TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »

Posted by Den Backer on Jul-12-2006 22:14:

quote:
Originally posted by BZRK
Nog een area toegevoegd, de ticketverkoop loopt blijkbaar goed.

Samsung Retro Area
13u00 - DJ Neon
16u30 - Filip Delie
19u30 - DJ Elof
23u00 - Yves De Ruyter

"De tickets vliegen de deur uit, en daarom werd besloten een extra area te maken, met een aantal Belgische grootheden!
Dankzij Samsung kunnen we deze extra area aankondigen, waar je de hele dag kan genieten van pure retro, in een aangepast kader! We zorgen voor een mega botsautokraam, waar je gratis kan bumperen op de retro tonen van DJ Neon (The Temple, Retro Arena), Filip Delie (Kokorico), DJ Elof (Zillion, Sensation) �n Yves Deruyter (Bonzai, Qlimax)!

Neem zeker aan de ingang van Tomorrowland het grondplan mee dat daar wordt uitgedeeld, want daarin zit een bon die je kan omwisselen aan de Samsung stand voor je gratis botsautojeton! "

Bron: id&t

Da is nog ies orgineel ze... Botsauto's

Posted by r2d2juarez on Jul-13-2006 02:29:

quote:
Originally posted by MikeVee
From the official site:

Bus 50, Antwerpen-boom-mechelen, bus stop at the entrance.

BTW, you are aware the festival stops at 01 am, and there isn'y public transportation'till around 6 am !

are you serious? so what should i do? not even taxis to a bus or train station??

damn it, I just booked that night in amsterdam thinking I could go back at 1:00 am

I already check weather, but can it randomly start raining really hard .. i dont even know ifs its oudoors or indoors ...

thanks for all the help

Posted by RadiantB on Jul-13-2006 07:47:

It's outdoors, but you could always go to the "rosse buurt" to find a shelter. ^^
j/k I don't think it will start raining in the middle of the night.

Here are the train schedules: http://www.b-rail.be/main/E/

Posted by Antony on Jul-13-2006 08:14:

quote:
Originally posted by Den Backer
"De tickets vliegen de deur uit, en daarom werd besloten een extra area te maken, met een aantal Belgische grootheden!
Dankzij Samsung kunnen we deze extra area aankondigen, waar je de hele dag kan genieten van pure retro, in een aangepast kader! We zorgen voor een mega botsautokraam, waar je gratis kan bumperen op de retro tonen van DJ Neon (The Temple, Retro Arena), Filip Delie (Kokorico), DJ Elof (Zillion, Sensation) �n Yves Deruyter (Bonzai, Qlimax)!

Neem zeker aan de ingang van Tomorrowland het grondplan mee dat daar wordt uitgedeeld, want daarin zit een bon die je kan omwisselen aan de Samsung stand voor je gratis botsautojeton! "

Bron: id&t

Da is nog ies orgineel ze... Botsauto's

nu maar hopen da de mainstage lekker vol blijft... misschien zorgt da gewoon voor meer verdeling en ga het lijken of er minder volk is?

Posted by Push2005 on Jul-13-2006 08:22:

Lol @ Botsauto's

Posted by MikeVee on Jul-13-2006 09:31:

quote:
Originally posted by r2d2juarez
are you serious? so what should i do? not even taxis to a bus or train station??

damn it, I just booked that night in amsterdam thinking I could go back at 1:00 am

I already check weather, but can it randomly start raining really hard .. i dont even know ifs its oudoors or indoors ...

thanks for all the help

taxis are expensive because it's not close to a trainstation. And there prolly wont be any taxis waiting at the end of the festival.

I guesss it's best to find somebody who'll give you a ride to either Mechelen train station or Antwerpen-Berchem train station.

Took a look at the site of the train company, this is the first train to amsterdam in the morning:

MECHELEN 05.36
ANTWERPEN BERCHEM arrival at 06.02

and then change trains:

ANTWERPEN BERCHEM 06.31
AMSTERDAM Central Station (NL) arrival 08.38

Posted by Ataraxya on Jul-13-2006 09:40:

tis beetje spijtig dat MIKE dit jaar nie komt naar Tomorrowland, mja had em al gezien vorig jaar.
Paul Oakenfold zal wel iets interessant worden... hoop ik toch, mijne eerste keer dat ik hem zal zien spelen.

For those who are coming, see you trance lovers there! en de BETAs!

Posted by Kelly* on Jul-13-2006 14:00:

quote:
Originally posted by Ataraxya
For those who are coming, see you trance lovers there! en de BETAs!

ziede gij maar dak jullie een beetje sneller vind dan op trance energy....

Posted by Push2005 on Jul-13-2006 14:25:

quote:
Originally posted by Ataraxya

Paul Oakenfold zal wel iets interessant worden... hoop ik toch, mijne eerste keer dat ik hem zal zien spelen.

