TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »
Bwah, de kerel op de foto lijkt toch wel een klein beetje op mij 
| quote: |
| Originally posted by Zehra mss bedoelt hij een andere jasper |
de kerel me zenne witten trui benne kik zelf dan eh...
leuk da we op elkaar lijken 
zeg eagle, wees dan wat duidelijker in je posts eh. wazige!
en tis nu nie zo da jasper de enige is die zo heet in gans belgi�
High five Z! 
| quote: |
| Originally posted by Antony de kerel me zenne witten trui benne kik zelf dan eh... leuk da we op elkaar lijken |

lol
^newsflash op al de pics die ik van u heb gezien, ziet ge er altijd wasted uit.
Mss iets aan je imago doen frostie
| quote: |
| Originally posted by Eagle` ik sta praktisch op elke foto zo wasted als shit toen, terwijl ik eigelijk zo nuchter was als iet, ik vraag af hoe ik er uitzien op foto als ik bezopen ben lol |
Kzie in u wel zo'n bender-type da aftakelt als hij onder 2promille komt ze
Wat een lelijke mensen toch op dit forum.

| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Wat een lelijke mensen toch op dit forum. |
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Wat een lelijke mensen toch op dit forum. |
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Wat een lelijke mensen toch op dit forum. |
De mensen die zichzelf mooi vinden
geve altijd commentaar 
| quote: |
| Originally posted by Antony laat eerst uzelf is zien... |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head De mensen die zichzelf mooi vinden geve altijd commentaar |
| quote: |
| Originally posted by Nyah Ah daarmee dat je commentaar geeft |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Wat? Pleonasme? |
| quote: |
| Originally posted by Antony laat eerst uzelf is zien... |
| quote: |
| Originally posted by diddi Toni heeft volgens mij ne kop waarop ge stront kunt op sorteren |
^^ nee ze man, Als we de stront ni zouden sorteren, zou ons drinkwater nog meer vervuild worden. Ik kan u verzekeren, nen hondenstront, da's ni goe om oept veld te smijten, te plattekes (en ook wel te stinkend) maar een paardendrol daarentegen, 100% kwaliteit en volledig uitgegist, kunje zo in de beek lozen
Merci daarvoor toni, we apprecieren het.
| quote: |
| Originally posted by Toni_D2 Ik heb toch al een foto laten zien. |
Heb ik al verteld hoeveel succes ik bij de meisjes heb?
Humor en de juiste looks is een dodelijke combinatie, my friend.
voor alle duidelijkheid: vanaf u middel naar boven toe, de rest interesseert me nie 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ^^ nee ze man, Als we de stront ni zouden sorteren, zou ons drinkwater nog meer vervuild worden. Ik kan u verzekeren, nen hondenstront, da's ni goe om oept veld te smijten, te plattekes (en ook wel te stinkend) maar een paardendrol daarentegen, 100% kwaliteit en volledig uitgegist, kunje zo in de beek lozen Merci daarvoor toni, we apprecieren het. |
| quote: |
| Originally posted by mrcanon voor alle duidelijkheid: vanaf u middel naar boven toe, de rest interesseert me nie |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.