TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De verkoop thread
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Die CUE is echt een wereld van verschil he |

)
Wa hede misschien van cd speler?
| Originally posted by Tiger777 Wa hede misschien van cd speler? |
... direct geinvesteerd in leuke decent turntables, hehe
^^ ubergeil man. Ik wou die ook nog kopen. Die moeten lekker lopen
een Goeie smaak 
| Originally posted by Tiger777 Ik heb vandaag de knoop doorgehakt..; ik dump mijn vinyl. Lijstje Ik wil echt van alles in ene keer af. En der zitten een paar h�l� goeikes(ik kijk vnl naar push dan ) tussen die'k direct wel krijtgeraak, maar spijtig genoeg ook een aantal buchtplaten waar ik nog ga mogen aan betalen wil ik ze op het stort zetten. Dus, tenzij ge voor mij intressante voorstellen hebt (een mooie combinatie van bucht en goeikes), moet ge ni afkomen met stukjes van de lijst. Ik hoop er een 220� voor te krijgen... Voor 72 plaatjes vinylhoeskes en 77 vinylschijfkes vind ik dat niet zo overdreven. Da's 3,06 � per vinylhoes en zelfs maar 2,86 euro per vinylschijfke Bovendien krijgt de gelukkige koper een gratis zwarte krat erbij Ik ben ook flexibel en ik zou misschien zelfs een gratis aan huis leverdienst kunnen opzetten (ik zou ze dus bij u thuis brengen). Misschien denkt ge: "naja, 220 euro is wel veel geld om ineens op de hoesten". Geen probleem, wij bieden ook spreidingsplannen aan. Of misschien denkt ge: "zoveel ch00ns bijeen? eerst zien, dan geloven." Wij zijn open voor bezichtiging van 10 uur tot 22uur, op afspraak. Vragen? => PM! Edit: Als ik mijn platen verkocht heb, vliegt ook mijn resterende platenspeler, een stanton ST100 met concordeken op, azu eentje als hierboven aangeboden werd voor 40�. Pics volgen nog, maar tis gewoon, als ge zou beslissen om alles ineens te kopen, dan krijgt ge natuurlek een reductie h�. |
Ja, da is het eh... 220� is een pak geld. Ik ga een paar dagen wachten en als er geen kopers zijn ga ik het in stukjes van 20 platen kappen.
(en voor diegenen die denken: aha, maar dan wacht ik gewoon even... Het zal dan duurder zijn
)
| Originally posted by Push2005 http://media.zzounds.com/media/bran...ab067651840.jpg ... direct geinvesteerd in leuke decent turntables, hehe |
| Originally posted by Real Gegroet. ![]() Ik heb beslist om mijn JB Q30's van de hand te doen. Reden: overstap naar superOEM's. Het gaat om de MKI, dus de versie ZONDER phone/line omschakeling. Voor de rest is die exact hetzelfde als de MKII. * Pitch adjustment (+/- 10% and +/- 20 %) * 3 Different speeds 33/45/78 RPM (great for effects) * Forward and REVERSE platter directions * Very high torque motor for quick start and breaking * Retractable target light for cueing * Platter speed output (Beat out) for external effects * Solid S-shaped tone arm with anti-skate * Remote start/stop control (fader start) * Removable smoked plastic dust cover (not shown) Inclusief kabels, stofkap, slipmat en Audiotechnica naaldjes. Ze zijn allebei in uitstekende staat. Hier en daar wat kleine krasjes, maar dat is het dan ook. Foto's Prijs: 300euro Enkel af te halen in Meerhout. Ik verstuur ze niet! Als je niet te ver woont, en ge kunt niet tot hier komen, wil ik ze eventueel wel komen brengen. Uiteraard mogen ze ook getest worden. Reply maar als je vragen hebt! |
Ik koop uwe prul voor 275� EN ik geef u een full album van PIM!
SRSLY of zijt ge met m'n pietje aant spelen?
Wat een sjattie. ![]()
Ik vind da die gast slaag moet krijgen puur voor zn uiterlijk 
Wor blijft m'n 275 euro? 
Paypal? 
| Originally posted by mellow_head Paypal? |
| Originally posted by Real Waarom krijg ik m'n draaitafeltjes niet verkocht? |
Snif. 
Ik verkoop een numark dm 3002 x mixer
mixer
pm indien ge�nteresseerd. is nog in goede staat. Weg wegens aankoop ecler nuo 3.
greetz
GReg
Nieuw lijstje gemaakt met mijn platen.. In pakketjes van 5(soms 6) opgedeeld. Ik heb rekening gehouden met de wensen van sommigen (oa bonzai) en een aantal platen specifiek in 1 pakketje gestoken. De meeste pakketjes gaan tegen 22,5� voor 5... Naja, de prijs staat ietske naar links.
De samenstelling van de pakketjes(ik wil gerust 1 of 2 plaatjes wel van plaats omruilen) vallen te onderhandelen evenals de prijs. G�neer u niet en stel vragen!
http://users.skynet.be/fa826641/Platen1.htm
| Originally posted by Tiger777 Nieuw lijstje gemaakt met mijn platen.. In pakketjes van 5(soms 6) opgedeeld. Ik heb rekening gehouden met de wensen van sommigen (oa bonzai) en een aantal platen specifiek in 1 pakketje gestoken. De meeste pakketjes gaan tegen 22,5� voor 5... Naja, de prijs staat ietske naar links. De samenstelling van de pakketjes(ik wil gerust 1 of 2 plaatjes wel van plaats omruilen) vallen te onderhandelen evenals de prijs. G�neer u niet en stel vragen! http://users.skynet.be/fa826641/Platen1.htm |
| Originally posted by Push2005 Als ge Synaesthesia en Theme from Norefjell wil omdraaien dan neem ik da cyaan pakketje wel |
bump.
Lijstje
Label: Suck Me Plasma
Catalog#: SUCK 118-12
Format: 12"
Country: Germany
Released: 1998
Genre: Electronic
Style: Trance
Credits: Vocals - Jade 4U
Tracklisting:
A1 Liquid Skies (Eternia Audio Lab. Mix) (6:47)
A2 The Voice (1:03)
B1 Liquid Skies (Meridian Mix) (8:54)
B2 Liquid Skies (Polaris Lab. Mix) (7:30)
Samples zijn te beluisteren via ebay
Bieden kan hier met een startbod van 1 euro. 
| Originally posted by Tutti Label: Suck Me Plasma Catalog#: SUCK 118-12 Format: 12" Country: Germany Released: 1998 Genre: Electronic Style: Trance Credits: Vocals - Jade 4U Tracklisting: A1 Liquid Skies (Eternia Audio Lab. Mix) (6:47) A2 The Voice (1:03) B1 Liquid Skies (Meridian Mix) (8:54) B2 Liquid Skies (Polaris Lab. Mix) (7:30) Samples zijn te beluisteren via ebay Bieden kan hier met een startbod van 1 euro. |
Superschijf 
Ik heb een Italiaanse persing ervan, en die heeft jammer genoeg geen mooie hoes