TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »


Posted by New Wave on Dec-07-2005 16:10:

Iedereen mag bij mij achterom MITS je gewoon 25 euro per kwartier betaald.


Posted by ZZandirt on Dec-07-2005 16:11:

Be Cool!

quote:
Originally posted by New Wave
Iedereen mag bij mij achterom MITS je gewoon 25 euro per kwartier betaald.


zonder cd �22,50


Posted by New Wave on Dec-07-2005 16:13:

quote:
Originally posted by ZZandirt
zonder cd �22,50


NEU! 25 euro voor 15 minuten, niets extra's, geen paspoes!


Posted by jp on Dec-07-2005 16:48:

Hou es op met spammen


Posted by ZZandirt on Dec-07-2005 17:38:

quote:
Originally posted by jp
Hou es op met spammen



Posted by jp on Dec-07-2005 18:05:

Butt-head


Posted by jp on Dec-08-2005 23:14:


Spui


Magere Brug


Prins Hendrik Kade


Amstelhof


Stopera


Carre


Zeedijk


Kromme Boomstraat


Nieuwe Herengracht


Chinatown


Stopera


Montelbaanstoren


Oudezijds Achterburgwal (Red Light District)


Oudezijds Kolk


Posted by Palladium on Dec-09-2005 04:36:

bikes everywhere...

u must be very healthy...i need to go there....im gettin fat


Posted by New Wave on Dec-09-2005 11:07:

Waarom hebbie geen foto van de Ouwe kerk gemaakt .? je was er vlakbij.


Posted by jp on Dec-09-2005 11:24:

Ik ken daar te veel personen


Posted by New Wave on Dec-09-2005 11:25:

quote:
Originally posted by jp
Ik ken daar te veel personen




En waarom is de foto van de zeedijk niet naar de andere kant gericht?


Posted by jp on Dec-09-2005 11:34:

Omdat ik die pic al eerder gemaakt had piemel


Posted by New Wave on Dec-09-2005 12:26:

quote:
Originally posted by jp
Omdat ik die pic al eerder gemaakt had piemel


Maak dan niets!


Posted by jp on Dec-09-2005 12:59:

Vervelend mannetje. Vriend van de Belgen.


Posted by New Wave on Dec-09-2005 13:06:

quote:
Originally posted by jp
Vervelend mannetje. Vriend van de Belgen.


Moet toch iets doen......verveel me d epleuris.

rimmen?

heb je trouwens al antwoord op die sollicitatie gehad?


Posted by jp on Dec-09-2005 13:07:

Ja lekker

Tijd om een Belgentopic te openen


Posted by New Wave on Dec-09-2005 13:07:

quote:
Originally posted by jp
Ja lekker

Tijd om een Belgentopic te openen


Heb je die baan?


Posted by jp on Dec-09-2005 13:08:

Vast wel


Posted by New Wave on Dec-09-2005 14:15:


Mooi oldschool boerderijtje in het durrup.


Oldschool schuur van voor de oorlog.


De grootste afzetter van allemaal.


Posted by ZZandirt on Dec-09-2005 14:19:

mijn soon to be nieuwe vriendje:


Posted by jp on Dec-09-2005 14:21:

Lieve doggie


Posted by New Wave on Dec-09-2005 14:22:

quote:
Originally posted by ZZandirt
mijn soon to be nieuwe vriendje:



witte herders roeleren.


Posted by Unique2701 on Dec-09-2005 14:28:

wat vindt de kat ervan?


Posted by jp on Dec-09-2005 14:32:

Die ligt in de pan


Posted by Unique2701 on Dec-09-2005 14:35:

quote:
Originally posted by jp
Die ligt in de pan


sate saus of kerriesaus?


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.