TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
Moeten = dwang.. Gaat gij onder dwang naar een brouwerij

We worden er zelfs voor betaald...
hmmm,
Wie kent er goeie zaaltjes in Leuven, Antwerpen of Hasselt?
Onze volgende beta party zouden we toch moeten kunnen houden in ��n van deze steden gezien de verdeling van de beta's over vlaanderen.
Blauwe Kater?
Valt wel genoeg af te huren in Leuven.
Of de Rumba?
| quote: |
| Originally posted by pooley Blauwe Kater? Valt wel genoeg af te huren in Leuven. Of de Rumba? |
Misschien de Kaaiman of Il� Afrik in Antwerpen?
Blauwe kater moet ge bij dingske van opt forum hier zijn, die dat ni ver van Benny woont, ben zen naam kwijt 
laurens ofzo
en rumba kan ik is vragen
| Originally posted by Jasperovitsj Misschien de Kaaiman of Il� Afrik in Antwerpen? |
)
| Originally posted by Dark Apostle Den Aalmoezenier (volgens mij is die redelijk duur, als ik op de air mag afgaan van de dochter van de eigenaar) Sportpaleis (zullen we nog ff mee moeten wachten peins ik )Hof Ter Loo (ook redelijk duur denk ik) Den Drempel (redelijk klein ruimte en acoustiek is verschrikkelijk, tis in nen kelder) Spaghetti World (marginaal klein ruimteke) |
De kelder van Bierland is wel ok denk'k... Die zijn nu van naam veranderd, maar ben da vergeten... Voor mij zal 't altijd Bierland heten
(ah memories...)
| Originally posted by Xilver Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...) |
| Originally posted by Pumaz Als ze allemaal niet haalbaar zijn, waarom post je ze dan? |
| Originally posted by Xilver De kelder van Bierland is wel ok denk'k... Die zijn nu van naam veranderd, maar ben da vergeten... Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...) |
Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (all�, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven.
Nuja eerst deze hier in gent dus 
| Originally posted by The_G0dfather Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (all�, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven. Nuja eerst deze hier in gent dus |
Omg, wat een marginale tenten. Zwavelrijk bier

sebastiaan, ge zit toch bij hermes... heb jij geen idee�n/contacten voor zaaltjes in diepenbeek? villicus bvb.
gewoon om es n idee te hebben hoeveel dat kost enz, die zaaltjes zullen dit jaar waarschijnlijk al volgeboekt zijn, maja, ter info 
| Originally posted by Nyah sebastiaan, ge zit toch bij hermes |
| Originally posted by Dark Apostle *gniffel* herpes *gniffel* |
| BTW zwavelrijk bier is echt niet om me te lachen ipv enkel dronken te worden krijg je stekende hoofdpijn en spierpijn er ook gratis en voor niets bij. |
| Originally posted by Dark Apostle *gniffel* herpes *gniffel* |
| Originally posted by Nyah OMG |
oftewel zijdet bier al gewoon...
| Originally posted by Tiger777 oftewel zijdet bier al gewoon... |
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, die gasten van PartyTeam hadden overlaatst toch een trance-feestje gehouden in Il� Afrik, en dat zag er toch precies wel goed uit vanbinnen... |
?
| Originally posted by Nyah sebastiaan, ge zit toch bij hermes... heb jij geen idee�n/contacten voor zaaltjes in diepenbeek? villicus bvb. gewoon om es n idee te hebben hoeveel dat kost enz, die zaaltjes zullen dit jaar waarschijnlijk al volgeboekt zijn, maja, ter info |
...mss derna dat er nog wel een plekje vrij is, eind mei begin juni ... ma dan komen die exames er weer aan e 
Hello!
Weeral eeuwen geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik volg het forum hier geregeld nog passief. Ben de Beta's trouwens nog op Trance Energy tegen gekomen...
Ik wil gewoon effe zeggen dat ik jullie party een schitterend initiatief vind, brengt tenminste kwaliteit in de belgische trance-scene! Ik hoop dan ook langs te komen in Gent, samen met mn trance-lovende vrienden die jullie misschien kennen van Armada-nights, Trance.nu-parties, of fatsoenlijke belgische trancefeesten.
Hopelijk tot binnenkort!
Greetzz,
Stijn