TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »
hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 He Remy, als je nou slim bent stem je voor een andere.... Open Your Eyes draaid hij toch wel! Die zit nog in bijna ieder setje van hem de laatste tijd ![]() En ik ga dus ook eindelijk weer een keer feesten in de HMH!! Hopen dat Mark Norman het rustig aan doet, want heb natuurlijk het liefst zin in een feest in ISOS stijl en niet in de tegenwoordige trance stijl... ![]() Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix) |
Zo ben ik wel, meest sociale jongen van de site. Dat was al reeds bekent natuurlijk..
| Originally posted by dj_spare hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb |
*Bambi-eyes*? 
Mijn stem gaat uit naar Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix) 
| Originally posted by Remy D Dus de eerste die wil dat ik voor een bepaald nummer moet stemmen moet het zeggen en dan neem ik dat nummer wel als stem. Zo ben ik wel, meest sociale jongen van de site. Dat was al reeds bekent natuurlijk.. |
| Originally posted by Partyhardy! Mijn stem gaat uit naar Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix) |
Owjah,gaan we hard 2 get spelen meneer spare??
En als je al een ander hebt moet je dat eerlijk zeggen jah!!!
| Originally posted by subtrance ik dacht dat jij hier niet naar toe ging Onno? of wil je stiekem toch nog eens je ouwe held aan het werk horen? |
wij zijn hier dus wél van de partij ja
| Originally posted by subtrance ik ben al een beetje aan het lobbyen geweest voor "hear you now". is een speciaal nummertje voor me dat ik nog nooit live heb gehoord. hij staat nu op 4 stemmen. |
| Originally posted by Partyhardy! Plannen zijn er om gewijzigd te worden wij zijn hier dus wél van de partij ja |
| Originally posted by dj_spare hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb |
| Originally posted by Original zou je naam maar effe veranderen in dj_spare_ticket dan! |
| Originally posted by Remy D supergave shit pik, ouderwets lachen daarzo |
| Originally posted by Donna Ja leuk jongens,beetje sadistisch aangelegt ook jullie he?! |
| Originally posted by Donna Owjah,gaan we hard 2 get spelen meneer spare?? En als je al een ander hebt moet je dat eerlijk zeggen jah!!! |
likje?

| Originally posted by MaGiKaL_MiKe en de Rui da silva - Touch me fans, stem daar aub op! Die moet ik gewoon horen en had echt verwacht dat deze enorm veel stemmen zou krijgen, maar dat valt reuze tegen.... |
| Originally posted by Remy D DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix) for my TA buddy subtrance hihi Smile |
Is er al iets van een timetable bekend? 
| Originally posted by tijs08 Is er al iets van een timetable bekend? |
| Originally posted by Remy D tiesto zal wel van 12 tot 5 draaien en Mark Norman de laatste 2 uur |
Mason en tijdens het draaien bespeelt hij zijn viool
| Originally posted by dj pdv Mason en tijdens het draaien bespeelt hij zijn viool |

| Originally posted by Matthijs En wie draait dan van 22.00 tot 0.00?? |
| Originally posted by DJ_Siesta dan draaien ze de megamix |