TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]

Posted by Remy D on Mar-20-2005 22:04:

net Spongebob the movie gezien. erg gaaf

Posted by AirPole on Mar-20-2005 22:15:

quote:
Originally posted by Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!!

Inderdaad een topfilm!

Verder nog leuke films die ik gezien heb:

White Noise
Hellboy

White Noise is een redelijke thriller en Hellboy.... tsja Ik hou nu eenmaal van stripverfilmingen

Posted by Yarnie on Mar-20-2005 22:42:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Inderdaad een topfilm!

Verder nog leuke films die ik gezien heb:

White Noise
Hellboy

White Noise is een redelijke thriller en Hellboy.... tsja Ik hou nu eenmaal van stripverfilmingen

lijkt me dus echt 10x niks die hellboy....
Net Saw gezien ( http://www.imdb.com/title/tt0387564/ )
Wel een aanrader.....goede thriller met een goed plot

Posted by tijs08 on Mar-20-2005 22:56:

quote:
Originally posted by Yarnie
Net Saw gezien ( http://www.imdb.com/title/tt0387564/ )
Wel een aanrader.....goede thriller met een goed plot

Toevallig, die wilde wij gisteren ook gaan kijken... is het niet dat meneer PH neutraal een kopie mee had gebracht die het niet deed.
Toen maar paar Joey's zitten kijken, das altijd goed!

Posted by Tomaz on Mar-20-2005 23:57:

quote:
Originally posted by TranceZoner

Dat komt goed uit voor je, met X-men 3 en Superman in aantocht!

Posted by Phortastic on Mar-21-2005 00:28:

quote:
lijkt me dus echt 10x niks die hellboy....

die IS ook nix...

Posted by Yarnie on Mar-21-2005 10:17:

Sideways ook gezien gister. Het gaat over 2 mannen van middelbare leeftijd die vlak voordat een van de 2 gaat trouwen een roadtrip gaan maken door de californische wijnstreken. En onderweg gebeuren natuurlijk allemaal dingen. Ik vond het zeker wel een leuke film, erg grappig ook.

Posted by TimeportE on Mar-21-2005 15:57:

quote:
Sideways ook gezien gister. Het gaat over 2 mannen van middelbare leeftijd die vlak voordat een van de 2 gaat trouwen een roadtrip gaan maken door de californische wijnstreken. En onderweg gebeuren natuurlijk allemaal dingen. Ik vond het zeker wel een leuke film, erg grappig ook.

idd dit schijnt naast een goede ook een enorm grappig film te zijn.. ik moet deze film dan ook zien (samen met 20 andere films) maar jah.. waar haal ik de tijd vandaan..

Posted by Siesta on Mar-22-2005 21:27:

Zonet the hitch in de bios gekeken met vriendin van me. Echt gave film hoor! Vind ik dan

zag in het voorstukje ook 2 andere films, THE WAR OF THE WORLD, en WHITE NOISE

2 vette films lijkt me!

Posted by ahp2002 on Mar-22-2005 22:02:

Dodgeball vond ik wel lachen. Vooral Ben Stiller was top.

The Incredibles was geweldig, die overhetwaterloop scene is top.

Shark Tale vond ik ook best wel OK, beetje te cheap verhaallijn alleen.

I,Robot was wel OK, maar het einde vond ik zwaar tegenvallen. Ze hadden die troepen robots nog wel 10x zo groot mogen maken.

Van God Los vond ik een topfilm.

Envy is echt superkut, wat een waardeloze film. Had meer verwacht van Stiller en Black Jack in 1 film.

En de allerslechtste film ooit is Club Dread, een soort kruising tussen horror en comedy, maar het lijkt helemaal nergens op

Ga zometeen The Big Bounce kijken, lijkt me ook klote, maar goed iemand een mening

Posted by Jappio on Mar-22-2005 22:19:

Ik heb white noise 2 weken geleden in de sneak gezien, vond het wel een goede film alleen haat ik het als er bij een thriller zo'n einde zit dat je weet dat er nog een vervolg op komt.

Van de week naar the ring 2, ben benieuwd, eerst thuis ff deel 1 kijken om weer een beetje in het verhaal te komen

Posted by Roger on Mar-22-2005 23:03:

quote:
Originally posted by ahp2002
Dodgeball vond ik wel lachen. Vooral Ben Stiller was top.

The Incredibles was geweldig, die overhetwaterloop scene is top.

Shark Tale vond ik ook best wel OK, beetje te cheap verhaallijn alleen.

I,Robot was wel OK, maar het einde vond ik zwaar tegenvallen. Ze hadden die troepen robots nog wel 10x zo groot mogen maken.

Van God Los vond ik een topfilm.

Envy is echt superkut, wat een waardeloze film. Had meer verwacht van Stiller en Black Jack in 1 film.

En de allerslechtste film ooit is Club Dread, een soort kruising tussen horror en comedy, maar het lijkt helemaal nergens op

Ga zometeen The Big Bounce kijken, lijkt me ook klote, maar goed iemand een mening

zo...! film marathon gehouden?

heb net zelf collateral gekeken. Vond hm wel oke, Jamie Foxx speelde echt heel overtuigend alleen vond ik het jammer dat veel toevalligheden precies goed uitkwamen. had opzich best veel actie verwacht maar dat viel gelukkig nog wel mee.
alleen het einde was een beetje standaard

een 7- krijgt ie van mij

Posted by SnuggLe on Mar-23-2005 10:35:

Wat ik eigenlijk wel raar vindt, is dat niemand hier nog de volgende film heeft genoemd/gezien:

Hotel Rwanda

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0395169/ (een 8.5!!! )

De meest indrukwekkende en goede film die ik tot nu toe heb gezien dit jaar. Het is de Afrikaanse versie van "Schindlers List" eigenlijk. Heel mooi gedaan en het laat je zien hoe bekrompen de westerse mogendheden eigenlijk zijn. Dat we met zijn allen onze ogen hebben gesloten voor alle 700.000 doden (of nog wel meer) ..zoveel ja... in Rwanda.

Je ziet de strijd tussen de Hutsi's en de Tutsi's waarbij er veel slachtingen zijn, maar niemand eigenlijk weer waarom. 1 hotelmanager redt in zijn 'westerse' hotel heel veel afrikaanse families. Door gunsten en omkoperij kan hij het lang rekken, en de VN doet niets.

Achter ons in de bioscoop zaten 3 duitse oudere dames, en wat zij zeiden vond ik eigenlijk aan de ene kant heel schokkend, maar het opende wel mijn ogen, het ging over de zovele doden in korte tijd die daar gevallen zijn: "Wij [lees: de duitsers] hebben daar 5 jaar over gedaan"

Een dergelijke film zou METEEN overal op de publieke televisie moeten komen. Jammergenoeg vergeet je de boodschap etc toch weer na 2-3 dagen....maar toch. In Darfur gebeurt nu PRECIES hetzelfde. Maarja, daar is ook niets te 'halen' voor de westerse landen...SOms schaam ik me wel eens.

Zeker een must-see, als je een keer wat anders wil zien dan die simpele hollywood producties......

Posted by Yarnie on Mar-23-2005 13:49:

Ik wacht nog op de custom nl subbed dvdr snuggle Zal wel niet lang duren want vandaag is de divx al uitgekomen.

Posted by basd on Mar-23-2005 13:51:

Vanavond maar eens lekker romantisch naar The Ring II.

Vorige deel vond ik zeker in de bios goed te doen, vorige week op DVD was het iets minder maar nog steeds goed uit te houden. Ben benieuwd. Reviews waren niet al te best maar goed.. we zullen zien!

Posted by Tim81 on Mar-23-2005 17:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat ik eigenlijk wel raar vindt, is dat niemand hier nog de volgende film heeft genoemd/gezien:

Hotel Rwanda

Staat zeker op het lijstje bij mij!
Is het eigenlijk een verfilming van een boek? Want dan zou ik die eigenlijk wel eerst willen lezen...

Edit:
Gister trouwens weer eens The Big Lebowski gekeken, blijft meesterlijk!
"I'm the Dude! That's what you call me, you know... That or His Dudeness, Duder, El Dudarino..."

Posted by basd on Mar-24-2005 10:46:

quote:
Originally posted by basd
Vanavond maar eens lekker romantisch naar The Ring II.

Vorige deel vond ik zeker in de bios goed te doen, vorige week op DVD was het iets minder maar nog steeds goed uit te houden. Ben benieuwd. Reviews waren niet al te best maar goed.. we zullen zien!

Was wel een onderhoudende film, wat meer vaart dan het eerste deel maar wel een stuk minder 'eng' (voor zover het eerste deel dat wel was)..

Posted by BaRTeZ on Mar-24-2005 14:59:

Gisteravond The Notebook gekeken.

Mooie film, goed verhaal en ook nog eens goed geacteerd

Posted by Remy D on Mar-25-2005 01:36:

ben net naar de Ring 2 geweest maar vond hem erg tegenvallen

Posted by ahp2002 on Mar-25-2005 13:00:

Gisteren Cellular gezien, van dezelfde regisseur als phonebooth volgens mij (kan ook scriptschrijver zijn). Dit was echt een thrillride met constante actie en erg spannend verhaal! Minder statisch dan phonebooth ook.

Ook nog Starkweather gezien, viel tegen, beetje slaapverwekkend. Wel 1 hard stukje

Posted by Ding Chavez on Mar-25-2005 14:00:

Als een stel japanse meisjes The Ring gaan kijken krijg je dit

Posted by moogwai on Mar-25-2005 16:01:

Ocean's Twelve gekeken deze week. Op zich wel een vermakelijke film,
alleen het middengedeelte (rondom Bruce Willis enzo) is zo saai.
Ocean's Eleven is in ieder geval 10x beter.

Gisteren Mean Machine gezien, lachen film, zeker als je zelf ook voetbald. Had 'm nog niet gezien trouwens.

quote:
Originally posted by ahp2002
Gisteren Cellular gezien, van dezelfde regisseur als phonebooth volgens mij (kan ook scriptschrijver zijn). Dit was echt een thrillride met constante actie en erg spannend verhaal! Minder statisch dan phonebooth ook.

Goede film idd!

Posted by Dj Lex on Mar-26-2005 09:30:

Veel films gekeken afgelopen dagen
Meet the fockers: Weinig toelichting nodig natuurlijk. Vond hem echt goed net als het eerste deel.
Constantine: Tegenvallende film. Tegen het einde kwam er nog een leuke draai in, maar vond hem over de hele film gezien toch zwaar tegenvallen.
Hellboy: De zoveelste film gebaseerd op een strip, dus had er weinig van verwacht. Viel mee, maar natuurlijk geen hoogstaand spektakel, maar vergeleken met sommige andere stripboekverfilmingen redelijk goed.
Hostage: Erg goede film met Bruce Willis. Btje standaard verhaaltje, waarin twee gijzelingen tegelijkertijd gebeuren, maar de film vermaakt en heeft een goed einde.

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]