TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Nikola Gala - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix)
The Beatles - Because (Shiloh remix)
Al tijdje geleden gehoord in hun setje voor Radio 1, nog voor de zomer. Nu in de januari Electrofly set van het geweldige duo uit Canada hebben ze dat nummer even extra onder handen genomen. Het begin is aardig gelijk gebleven, maar het gaat al snel over in een supergoeie productie die van mij best op een whiteplaatje uit mag gaan komen. Ik hoop ook zeker dat dat zo is, want waarom zouden ze hem anders restylen...
quote: |
Originally posted by sndh thnx to onno: Tune @ 32 min uit de laatste space ride van Andrew K !! w000w! |
nu weet ik ook waarom iedereen die die tune al hoorde toen wij alleen de titel wisten zo vreselijk blij waren met die tune... allemachtig!
Beetje oud, maar heb m nu pas ontdekt:
Against the grain - Further (Lemon8 remix)
Originally posted by Esrem Beetje oud, maar heb m nu pas ontdekt: Against the grain - Further (Lemon8 remix) |
Originally posted by sndh The Beatles - Because (Shiloh remix) Al tijdje geleden gehoord in hun setje voor Radio 1, nog voor de zomer. Nu in de januari Electrofly set van het geweldige duo uit Canada hebben ze dat nummer even extra onder handen genomen. Het begin is aardig gelijk gebleven, maar het gaat al snel over in een supergoeie productie die van mij best op een whiteplaatje uit mag gaan komen. Ik hoop ook zeker dat dat zo is, want waarom zouden ze hem anders restylen... |
Espen & Elusive - You Always Knew
Lekkere melodie
Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau vs. Albert Remix)
Trancert!
Steve Angello - Euro (Sebastain Ingrosso mix)
geweldige TUNE!! die ingrosso timmert sowieso aardig aan de weg in de house scene
Originally posted by Partyhardy! Nikola Gala - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) ![]() |
Originally posted by Partyhardy! Luke Chable die gewoon Ferry Corsten remixt! echt super kicke! ![]() ![]() Ferry Corsten - Holding on (Luke Chables Big Room Mix) ![]() hij levert weer een meesterwerkje af! ![]() thanks Sander! ![]() |
Terradia - Drowning In Dreams (Özgür Can Remix)
Zit in de GDJB van M.I.K.E, echt een lekker nummer. Sommige stukjes zijn nog wel een beetje standaard ozgur, maar boeien, tkinkt gewoon supervet!
Enne, Leon Bolier is ook goed bezig, Antares - Rose Garden en Subsphere - My Precious zijn echt mijn favoriete nummers op dit moment
Originally posted by moogwai De Above And Beyond remix vind ik ook erg sterk, ik denk dat A&B ook wel fan zijn van Sander van Doorn zo te horen ![]() |
geen trance of whatever.. maar wel goed!
john legend- used to love you (remix)
geproduceerd door kanye west, die ik normaal echt waardeloos vind..
Originally posted by Partyhardy! Luke Chable die gewoon Ferry Corsten remixt! echt super kicke! ![]() ![]() Ferry Corsten - Holding on (Luke Chables Big Room Mix) ![]() hij levert weer een meesterwerkje af! ![]() thanks Sander! ![]() |
Originally posted by djdavid was hier wel heel benieuwd naar... kon m laatst al bestellen via internet, maar kon geen sample luisteren. (niet besteld dus) alsnog maar doen dan? ![]() |
Steve May - Blend Forty-3 (Luke Chable And Steve May Remix)
Veel beter dan zn ferry corsten remix die ik wat dodgy vond!
deze is zeker4 wel goed ja, maar bijna gelijk aan het origineel... das toch wel jammer
Originally posted by djdavid was hier wel heel benieuwd naar... kon m laatst al bestellen via internet, maar kon geen sample luisteren. (niet besteld dus) alsnog maar doen dan? ![]() |
Twee erg sterke trance platen
areodrome - devote
global interference - genesis
Jose Zamora vs Damian DP - Transatlantic (Andy Moor Remix)
zeeeer smakelijke remix weer van Andy Moor!!
nog meer lekkers
Matthew Dekay - ID (Close my Eyes)
ID bij 2:34 uit setje van Silver City in Groningen gisteren... MASSIVE!! ala see me fall
Fischerspooner - Just Let Go (Thin White Duke Remix)
Waanzinnige remix weer van Suart Price aka Jacques le Cont, Thin White Duke, en part of Paper Faces en Zoot Woman
Soulwax - E Talkin (Soulwax Nite Version)
Bass guitars are hot
Jupiter Ace - 1000 Years
Kinda cheesy maar wel erg lekker zomers, en met een vette groove erin!
Benz And Md - Spiagia
Ik ben niet zo'n fan van Benz And MD en deze was mij ook een beetje ontschoten, maar Spiagia mag er zeker wezen!
En wat blijft Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) toch een goede plaat.
Ja ik zit weer wat Markus Schulz setjes te beluisteren tijdens het leren
Originally posted by moogwai top 5 of the moment (16-1-2005) 1. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) 2. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden 12 Step Mix) 3. Benz & MD - Spiagia 4. Gabriel & Dresden - Arcadia 5. Infusion - Love And Imitation |
Voor de fans van de oude 99-trance: Active Sight - Adrenalin (M.I.K.E. vs Fred Baker Remix)
qua prog (trance) zijn deze platen het helemaal volgens mij op dit moment:
Steve May - Blend Fourty-3 (Chable & May Remix)
Derek Howell - What You Wanna Do
Mike Foyle pres Statica - For Your Eyes Only
Benz and MD - Spaiga
Sean Walsh Pres Jagermaestro - Quarter Century