TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by eieregooie on Jun-21-2006 18:51:

Zo, daar gaatie dan

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2006 18:56:

quote:
Originally posted by Jantjeuh
Een verlies zou zowiezo niet erg zijn, kan Argentini� Duitsland het toernooi uitschoppen

Duitsland - Nederland zou anders ook een leuke match zijn

Posted by IgnazZio on Jun-21-2006 19:45:

Tvalt wel mee de match

Posted by Dj_Day-V on Jun-21-2006 20:42:

Jammer dat niet alle beste spelers meededen. Dan zou het een leukere wedstrijd zijn.

Scheids fluit wel vaak, huilerd

Posted by eieregooie on Jun-21-2006 20:54:

Posted by BZRK on Jun-21-2006 21:20:

Boulahrouz Topper

Posted by Dj_Day-V on Jun-21-2006 21:30:

quote:
Originally posted by BZRK
Boulahrouz Topper

+1 Zeer "underrated"

Posted by Gladius on Jun-21-2006 21:33:

quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Jammer dat niet alle beste spelers meededen. Dan zou het een leukere wedstrijd zijn.

idd, als ze er vol voor zouden gegaan zijn zouden we pas een leuke wedstrijd gekregen hebben. het was maar een matige partij.

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2006 21:35:

Beide B-elftallen maakten er niet het spektakel van dat ik verwacht had. Jammer...

Posted by Shadowkid on Jun-21-2006 21:39:

quote:
Originally posted by BZRK
Boulahrouz Topper

Idd, verdiend imo zeker een basisplaats. Gaat een mooi duo vormen met Kompany bij Hamburg.

Match zelf was maar flauw voor een neutrale kijker. Ik had vooral bij argentini� de indruk dat ze niet voluit gingen, maar ik vond Nederland wel al iets beter spelen dan in de vorige matchen. Tevez blijf ik wel een goeie speler vinden, loopt veel, gaat de bal vragen, scorend vermogen (al scoort hij vandaag niet) en technisch toch goed. Riquelme vond ik wat ontgoochelen, Messi was bij momenten wel genieten.

btw: Bij Ivoorkust stond Aruna in de ploeg en hij scoort toch 2x. Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.

Posted by djcresto on Jun-22-2006 06:43:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.

Aruna is misschien al 2 jaar volledig uit vorm? Wat heeft hij de laatste 2 jaar nog bewezen? Buiten enkele goeie prestaties met de nationale ploeg? Kone speelt dacht ik toch goed bij PSV. En Romaric die speelt op een andere positie. En bij zijn invalbeurten in de eerste 2 matchen vond ik Aruna echt niet goed.

oja (Aruna staat minstens even vet als Ronaldo )

maar ben er wel een fan van hoor

Posted by Blue Sky 99 on Jun-22-2006 07:03:

quote:
Originally posted by Shadowkid
btw: Bij Ivoorkust stond Aruna in de ploeg en hij scoort toch 2x. Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.

Ge moet Arouna Kon� eens een volledige wedstrijd in't oog houden, da's een supernuttige speler, die speelt niet voor niets elke week mee bij PSV (en ik zie die in de toekomst nog wel bij een veel grotere ploeg spelen)

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2006 07:44:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Ge moet Arouna Kon� eens een volledige wedstrijd in't oog houden, da's een supernuttige speler, die speelt niet voor niets elke week mee bij PSV (en ik zie die in de toekomst nog wel bij een veel grotere ploeg spelen)

die heeft een heel goede start gekend bij PSV maar de laatste tijd was em ook wel minder bezig. Als ge dan nu bekijkt dat Aruna zogezegd niet in vorm is, maar toch twee keer scoort, dan stel ik mij daar ook vragen bij of ze'm niet beter vanaf de eerste match hadden laten spelen, dan hadden ze zich mss wel gekwalificeerd.

Posted by Shadowkid on Jun-22-2006 08:01:

quote:
Originally posted by djcresto
Aruna is misschien al 2 jaar volledig uit vorm? Wat heeft hij de laatste 2 jaar nog bewezen? Buiten enkele goeie prestaties met de nationale ploeg? Kone speelt dacht ik toch goed bij PSV. En Romaric die speelt op een andere positie. En bij zijn invalbeurten in de eerste 2 matchen vond ik Aruna echt niet goed.

oja (Aruna staat minstens even vet als Ronaldo )

maar ben er wel een fan van hoor

Laat het nu toeval zijn dat ze toch wel met de nationale ploeg spelen op het WK Hij zorgde samen met Drogba voor de goals in de kwalificatie.

En laatste 2 jaar nix meer bewezen is wat overdreven. Hij heeft in zijn laatste jaar bij Anderlecht toch de kwalificatie tegen Benfica afgedwongen, akkoord dat het voor de rest niet was zoals ge van hem verwacht, maar bijna gans Anderlecht speelde slecht en al het drama rond zijn transfer zat der ook tussen. Vorig jaar had hij een moeilijk seizoen (waarschijnlijk mee te wijten aan het verlies van zijn dochter). En zijn eerste wedstrijd vond ik hem zeker niet slecht invallen, hij gaf oa de assist voor de goal van Drogba en was heel goed aanspeelbaar.

Posted by Blue Sky 99 on Jun-22-2006 09:59:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
die heeft een heel goede start gekend bij PSV maar de laatste tijd was em ook wel minder bezig. Als ge dan nu bekijkt dat Aruna zogezegd niet in vorm is, maar toch twee keer scoort, dan stel ik mij daar ook vragen bij of ze'm niet beter vanaf de eerste match hadden laten spelen, dan hadden ze zich mss wel gekwalificeerd.

Da's allemaal praat na de vaak natuurlijk ... eerste match was tegen Argentini�, ze besluiten om niet al te aanvallend te gaan spelen, dan kan je toch moeilijk een klasbak als Drogba op de bank laten?

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2006 12:43:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Da's allemaal praat na de vaak natuurlijk ... eerste match was tegen Argentini�, ze besluiten om niet al te aanvallend te gaan spelen, dan kan je toch moeilijk een klasbak als Drogba op de bank laten?

ze hadden beter uitgegaan van hun eigen sterkte en gespeeld zoals in de kwalificatievoorrondes, met Drogba EN Aruna

Posted by Blue Sky 99 on Jun-22-2006 17:08:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ze hadden beter uitgegaan van hun eigen sterkte en gespeeld zoals in de kwalificatievoorrondes, met Drogba EN Aruna

Mja, mss wel maar dat is allemaal ALS ... we zullen het dus nooit weten

Vandaag Ghana door naar de achtste finales, schitterend!

Posted by djcresto on Jun-22-2006 19:51:

Brazilie - Japan zeer leuk matchke tot nu toe. Net nu Brazili� wat meer brengt pakken ze wel een goal. Hun verdediging is wel een zeef. Dees backs schuiven nog veel meer op dan Cafu en Roberto Carlos.

Posted by Gladius on Jun-22-2006 20:59:

na de 1-3 ben ik toch overgeschakeld op Kroati�-Australi�. omg wat een einde, zo spannend!
de beste WK avond tot hiertoe voor mij, genieten!

Posted by CygnusX on Jun-22-2006 21:00:

Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord?

Posted by Gladius on Jun-22-2006 21:01:

quote:
Originally posted by CygnusX
Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord?

jah dat vroeg ik mij ook af. of zelfs als iemand anders scoorde en kroati� door zou gaan. mja, de popol zien we geen match meer fluiten vrees ik; wat een blunder

Posted by Bertn on Jun-22-2006 21:04:

wat is er wel gebeurd dan?

Posted by Shadowkid on Jun-22-2006 21:13:

Ik ben content dat Ronaldo toch 2x gescoord heeft. Die laatste was echt een mooie goal. Mss was hij nu gewoon wat meer gemotiveerd of raakt hij wat in het ritme, maar ik heb de indruk dat hij beter speelt met een speler rond hem die veel beweegt en de actie maakt. Spijtig genoeg, want vroeger maakt hij zelf de actie. Echt zonde als ik van die filmkes zie van voor zijn zware blessures.

Posted by Gladius on Jun-22-2006 21:23:

quote:
Originally posted by Bertn
wat is er wel gebeurd dan?

speler van Kroati� kreeg 2de keer geel, maar de scheidsrechter had dat niet door, en vergat de rode kaart te trekken en dus de speler gewoon verder speelde. Wel lachen, vlak voor hij affloot kreeg nogmaals geel (3de keer dus), en toen kreeg hij w�l rood =)).

Posted by djcresto on Jun-22-2006 21:25:

quote:
Originally posted by Gladius
speler van Kroati� kreeg 2de keer geel, maar de scheidsrechter had dat niet door, en vergat de rode kaart te trekken en dus de speler gewoon verder speelde. Wel lachen, vlak voor hij affloot kreeg nogmaals geel (3de keer dus), en toen kreeg hij w�l rood =)).

haha

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »