TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

Posted by Tiger777 on Feb-19-2005 14:14:

Moeten = dwang.. Gaat gij onder dwang naar een brouwerij

Posted by Jasperovitsj on Feb-19-2005 15:03:

We worden er zelfs voor betaald...

Posted by djcresto on Feb-22-2005 00:23:

hmmm,

Wie kent er goeie zaaltjes in Leuven, Antwerpen of Hasselt?

Onze volgende beta party zouden we toch moeten kunnen houden in ��n van deze steden gezien de verdeling van de beta's over vlaanderen.

Posted by pooley on Feb-22-2005 00:27:

Blauwe Kater?
Valt wel genoeg af te huren in Leuven.
Of de Rumba?

Posted by djcresto on Feb-22-2005 07:13:

quote:
Originally posted by pooley
Blauwe Kater?
Valt wel genoeg af te huren in Leuven.
Of de Rumba?

en voor welke prijs?

websites?

Posted by Jasperovitsj on Feb-22-2005 10:52:

Misschien de Kaaiman of Il� Afrik in Antwerpen?

Posted by pooley on Feb-22-2005 14:19:

Blauwe kater moet ge bij dingske van opt forum hier zijn, die dat ni ver van Benny woont, ben zen naam kwijt
laurens ofzo

en rumba kan ik is vragen

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 16:01:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien de Kaaiman of Il� Afrik in Antwerpen?

Den Aalmoezenier (volgens mij is die redelijk duur, als ik op de air mag afgaan van de dochter van de eigenaar)

Sportpaleis (zullen we nog ff mee moeten wachten peins ik )

Hof Ter Loo (ook redelijk duur denk ik)

Den Drempel (redelijk klein ruimte en acoustiek is verschrikkelijk, tis in nen kelder)

Spaghetti World (marginaal klein ruimteke)

Posted by Jakhira on Feb-22-2005 16:07:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Den Aalmoezenier (volgens mij is die redelijk duur, als ik op de air mag afgaan van de dochter van de eigenaar)

Sportpaleis (zullen we nog ff mee moeten wachten peins ik )

Hof Ter Loo (ook redelijk duur denk ik)

Den Drempel (redelijk klein ruimte en acoustiek is verschrikkelijk, tis in nen kelder)

Spaghetti World (marginaal klein ruimteke)

Als ze allemaal niet haalbaar zijn, waarom post je ze dan?

Posted by Xilver on Feb-22-2005 16:10:

De kelder van Bierland is wel ok denk'k... Die zijn nu van naam veranderd, maar ben da vergeten... Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...)

Posted by Jasperovitsj on Feb-22-2005 16:13:

quote:
Originally posted by Xilver
Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...)

Da laat in ieder geval niet veel aan de verbeelding over...

Anyway, die gasten van PartyTeam hadden overlaatst toch een trance-feestje gehouden in Il� Afrik, en dat zag er toch precies wel goed uit vanbinnen...

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 16:34:

quote:
Originally posted by Pumaz
Als ze allemaal niet haalbaar zijn, waarom post je ze dan?

Toekomst perspectieven cree�ren

quote:
Originally posted by Xilver
De kelder van Bierland is wel ok denk'k... Die zijn nu van naam veranderd, maar ben da vergeten... Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...)

...Den Drempel dus

Die kelder is enorm gezellig, maar dat galmt daar fameus imo

Posted by The_G0dfather on Feb-22-2005 19:03:

Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (all�, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven.

Nuja eerst deze hier in gent dus

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 20:13:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (all�, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven.

Nuja eerst deze hier in gent dus

Den Aalmoezenier heeft wel eindelijk hun tapsysteem vernieuwd, dus geen zwavelruikend bier meer (als bier naar rotte eieren ruikt, hoe vaag ook, ni drinken, na 3 glazen ga je letterlijk kapot)

Posted by Tiger777 on Feb-22-2005 20:17:

Omg, wat een marginale tenten. Zwavelrijk bier

Posted by Nyah on Feb-22-2005 20:17:

sebastiaan, ge zit toch bij hermes... heb jij geen idee�n/contacten voor zaaltjes in diepenbeek? villicus bvb.
gewoon om es n idee te hebben hoeveel dat kost enz, die zaaltjes zullen dit jaar waarschijnlijk al volgeboekt zijn, maja, ter info

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 20:20:

quote:
Originally posted by Nyah
sebastiaan, ge zit toch bij hermes

*gniffel* herpes *gniffel*

BTW zwavelrijk bier is echt niet om me te lachen ipv enkel dronken te worden krijg je stekende hoofdpijn en spierpijn er ook gratis en voor niets bij.

