TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Net nieuwsbrief ontvangen:
| quote: |
| Aan het lange wachten komt een einde, want vanaf eind deze week wordt het ID&T Pack weer over gans Belgi� verspreid en daar zal hij eindelijk in staan� de definitieve line up van Sensation! (vanaf zaterdagmiddag in FreeRecordShop) |
Ik ga mij echt zo plat lachen als die lineup op geen kloten trekt he 
Roog
Rank 1
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dit is wat ik DENK!!! 
+ dj cees van hees, as heard on radio soulwax 
Onder ons gezegd en gezwegen (met zovelen zijn we toch ni
) : Marco V is er bij
voor de rest sluit ik mij aan bij Fred nova : gote kans op Ferry en Armin en een housedj als opwarmer
Ferry Corsten speelt in de USA die dag volgens www.ferrycorsten.com
jup ferry al ni dus
Roog
Rank 1
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marcel Woods
dan
die housedj, kan inderdaad gelijk iemand op d4m al zei..best wel eens prinz zijn. en die is nog niet zo slecht eigenlijk
efkes ne post gepikt van Trance.nu
hey, I'm organising a trance event in Belgium shortly. We are currently looking for dj's to put in our line-up. Which djs would you recommend? We need a balance between well-known djs and quality djs. For example: Kyau vs Albert are good, but hardly anyone knows who they are in Belgium...so: which djs would you suggest? tnx |
^hahahahahaha OMGZOR
ik ben verbaasd dat er nu al 10.000 tickets de deur uit zijn, en er zijn er maar 14.500 beschikbaar
dat wordt allemaal gehyped he, is niet zo verwonderlijk.
In men msn is er iemand haar nick: wie gaat er mee naar white sensation?
Zoveel kennen ze er van
Nu als de lineup nog op iets trekt zal ik nog altijd overwegen om te gaan.
| Originally posted by djcresto dat wordt allemaal gehyped he, is niet zo verwonderlijk. In men msn is er iemand haar nick: wie gaat er mee naar white sensation? |
Als ge ni weet wa doen, onze fuif is er ook nog he 
| Originally posted by FredNova Roog |
volgens mij hebben ze nog geen 1000 tickets verkocht en is al die zever over 10 000 tickets verkocht gewoon zever dus
echt ni eh, aal da breezervolk hoort de naam Sensation en pakt hun al een breezerke uit opwinding 
ID&T Belgium = zever
Ze komen hun beloftes niet na en gaan heel onprofessioneel te werk met heel die Sensation line-up. En dan zeggen ze dat ze "er in geslaagd zijn om de line-up geheim te houden", alsof dat een sterk staaltje is in plaats van gewoon crappy marketing (hoewel ze wel een hoop aandacht hebben, alleen zit daar ook veel negatieve tussen). And people still buy it, hebben de meeste mensen dan echt geen mediaweerbaarheid?
En ja, hij ging deze woensdag eindelijk aangekondigd zijn... WAAR IS IE NOU DAN!!?? 
uwen bloeddruk J
Nog steeds heel goed, het loont om een sportman te zijn! 
| Originally posted by Jasperovitsj ID&T Belgium = zever Ze komen hun beloftes niet na en gaan heel onprofessioneel te werk met heel die Sensation line-up. En dan zeggen ze dat ze "er in geslaagd zijn om de line-up geheim te houden", alsof dat een sterk staaltje is in plaats van gewoon crappy marketing (hoewel ze wel een hoop aandacht hebben, alleen zit daar ook veel negatieve tussen). And people still buy it, hebben de meeste mensen dan echt geen mediaweerbaarheid? En ja, hij ging deze woensdag eindelijk aangekondigd zijn... WAAR IS IE NOU DAN!!?? |
allehup hier een kleine conversatie van mij:
ONderleggeR (signs of spring) zegt: white sensation wat is dat? wie gaat er naar white sensation? zegt: eyla wie gaat er naar white sensation? zegt: in antwerpen wie gaat er naar white sensation? zegt: groot evenement ONderleggeR (signs of spring) zegt: ey ONderleggeR (signs of spring) zegt: welke muziek? wie gaat er naar white sensation? zegt: allerlei grote dj's komen wie gaat er naar white sensation? zegt: van buitenland ONderleggeR (signs of spring) zegt: bekende namen? wie gaat er naar white sensation? zegt: euh zie via google ONderleggeR (signs of spring) zegt: aaaah je bedoeld sensation white wie gaat er naar white sensation? zegt: JAJA |

lol
hier op 't werk ook 'n meiske da da constant 'white sensation' noemt