TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ! ! ! משחקי - מחשב
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »


Posted by Scorchio on Nov-01-2003 13:55:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מלשחק מקס פיין 1 או 2 במחשב שלכם
לכו מול עזריאלי
שם יש את המקס פיין הכי טוב!!
והמבין יבין



חחחח חופשי חזק


Posted by hazzard on Nov-01-2003 14:35:

Behold, my arse.

תגידו יש למישהו אתר לצ'יטים?


Posted by Hell_Copter on Nov-01-2003 14:45:

quote:
Originally posted by hazzard
תגידו יש למישהו אתר לצ'יטים?


IDDQD
חחחחחח


Posted by DjChook on Nov-01-2003 15:05:

ובנימה זו
IDKFA


Posted by Q-PiXeL on Nov-01-2003 16:50:

זה צ'יטים לדום?!



http://www.gamefaqs.com/


Posted by Sniper on Nov-01-2003 17:55:

quote:
Originally posted by nFaivel
חחחח יש לי את המשחק הזה כבר כמה שבועות לא עברתי את השלב הראשון
חחח אני אפס



חחח אתה באמת 0 חח סתם אח שלו..

ראסמי אני התחלתי לשחק היום ואני רק בשלב השלישי..


Posted by nFaivel on Nov-02-2003 14:08:

יששש ליייי פיפאאאא 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד לא התקנתי אחרי זה נספר לכם חוויות


Posted by Hell_Copter on Nov-02-2003 14:59:

quote:
Originally posted by nFaivel
יששש ליייי פיפאאאא 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד לא התקנתי אחרי זה נספר לכם חוויות


כולי מלא רגש

מה הבעיה להשיג את זה?!
יצא גירסה בגרמנית לפני איזה שבוע וישראלים עשו לזה פאטץ' שהופך את התפריטים לאנגלית
חחחח


Posted by DJ_Yuval on Nov-02-2003 15:55:

תביאו לינק לפאץ' נמאס שהכל בגרמנית


Posted by DJ_Yuval on Nov-08-2003 13:08:

לכל מי שמשחק פיפא 2004

בטח שמתם לב שאי אפשר לשחק נגד אחרים באינטרנט בגלל החארות מ
EA
אז יצא פאטצ לדירקט אי פי!!
אפשר להוריד אותו
פה

תלחצו על הכפתור של ההורדה אחר כך זה יהפוך ל
install
אז תלחצו שוב
זה יתקין תוך כמה שניות ויש לכם מולטיפליר בפיפא!

מי שרוצה לשחק נגדי אני באיסיקיו
1337956

EDIT: יצא עידכון למשחק עם קראק עדיף בהרבה על הפא'ץ הליימי של EA

FIFA.2004.UPDATE.V1.1.CRACKED-DEViANCE


Posted by DjNumShum on Nov-08-2003 15:46:

באננה חברה תארגנו לי מאיפהשהוא להוריד פיפא
אני חייל שנגמרו לו השרים ברגע שתהגייס
בחייית


Posted by Elior on Nov-08-2003 16:20:

אהה חברה..
תנו לי הצעות למשחקים שווים באמת..
מה 3-4 חודשים אחרונים..
נגיד מתחילת הקיץ

שאני יכול להוריד בפרד.
למחשב..

סוף סוף קניתי מחשב חדש והכל
ואין לי במה לשחק :\

מנג'ר כבר התקנתי
[ ד"א - יוצא החדש עוד 12 יום !!! ]

אמ...
קווסטים ומשחקי פעולה הכי מתקבלים
אבל כל השאר גם יהיה בסדר

תודה מראש


Posted by hazzard on Nov-08-2003 17:18:

Behold, my arse.

מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון?


Posted by arik on Nov-08-2003 18:01:

quote:
Originally posted by hazzard
מישהו יכול לעזור אני זוכר משחק שקראו לו דיאבלו שניים משחק מפחיד לאללה
אבל תותחי אהבתי את הקטע של הסרטים והעלילה
למישהו יש משחקים בסגנון?


משחק מפחיד לאללה?@#@$

טוב כל אחד והפחדים שלו!

ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון


Posted by hazzard on Nov-08-2003 18:32:

quote:
Originally posted by arik
משחק מפחיד לאללה?@#@$

טוב כל אחד והפחדים שלו!

ומאז שיצא דיאבלו 2 יש עוד 100 משחקים בסיגנון

נו אז זרוק שמות
ומה שהפחיד זה הקטע של הסרטים בין שלב לשלב
ואם מבינים אנגלית בכלל מצמרר


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-08-2003 18:55:

משחקים בסטייל דיאבלו זה
role playing games

משחק טוב בסגנון הוא
Neverwinter nights
וחבילת השיפור החדשה שלו...


Posted by Elior on Nov-08-2003 20:29:

baldurs gate 2
או משו כזה
גם משחק בסיגנון אני חושב


Posted by DjChook on Nov-08-2003 20:55:

בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם

דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק


Posted by Elior on Nov-08-2003 21:00:

אפחד לא יכול לעזור לי בנוגע להמלצות למשחקים ? :\


ואני צריך עוד משהו קטן..
גירסה פרוצה של
eMule
אחת נורמלית..
שתעבוד טוב גם על מעבד
amd athlon xp
כי הבנתי מחבר שלי שמתעסק עם זה שזה לפעמים עושה בעיות :\

יש מצב לפנק איזה צב ?
או לפחות לתת גירסה נורמלית ?


Posted by DjChook on Nov-08-2003 22:13:

תעבוד דרך
www.lh.2y.net
הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-08-2003 22:39:

quote:
Originally posted by DjChook
בולדורז גייט זה יותר ההרפתקאות מאשר בדיאבלו שאתה רק שוחט את כולם

דרך אגב אם אתם אוהבים דיאבלו 2
יצא פאטץ ענק למשחק הזה שמסדר ועושה המון דברים אז כדי להכנס לאתר של בליזרד ולבדוק


הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?


אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...

עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם...


Posted by DjChook on Nov-09-2003 08:07:

לא. משום מה לא התחברתי ל
BATTLE.NET
עם דיאבלו

אני יותר בחור של
STARCRAFT


Posted by DJ_Yuval on Nov-09-2003 11:24:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הממ חן אתה משחק אולי במקרה בדיאבלו בבטל נט?


אני שיחקתי במשחק הזה ברשת כמעט שלוש שנים, עכשיו חצי שנה אני נגמל
אין הייתי מכור פעם, אבל אז כשחדרו לשם כל הפריצות והחרא נטשתי כי המשחק איבד מערכו...

עכשיו הפאטץ' החדש אמור לתקן את הפריצות ולמחוק את כל הזיופים והחרא, יהיה נחמד לבדוק מה התחדש שם...


כן גם אני שיחקתי תקופה ארוכה
איזה צחוקים עם ה
item editor


Posted by NyKoN on Nov-09-2003 13:04:

עזבו אתכם
עוד מעט יוצא
black & white 2

משחק גדול... הייתי מכור לראשון


Posted by Elior on Nov-09-2003 13:09:

quote:
Originally posted by DjChook
תעבוד דרך
www.lh.2y.net
הם היום הכי חזקים בארץ אני חושב


מלך אתה
הגירסה הכי פצצה שיש..
היום הורדתי את
photoshop 8
על
25kbps יציב


ד"א
halo : combat evolved
שווה משו ?


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.