TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by zoric on Jun-18-2006 15:59:

Kom igen nu Aussie

Posted by zoric on Jun-18-2006 17:55:

VM's s�msta match

Posted by trancedanne on Jun-18-2006 18:00:

Brasilien, s� �verskattade

Posted by zoric on Jun-18-2006 18:04:

quote:
Originally posted by trancedanne

Jag tror inte att de g�r p� n�gon h�gre v�xel om jag ska vara �rlig, VM b�rjar trots allt i andra omg�ngen d�r man m�ste prestera och g� in f�r att vinna helhj�rtat. De �r ju iofs vidare nu ocks�..

Posted by fede on Jun-18-2006 18:45:

quote:
Originally posted by trancedanne

dom spelar d�ligt just nu, men som zoric sa tror jag inte dom spelar med max kapacitet...
hur kan man kalla brasilien �verskattat kolla deras startelva o alla spelare p� b�nken alla �r ju i princip stj�rnor vissa mer betydelsefulla �n andra..

Posted by RebeL9 on Jun-18-2006 20:58:

SYDKOREA FTW!!!!!!

Posted by Braxen on Jun-18-2006 21:01:

Domenech avg� genast tack..

Posted by Kongo_kim on Jun-18-2006 21:10:

Har Trezeguet k�rt �ver tr�narens katt eller?

Varf�r byttes han in i 91:a minuten. Helt sanl�st coachande.

En fr�ga till Stockholmare. Jag har d�lig koll p� var de visar matcher p� storbildssk�rmar i stan. N�gra tips.

JAg vet att Stadion har men de tar hutl�sa entre priser.

Posted by zoric on Jun-18-2006 21:10:

quote:
Originally posted by fede
dom spelar d�ligt just nu, men som zoric sa tror jag inte dom spelar med max kapacitet...
hur kan man kalla brasilien �verskattat kolla deras startelva o alla spelare p� b�nken alla �r ju i princip stj�rnor vissa mer betydelsefulla �n andra..

Jag tycker om Freds kommentar efter matchen:

"Jag ska ta med mig bollen, och l�ta hela laget signera den, sedan ska jag ge den till min pappa som ett minne av min lyckade debut i VM"

Riktigt glad att han lyckades idag, och att han gjorde sitt 3e m�l p� 4 matcher i Brasilianska landslagstr�jan. Fred �r faktiskt en grymt bra spelare som har bevisat sig den h�r s�songen i Lyon.

Posted by Braxen on Jun-18-2006 21:11:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
En fr�ga till Stockholmare. Jag har d�lig koll p� var de visar matcher p� storbildssk�rmar i stan. N�gra tips.

O'learys p� G�tgatan e ett r�tt s�kert tips tror ja.

Posted by zoric on Jun-18-2006 21:12:

quote:
Har Trezeguet k�rt �ver tr�narens katt eller?

Varf�r byttes han in i 91:a minuten. Helt sanl�st coachande.

Domenech vill ju f�rlora po�ng och han har inget st�rre intresse av att g� vidare och g�ra det franska folket glada. Tycker att Franska fotbollsf�rbundet har gjort ett kollosalt misstag n�r man anst�llde Domenech, Helt fel

Trez ska spela p� topp med Thierry, punkt slut.

Posted by Braxen on Jun-18-2006 21:15:

quote:
Originally posted by zoric
Trez ska spela p� topp med Thierry, punkt slut.

Med tanke p� hur som spelade senaste vm m.m s� �r Henry-Saha en b�ttre kombo, Henry har uttalat sig possitivt om att spela med Saha ocks�.
Grejen e att dom m�ste fullf�lja generationsskiftet som p�g�r .. bort me zizou, thruam, bahrtez !, vieira .. in me en f�rbundskapten me lite vett i skallen .. sen skare fan inte va s� sv�rt me all talang som finns tillg�nglig

Posted by RebeL9 on Jun-18-2006 21:19:

aprop� Barthez LOL! Finns det n�gon match d�r han inte gjort n�gon tavla? Var ju riktigt n�ra att det blev 2-1 f�r Sydkorea n�r han fumlade med bollen p� slutet.

