehe |

Grekland vann semin �ver Tjeckien... trodde jag fan inte...
Nu blir de final mot Portugal... jag tror och hoppas lite att hemmanationen Portugal tar hem EM Guldet... 
jag hoppas p� Grekland.
de har redan slagit Portugal i poulematcherna och de kan g�ra det igen.
sen �r det kul att en relativt ok�nd fotbollsland vinner ett EM 
helt otroligt...
nu m�ste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha s�n j�vla tur hela tiden 
| Originally posted by SilverX nu m�ste bara Portugal vinna... Grekland kan ju inte ha s�n j�vla tur hela tiden |