TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by magrec hmm ja 2 jaar geleden holden, rui da silva, sister bliss, lucien foort |
| quote: |
| Originally posted by Opti Dag 2 was leuker |
| quote: |
| Originally posted by magrec Dag 2 was met foort in de kleine zaal.... en ja picotto in de grote. |
| quote: |
| Originally posted by Opti die voor 2 man en een paardekop draaide (foort dan) |
| quote: |
| Originally posted by magrec maar het was wel gezellig Wanneer ga jij weer es feesten dan sjinees? Ben je nog steeds zo druk met werk en school? |

)
| quote: |
| Originally posted by Opti Ja * afstuderen (praktijkopdracht+literatuurscriptie) * opdrachten van jaar 2,3,4 inleveren ![]() * oude tentamens nog (eentje maar, waar ik een 4 voor moet halen, en dan lukt nog niet eens )* "gewoon" werk * werk vanaf volgende maand een dag in de week bij een ander bureau * opdrachtjes voor ontwerpen Ik heb alleen tijd om te slapen |
| quote: |
| Originally posted by New Wave * en over 2 jaar zit je in de ZW * kan je maanden niet feesten omdat je overspannen thuis zit. * wordt je ontslagen vanwege flexwet en mag je niet solliciteren (ZW). * krijg je max 70 % van je salaris. (als je geluk hebt) * krijg je minder snel werk omdat je minder stress bestendig bent. Gaat goed knul! |
Van sasha's site:
EXCLUSIVE: NEW MIX CD
If you're wondering why it's been a little quiet around here recently... it's because Sasha is in the studio working on a new mix CD.
It's provisionally slated for release in late spring/early summer.

| quote: |
| Originally posted by tango Van sasha's site: EXCLUSIVE: NEW MIX CD If you're wondering why it's been a little quiet around here recently... it's because Sasha is in the studio working on a new mix CD. It's provisionally slated for release in late spring/early summer. |
| quote: |
| Originally posted by Opti Ja * afstuderen (praktijkopdracht+literatuurscriptie) * opdrachten van jaar 2,3,4 inleveren ![]() * oude tentamens nog (eentje maar, waar ik een 4 voor moet halen, en dan lukt nog niet eens )* "gewoon" werk * werk vanaf volgende maand een dag in de week bij een ander bureau * opdrachtjes voor ontwerpen Ik heb alleen tijd om te slapen |
tsja of ik het nu druk heb of niet, ik ga in het weekend lekker los. Daar zijn de weekenden voor. Juist hoe drukker hoe belangrijker het voor mij is om even stoom af te blazen en los te gaan. Net alsof ik anders op zaterdagnacht/zondagochtend achter de boeken zou gaan zitten...
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! tsja of ik het nu druk heb of niet, ik ga in het weekend lekker los. Daar zijn de weekenden voor. Juist hoe drukker hoe belangrijker het voor mij is om even stoom af te blazen en los te gaan. Net alsof ik anders op zaterdagnacht/zondagochtend achter de boeken zou gaan zitten... |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft. |
| quote: |
| Originally posted by Opti Gaan we op de man spelen? Ik heb straks twee banen (minimaal 25 uur per week) + afstuderen + ontwerpen (15-20 uur per week, maar dat is niet elke week). Als je dat vergelijkt met een negen-tot-vijf stageplek en een afstudeerscriptie en verder niets, snap je zelf ook wel dat ik op zaterdagmiddag na werk hoogstens alleen nog uit eten ga en daarna lekker op de bank zit ofzo. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft. D'r is voor mij ook niets zo lekker om in het weekend juist al je stress te vergeten door effe lekker los te gaan. Was bv ook vrijdag echt weer heerlijk bij de BC night, en gaat zaterdag bij MdH0.4 in het Paard ook zeker weer gebeuren. |
wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien? 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien? |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien? |

| quote: |
| Originally posted by magrec Dat is toch geen leven als je nog zo "jong" bent? Maar goed als jij er tevreden mee bent... |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Hij komt er ook nog wel achter. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Want dat trek je niet. Want van alleen werken en rusten ga je dingen verwaarlozen die later in de toekomst nog wel eens zeer goed van pas kunnen komen. Ga geen voorbeelden geven, mensen gaan er maar eens over nadenken. "gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet? |
| quote: |
| Originally posted by Opti Ik heb hiervoor nog ruim 8 maanden 40+ uren gedraaid + elke week 15 uur op mijn gewone werk, ben er dus al een jaar mee bezig. Trek het prima. |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Waar ligt de Ministry? in Londen? en ben je daar speciaal voor Sander K naar toe gegaan of was je toevallig in de buurt,hehe |


| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ik was toevallig in de buurt ![]() ................ Absoluut geen spijt van gehad dus! |
Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je??
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Vette trip dus!!!!! Leuk om zomaar iemand te kennen in Londen! Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je?? |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror We willen beslist nog een keertje naar Londen voor ze weer terugkomt naar NL (en dan gaan we eerder boeken). FF een weekend uitzoeken dat er weer per ongeluk een goeie dj ergens draait |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.