TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto afsluiten op mainstage uiteraard. Vuurwerk en many lasers. En Mike zal dan wel met zijn klassiekers (lees strange world, universal nation) uitpakken. Hij kan het hem op zo'n moment niet permiteren van voor een stilstaand publiek te staan dus hij zal die classix wel nodig hebben denk ik. Vind het zelf trouwens een enorme blijk van erkenning en waardering voor Mike dat hij mag afsluiten op mainstage. TOP! |
, nah, impossible...
| Originally posted by The_G0dfather 'k wil echt nog eens Communication horen |
^
| Originally posted by Pumaz Zet het dan toch gewoon op |
| Originally posted by The_G0dfather allé |
M.I.K.E zen uren zijn echt ideaal
. Fijn dat ie zo'n topuren op de main krijgt. Eindelijk erkenning. Dit wordt een bom van een afsluiter
!
| Originally posted by The_G0dfather Lap, 'k ga nu ook nog gaan twijfelen Je hebt gelijk over dat laatste, 't is eigenlijk ook maar normaal hé, als je ziet hoeveel zalige platen hij al gemaakt heeft. Typisch Belgisch (allé voor dit soort muziek dan toch) dat het een buitenlands 'bedrijf' (ID&T) is die hem bij ons moet komen promoten, want dat zal het toch wel zijn voor hem. Mss komt hij nu eindelijk eens op het nieuws , nah, impossible... |
| Originally posted by Gladius zijt gij moslim ofzow? wat is dat met al die rare symbolen? |
| Originally posted by Aur�lie M.I.K.E zen uren zijn echt ideaal . Fijn dat ie zo'n topuren op de main krijgt. Eindelijk erkenning. Dit wordt een bom van een afsluiter ! |
| Originally posted by The_G0dfather lol, nee, zolang er geen islam invasies komen ben ik geen moslim ik zie ook overal van die rare symbolen, vooral de é met een accent of deelteken erop verandert in zo'n tekentje... 'k versta me er niet aan |
Godvernonde miljaardeju ik had het kunnen weten h�!!!!!!!!!
M.I.K.E tegen over Promo zetten, stomme klote zeikers van ID-T ik haat jullie, ja ge verstaat het goed, ik HAAT jullie
Miss ga ik ik M.I.K.E meepakken en dan naar Promo. Indien het daar goed is blijf ik daar, ander ga ik naar M.I.K.E. Live...pfff Festival Ist Krieg!
en mijn voorlopige timetable als de uren kloppen
Estuara 13.00 - 14.00
Fred Baker 14.00 - 15.00
??? 15.00 � 16.00
Yoji Biomehanika 16u00-17u15
??? 17.15 � 19.30
M.I.K.E. 19.30 � 21.45
??? 21.45 � 00.00
Promo 00.00 � 1.00 (of M.I.K.E Live)
heel wat gaatjes dus ik sta open voor voorstellen, eet en drinkpauzes 
| Originally posted by Gladius zijt gij moslim ofzow? wat is dat met al die rare symbolen? |
Nog geen tickets gekocht maar ik ga die direkt gaan halen 
Mijn timetable zal er bijna exact hetzelfde uitzien als van djcresto en BZRK. Ben ook zeer blij dat M.I.K.E. meer erkenning krijgt, fantastische uren gewoon en 1 uur Push LIVE!!!

- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Pheatus (onder voorbehoud herexamens beginnen de 18de )
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aur�lie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
Btw..is er nu een BETA meeting?
Er zijn al veranderingen op ID&T site wat betreft de uren van de mainstage, MIKE speelt maar een uur meer.
| Originally posted by Zehra wtf heeft da met de islam te maken?! |
denken jullie dat e rnog kaartjes aan de deur te krijgen zijn ?
want twee vriendinnen van me uit nederland willen ook komen maar hebben nog geen kaartjes ...
Ik denkk niet dat het uitverkocht zal zijn hoor. En zelfs dan staan er altijd kerels die kaartjes kopen en verkopen aan een lagere prijs. Kom dan gewoon vroeg genoeg en je vind er zeker.
Hij speelt toch nog 2 uur?
1 maal als gewoon dj set en 1 maal eigen producties live
M.I.K.E. 20.00 - 21.00
Introducing DJ Sasha 21.00 - 22.00
Sasha 22.00 - 00.00
Push Live 00.00 - 01.00
Gigantic Outdoor Fireworks: 01.00-01.10
http://www.id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=536
Ja, maar op de time-table van deze middag stond dat hij een dj set gaf van 19.30 tot 21.45. Toch een groot verschil met wat er nu staat.
| Originally posted by Dark Apostle Miss ga ik ik M.I.K.E meepakken en dan naar Promo. |

al eens sjaans dat die verandering ni mijn planning hindert ^^
Wat een gefoefel. M.I.K.E. live staat nu om 8u en M.I.K.E. als dj om 0u
En weet er iemand wat 'Introducing DJ Sasha' in godsnaam is en waarom da da een uur duurt 
Komt wel weer zeer amateuristisch over om de time-table vrij te geven en al 2 keer te veranderen
Komt me beter uit, kan ik MIKE live zien en Promo. MIKE als dj toch pas 2 weken geleden in oostende gehoord tijdens een langere set. 
- Rafic
- Nyah + Xilver
- Cresto
- BZRK
- Bunz
- Bomar
- Kelly
- E-motion_error
- DJ Sid
- Magistrate
- Michael
- Aur�lie
- FredNova
- Joker
- Pooley
- Yimanya
- Push2005
- Cyberia
- Gladius
- Buoyant + Lizzy
- lost_in_trance
- Kaatje + Friend
- Tutti
- Synthesia
- Hydra
Pheatus heeft mij een SMS gestuurd waarin staat dat hij niet zal gaan. Dus kheb hem uit het lijstje gehaald.