TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
האריה והלביאה יושבים בפנאן
פתאום מגיע השועל
אומר לאריה
"אתה יודע שאתה מניאק?"
אז הלביאה עונה לו
"הלו איך אתה מדבר זה מלך החיות"
אז השועל עונה
"סתמי תפה זונה"
הלביאה אומרת
"אריה אתה לא עושה משהו?"
אז השועל אומר
"את זונה והוא מניאק עכשיו סתמי תפה לפני שאני שם לך כאפה"
הלביאה אומרת לו
"שמור על הפה"
בום שם לה כאפה וברח
הלביאה אומרת
"עכשיו יהיה לזה סוף"
מתחילה לרדוף אחריו
רצה רצה רצה השועל נכנס בתוך צינור חלול והלביאה נתקעת
השועל בא מאחוריה ודפק אותה
הלביאה חוזרת לאריה ואומרת
"היום יהיה לזה סוף!!!"
אז האריה עונה לה
"תרגעי מה גם אותך הוא לקח לצינור?"
--------------------------------------------------------------------
שני רומנים הולכים ברחוב
אחד מהם רואה עציץ
אומר לחבר שלו
"תגיד מרקו אתה רואה מה אני רואה?"
עונה לו החבר
"כן פאול אני רואה, נו איך אנחנו לוקחים זה?"
"פשוט מאוד, אני עולה אתה שומר"
טוב
מרקו עולה למעלה
פתאום בא שוטר ושואל את פאול
"מה אתם עושים?"
אז פאול צועק למעלה
"מרקו תמשיך אני מדבר עם שוטר, תראה אדוני שוטר פה למעלה גר חבר שלנו מחר יש לו יומולדת, הוא קם בבוקר פותח חלון רואה עציץ במרפסת זה הפתעה זה נחמד"
השוטר אומר
"אני לא מסכים"
אז הרומני צועק
"מרקו שוטר לא מסכים תוריד עציץ"
--------------------------------------------------------------------
דוד לוי הולך לטייל בכינרת בתקופה שהיה שם איזה תנין
ואללה הוא מטייל על החוף ורואה תנין שבולע בנאדם ורואים רק את הראש של הבנאדם
אז הוא אומר לעצמו
"קיבינימאט האשכנזים האלה אפילו שק שינה לקוסט יש להם"
--------------------------------------------------------------------
האריה הצב והארנב לקחו יום חופש
עשו פיקניק
באים תופסים פינה
פותחים שולחן פורשים מנגל
ואללה יש סלטים צ'יפס הכל
רק מה שכחו את הבשר
אז האריה אומר
"שמישהו יביא את הבשר ואני מלך החיות אז אני לא מביא"
הארנב עונה
"מה יש לי חליפה חדשה אני ירוץ יתלכלך אני לא מביא"
אז הצב הסכים ללכת להביא
עוברת שעה, עוברות שעתיים
האריה אומר
"כוס אימא של הצב הזה עד שלקחתי יום חופש שיבוא כבר!!!"
עוברות שלוש שעות, עוברות חמש שעות
עוברות שמונה שעות
השועל והאריה עוד שנייה מתפוצצים רוצים להרוג את הצב
"קיבינימאט הצב הבנזונה הזה שיבוא כבר עד שיש יום חופש אני תופס אותו אני קורע לו את האימא"
אז הצב בא להם פתאום מהצד ואומר
"חברה אם אתם ממשיכים ללכלך ככה אני לא ממשיך ללכת להביא את הבשר"

