TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by BZRK Nog een area toegevoegd, de ticketverkoop loopt blijkbaar goed. Samsung Retro Area 13u00 - DJ Neon 16u30 - Filip Delie 19u30 - DJ Elof 23u00 - Yves De Ruyter |
Da is nog ies orgineel ze... Botsauto's
| Originally posted by MikeVee From the official site: Bus 50, Antwerpen-boom-mechelen, bus stop at the entrance. BTW, you are aware the festival stops at 01 am, and there isn'y public transportation'till around 6 am ! |
It's outdoors, but you could always go to the "rosse buurt" to find a shelter. ^^
j/k I don't think it will start raining in the middle of the night.
Here are the train schedules: http://www.b-rail.be/main/E/
| Originally posted by Den Backer "De tickets vliegen de deur uit, en daarom werd besloten een extra area te maken, met een aantal Belgische grootheden! Dankzij Samsung kunnen we deze extra area aankondigen, waar je de hele dag kan genieten van pure retro, in een aangepast kader! We zorgen voor een mega botsautokraam, waar je gratis kan bumperen op de retro tonen van DJ Neon (The Temple, Retro Arena), Filip Delie (Kokorico), DJ Elof (Zillion, Sensation) �n Yves Deruyter (Bonzai, Qlimax)! Neem zeker aan de ingang van Tomorrowland het grondplan mee dat daar wordt uitgedeeld, want daarin zit een bon die je kan omwisselen aan de Samsung stand voor je gratis botsautojeton! " Bron: id&t Da is nog ies orgineel ze... Botsauto's |
Lol @ Botsauto's 
| Originally posted by r2d2juarez are you serious? so what should i do? not even taxis to a bus or train station?? damn it, I just booked that night in amsterdam thinking I could go back at 1:00 am I already check weather, but can it randomly start raining really hard .. i dont even know ifs its oudoors or indoors ... thanks for all the help |
tis beetje spijtig dat MIKE dit jaar nie komt naar Tomorrowland, mja had em al gezien vorig jaar.
Paul Oakenfold zal wel iets interessant worden... hoop ik toch, mijne eerste keer dat ik hem zal zien spelen.
For those who are coming, see you trance lovers there! en de BETAs! 
| Originally posted by Ataraxya For those who are coming, see you trance lovers there! en de BETAs! |
| Originally posted by Ataraxya Paul Oakenfold zal wel iets interessant worden... hoop ik toch, mijne eerste keer dat ik hem zal zien spelen. |

| Originally posted by Push2005 Hm, neen toch niet. Dat is een loser die na jarenlang in de afgrond te hebben gelegen een comeback *probeert* te maken... Z'n mixen is slechter dan da van Ti�sto en overt algemeen vind ik 'm plain boring, zeker zn laatste sets ook. En zo tranzy speelt hij niet altijd meer... ![]() |

hay alguien que vaya a manejar de Amsterdam a este festival en Boom en Belgica???
is there anyone driving from Amsterdam?
| Originally posted by kokkenmaster 2 jaar geleden zag ik em op Dance Valley en heel speciaal was het allemaal niet... En ik vrees dat het er niet echt op verbeterd is... |
| Originally posted by kokkenmaster Idd. En zijn laatste nummer samen met Brittany Murphy trekt helemaal op niks. Het lijkt volledig op een ouder nummer en enkel de aanwezigheid van de actrice maken het clipje nog enigszins interessant om het te bekijken ![]() |
Lol, Oakenfold niet in de perfecto-tent
Perfecto is het label van Oakenfold dus tzou maar vreemd zijn moest hij niet in 'zijn' tent staan 
Maar je hebt wel gelijk dat Airwave ook eens een dj set zou mogen draaien op TL; benieuwd wat dat zou geven.
Airwave & Rank 1 Dj Set zijn 2 dingen die ik erg graag zou zien in de toekomst 
Op de site van Paul Oakenfold staat er nochtans niks vermeld over TL
- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+ongeveer 5)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver
| Originally posted by Nyah - Ignazzio (+1) - Devilex + Den Backer (+?) - Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?) - Magistrate (+ongeveer 5) - FCB_Fanatic + 2(+?) - Mike Foston - Bl@ckout (+2) - De Geert (+3) - Mystikal2006 (+3) - Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only ) - Joker666 (+ friends) - FenixStyle (+1)(+?) - Godfather - Christina (+1+?) - Solar (+ min 4) - Nyah + Xilver |
Ik kom maar heb nog geen kaart.
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen?
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden 
| Originally posted by Vishnu Ik kom maar heb nog geen kaart. Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen? |
| Originally posted by djcresto toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden |
| Originally posted by FenixStyle Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win |
| Originally posted by djcresto toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden |
| Originally posted by Vishnu Ik kom maar heb nog geen kaart. Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen? |
kan er eigenlijk aan deur gekocht worden?
ik zal maar pas dag zelf weten of ik ga