TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Kom igen nu Aussie 
VM's s�msta match ![]()
Brasilien, s� �verskattade
| quote: |
| Originally posted by trancedanne Brasilien, s� �verskattade |
| Originally posted by trancedanne Brasilien, s� �verskattade |
kolla deras startelva o alla spelare p� b�nken alla �r ju i princip stj�rnor vissa mer betydelsefulla �n andra..
SYDKOREA FTW!!!!!!
Domenech avg� genast tack..
Har Trezeguet k�rt �ver tr�narens katt eller?
Varf�r byttes han in i 91:a minuten. Helt sanl�st coachande.
En fr�ga till Stockholmare. Jag har d�lig koll p� var de visar matcher p� storbildssk�rmar i stan. N�gra tips.
JAg vet att Stadion har men de tar hutl�sa entre priser.
| Originally posted by fede dom spelar d�ligt just nu, men som zoric sa tror jag inte dom spelar med max kapacitet... hur kan man kalla brasilien �verskattat kolla deras startelva o alla spelare p� b�nken alla �r ju i princip stj�rnor vissa mer betydelsefulla �n andra.. |
| Originally posted by Kongo_kim En fr�ga till Stockholmare. Jag har d�lig koll p� var de visar matcher p� storbildssk�rmar i stan. N�gra tips. |
| Originally posted by Kongo_kim Har Trezeguet k�rt �ver tr�narens katt eller? Varf�r byttes han in i 91:a minuten. Helt sanl�st coachande. |
| Originally posted by zoric Trez ska spela p� topp med Thierry, punkt slut. |
aprop� Barthez LOL! Finns det n�gon match d�r han inte gjort n�gon tavla? Var ju riktigt n�ra att det blev 2-1 f�r Sydkorea n�r han fumlade med bollen p� slutet. 
| Originally posted by Braxen Med tanke p� hur som spelade senaste vm m.m s� �r Henry-Saha en b�ttre kombo, Henry har uttalat sig possitivt om att spela med Saha ocks�. Grejen e att dom m�ste fullf�lja generationsskiftet som p�g�r .. bort me zizou, thruam, bahrtez !, vieira .. in me en f�rbundskapten me lite vett i skallen .. sen skare fan inte va s� sv�rt me all talang som finns tillg�nglig |
| Originally posted by zoric Jag �r mer f�r Trez och inte f�r att jag �r Juventus-supporter. Men han g�r n�stan alltid m�l n�r han f�r chansen, att byta in honom i 91a minuten �r bara att j�vlas med honom, och det �r vad Domenech g�r just nu k�nns det som.. |
| Originally posted by Laszlo Utan tvekan. Syntes �ven p� Trez ansiktsuttryck n�r han blev inbytt...han hade ett halvuppgivet leende p� l�pparna, precis som om att han hade v�ntat detta... |
| Originally posted by RebeL9 aprop� Barthez LOL! Finns det n�gon match d�r han inte gjort n�gon tavla? Var ju riktigt n�ra att det blev 2-1 f�r Sydkorea n�r han fumlade med bollen p� slutet. |
tippade 1-1 mot sydkora, sk�nt att den satt
f�rst�r inte varf�r folk �r s� chockade, syd korea �r ett grymt bra lag. Kom p� fj�rde plats f�r 4 �r sedan och spelat v�ldigt bra sedan dess
Har hejat p� Oranje sedan liten pga deras tr�jor och g�r det fortfarande. 
ScuL s�tter en kniv i ryggen? 
st�djer Togo just nu

Intressant f�rsta halvlek, hoppas b�da lagen bjuder upp till �nnu b�ttre spel i andra halvlek. Schweiz m�l var riktigt snyggt f�rresten.
Barnetta har lekstuga
| Originally posted by Kongo_kim Barnetta har lekstuga |
OMG LOL! Hoppas Tunisien vinner. Snacka om chock�ppning. H�ller alla tummar och fingrar

Hejja Spanien!
weeei
va sk�nt att dom v�nde matchen och vann
hoppas dom kommer l�ngt i detta slutspel!