--------------------------------------------------------------------
שתי בלונדיניות הולכות ברחוב
אחת רואה מראה
מסכלת ואומרת
"שיואו שיווווווווואו"
אז חברה שלה עונה לה
"מה מה?!?"
ההיא עונה לה
"היא מזה מוכרת לי!!!"
אז חברה שלה לוקחת ממנה את המראה ואומרת לה
"מטומטמת זאת אני!!!"
--------------------------------------------------------------------
אבא ובנו יושבים בבית רואים טלוויזיה בסתלבט
הבן שואל את האבא
"אבא מה יש בטלוויזיה?"
האבא עונה
"שנייה אני יגיד לך"
עוברות 20 שניות
הבן שואל שוב
"אבא מה יש בטלוויזיה?"
"שנייה אני יגיד לך!!@!#$!"
צועק עליו האבא
עוברות עשר שניות
"נו אבא מה יש בטלוויזיה?!?!"
אז האבא עונה לו
"אוהווווו גם עיוור גם נודניק?
---------------------------------------------------------------------
עשרה חיילים אחרו לטירונות ביום הראשון של הצבא
ואללה המפקד אומר להם
"חברה עוד לא קם החייל שיאחר אצלי למסדר
אחד אחד אתם אומרים לי עכשיו למה איחרתם
אחרת חצי שנה בכלא"
טוב נכנס הראשון למשרד והמפקד שואל אותו למה הוא איחר
"שמע המפקד אני קם בבוקר מתלבש מצחצח שיניים
יוצא החוצה שם לב שיש שביתה בחברת האוטובוסים
אז ניסיתי לעצור טרמפ
פתאום באה עגלה עם סוסה אז אני עולה עלייה ופתאום התפגרה הסוסה באמצע הדרך אז דפקתי ריצה לבסיס ואיחרתי"
אז המפקד אומר לו
"טוב זה נשמע לי לא כל כך הגיוני אבל בסדר"
ככה עונים לו השמונה האחרים והמפקד כבר נמאס לו מהתירוץ הזה
בא החייל האחרון
והמפקד שואל
"למה איחרת?@#$?!@#?"
אז החייל אומר לו
"שמע קמתי בבוקר ציחצחתי שיניים, ראיתי יש שביתה בחברת אוטובוסים"
המפקד כבר מתפוצץ
"נו?@#$?#@$"
"ותפסתי טרמפים עד שבאה עגלה עם סוסה ועליתי"
המפקד שואל נו אז למה איחרת בחצי שעה?!?!??@#$?@#?$@!#?$?!@#"
החייל עונה לו
"למה?!?!?!, למה כל הדרך הייתה מלאה סוסים מתים זה למה!!!!"
הבדיחה עם הרומנים הרגה אותי....
ורועי הבדיחה של הרואה גרמני זה ישן.....
:-)
אחת ערומה נכנסת למונית
כל הדרך הנהג מסתכל עליה
פתאום היא עושה לו
"תגיד מה אתה מסתכל כל הזמן לא ראית אף פעם אישה ערומה?"
אז הוא עונה לה
"מותק אני רק מסתכל מאיפה את הולכת להוציא לי כסף"

---------------------------------------------------------------------
שני פוזלים עומדים למשפט מול שופט פוזל
השופט פונה לאחד מהם שואל אותו
"מודה?"
ההוא עונה לו
"לא"
השופט אומר לו
"לא שאלתי אותך"
אז הוא עונה לו
"אני לא עניתי בכלל"