Posted by Tiger777 on Feb-22-2005 20:22:

quote:

Ik dacht hetzelfde, maar ik durfde het niet zeggen

quote:
BTW zwavelrijk bier is echt niet om me te lachen ipv enkel dronken te worden krijg je stekende hoofdpijn en spierpijn er ook gratis en voor niets bij.

Daar gaan dus g��n betafeestjes georganiseerd worden

Posted by Nyah on Feb-22-2005 20:23:

quote:

OMG

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 20:36:

quote:
OMG

moesten maar niet de naam Hermes kiezen

en zoals ik zei, de tapinstallatie is eindelijk vervangen (of gekuist, wie zalt zeggen) in den Aalmoezenier.

Posted by Tiger777 on Feb-22-2005 20:42:

oftewel zijdet bier al gewoon...

Posted by Dark Apostle on Feb-22-2005 20:51:

quote:
Originally posted by Tiger777
oftewel zijdet bier al gewoon...

Neen tussen mijn voorlaatste en laatste bezoek was redelijk wat tijd gegaan 5 mndn en ik had het ook uit goede bron vernomen dat het aangepast was, daarom ik er nog eens naartoe ging (Vampire Party)

Posted by Kaidreas on Feb-22-2005 21:34:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Anyway, die gasten van PartyTeam hadden overlaatst toch een trance-feestje gehouden in Il� Afrik, en dat zag er toch precies wel goed uit vanbinnen...

ja... ma kpeins dat die trance-avonden enkel voor "speciaal" mensen is... toen Tom en ik er vrijdag binnenkwamen, zat het eigenlijk enkel stampvol met 40-jarige vrouwen en 20-jarige negers Die "het doden van een olifant" als hobby bezien

en aalmoezenier... misschien wel te doen. ma kwil nu niet ambetantig doen e.. ma das elke week gothic week.. ze kennen daar niets anders. en ineens gaat ge bv een zaterdag een trance feesje geven.
als er dan weer nen hoop van die "fake undead" pipo's afkomen.. die wa geboenk horen.
mja we moeten elkaar muziekkeuze aanvaarden. ma ik zie dat toch niet direct gebeuren bij iedereen ze. Dus kheb daar men twijfels over, over die keet.
Ma tzou wel een vreed goede locatie zijn ----> iedereen ?

Posted by DeSpErAtOs-X on Feb-22-2005 21:41:

quote:
sebastiaan, ge zit toch bij hermes... heb jij geen idee�n/contacten voor zaaltjes in diepenbeek? villicus bvb.
gewoon om es n idee te hebben hoeveel dat kost enz, die zaaltjes zullen dit jaar waarschijnlijk al volgeboekt zijn, maja, ter info

mjah, die zaaltjes zullen , zeker de komende weken wel volgeboekt zijn, na de vakantie komt de verkiezingsweek eraan dusjah, dan wss ook ...mss derna dat er nog wel een plekje vrij is, eind mei begin juni ... ma dan komen die exames er weer aan e

tzal nog moeilijk worden dees jaar ...

Posted by Solar1 on Feb-23-2005 15:47:

Hello!
Weeral eeuwen geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik volg het forum hier geregeld nog passief. Ben de Beta's trouwens nog op Trance Energy tegen gekomen...
Ik wil gewoon effe zeggen dat ik jullie party een schitterend initiatief vind, brengt tenminste kwaliteit in de belgische trance-scene! Ik hoop dan ook langs te komen in Gent, samen met mn trance-lovende vrienden die jullie misschien kennen van Armada-nights, Trance.nu-parties, of fatsoenlijke belgische trancefeesten.
Hopelijk tot binnenkort!

Greetzz,
Stijn

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »