TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Formule 1 Manager 2006
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »
| quote: |
*blablabla* Weer een plaatsje gestegen, had beter vanaf het begin men team aangepast ipv enkel de laatste 4 wedstrijden |
| Originally posted by robin Wtf heeft jp voor ballen team |

Als ik in het begin iets beter had gewisseld had ik bij de 1e 10 gestaan. Maarja...had had had..daar heb je geen zak aan
| Originally posted by SnuggLe 'Ik kan toch niet meer winnen dus doe ik niet meer mee'. Goede levensmentaliteit heb je dan |
Hoelaat komt het op tv?
| Originally posted by eieregooie lol, een spelletje zegt toch niks over je levensmentaliteit man |

owww, is dat ook vandaag?
Ow, is al geweest ook 
Was weer een leuke race om naar te kijken. Schumacher deed er alles aan om zo hoog mogelijk te eindigen. Jammer dat hij een lekke band had (volgens mij niet door Fisichella veroorzaakt maar door de troep die bij opkomen rechte stuk lag van de auto van Rosberg, die er ook weer lekker af stuiterde!!) maar hij heeft toch wel een beere sterke race gereden! Snelste ronde (0,4 los van massa en zelfs een seconde op Alonso) en hoogste topsnelheid. Hij haalde echt alles uit de kast! Veel had hij toch niet te verliezen. Geweldig.. Voor mij de man van de race, samen met Button, die onopvallend ineens in de top reed en uiteindelijk nog 3de werd! Knap.
Volgens mij heb ik voor FOK niet echt goed gescoord. Mja volgens mij toch nog 4de geworden dit seizoen. Ik neem aan dat niemand Snuggle nog in heeft kunnen halen, dus bij deze Bram.. Gefeliciteerd!
Ik wacht nog even met de felicitaties in ontvangst te nemen... maar heb wel 459 punten (met Massa in mijn team), dus ik ben wel benieuwd of Jasper nog dichtbij komt!
Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht
Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen. 
| Originally posted by TOR Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen. |
Gewonnen!!!!!!!!!1![]()
En dat voor het 3e (of 2e?) jaar op rij!
Eat that Jasper

Stand laatste rond:
Jappio Forza 461 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 459 (profiel)
Robin__ Kneusjes 364 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 349 (profiel)
MennoB. MennoB 345 (profiel)
AversusZ Joopies 339 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 327 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 321 (profiel)
eieregooie McEieren 318 (profiel)
M_Peror M_Peror 296 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 291 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 268 (profiel)
magrec mounties 205 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 167 (profiel)
alexverheij Ferlexi 138 (profiel)
pvdplanet jp 138 (profiel)
Eindstand:
SnuggLe 4718
Jappio 4652
Robin__ 4305
MennoB. 4079
eieregooie 3968
TranceFool 3956
T.O.R. 3830
AversusZ 3654
OuweDwaas 3585
M_Peror 3456
Kolkie 3350
alexverheij 3309
MikeVee 3259
magrec 3145
pvdplanet 2876
bajes 2746
Wel een mooi klein verschil .. maar niet achter Jappi0 en daarna Robin.
Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.
| Originally posted by domineesje effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest? Zoja, waarom hem dan blijven supporteren? Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze |
| Originally posted by TOR McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap. |
| Originally posted by SnuggLe blaat |
| Originally posted by SnuggLe Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker. |
Ik heb ook niet slecht gedebuteerd dacht ik zo... In het begin heb ik misschien wat verkeerde keuzes gemaakt, maar daarna ging het lekker 
| Originally posted by MennoB Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden. |
Van de goedkopere teams was BMW verreweg de beste! Heeft mij halverwege het seizoen veel punten bezorgt ja!!
Nice one Bram
Wat zal ik zeggen... ik ben in ieder geval voor JP geeindigd
. Veel veelbelovende beslissingen op precies het verkeerde moment gemaakt, rijders kopen die bijvoorbeeld 3 races achter elkaar goed gepresteerd hadden en op het moment dat ik ze kocht subiet 3 races op rij uitvielen - dat werk.
Desondanks een nette prestatie van de mensen die 1100 punten meer gehaald hebben dan ik
.
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?
| Originally posted by M_Peror Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo? |
idem!
ik doe wel weer mee ja
Same, maar als het maar niet weer zo makkelijk wordt om te winnen van iedereen hier

Wel graag mensen die serieus meedoen, niet na 2 races kappen als ze niet meer kunnen winnen. Goede spirit heb je dan!
Count me in