---------------------------------------------------------------------
הרצל הערס מהשכונה הגיע לבקו"ם להתגייס לצה"ל
המפקד שואל אותו
"נו הרצל מה אתה רוצה לעשות בצה"ל?"
הרצל עונה
"מה זתומרת, ואללה קרבי אני רק קרבי
עדיפות ראשונה סיירת גולני עדיפות שנייה סיירת מטכ"ל ואם אין לך את שתי האופציות שלח אותי לשייטת 13 אללה"
אז המפקד אומר לו
"שמע הרצל לפי הגיליון שלך אני לא רואה אצלך צ'אנס לקרבי אפילו בקצת"
הרצל עונה
"ואללה בראש שלך ושלי שאם לא יהיה פה קרבי אני מפוצץ את כל הבסיס אל תדליק אותי
קרבי!!!"
אז המפקד אומר לו
"אתה יודע מה הרצל, תקשיב טוב, אתה עכשיו חייל קרבי, תוקפים אותך
20 מחבלים ממול
20 מחבלים מימין
ועוד 20 מחבלים משמאל
מה אתה עושה הרצל?"
הרצל עונה
"ואללה מה הבעיה, לוקח
M-16
מכניס מחסנית ומתחיל לחורר
טרררררררררררררררררררררררר
מה הבעיה!"
אז המפקד שואל אותו
"אתה יודע מה הרצל, תקשיב טוב טוב,
תוקפים אותך
60 מחבלים ממול
70 מחבלים מימין
80 מחבלים משמאל
והפעם גם מאחורה באים לך איזה 100
מה אתה עושה הרצל?"
הרצל עונה
"ואללה באים לי גם מאחורה?
אין בעיה!
באימא שלי אני מכניס מחסנית, תופס את ה
RPG
מעמיס 15 רימונים ואודרוב יאללה מחורר
טרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
רימונים אש שדה מלחה קטיושות
מה הבעיה!"
אז המפקד אומר לו
"אתה יודע מה הרצל
תקשיב טוב טוב
תוקפים אותך
ממול 100 טנקים
משמאל סוללה של 20 קטיושות
מימין 2000 איראנים
מאחורה חצי צבא של עיראק
מה אתה עושה הרצל?"
אז הרצל עונה לו
"תגיד לי מה יש לך אתה ואללק אין טילים בצבא!?!?!?!"
| quote: |
| Originally posted by Scorchio האריה והלביאה יושבים בפנאן פתאום מגיע השועל אומר לאריה "אתה יודע שאתה מניאק?" אז הלביאה עונה לו "הלו איך אתה מדבר זה מלך החיות" אז השועל עונה "סתמי תפה זונה" הלביאה אומרת "אריה אתה לא עושה משהו?" אז השועל אומר "את זונה והוא מניאק עכשיו סתמי תפה לפני שאני שם לך כאפה" הלביאה אומרת לו "שמור על הפה" בום שם לה כאפה וברח הלביאה אומרת "עכשיו יהיה לזה סוף" מתחילה לרדוף אחריו רצה רצה רצה השועל נכנס בתוך צינור חלול והלביאה נתקעת השועל בא מאחוריה ודפק אותה הלביאה חוזרת לאריה ואומרת "היום יהיה לזה סוף!!!" אז האריה עונה לה "תרגעי מה גם אותך הוא לקח לצינור?" -------------------------------------------------------------------- שני רומנים הולכים ברחוב אחד מהם רואה עציץ אומר לחבר שלו "תגיד מרקו אתה רואה מה אני רואה?" עונה לו החבר "כן פאול אני רואה, נו איך אנחנו לוקחים זה?" "פשוט מאוד, אני עולה אתה שומר" טוב מרקו עולה למעלה פתאום בא שוטר ושואל את פאול "מה אתם עושים?" אז פאול צועק למעלה "מרקו תמשיך אני מדבר עם שוטר, תראה אדוני שוטר פה למעלה גר חבר שלנו מחר יש לו יומולדת, הוא קם בבוקר פותח חלון רואה עציץ במרפסת זה הפתעה זה נחמד" השוטר אומר "אני לא מסכים" אז הרומני צועק "מרקו שוטר לא מסכים תוריד עציץ" -------------------------------------------------------------------- דוד לוי הולך לטייל בכינרת בתקופה שהיה שם איזה תנין ואללה הוא מטייל על החוף ורואה תנין שבולע בנאדם ורואים רק את הראש של הבנאדם אז הוא אומר לעצמו "קיבינימאט האשכנזים האלה אפילו שק שינה לקוסט יש להם" -------------------------------------------------------------------- האריה הצב והארנב לקחו יום חופש עשו פיקניק באים תופסים פינה פותחים שולחן פורשים מנגל ואללה יש סלטים צ'יפס הכל רק מה שכחו את הבשר אז האריה אומר "שמישהו יביא את הבשר ואני מלך החיות אז אני לא מביא" הארנב עונה "מה יש לי חליפה חדשה אני ירוץ יתלכלך אני לא מביא" אז הצב הסכים ללכת להביא עוברת שעה, עוברות שעתיים האריה אומר "כוס אימא של הצב הזה עד שלקחתי יום חופש שיבוא כבר!!!" עוברות שלוש שעות, עוברות חמש שעות עוברות שמונה שעות השועל והאריה עוד שנייה מתפוצצים רוצים להרוג את הצב "קיבינימאט הצב הבנזונה הזה שיבוא כבר עד שיש יום חופש אני תופס אותו אני קורע לו את האימא" אז הצב בא להם פתאום מהצד ואומר "חברה אם אתם ממשיכים ללכלך ככה אני לא ממשיך ללכת להביא את הבשר" ![]() -------------------------------------------------------------------- שתי בלונדיניות הולכות ברחוב אחת רואה מראה מסכלת ואומרת "שיואו שיווווווווואו" אז חברה שלה עונה לה "מה מה?!?" ההיא עונה לה "היא מזה מוכרת לי!!!" אז חברה שלה לוקחת ממנה את המראה ואומרת לה "מטומטמת זאת אני!!!" -------------------------------------------------------------------- אבא ובנו יושבים בבית רואים טלוויזיה בסתלבט הבן שואל את האבא "אבא מה יש בטלוויזיה?" האבא עונה "שנייה אני יגיד לך" עוברות 20 שניות הבן שואל שוב "אבא מה יש בטלוויזיה?" "שנייה אני יגיד לך!!@!#$!" צועק עליו האבא עוברות עשר שניות "נו אבא מה יש בטלוויזיה?!?!" אז האבא עונה לו "אוהווווו גם עיוור גם נודניק? --------------------------------------------------------------------- עשרה חיילים אחרו לטירונות ביום הראשון של הצבא ואללה המפקד אומר להם "חברה עוד לא קם החייל שיאחר אצלי למסדר אחד אחד אתם אומרים לי עכשיו למה איחרתם אחרת חצי שנה בכלא" טוב נכנס הראשון למשרד והמפקד שואל אותו למה הוא איחר "שמע המפקד אני קם בבוקר מתלבש מצחצח שיניים יוצא החוצה שם לב שיש שביתה בחברת האוטובוסים אז ניסיתי לעצור טרמפ פתאום באה עגלה עם סוסה אז אני עולה עלייה ופתאום התפגרה הסוסה באמצע הדרך אז דפקתי ריצה לבסיס ואיחרתי" אז המפקד אומר לו "טוב זה נשמע לי לא כל כך הגיוני אבל בסדר" ככה עונים לו השמונה האחרים והמפקד כבר נמאס לו מהתירוץ הזה בא החייל האחרון והמפקד שואל "למה איחרת?@#$?!@#?" אז החייל אומר לו "שמע קמתי בבוקר ציחצחתי שיניים, ראיתי יש שביתה בחברת אוטובוסים" המפקד כבר מתפוצץ "נו?@#$?#@$" "ותפסתי טרמפים עד שבאה עגלה עם סוסה ועליתי" המפקד שואל נו אז למה איחרת בחצי שעה?!?!??@#$?@#?$@!#?$?!@#" החייל עונה לו "למה?!?!?!, למה כל הדרך הייתה מלאה סוסים מתים זה למה!!!!" |
לשירותך

רומני ופרסי נוסעים יחד לאילת
בלילה הם הלכו לקזינו ביריחו
לכל אחד היה מאה דולר
הפרסי לא ביזבז כלום
הרומני בהימור אחד שרף את כל המאה דולר.
טוב אז הם חוזרים למלון
הפרסי הולך לישון ושם את המאה דולר בתנ"ך בפסוק
"לא תגנוב"
הולך לישון קם בבוקר רואה חמישים דולר בפסוק
"ואהבת לרעך כמוך"

----------------------------------------------------------------------
שני פרסים היו חברים מה זה טובים
חברים בדם
אין אי אפשר היה להפריד ביניהם
עד שיום אחד, אחד מהם החליט שהוא נוסע לארצות הברית
טוב הם נפגשים אחרי 20 שנה
"יעקב!, ואללה שניייייים, מה איתך?!"
ההוא עונה
"ואללה אל תשאל, הפסדתי הכל, נשרף לי העסק, אישתי עזבה אותי, אפילו שרוכים לנעליים אין לי כסף לקנות"
אז הפרסי השני מוציא מהכיס סטפה של דולרים ככה איזה מאה שטרות של אלף דולר קשורים בחוט.
בא מתחיל לפרום את החוט נותן לחבר שלו אומר לו
"קח לפחות קשור תנעליים"

----------------------------------------------------------------------
שני מרוקאים נפגשים
"ארמונד בא לך לשחק שש-בש?"
"עזוב בוא נלך מכות ישר וזהו"
----------------------------------------------------------------------
בבר הולך ברחוב ורואה את חבר שלו
"אה בבר, מה שלומך?
המון זמן לא ראיתי אותך מה אתה עושה בחיים?"
בבר עונה לו
"אני לומד באוניברסיטה, היום למשל למדנו אינסטינקטים"
אז ההוא שואל
"מה זה אינסטינקטים?"
בבר מסביר
"תראה, אני עכשיו שם את היד על הקיר פה, אתה כמו שאתה הג'אבר של השכונה קח תנופה של עשר מטר ותן לי אגרוף ליד"
אז הוא עונה לו
"מה אתה משוגע אני יגמור לך על היד שבועיים לא תוכל להזיז אותה"
בבר עונה
"סמוך עליי"
טוב ההוא לוקח תנופה רץ רץ רץ
איך שהוא בא להכות בבר מזיז את היד והוא נכנס בקיר
"אחחחחחחחחחחחח יא מניאק הרסת לי את היד!!!"
בבר אומר לו
"שמע זה אינסטינקטים
אני רואה יד שלך באה אני מזיז יד שלי"
טוב ההוא הלך לים לקרר את היד מהמכה שחטף מהקיר
רואה את חבר שלו ז'וז'ו
ז'וז'ו שואל
"אה חיים מה קורה איתך איפה אתה לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
אז חיים עונה לו
"ואללה עכשיו ראיתי את בבר הוא לימד אותי אינסטינקטים"
ז'וז'ו שואל
"מה זה אינסטינקטים?"
אז חיים יוצא מהמים ומחפש קיר להדגים לו
לא מוצא קיר
אז הוא שם את היד מול הפנים ואומר לז'וז'ו
"תראה, תן לי אגרוף ליד"

----------------------------------------------------------------------
מרוקאי מגיע הביתה עצבני
מה זה עצבני
ע-צ-ב-נ-י מאוד
בא לאישתו אומר לה
"ז'ורז'ט תביאי סכין"
"למה?"
"תביאי סכין!!! אין לי כוח להסביר אני עצבני תביאי סכין!"
טוב היא מביאה לו סכין והוא אומר
"תעשי לי על הגב עשר פסים אנכיים ישרים"
"מה?! למה?~?~?"
"תעשי כבר אני עצבני פשוט תעשי!!!"
טוב היא עושה לו עשר פסים
"עכשיו עשר פסים מאוזנים"
"למה ?!!?! כפרה עלייך למה כולך דם"
"תעשי!!!! אני עצבני תעשי!!!"
טוב עושה לו עשר פסים
"עכשיו תציירי לי על הגב מ 1 עד 10 ומ א עד י"
טוב היא לוקחת מהר טוש מציירת לו על הגב
והוא אומר לה
"עכשיו תגרדי לי ב 5ד"
----------------------------------------------------------------------
מרוקאי אחד חוזר הבייתה רואה את אישתו מקרצפת את הריצפה על ארבע
בלי לחשוב פעמיים נכנס בכל הכח מפמפם חצי שעה
גומר שואל את אישתו
"נו גמרת?"
אישתו עונה לו
"לא יש לי עוד שני חדרים"

----------------------------------------------------------------------
אחד רואה את חבר שלו ברחוב שואל אותו
"אה יצחק איפה אתה שנים לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
"ואללה שמע אני לומד לוגיקה"
"מה זה לוגיקה?"
שואל החבר
"תראה אני יסביר לך
יש לך בבית אקווריום?"
החבר עונה לו
"כן"
יצחק אומר
"יפה אז זה סימן שאתה אוהב דגים"
החבר עונה לו
"כן"
"יפה ואם אתה אוהב דגים אתה אוהב גם חיות"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חיות אתה אוהב גם חתולים?"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חתולים אתה אוהב גם חתולות"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חתולות אתה אוהב גם נשים ומזה אנחנו מגיעים למסקנה שאתה לא הומו"
"אהההההההההה יפה"
עונה החבר
אז ההוא התלהב והלך גם ללמוד לוגיקה
אחרי כמה שבועות רואה חבר אחר שלו ברחוב
החבר שואל
"אה דוד מה קורה איתך לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
"ואללה אני לומד לוגיקה"
עונה דוד
אז החבר שואל
"מה זה לוגיקה?"
אז דוד עונה לו
"תראה אני יסביר לך, יש לך אקווריום בבית?"
החבר עונה לו
"לא"
"אז אתה הומו"

חחחחחחחחחחחחחחחחח יש שם כמה בדיחות ממש נחמדות
בעיקר האחרונה עם ההומו
וגם הזה עם השרוכים

| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL שלושה צפרדעים יושבים ליד הביצה, צפרדע ראשון אומר "קוואק", צפרדע שני אומר "קוואק", צפרדע שלישי אומר "קוואק קוואק", הצפרדע הראשון מוציא אקדח ויורה בו... הצפרדע השני עושה "למה יריתה בו, מה הוא עשה?" אז הצפרדע הראשון אומר "הוא ידע יתר מדי"1 |

בדיחה ענקית שגיל סיפר
מכאן נוסע שכל הקרדיט על הבדיחה הולך לגיל
איזה אחד נכנס לבר
בא לברמן ואומר לו
"רואה את הכוס הזאת שם בסוף הבר?"
אני מתערב איתך על 300 דולר שאני משתין בדיוק לתוכה מבלי לפספס אפילו טיפה אחת".
הברמן חושב חושב, מסתכל על הכוס, מסתכל על הבן אדם, מחשב את המרחק וחושב לעצמו
"וואלה אין מצב הוא עושה את זה"
הברמן מחליט ואומר לו
"יאללה יש התערבות!"
הבחור מסתכל על הכוס, מסתכל על הזין, ככה איזה דקה שלמה, זין, כוס, כוס, זין
טוב, מוציא ת'זין ומתחיל להשתין
הבחור משתין לו על כל הבר, על הכיסאות על השולחנות על הברמן עצמו,
על כל הבר חוץ מהכוס עצמה.
כשהוא סיים, הברמן נשפך מצחוק ואומר לו
"חחחחחחחחח יאללה אחי הפסדת בהתערבות אתה חייב לי 300 דולר"
הבחור אומר לו
"אין בעיה אחי, כבר חוזר"
הבחור הולך לחדר האחורי, מדבר עם כמה אנשים, חוזר ושם לו 300 דולר על השולחן כולו מחייך נשפך מצחוק!
הברמן שואל אותו למה הוא צוחק וכזה שמח למרות שהוא הפסיד בהתערבות
הבחור אומר לו
"התערבתי עם שני האנשים שבחדר האחורי על 500 דולר, שלא רק שאני משתין לך על כל הבר, אתה גם תהנה מזה!"

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter בדיחה ענקית שגיל סיפר מכאן נוסע שכל הקרדיט על הבדיחה הולך לגיל איזה אחד נכנס לבר בא לברמן ואומר לו "רואה את הכוס הזאת שם בסוף הבר?" אני מתערב איתך על 300 דולר שאני משתין בדיוק לתוכה מבלי לפספס אפילו טיפה אחת". הברמן חושב חושב, מסתכל על הכוס, מסתכל על הבן אדם, מחשב את המרחק וחושב לעצמו "וואלה אין מצב הוא עושה את זה" הברמן מחליט ואומר לו "יאללה יש התערבות!" הבחור מסתכל על הכוס, מסתכל על הזין, ככה איזה דקה שלמה, זין, כוס, כוס, זין טוב, מוציא ת'זין ומתחיל להשתין הבחור משתין לו על כל הבר, על הכיסאות על השולחנות על הברמן עצמו, על כל הבר חוץ מהכוס עצמה. כשהוא סיים, הברמן נשפך מצחוק ואומר לו "חחחחחחחחח יאללה אחי הפסדת בהתערבות אתה חייב לי 300 דולר" הבחור אומר לו "אין בעיה אחי, כבר חוזר" הבחור הולך לחדר האחורי, מדבר עם כמה אנשים, חוזר ושם לו 300 דולר על השולחן כולו מחייך נשפך מצחוק! הברמן שואל אותו למה הוא צוחק וכזה שמח למרות שהוא הפסיד בהתערבות הבחור אומר לו "התערבתי עם שני האנשים שבחדר האחורי על 500 דולר, שלא רק שאני משתין לך על כל הבר, אתה גם תהנה מזה!" |
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח בכזה תזמון ?! עכשיו בדיוק נגמר דספרדו בערוץ 2 ואתה מספר את הבדיחה הזאתי הרי זה לקוח משם אחלה תרגום חחחחחחח |

חחח אני יודע
אבל זה סרט ישן מה נזכרת עכשיו ?
טוב אם זה שיפר מצב רוח אז זה העיקר
אההה אני דווקא הלכתי על קוד שבור
סרט אקשן טוב בלי פירסומות
בואנה סקורציו אתה תותח.....
מאיפה אתה מביא את כל הבדיחות האלה???

אם אני יגיד לך מה זה שווה

| quote: |
| Originally posted by NaOren בואנה סקורציו אתה תותח..... מאיפה אתה מביא את כל הבדיחות האלה??? |
אף בדיחה היא לא מהאינטרנט
קראתי אותם רק עכשיו
גדולות !!!
כל בדיחה לא הכרתי
מזמן זה לא קרה
| quote: |
| Originally posted by DjChook קראתי אותם רק עכשיו גדולות !!! כל בדיחה לא הכרתי מזמן זה לא קרה |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio רק עכשיו שמתי לב לזה אתה יודע צפרדעים לא עושים קוואק ![]() ברווזים עושים קוואק |
באיזה כפר ערבי הטילו עוצר ואמרו לחיילים שמי שמסתובב אחרי 10 בלילה בחוץ לירות בו
טוב אז הציבו איזה שני פרסים יחד
קיצר הם שומרים פתאום רואים מישהו הראשון מרים תרובה ויורה בו
השני אומר לו
"למה הרגת אותו?! עשרה לעשר עכשיו"
אז השני עונה לו
"זה בסדר הוא גר רחוק הוא לא יספיק להגיע"

----------------------------------------------------------------------
שאלה: למה פולניות שונאות ויברטורים?
תשובה: כי זה מרסק להן את השיניים
----------------------------------------------------------------------
הומו אחד עולה לשמיים
שואלים אותו
"מה אתה רוצה? גן עדן או גיהנום"
אז ההומו עונה לו
"עזוב אותך משניהם תן גן העצמאות"
----------------------------------------------------------------------
איזה אחד עולה לשמיים
שואלים אותו
"גן עדן או גיהנום?"
הוא עונה
"רגע רגע רגע
אני צעיר
איש עסקים בן 26 אני לא אמור להיות פה יש לכם טעות"
ואללה בודקים יש טעות הבנאדם לא אמור להיות שם
אז הוא בא ללכת
אומרים לו
"שנייה מה אתה איש עסקים אתה לא רוצה לדעת מה הולך פה מראש ככה שתדע מה מחכה לך?"
אז הוא אומר יאללה מתאים
לוקחים אותו לגיהנום קודם הוא רואה קזינו לימוזינות בחורות אוכל אלכוהול סיגריות מה לא
ישר הוא מחליט
"גיהינום!"
טוב חוזר אחרי 50 שנה נפטר בשעה טובה
שואלים אותו
"גן עדן או גיהנום?"
בלי לחשוב פעמיים הוא אומר גיהנום
אומרים לו
"אתה יכול לבחור
אתה בטוח?"
"כן כן גיהנום"
טוב נכנס לגיהנום פתאום רואה תנורים ושדים חושך חום אימים
חוזר החוצה אומר למלאך
"מה זה לפני חמישים שנה הייתי כאן ראיתי קזינו בחורות מכוניות"
אז המלאך עונה לו
"אההההההההההה, אז היית לקוח פוטנציאלי שלנו, עכשיו אתה לקוח קבוע"

