TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »
pics of stfu
| quote: |
| Originally posted by K-PAXian Tog m�nga bilder, men inte tillr�ckligt. Batteriet tog slut. |
Hoppas att Armin kommer till Sverige fler g�nger. Vi beh�ver honom h�r. Var det n�gon mer �n jag som noterade att vakterna verkade ha det sjukt lugnt och knappt n�got att g�ra? |
| Originally posted by anuga Agree... Sjukt bra f�r Sverige och bra "f�rebild" H�nde bara en incident under hela kv�llen, en f�r full m�nniska, annars var det lugnt. |
| Originally posted by Laszlo pics of stfu |
| Originally posted by xPROXYx �r inte helt nykter �n, har sovit i ca 90 minuter ska iv�g till skolan me bussen om 8 minuter s� hinner inte g� inte p� armin s� detaljerat. Jag tyckte att armin k�rde alldeles f�r h�rt, ja e en liten proggbitch s� n�r lilla armin manglade p� Yoji-stuk va d inte s� bra, men spelningen va grym �nd�. Fick tr�ffa guden*weee*, han lovade att inte st�mma mig f�r tatueringen=) Puss o kram p� er alla *vinglar iv�g till bussen mot flempan* |
| Originally posted by eng3l Kv�llens h�jdpunkt; Kuffdam & Plant - Summerdream |
| Originally posted by Snowave Hur kan man gn�lla att n�n k�rde f�r h�rt. Hade varit en anan f�rs�else om man sa att han lirade f�r mesigt. Dvs du fick f�r mycket valuta f�r pengarna. Det blev f�r mycket f�r Dig. Hahahaha |

N�gon som kan id'a l�tar fr�n remys set ?? h�rde bara sista 45-50 min, k�nde typ bara igen 'bad deal', framf�r allt l�ten 'welcome to the club' bom bom bom bom !! ID ?!

Omg, fyyyy faaaan va bra det var 
Missade f�rfesten tyv�rr dock, hade vart kul o tr�ffat lite fler Swetas, men tr�ffa �nd� ganska m�nga d�r inne...
Gick direkt fr�n t�get till skolan typ, gaaaanska slut nu
hehe
| Originally posted by K-PAXian Det var Whiteroom Remix, eller hur? Lyssnade p� Original Mix och kan inte komma ih�g den, men Whiteroom Remix l�t ist�llet v�ldigt bekant. R�tt? Fel? |
SJUUUUUUUK L�T!!!
J�vligt bra kv�ll p� det stora hela! �r heln�jd..
Tog en massa bilder, en del av dom �r nu upplagda p�
http://www.almers.nu/Armin_van_Buuren_2005/

Grym kv�ll igen
TACK MONDAY BAR !!!!1111oneoneone
| Originally posted by xPROXYx Jag tyckte att armin k�rde alldeles f�r h�rt, ja e en liten proggbitch s� n�r lilla armin manglade p� Yoji-stuk va d inte s� bra, men spelningen va grym �nd�. |

| Originally posted by K-PAXian Har 100 bilder. Fixar med det i helgen. |

ds.
| Originally posted by SteveTranz4ever ps.eng3l, du f�r g�rna f�rminska din sig ds. |
| Originally posted by SteveTranz4ever BTW. doter fyllde hela sin mobbe med tracklist s� en n�st intill komplett l�r dyka upp snart ![]() |
| 1. Armin Van Buuren Vs Gabriel & Dresden - Zocalo 2. Mode Hookers - Breathe (Instrumental) ((Svenska Angello & Ingrosso =) 3. Nova Vs Soldout - Maybe Tomorrow (Nova Remix) 4. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix) 5. Kuffdam & Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix) 6. DJ Precision Vs Terry Bones - Another Situation 7. Jonas Steur - Castamara 8. Ralphie B & Sander Van Dien Pres First State - Sacred 9. Scott Mac - Damager 02 (Mac Zimms Remix) 10. Marco V - False Light 11. Dogzilla - Without You (Dogzilla Dub) 12. ID (B�STA L�TEN kan ha vart Marc Van Linden) 13. Way Out West - Killa (Orkidea Remix) 14. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub) 15. Cirez D - Control Freak (Unknown Mix) 16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound) 17. U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-Nrg Remix) 18. The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix) 19. ID 20. Marcel Woods - Advanced 21. Marc Van Linden - Forbidden Love (B-Side) 22. Katana - Play It Louder 23. Bart Claesson - Playmo (1st Play) 24. Armin Van Buuren Feat Jan Vayne - Hymne (Armin's SAIL 2005 Remix) 25. Interstate - Remember Me (Terry Bones Remix) 26. Mark Norman - Touchdown 27. Markus Schulz Feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix) Made By: Doter, Wonderjay & Cho on the slide side |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dessa SWE-TAs tr�ffade jag St_Andrew mr_fisken kvicket Clearthought (ny) Vizay NooN (ny) Jofawe Aendy Kaveh (ny) Anuga (ny) K-PAXian (ny) staz marey Try scintilla EsseT Versace |
| Originally posted by ShyTrance har du redan gl�mt bort mig :'( =D |

Har f�r �vrigt den kanske b�sta bilden jag n�gonsin s�tt p� dig steve, g�r inte att beskriva hur du ser ut p� den 
�r som att du har puckelrygg men puckelmage... 
| 16. ID (Arizona (Thomas Bronzwaar) Sound) |

)
)
Jag och mina v�nner har en 300bilder+. M�nga av dom var faktiskt v�ldigt bra
H�ller p� att s�tta upp en ftp hos en kompis, f�r se om den fungerar i helgen s� l�nkar jag till bilderna.
F�r att forts�tta p� temat med vilka man tr�ffade s� tr�ffade jag tyv�rr bara dom gamla vanliga som man alltid tr�ffar
)
Var med hela kv�llen:
Fisken
Marey
Staz
Keddo
Try (mer eller mindre)
Tr�ffade:
Steve
Jofawe
Doter
proxy (om hon r�knas till TA och inte TC) 
Jaybe
| Originally posted by Kvicket proxy (om hon r�knas till TA och inte TC) ![]() |

Ass nice var det hela iallafall, ser ut som alla h�ller med om det!
N�gon som ska med ner till Ahoy, Rotterdam n�sta m�nad? 
Mer bilder nu allihopa!!!
| Originally posted by St_Andrew Mer bilder nu allihopa!!! |

| Originally posted by Kvicket Som fisken skrev s� sitter jag, han och en till polare p� runt 300 bilder... Dock ingen plats att sl�nga upp dom ![]() http://drakke.mine.nu/gallery/avb Finns det m�nga schyssta bilder iaf, bland annat fr�n f�rfesten i min g�rdslokal ![]() Mycket dampbilder p� armin ocks� |