Posted by zoric on Jun-18-2006 21:49:

quote:
Originally posted by Braxen
Med tanke p� hur som spelade senaste vm m.m s� �r Henry-Saha en b�ttre kombo, Henry har uttalat sig possitivt om att spela med Saha ocks�.
Grejen e att dom m�ste fullf�lja generationsskiftet som p�g�r .. bort me zizou, thruam, bahrtez !, vieira .. in me en f�rbundskapten me lite vett i skallen .. sen skare fan inte va s� sv�rt me all talang som finns tillg�nglig

Jag �r mer f�r Trez och inte f�r att jag �r Juventus-supporter. Men han g�r n�stan alltid m�l n�r han f�r chansen, att byta in honom i 91a minuten �r bara att j�vlas med honom, och det �r vad Domenech g�r just nu k�nns det som..

Posted by Laszlo on Jun-18-2006 21:59:

quote:
Originally posted by zoric
Jag �r mer f�r Trez och inte f�r att jag �r Juventus-supporter. Men han g�r n�stan alltid m�l n�r han f�r chansen, att byta in honom i 91a minuten �r bara att j�vlas med honom, och det �r vad Domenech g�r just nu k�nns det som..

Utan tvekan. Syntes �ven p� Trez ansiktsuttryck n�r han blev inbytt...han hade ett halvuppgivet leende p� l�pparna, precis som om att han hade v�ntat detta...

Posted by zoric on Jun-18-2006 22:05:

quote:
Originally posted by Laszlo
Utan tvekan. Syntes �ven p� Trez ansiktsuttryck n�r han blev inbytt...han hade ett halvuppgivet leende p� l�pparna, precis som om att han hade v�ntat detta...

Det �r tr�kigt f�r Trezeguet som efter en ganska misslyckad s�song i Europa med Juventus och nu efter skandalen vill spela och g�ra det bra. Men s� kommer Domenech och s�tter stopp f�r honom, jag hoppas han f�r chansen p� riktigt ist�llet f�r att v�rma upp i 90 minuter

Posted by Laszlo on Jun-18-2006 22:10:

quote:
Originally posted by RebeL9
aprop� Barthez LOL! Finns det n�gon match d�r han inte gjort n�gon tavla? Var ju riktigt n�ra att det blev 2-1 f�r Sydkorea n�r han fumlade med bollen p� slutet.

Snubben lyckades ju ta Man. Utd till tv� (eller var det �nnu fler?) ligatitlar, vilket �r sm�tt imponerande. Detta var i och f�r sig under lagets storhetstid, i slutet av den i varje fall - fan vet vilka rekord de kunnat sl� de s�songerna om det inte varit f�r de tavlorna han drog fram ur rock�rmen...

Posted by trancedanne on Jun-19-2006 00:05:

tippade 1-1 mot sydkora, sk�nt att den satt f�rst�r inte varf�r folk �r s� chockade, syd korea �r ett grymt bra lag. Kom p� fj�rde plats f�r 4 �r sedan och spelat v�ldigt bra sedan dess

Posted by Cloudburst on Jun-19-2006 10:07:

Har hejat p� Oranje sedan liten pga deras tr�jor och g�r det fortfarande.

ScuL s�tter en kniv i ryggen?

Posted by ScuL on Jun-19-2006 13:01:

st�djer Togo just nu

Posted by zoric on Jun-19-2006 13:54:

Intressant f�rsta halvlek, hoppas b�da lagen bjuder upp till �nnu b�ttre spel i andra halvlek. Schweiz m�l var riktigt snyggt f�rresten.

Posted by Kongo_kim on Jun-19-2006 14:45:

Barnetta har lekstuga

Posted by zoric on Jun-19-2006 16:52:

quote:
Barnetta har lekstuga

Kung var han, Tarnquillo

Saudiernas m�lvakt har halkat tv� g�nger, och d� har det blivit m�l

Posted by RebeL9 on Jun-19-2006 20:03:

OMG LOL! Hoppas Tunisien vinner. Snacka om chock�ppning. H�ller alla tummar och fingrar

Posted by fede on Jun-19-2006 21:46:

Hejja Spanien! weeei
va sk�nt att dom v�nde matchen och vann

hoppas dom kommer l�ngt i detta slutspel!

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »