TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עזבו אתכם מלשחק מקס פיין 1 או 2 במחשב שלכם לכו מול עזריאלי שם יש את המקס פיין הכי טוב!! והמבין יבין |
תגידו יש למישהו אתר לצ'יטים?
| quote: |
| Originally posted by hazzard תגידו יש למישהו אתר לצ'יטים? |
ובנימה זו
IDKFA
זה צ'יטים לדום?!
http://www.gamefaqs.com/
| quote: |
| Originally posted by nFaivel חחחח יש לי את המשחק הזה כבר כמה שבועות לא עברתי את השלב הראשון חחח אני אפס |
יששש ליייי פיפאאאא 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד לא התקנתי אחרי זה נספר לכם חוויות
| quote: |
| Originally posted by nFaivel יששש ליייי פיפאאאא 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עוד לא התקנתי אחרי זה נספר לכם חוויות |
תביאו לינק לפאץ' נמאס שהכל בגרמנית

לכל מי שמשחק פיפא 2004
בטח שמתם לב שאי אפשר לשחק נגד אחרים באינטרנט בגלל החארות מ
EA
אז יצא פאטצ לדירקט אי פי!!
אפשר להוריד אותו
פה
תלחצו על הכפתור של ההורדה אחר כך זה יהפוך ל
install
אז תלחצו שוב
זה יתקין תוך כמה שניות ויש לכם מולטיפליר בפיפא!
מי שרוצה לשחק נגדי אני באיסיקיו
1337956
EDIT: יצא עידכון למשחק עם קראק עדיף בהרבה על הפא'ץ הליימי של EA
FIFA.2004.UPDATE.V1.1.CRACKED-DEViANCE
באננה חברה תארגנו לי מאיפהשהוא להוריד פיפא
אני חייל שנגמרו לו השרים ברגע שתהגייס
בחייית
אהה חברה..
תנו לי הצעות למשחקים שווים באמת..
מה 3-4 חודשים אחרונים..
נגיד מתחילת הקיץ
שאני יכול להוריד בפרד.
למחשב..
סוף סוף קניתי מחשב חדש והכל
ואין לי במה לשחק :\
מנג'ר כבר התקנתי
[ ד"א - יוצא החדש עוד 12 יום !!! ]
אמ...
קווסטים ומשחקי פעולה הכי מתקבלים
אבל כל השאר גם יהיה בסדר
תודה מראש 
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון?
| quote: |
| Originally posted by hazzard מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה למישהו יש משחקים בסגנון? |
| quote: |
| Originally posted by arik משחק מפחיד לאללה?@#@$ טוב כל אחד והפחדים שלו! ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון |
משחקים בסטייל דיאבלו זה
role playing games
משחק טוב בסגנון הוא
Neverwinter nights
וחבילת השיפור החדשה שלו...
baldurs gate 2
או משו כזה
גם משחק בסיגנון אני חושב
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם
דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק
אפחד לא יכול לעזור לי בנוגע להמלצות למשחקים ? :\
ואני צריך עוד משהו קטן..
גירסה פרוצה של
eMule
אחת נורמלית..
שתעבוד טוב גם על מעבד
amd athlon xp
כי הבנתי מחבר שלי שמתעסק עם זה שזה לפעמים עושה בעיות :\
יש מצב לפנק איזה צב ?
או לפחות לתת גירסה נורמלית ?
תעבוד דרך
www.lh.2y.net
הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב
| quote: |
| Originally posted by DjChook בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2 יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק |
לא. משום מה לא התחברתי ל
BATTLE.NET
עם דיאבלו
אני יותר בחור של
STARCRAFT 
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט? אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו... עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם... |
עזבו אתכם
עוד מעט יוצא
black & white 2
משחק גדול... הייתי מכור לראשון
| quote: |
| Originally posted by DjChook תעבוד דרך www.lh.2y.net הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.