TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Opti on Mar-09-2005 09:41:

quote:
Originally posted by magrec
hmm ja 2 jaar geleden holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort

Dag 2 was leuker

Posted by magrec on Mar-09-2005 09:57:

quote:
Originally posted by Opti
Dag 2 was leuker

Dag 2 was met foort in de kleine zaal....
en ja picotto in de grote.

Posted by Opti on Mar-09-2005 10:34:

quote:
Dag 2 was met foort in de kleine zaal....
en ja picotto in de grote.

die voor 2 man en een paardekop draaide (foort dan)

Posted by magrec on Mar-09-2005 11:05:

quote:
die voor 2 man en een paardekop draaide (foort dan)

maar het was wel gezellig
Wanneer ga jij weer es feesten dan sjinees?
Ben je nog steeds zo druk met werk en school?

Posted by Opti on Mar-09-2005 11:19:

quote:
maar het was wel gezellig
Wanneer ga jij weer es feesten dan sjinees?
Ben je nog steeds zo druk met werk en school?

Ja

* afstuderen (praktijkopdracht+literatuurscriptie)
* opdrachten van jaar 2,3,4 inleveren
* oude tentamens nog (eentje maar, waar ik een 4 voor moet halen, en dan lukt nog niet eens )
* "gewoon" werk
* werk vanaf volgende maand een dag in de week bij een ander bureau
* opdrachtjes voor ontwerpen

Ik heb alleen tijd om te slapen

Posted by New Wave on Mar-09-2005 19:20:

quote:
Ja

* oude tentamens nog (eentje maar, waar ik een 4 voor moet halen, en dan lukt nog niet eens )
* "gewoon" werk

* en over 2 jaar zit je in de ZW
* kan je maanden niet feesten omdat je overspannen thuis zit.
* wordt je ontslagen vanwege flexwet en mag je niet solliciteren (ZW).
* krijg je max 70 % van je salaris. (als je geluk hebt)
* krijg je minder snel werk omdat je minder stress bestendig bent.

Gaat goed knul!

Posted by Opti on Mar-09-2005 21:22:

quote:
Originally posted by New Wave
* en over 2 jaar zit je in de ZW
* kan je maanden niet feesten omdat je overspannen thuis zit.
* wordt je ontslagen vanwege flexwet en mag je niet solliciteren (ZW).
* krijg je max 70 % van je salaris. (als je geluk hebt)
* krijg je minder snel werk omdat je minder stress bestendig bent.

Gaat goed knul!

Ben stressbestendig zat anders trok ik dit niet...

Posted by tango on Mar-10-2005 00:17:

Van sasha's site:

EXCLUSIVE: NEW MIX CD
If you're wondering why it's been a little quiet around here recently... it's because Sasha is in the studio working on a new mix CD.

It's provisionally slated for release in late spring/early summer.

Posted by Disney on Mar-10-2005 08:15:

quote:
Originally posted by tango
Van sasha's site:

EXCLUSIVE: NEW MIX CD
If you're wondering why it's been a little quiet around here recently... it's because Sasha is in the studio working on a new mix CD.

It's provisionally slated for release in late spring/early summer.

Altijd goed nieuws!

Misschien dat dat het cdtje wordt dat de hele zomer op repeat staat dus

Posted by SnuggLe on Mar-10-2005 09:10:

quote:
Ja

* "gewoon" werk

Ik moet toegeven, respect als je dit allemaal tegelijk moet doen. Ik weet wel hoe druk dat kan zijn.

Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel zo: had je de voorgaande jaren maar iets meer je best moeten doen....

Posted by Partyhardy! on Mar-10-2005 09:49:

tsja of ik het nu druk heb of niet, ik ga in het weekend lekker los. Daar zijn de weekenden voor. Juist hoe drukker hoe belangrijker het voor mij is om even stoom af te blazen en los te gaan. Net alsof ik anders op zaterdagnacht/zondagochtend achter de boeken zou gaan zitten...

Posted by SnuggLe on Mar-10-2005 11:11:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
tsja of ik het nu druk heb of niet, ik ga in het weekend lekker los. Daar zijn de weekenden voor. Juist hoe drukker hoe belangrijker het voor mij is om even stoom af te blazen en los te gaan. Net alsof ik anders op zaterdagnacht/zondagochtend achter de boeken zou gaan zitten...

Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft.

D'r is voor mij ook niets zo lekker om in het weekend juist al je stress te vergeten door effe lekker los te gaan. Was bv ook vrijdag echt weer heerlijk bij de BC night, en gaat zaterdag bij MdH0.4 in het Paard ook zeker weer gebeuren.

Posted by Opti on Mar-10-2005 11:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft.

Gaan we op de man spelen?

Ik heb straks twee banen (minimaal 25 uur per week) + afstuderen + ontwerpen (15-20 uur per week, maar dat is niet elke week).

Als je dat vergelijkt met een negen-tot-vijf stageplek en een afstudeerscriptie en verder niets, snap je zelf ook wel dat ik op zaterdagmiddag na werk hoogstens alleen nog uit eten ga en daarna lekker op de bank zit ofzo. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen.

Posted by magrec on Mar-10-2005 12:21:

quote:
Gaan we op de man spelen?

Ik heb straks twee banen (minimaal 25 uur per week) + afstuderen + ontwerpen (15-20 uur per week, maar dat is niet elke week).