חמוד ביותר
אבל היו לך כבר הרבה יותר טובים...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנה בדיחה ששמעתי באילת
ילד נוסע עם אבא שלו לים.
הם מגיעים, ובזמן שהילד משחק בחול, האבא תופס לו איזה בחורה ומזיין אותה
בדרך חזרה הוא פחד שהילד יגיד לאישתו אז הוא אמר לו
"זוכר את הבחורה ההיא שהייתי איתה בים? אני ניפחתי אותה באויר כדי שהיא לא תתבע."
אז הילד אומר לו
"אני יודע. גם כשהייתי בים עם אמא נדרשו כמה גברים לנפח אותה כדי שהיא לא תתבע, ואפילו לאחד מהם הייתה סתימה במשאבה אז היא הייתה צריכה לנשוף לתוכה"
......................

עוד בדיחות !!!!

תימנייה ופולנייה שכנות
יום אחד הפולניה באה לתימנייה ואומרת לה
"תגידי, איך תמיד כשאת מוציאה כביסה יש שמש וכשאני מוציאה כביסה יש גשם"
התימנייה אומרת לה
"תראי זה פשוט, כל בוקר אני קמה מרימה לבעלי את המכנס ותופסת לו באיבר ועוזבת
נפל שמאלה יהיה גשם
נפל ימינה יהיה שמש
"תודה רבה"
אומרת הפולנייה
אחרי שבוע היא באה לתימנייה שוב
"נו? שואלת התימנייה, הסתדרת?"
הפולנייה עונה לה
"בערך יש רק בעיה אחת"
"איזה בעיה?"
שואלת התימנייה
אז הפולניה אומרת
"מה אני עושה ביום שזה נשאר באמצע?"
אז התימנייה עונה לה
"ביום הזה עושים כביסה?"

----------------------------------------------------------------------
זונה אחת באה לפרסי ברחוב ולוחשת לו באוזן
"חמישים שקל בפינה
חמישים שקל בפינה"
הפרסי מהר מסובב את הראש ואומר
"איפה?!!?!? איפה!?!?!?!?!"
----------------------------------------------------------------------
שלושה מרוקאים רצו להפטר מהנשים שלהם לכמה חודשים ושלחו אותן ללמוד נהיגה
אחרי חודש הם נפגשים בבית קפה
ומדברים
"ואללה"
אומר הראשון
"אל תשאלו אשתי עושה לי את המוות, כל לילה כשאני נרדם היא תופסת לי את הזין מרימה ומורידה ואומרת "יש ארמברקס אין ארמברקס"
"ואללה אתה יצאת קל"
אומר השני
:אשתי כל לילה תופסת לי את הזין ומזיזה למעלה למטה ימינה שמאלה ואומרת
"ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי"
"ואללה שניכם פראיירים לידי זה כלום"
אומר השלישי
"אשתי כל לילה מתיישבת מעליי
מכניסה את הזין שלי לתוך הכוס שלה ואומרת בטון של מבינה
"שלושים ליטר בבקשה!!!"

האחרונה ממש נחמדה
השתיים האחרות לא משהו... והפרסי ישן קצח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.