TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Bram, was t je al opgevallen dat JIJ hier ongeveer de meeste posts mbt Esrem en haar vrouw zijn gemaakt hebt? |
Dus dan valt dat maybe sneller op. Post TEveel laatste tijd :S
| Originally posted by Tim81 Anders openen we ff een nieuwe thread "It's all about Esrem" Op pagina 12 staat een foto en 16 pagina's later gaat het nog steeds over diezelfde vrouw! JONGENS KOM EENS ACHTER DIE PC VANDAAN! ZE BESTAAN OOK IN REAL LIFE.... VROUWEN !! |
| Originally posted by Three 'O Three Goed idee, zal ik het dan maar tot uitvoering brengen? |
| Originally posted by SnuggLe Maken die hap. Titel: "De gefrustreerden thread - deel 1". Want die is in notime vol, moet er een deel 2 komen |
| Originally posted by Esrem Ik dacht ik doe Kolkiewolkie een plezier door hem te steunen in zn nieuwe roeping: koppelaar, heeft ie ook wat gevonden tenminste |
.
was dit nou die legendarische ocean diva party ik weet het niet meer
en oh ja esrem... die had je ook nog!
Ik ben hem ook kwijt....was dit een gevalletje GL +1 ?
| Originally posted by jp was dit nou die legendarische ocean diva party ik weet het niet meer en oh ja esrem... die had je ook nog! |
ik hoorde dat de ocean diva gezonken is voor de Italiaanse kust. kapitein tiestori maakte een stuurfout