Als je dat vergelijkt met een negen-tot-vijf stageplek en een afstudeerscriptie en verder niets, snap je zelf ook wel dat ik op zaterdagmiddag na werk hoogstens alleen nog uit eten ga en daarna lekker op de bank zit ofzo. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen.

Dat is toch geen leven als je nog zo "jong" bent?
Maar goed als jij er tevreden mee bent...

Posted by GrooveCollect. on Mar-10-2005 13:33:

quote:
Originally posted by SnuggLe

D'r is voor mij ook niets zo lekker om in het weekend juist al je stress te vergeten door effe lekker los te gaan. Was bv ook vrijdag echt weer heerlijk bij de BC night, en gaat zaterdag bij MdH0.4 in het Paard ook zeker weer gebeuren.

MdH0.4

eerste offici�le GrooveCollection avond bedoel je.....
hiero

See u all there

Posted by Partyhardy! on Mar-10-2005 13:54:

wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien?

Posted by tijs08 on Mar-10-2005 14:00:

quote:
wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien?

my thoughts exactly!

Posted by magrec on Mar-10-2005 16:14:

quote:

Op het GC forum was een discussie gaande over F1 geluid. Daar werd opeens gesproken over een mogelijkheid dat F1 voor het geluid zou kunnen zorgen en dat de dj's van het GC board voor de muziek dan moesten zorgen.

Uiteindelijk zijn er dus een aantal dj's van het groovecollection board die a.s. zaterdag in de revolution gaan draaien (daar is al het geluid zo'n beetje van F1) daarnaast heeft F1 een nieuw mengpaneel ontwikkeld en die mixer wordt ook geshowcased tijdens die avond...

Ik vind het een leuk initiatief van funktion one en van jerry
Ook de toegangsprijs is zeer schappelijk 5 euro...

Posted by New Wave on Mar-10-2005 18:33:

quote:
Dat is toch geen leven als je nog zo "jong" bent?
Maar goed als jij er tevreden mee bent...

Hij komt er ook nog wel achter.
Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Want dat trek je niet. Want van alleen werken en rusten ga je dingen verwaarlozen die later in de toekomst nog wel eens zeer goed van pas kunnen komen. Ga geen voorbeelden geven, mensen gaan er maar eens over nadenken.

"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet?

Posted by Opti on Mar-10-2005 19:54:

quote:
Originally posted by New Wave
Hij komt er ook nog wel achter.
Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Want dat trek je niet. Want van alleen werken en rusten ga je dingen verwaarlozen die later in de toekomst nog wel eens zeer goed van pas kunnen komen. Ga geen voorbeelden geven, mensen gaan er maar eens over nadenken.

"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet?

Ik heb hiervoor nog ruim 8 maanden 40+ uren gedraaid + elke week 15 uur op mijn gewone werk, ben er dus al een jaar mee bezig. Trek het prima.

Posted by New Wave on Mar-10-2005 21:02:

quote:
Ik heb hiervoor nog ruim 8 maanden 40+ uren gedraaid + elke week 15 uur op mijn gewone werk, ben er dus al een jaar mee bezig. Trek het prima.

Mwjha, werken is altijd wel vol te houden...TOTDAT. En daar kom je wel achter.

Posted by M_Peror on Mar-10-2005 22:32:

quote:
Waar ligt de Ministry? in Londen? en ben je daar speciaal voor Sander K naar toe gegaan of was je toevallig in de buurt,hehe

Ik was toevallig in de buurt

Een goede vriendin van ons woont en studeert een jaartje in Londen en afgelopen weekend zijn we haar gaan opzoeken (wat we al lang geleden beloofd hadden). Goedkoop ticket van Ryanair, vrijdagochtend heen, zondagavond terug en tussendoor ff lekker de toerist uithangen. En natuurlijk vrijdagavond de pub in en zaterdagavond de club in.
Die vriendin is verder helemaal niet zo into progressive (of welke andere vorm van EDM ook) dus toen we het hadden over een avond stappen zei ze "Sander Kleinenberg komt in de Ministry of Sound, is die goed?" en ik wist niet hoe snel ik JA moest roepen.

Absoluut geen spijt van gehad dus!

Posted by tijs08 on Mar-10-2005 22:54:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik was toevallig in de buurt
................
Absoluut geen spijt van gehad dus!

Vette trip dus!!!!!

Leuk om zomaar iemand te kennen in Londen! Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je??

Posted by M_Peror on Mar-10-2005 23:16:

quote:
Originally posted by tijs08
Vette trip dus!!!!!

Leuk om zomaar iemand te kennen in Londen! Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je??

Alles bij elkaar (dus INCL luchthavenbelasting en alles) 110 euro voor een retour Eindhoven <-> London Stanstead. En dat had nog minder kunnen zijn als we niet zo laat hadden geboekt
Wel jammer dat je vanaf Stanstead nog eens een pondje of 20 kwijt bent aan een retourtje trein om in het centrum van Londen te komen. Komt omdat er vanaf Stanstead maar 1 treinmaatschappij rijdt (en dus monopolie heeft). Vanaf Gatwick schijnt treinen goedkoper te kunnen, maar ik geloof dat daar alleen Easyjet op vliegt.

We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait

Posted by tijs08 on Mar-11-2005 01:07:

quote:
Originally posted by M_Peror
We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait

Ja cool man!

Denk aan 21 Mei Sasha in de Fabric, de posse (plus emre en tim) gaat en zo zal men ons volgen in grote getalen

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »