TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »
wat een finale. zo'n renner geeft kleur aan de tour. prachtig gewoon. up yours alle sprinters!
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK
Rit 05: TatanaGirl
Rit 06: Real
Rit 07: Bunz
Rit 08: diddi
Rit 09: TatanaGirl & BZRK
Rit 10: BZRK
Rit 11: Cygnus
Rit 12: Rhand
Rit 13: Cygnus
Rit 14: Giesber
Rit 15: Bunz
Rit 16: Bunz
Rit 17: BZRK
Rit 18: Bonzai
Rit 19: MikeVee
Rit 20: Cygnus
Rit 21: Bunz
BeTA Eindklassement:
01.Cygnus
02.Bunz
03.Real
04.BZRK
05.TatanaGirl
06.diddi
07.bomar
08.Giesber
09.Rhand
10.MikeVee
11.Bonzai
12.Crups
Mooie 89ste plaats algemeen voor Cygnus, congrats.
rode lantaarn congratulating you all!! ficiat
Wat een geweldig einde van de tour, vino die de eindsprint op de champs elysees wint, echt dwaas van bruyneel om vino niet te willen in de ploeg. Hij zal misschien niet de tour winnen ma hij zal wel voor spektakel zorgen. Ook top van de jury da ze Vino op 5 gezet hebben, thumbs up.
Zeg nu nog da den Tour saai was, fantastisch orgelpunt om een tijdperk af te sluiten. Mooie speech van Lance nog imo, was wel wa cliche matig mor soit, ik vond het wel pakkend hoe ze zo allemaal aant verbroederen waren na de rit.
Sport kan toch zo mooi zijn imo ![]()
kvind wielrenne maar weggesmete webspace
ZEKER op een tranceforum
Volgt er iemand het WK rugby?

Rugby, zo'n janettensport

Alle wielrenners in strakke spanbroekjes, waarbij ze elkaar veel een klets geve op de bille " als aanmoediging "
Maar rugby is de janettesport
kuch
Mind the "
" 
dan is het goed

| quote: |
| Originally posted by Eagle` Wat een geweldig einde van de tour, vino die de eindsprint op de champs elysees wint, echt dwaas van bruyneel om vino niet te willen in de ploeg. Hij zal misschien niet de tour winnen ma hij zal wel voor spektakel zorgen. Ook top van de jury da ze Vino op 5 gezet hebben, thumbs up. Zeg nu nog da den Tour saai was, fantastisch orgelpunt om een tijdperk af te sluiten. Mooie speech van Lance nog imo, was wel wa cliche matig mor soit, ik vond het wel pakkend hoe ze zo allemaal aant verbroederen waren na de rit. Sport kan toch zo mooi zijn imo |
that's weird, the frenchies dislike the Tour de France.
But then again, what DO the frenchies like? 
hairy armpits
Axel Merckx rijdt vanaf volgend jaar voor Phonak
zo 24/07/05 - Axel Merckx (32) rijdt in 2006 voor het Zwitserse team Phonak. Hij verlaat aan het eind van het seizoen Davitamon-Lotto, dat maakte ploegleider Marc Sergeant bekend.
Zaterdag vertelde Axel Merckx na de tijdrit al dat volgend seizoen meer dan waarschijnlijk zijn laatste seizoen wordt. Phonak wordt dus bijna zeker zijn laatste team.
Toch wat onverwacht vind ik. Maar als je bedenkt hoe hij mekkerde en stakkerde na de tourrit waar zijn ploeg de achtervolging inzette toen hij in de kopgroep zat...
Nog iets opvallends gelezen wat Lance vertelde in een interview.
"Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een ego�st in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache."
Slaat ie maar weer eens de nagel op de kop mee met die uitspraak.
| Originally posted by Phortastic Nog iets opvallends gelezen wat Lance vertelde in een interview. "Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een ego�st in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache." Slaat ie maar weer eens de nagel op de kop mee met die uitspraak. |
Akkoord met cyberia. Typische uitspraak voor Armstrong, alsof hij 5 ritten gewonnen had als hij dat wou. Merckx, da was pas ne ego�st, die won soms 8 ritten in een Tour!
@ cygnus & Cyb
lol ge mist totaal zen punt. Hij zegt hier niet da hem makkelijk 5 ritten had kunnen winnen. Waar haalde da nu weer uit? Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. En dan hebde natuurlijk de mensen die achter alle uitspraken grootheidswaanzin zoeken 
| Originally posted by Phortastic Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. |
| Originally posted by cyberia And I'm one of them,lol nee ma dat is nu eenmaal het lot van iemand dat succes beleefd,dage nu dj zijt of goe op de pedallekes kunt trappen, er zal altijd kritiek zijn, positieve en negatieve,learn to deal with it. Ik zeg nie dat hij gemakkelijk 5 ritten had gewonnen,maar wel gemakkelijk meer dan die tijdrit en da vind ik jammer dat hij het niet gedaan heeft.Ge kunt ook de tour winnen door berekend te koersen,maar ik vind het minder glans hebben.Net zoals die groene trui van hushovdt (en zabel heeft het ook een paar keer voor gehad)groen halen in parijs zonder ritoverwinning,weinig glansrijk |
| Originally posted by djcresto ze hebben dan toch maar mooi die trui he |
true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgi� vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen
| Originally posted by Phortastic Nog iets opvallends gelezen wat Lance vertelde in een interview. "Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een ego�st in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache." Slaat ie maar weer eens de nagel op de kop mee met die uitspraak. |
| Originally posted by Phortastic Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. En dan hebde natuurlijk de mensen die achter alle uitspraken grootheidswaanzin zoeken |
Originally posted by cyberia true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgi� vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen zouden ze die eindsom ook onder de hele ploeg verdelen?(in't geval van hushovdt zou'k het ni doen want de ploeg heeft nie veel moeten werken om hushovdt aan het groen te helpen) |
| Originally posted by djcresto ze hebben dan toch maar mooi die trui he |
| Originally posted by Shadowkid Dat ze hem een ego�st zouden vinden door 5 ritten te winnen in den tour en ze hem daarom niet afkunnen is zever. |