Hm, neen toch niet. Dat is een loser die na jarenlang in de afgrond te hebben gelegen een comeback *probeert* te maken... Z'n mixen is slechter dan da van Ti�sto en overt algemeen vind ik 'm plain boring, zeker zn laatste sets ook. En zo tranzy speelt hij niet altijd meer...

Ik doe wel een andere stage op da moment

Posted by kokkenmaster on Jul-13-2006 17:40:

quote:
Originally posted by Push2005
Hm, neen toch niet. Dat is een loser die na jarenlang in de afgrond te hebben gelegen een comeback *probeert* te maken... Z'n mixen is slechter dan da van Ti�sto en overt algemeen vind ik 'm plain boring, zeker zn laatste sets ook. En zo tranzy speelt hij niet altijd meer...

Idd. En zijn laatste nummer samen met Brittany Murphy trekt helemaal op niks. Het lijkt volledig op een ouder nummer en enkel de aanwezigheid van de actrice maken het clipje nog enigszins interessant om het te bekijken

2 jaar geleden zag ik em op Dance Valley en heel speciaal was het allemaal niet... En ik vrees dat het er niet echt op verbeterd is...

Posted by r2d2juarez on Jul-13-2006 18:41:

Be Cool!

hay alguien que vaya a manejar de Amsterdam a este festival en Boom en Belgica???

is there anyone driving from Amsterdam?

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2006 20:33:

quote:
Originally posted by kokkenmaster

2 jaar geleden zag ik em op Dance Valley en heel speciaal was het allemaal niet... En ik vrees dat het er niet echt op verbeterd is...

.

Hij was zijn eerste half uurtje best nog goed bezig eigenlijk. Hij draaide toen onder andere The World Doesn't Know en World On Fire. Maar dan opeens mixte hij Traffic in, en ging hij verder de "hardere" toer op

Moest hij nu eens draaien zoals op zijn Great Wall of GU cd's, dan zou ik met alle plezier afkomen

Posted by RadiantB on Jul-14-2006 08:07:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
Idd. En zijn laatste nummer samen met Brittany Murphy trekt helemaal op niks. Het lijkt volledig op een ouder nummer en enkel de aanwezigheid van de actrice maken het clipje nog enigszins interessant om het te bekijken

*kuch*

Een 4tal jaar geleden had hij ook een commerci�le hit met Starry Eyed Suprise. (featuring de zanger van Crazy Town)
Hij zal geen goesting gehad hebben om 15 jaar trance te draaien, zeker nu de interesse van het gewone volk grotendeels weg is.
Maar ze hadden hem beter op de main stage gezet en Airwave gevraagd voor op de perfecto.

Posted by Push2005 on Jul-14-2006 09:08:

Lol, Oakenfold niet in de perfecto-tent Perfecto is het label van Oakenfold dus tzou maar vreemd zijn moest hij niet in 'zijn' tent staan

Maar je hebt wel gelijk dat Airwave ook eens een dj set zou mogen draaien op TL; benieuwd wat dat zou geven.

Airwave & Rank 1 Dj Set zijn 2 dingen die ik erg graag zou zien in de toekomst

Posted by Devilex on Jul-14-2006 09:12:

Op de site van Paul Oakenfold staat er nochtans niks vermeld over TL

Posted by Nyah on Jul-14-2006 11:12:

- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+ongeveer 5)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver

Posted by kokkenmaster on Jul-14-2006 15:16:

quote:
Originally posted by Nyah
- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+ongeveer 5)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver

Kokkenmaster (+ obsession en nog een stuk of 5 man... 2 dagen(y))

Posted by Vishnu on Jul-14-2006 15:37:

Ik kom maar heb nog geen kaart.
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen?

Posted by djcresto on Jul-14-2006 15:51:

toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden

Posted by FenixStyle on Jul-14-2006 16:07:

quote:
Originally posted by Vishnu
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen?

Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win

Posted by Gladius on Jul-14-2006 16:29:

quote:
Originally posted by djcresto
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden

langs den andere kant, 't is nu ni dat we die mensen nog nooit hebben bezig gezien eh. Hoewel ik die b2b sets zeker zou willen meemaken, heb ik toch ni echt spijt dat ik ni kan gaan

Posted by Vishnu on Jul-14-2006 16:30:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win

Ah ok, maar kdacht misschien ook dat ge niet overal evenveel moest betalen daarvoor?

Posted by Antony on Jul-15-2006 12:03:

quote:
Originally posted by djcresto

die 2 eersten + MIKE hebtge voor 20 euro int sportpaleis over een paar maand

Posted by Kaidreas on Jul-15-2006 15:55:

quote:
Originally posted by Vishnu

den toff in turnhout, das maar 1 euro terwijl 2 euro in freerecordshop ofzow

Posted by domineesje on Jul-15-2006 15:56:

kan er eigenlijk aan deur gekocht worden?

ik zal maar pas dag zelf weten of ik ga

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »