TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Det jag tycker är roligast nu är Juridik.
Det ska lätt bli mitt huvudämne. 
hmmmm.. vill vara trött. VILL SOVA!!.. blir väl plugg-natt
har lite musik att lyssna på också
tjae....fastnade i chill out forumet....mer behöver väl inte sägas 
kom just hem helt enkelt
Sitter å pular på en låt...
Och så försöker ja hålla mej varm med stearin ljus..
Snåljåparna på SvenskaBostäder e ju inte direkt generösa med värmen...

borde sova eftersom jag skall "jobba" (lumpen) nu i 6 dagar 20.00 - 08.00 med början imorgon... kommer vara helt död
| quote: |
| Originally posted by dbl borde sova eftersom jag skall "jobba" (lumpen) nu i 6 dagar 20.00 - 08.00 med början imorgon... kommer vara helt död |
| Originally posted by reveal låter som att du är vakt det är väl rätt slappt annars? inte mkt fält etc? var ligger du nånstans? |
nån som sa att den inte fick dö? 
jag pluggar, och lär göra det sjukt länge, så det är lika bra att jag postar redan nu 
Jo det är ju ett 5 timmars set på id&t med kungen från holland....Marco V....

Ja va fan gör jag uppe än... e ju as trött... festar inte ens... Har man inge bättre för sig ?
Lyssnat på AvB en gång till typ
Natt...
kom just hem efter att ha chillat lite med polarna på hallands nation, lite öl också såklart
Tråden som aldrig får dö....
Suttit å chatta sent och fifflat med allt möjligt.... kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder... 
Natti
Re: Tråden som aldrig får dö....
| Originally posted by SteveTranz4ever kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder... ![]() Natti |
Re: Tråden som aldrig får dö....
| Originally posted by SteveTranz4ever kommit på ett as coolt sätt att göra rörliga *gif bilder |
*bump* 
hmm... måste lägga mig i tid idag... har blivit en hel del alldeles för sena kvällar på sistone
kan lyssna en kvart till iaf 
Just skannat in nya semesterbilder som jag fått idag från framkallningen... synd att man inte har ångest nu då och längtar tillbaks till det varma å sköna.... å allt lättklätt förstås
Fan... Kunde ju inte somna förän klockan 4 typ... så nu har jag sovit 3 timmar och ändå är jag piggare än vanligt... Kan det ha gjort så mycke att jag somna framför TVn mellan 19-21 igår ? 
Tråden som aldrig får dö
Sitter uppe å chattar med Spoider över ICQ.... innan dess sett Signs... nu är det lägg dags 
Ja va fan gör man uppe
Känner mig rätt ensam på denna tråd
fan va trött ja e... nu ska jag slagga
gaaaaaaaaah jäla skit asså...
har bara analoga klockor i lägenheten hahahahah
titta på den o tänkte... hmmm halv sju.. hur länge har jag sovit hahahaha
så gick upp o käka o tittade på klockan på datorn...
HMMMMMMMMMMMMMMMMMM 06:30 och inte 18:30 hahahhahahaha
årets pris till mig va?!?!? =)
tjae egentligen inte uppe utan tidigt uppe men igår lyckades jag med konststycket att inte gå å lägga mig utan va vaken hela natten.....fan va trött man e sen 
Satt och skummade igenom den här tråden.. Den knäcker. Tycker det är kul hur samma fråga kan generera så många olika och diffusa svar.
Idag är jag uppe för att jag inte vet bättre. Och för att jag fastnat kraftigt för en låt som går på repeat:
Peter Bannister & Oli Beale - Heard It Through the Bassline
Ja du vet inte varför jag är uppe nu men....Ska nog sova...
har vart på rave hela natten.....fett bra drag.....galet slut man e nu....tror fan jag tog ut varenda liten uns av energi jag hade där 
sitter å knaprar lite pepparkakor å klunkar oboy å ska strax sikta mot sängen
btw. dom va fett snåla i serveringen....tog 5 spänn för att fylla en flaska med vatten :/