TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Formule 1 Manager 2006
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »

Posted by MennoB on Oct-11-2006 05:47:

quote:

*blablabla*

Weer een plaatsje gestegen, had beter vanaf het begin men team aangepast ipv enkel de laatste 4 wedstrijden

Ik ook zo te zien!

Posted by SnuggLe on Oct-21-2006 20:29:

quote:
Originally posted by robin
Wtf heeft jp voor ballen team

'Ik kan toch niet meer winnen dus doe ik niet meer mee'. Goede levensmentaliteit heb je dan

Maareh..Jasper, denk je dat je me nog gaat inhalen?
Heb Massa gekocht, dus ik DENK dat ik wel flink wat punten heb

Zie nu overigens dat ik iets van 48ste sta in het algemeen klassement, dat had ik echt niet verwacht! Als ik in het begin iets beter had gewisseld had ik bij de 1e 10 gestaan. Maarja...had had had..daar heb je geen zak aan

Posted by eieregooie on Oct-22-2006 00:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
'Ik kan toch niet meer winnen dus doe ik niet meer mee'. Goede levensmentaliteit heb je dan

lol, een spelletje zegt toch niks over je levensmentaliteit man

Posted by robin on Oct-22-2006 00:58:

Hoelaat komt het op tv?

Posted by SnuggLe on Oct-22-2006 07:28:

quote:
Originally posted by eieregooie
lol, een spelletje zegt toch niks over je levensmentaliteit man

Ha jammer man, hap dan even

19:00 uur wordt het uitgezonden. Dus zappen tussen F1 en Feyenoord-Ajax!

Posted by eieregooie on Oct-22-2006 16:02:

owww, is dat ook vandaag?

Ow, is al geweest ook

Posted by MennoB on Oct-23-2006 08:05:

Was weer een leuke race om naar te kijken. Schumacher deed er alles aan om zo hoog mogelijk te eindigen. Jammer dat hij een lekke band had (volgens mij niet door Fisichella veroorzaakt maar door de troep die bij opkomen rechte stuk lag van de auto van Rosberg, die er ook weer lekker af stuiterde!!) maar hij heeft toch wel een beere sterke race gereden! Snelste ronde (0,4 los van massa en zelfs een seconde op Alonso) en hoogste topsnelheid. Hij haalde echt alles uit de kast! Veel had hij toch niet te verliezen. Geweldig.. Voor mij de man van de race, samen met Button, die onopvallend ineens in de top reed en uiteindelijk nog 3de werd! Knap.

Volgens mij heb ik voor FOK niet echt goed gescoord. Mja volgens mij toch nog 4de geworden dit seizoen. Ik neem aan dat niemand Snuggle nog in heeft kunnen halen, dus bij deze Bram.. Gefeliciteerd!

Posted by SnuggLe on Oct-23-2006 16:58:

Ik wacht nog even met de felicitaties in ontvangst te nemen... maar heb wel 459 punten (met Massa in mijn team), dus ik ben wel benieuwd of Jasper nog dichtbij komt!

Posted by TOR on Oct-23-2006 17:42:

Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht

Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen.

Posted by domineesje on Oct-23-2006 19:22:

quote:
Originally posted by TOR
Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht

Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen.

effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest?
Zoja, waarom hem dan blijven supporteren?
Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze

Posted by SnuggLe on Oct-23-2006 20:04:

Gewonnen!!!!!!!!!1

En dat voor het 3e (of 2e?) jaar op rij! Eat that Jasper

Stand laatste rond:
Jappio Forza 461 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 459 (profiel)
Robin__ Kneusjes 364 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 349 (profiel)
MennoB. MennoB 345 (profiel)
AversusZ Joopies 339 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 327 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 321 (profiel)
eieregooie McEieren 318 (profiel)
M_Peror M_Peror 296 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 291 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 268 (profiel)
magrec mounties 205 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 167 (profiel)
alexverheij Ferlexi 138 (profiel)
pvdplanet jp 138 (profiel)

Eindstand:
SnuggLe 4718
Jappio 4652
Robin__ 4305
MennoB. 4079
eieregooie 3968
TranceFool 3956
T.O.R. 3830
AversusZ 3654
OuweDwaas 3585
M_Peror 3456
Kolkie 3350
alexverheij 3309
MikeVee 3259
magrec 3145
pvdplanet 2876
bajes 2746

Wel een mooi klein verschil .. maar niet achter Jappi0 en daarna Robin.

Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.

Posted by TOR on Oct-23-2006 20:12:

quote:
Originally posted by domineesje
effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest?
Zoja, waarom hem dan blijven supporteren?
Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze

McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap.

Posted by domineesje on Oct-23-2006 20:14:

quote:
Originally posted by TOR
McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap.

Den TORin blijft mijn maatje

Posted by Jappio on Oct-24-2006 09:40:

quote:
blaat

Gefeliciteerd!

Het verbaast me overigens wel heel erg dat ik met mijn beperkte F1 kennis zo hoog kom te staan. Heb dit jaar niet 1 hele race gezien.

Posted by MennoB on Oct-24-2006 09:51:

quote:

Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.

Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.

Posted by eieregooie on Oct-24-2006 16:12:

Ik heb ook niet slecht gedebuteerd dacht ik zo... In het begin heb ik misschien wat verkeerde keuzes gemaakt, maar daarna ging het lekker

Posted by SnuggLe on Oct-24-2006 16:56:

quote:
Originally posted by MennoB
Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.

Kon ik eerst ook niet kwijt.
Had Villenueve, Rosberg, STR en BMW, zoals zoveel. En toen ik eenmaal Ferrari kon kopen ipv BMW ging het hard: toen kon STR BMW worden etc.

Het probleem was het GROTE verschil tussen de goedkope goed scorende teams/rijders een de top. Daar tussenin zat gewoon 0 value.

Posted by MennoB on Oct-24-2006 17:32:

Van de goedkopere teams was BMW verreweg de beste! Heeft mij halverwege het seizoen veel punten bezorgt ja!!

Posted by kolkiewolkie on Oct-24-2006 17:55:

Nice one Bram

Wat zal ik zeggen... ik ben in ieder geval voor JP geeindigd . Veel veelbelovende beslissingen op precies het verkeerde moment gemaakt, rijders kopen die bijvoorbeeld 3 races achter elkaar goed gepresteerd hadden en op het moment dat ik ze kocht subiet 3 races op rij uitvielen - dat werk.

Desondanks een nette prestatie van de mensen die 1100 punten meer gehaald hebben dan ik .

Posted by M_Peror on Mar-11-2007 12:53:

Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-11-2007 12:59:

quote:
Originally posted by M_Peror
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?

ik heb wel weer interesse.

Posted by kolkiewolkie on Mar-11-2007 13:46:

idem!

Posted by MennoB on Mar-11-2007 14:00:

ik doe wel weer mee ja

Posted by SnuggLe on Mar-11-2007 16:13:

Same, maar als het maar niet weer zo makkelijk wordt om te winnen van iedereen hier

Wel graag mensen die serieus meedoen, niet na 2 races kappen als ze niet meer kunnen winnen. Goede spirit heb je dan!

Posted by TOR on Mar-11-2007 19:18:

Count me in

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »