TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by Magistrate on Sep-16-2006 13:08:

[QUOTE]Markus Schulz:

1. G-Spot presents Vinyl Session - Session 6
2. Dogzilla - Without You (Dub)
3. Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
4. ID (slechte technoachtige plaat)
5. Super8 vs DJ Tab - Helsinki Scorchin (Original Mix)
6. 4 Strings - Into The Night (Purple Haze Remix)
7. Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life (��n of andere remix)
8. ID (leek op een remix van Hello Strings)
9. Divini & Warning - 4LB
10. ID
11. Marco V - Automanual (��n of andere remix)
12. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
13. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz & Elevation Intro Mix)QUOTE]

draaide ook nog stoneface & terminal - venus zeker ?

Posted by mrcanon on Sep-16-2006 13:09:

quote:
Originally posted by Devilex
Weet er iemand waar die 2 sfinxen ineens naartoe waren?

Wel ik zag ook plots dat die ��n er zijn kopke bij gelegd had, juist lijk een hond die ging slapen Ik vermoed dat de ene kapot was en dat ze dan maar de andere ook gelost hebben. Ik vond het eigenlijk beter zonder die sfinxen.

Posted by Magistrate on Sep-16-2006 13:13:

korte review:

ronald was goed, draaide es andere platen dan verwacht, jammer van zen gay zelf gezongen platen..

armin vond ik ietsje minder dan de andere keren dat ik em zag, stond ook wel vroeg geprogrammeerd, dus was nog niet heel in vorm, laatste uur vond ik wat ��ntonig, maar achteraf gezien toch nog vette set eigenlijk

markus schulz ook vet, betere tracks dan armin eigenlijk, mooi...

mike ook goed, hoewel ik veel niet kende, heeft ie me toch nog redelik kunnen doen bewegen, ondanks et late uur ..

achteraf gezien, prachtig geamuseerd voor maar 20�

Posted by Magistrate on Sep-16-2006 13:20:

ronald en mike draaiden ook nog alle2 : Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix)

Posted by Bl@ckOut on Sep-16-2006 13:39:

Kort na 10u binnengekomen, efkes naar de main gegaan, en vervolgens een toerke gaan doen naar de andere area's om te eindigen bij kick da bass aangezien we daar enkelen kenden die daar moesten werken. Nu ja, area... 't was gewoon ne gang in de zolder van 't sportpaleis . Was wel grappig dat DJ Ghost daar aankwam en de timetable vroeg aan een vriendin van mij om te zien wanneer en hoe lang 'm moest draaien . Vanaf de moment dat de eerste jumperkes arriveerden en de eerste beats ten gehore werden gebracht zijn we maar rap terug naar de main gegaan.

Wout heb 'k ni veel van gehoord. RvG draaide beter dan op TL (gelukkig) maar zijn showkes mocht hij wel achterwege laten. Dan Armin, 't meeste van zijn set was toch nog redelijk techy, maar 't viel nog wel mee. Tijdens Markus wilden m'n vrienden nog efkes naar die jump room gaan, ben dan maar meegetsjokt. Coone begon daar net en kwas er verdorie rap terug weg . De rest wou nog wa blijven dus ben ik in de main maar bij enkele beta's gaan staan.

Jan draaide zalige platen (de beste zijn reeds genoemd) maar er zaten wel enkele treintjes tussen. En van Mike heb ik ni veel meer gehoord want rond 5u besloot mijne chauffeur om door te gaan.

Positieve punten waren toch wel zeker de wc's en den toog, bijna nooit aanschuiven!! Al bij al was 't niet slecht, maar ik vond het niet perse beter dan vorig jaar.

Posted by Config on Sep-16-2006 13:43:

quote:
Originally posted by mrcanon
Wel ik zag ook plots dat die ��n er zijn kopke bij gelegd had, juist lijk een hond die ging slapen Ik vermoed dat de ene kapot was en dat ze dan maar de andere ook gelost hebben. Ik vond het eigenlijk beter zonder die sfinxen.

+1
heb kort filmke waar ge die ene sfinx gans ingezakt zag liggen.. was wel plezant om zien in feite.. en zonder sfinxen was idd wel beter..

Posted by Phortastic on Sep-16-2006 13:49:

Redelijk vet setje van MIKE precies

Oxia - Domino

Mike roelt

Posted by Bertn on Sep-16-2006 14:02:

en het volk dat daar aant lusiteren was? was er een beetje ambiance?

die tracklist van armin ziet er trouwens nog niet zo slecht uit

Posted by Kelly* on Sep-16-2006 14:09:

eerste deel van de fotokes http://www.partyzone.be/partypics.php?piccatId=229deel 2 en 3 volgen straks
veel werk bijna 700 foto's

Posted by Loraine on Sep-16-2006 14:23:

Knap werk Kelly ! En ziet er gezellig uit.
Toch zeker 1 BETA en 1 GTA herkend

Dark Apostle kun je haast nie over 't hoofd zien:

Posted by Real on Sep-16-2006 14:36:

Armin: meh, paar goede plaatjes, veel saaie plaatjes
Markus: al wat beter, enkel spijtig dat hij die afgrijselijke Without You w��r draaide
Jan: een paar goede hitjes gedraaid, maar technisch was hij enorm zwak
M.I.K.E.: een heel pak lekkere plaatjes, en dan onverwachts Estuera - Flow. Kben wel ENORM teleurgesteld dat hij z'n remix van Albert Vorne - A Leaden Day niet heeft gedraaid.

Over het algemeen was het wel plezant, kheb mij goed geamuseerd, en veel toffe Beta's gezien. Nog eens bedankt aan Zehra & Jasper voor de lift.

M.I.K.E. had trouwens ook nog Marky Star - Disco Freak gedraaid.

Posted by Real on Sep-16-2006 14:43:

quote:
4. ID (slechte technoachtige plaat)

Posted by mrcanon on Sep-16-2006 14:53:

quote:
Originally posted by Real

Heb die plaat eens opgezocht, klinkt nie slecht, maar nie super. Heb die plaat toch lijk nie gehoord daar. Weet nie hoe dat het komt, wat ik daar hoorde klonk maar slecht.

Posted by Real on Sep-16-2006 14:55:

quote:
Heb die plaat eens opgezocht, klinkt nie slecht, maar nie super. Heb die plaat toch lijk nie gehoord daar. Weet nie hoe dat het komt, wat ik daar hoorde klonk maar slecht.

!!!!! zeg ik!!!

Posted by mrcanon on Sep-16-2006 15:00:

quote:
!!!!! zeg ik!!!

Real, tis maar een plaat hoor, kben zeker da ge veel platen da ik graag hoor ook nie goe vindt

Posted by Real on Sep-16-2006 15:02:

Bass Society vind ik precies mor niks.

Posted by Push2005 on Sep-16-2006 15:17:

quote:
Bass Society vind ik precies mor niks.

Melodie is dan ook totaal gestolen van
Sasha Vs. Mike Koglin - Enjoy The Gravy (James Zabiele 3Decks Mashup)

Mor slecht vind ik em nie; alleen afgeript

Posted by Antony on Sep-16-2006 15:28:

knap van die tracklist mrcanon, en merci voor de cola

zal me is een reviewke beginnen dan:
Moest ni ver rijden (van Berchem isda 5 minuutjes ofzo) ma toch op tijd vertrokken. 5 euro parking (wat ik vrij veel geld vind) Dan wat staan aanschuiven, stond al direkt naast ne zatlap die stevig begon uit te pakken en maar niet kon stoppen luidkeels 'broek af tette ......' te roepen

Laatste kwartier van Wout meegepikt, draaide de tracks die het vorig jaar vooral deden Above the Clouds en First Play. Viel me wel op dat de main serieus wat kleiner was geworden en dat de vip veel minder uitstraling had, leek me dat die vrij leeg stond ook...

Ronald had zen leukste plastron weer uit de kast gehaald, maar gelukkig 'james brown is dead' er in laten liggen. Draaide een goei setje, wel met wat overacting. Armin gaf een zeer degelijke, maar niet echt een memorabele set, voor anderen ligt dit dan misschien weer anders. Voor ik het zelf goed besefte stond ik trouwens plots achter een groepje beta's waar ik enkel Push2005 van kende. (khad wel wa meer movekes van u verwacht, zeker bij Love you more )

Markus Schulz was voor mij de man van de avond, bleef er een strak tempo op nahouden, echt jammer dat die maar anderhalfuur bleef.

Dan was het de beurt aan "deejay dje�n" zaten leuke classics tussen, toch maar eens een sandwishburger gaan halen en wat gaan zitten in de entreehal. Teruggekomen voor MIKE die voor mooie momenten zorgde, was ook al een pak meer plaats wat ik zeker niet erg vond. Toen MIKE klaar was zelf ook maar plaats gemaakt, benen gingen echt niet meer mee.

+ prijs/kwaliteit
+ Markus Schulz
+ lasershow en mooie dj booth (op die luchtkussens na)
+ regi thuis in zen jacuzzi gebleven

- veel joints en bollen in men buurt
portier vond het eigenaardig dat men maat vrij veel briefjes van 5 euro op zak had en vroeg of hij buiten iets aan het verkopen heeft geweest

Posted by domineesje on Sep-16-2006 15:33:

quote:
Originally posted by Antony

- veel joints en bollen in men buurt

ben ik van verschoten dat er echt zoveel dien brol pakken, en velen die niet meer beseften dat ze er rondliepen

zehra en ik hebben een demonstratie had van een 'hoe jump ik', 't was zien waard lol, ze bleef maar gaan, en ik maar fleskes onder haar voeten sjotten, doel mislukt :s

Posted by mrcanon on Sep-16-2006 16:22:

@Real: lol, you bastard

@Push: damn, wist nie dat het geript was, ga eens naar die plaat luisteren

@Antony: tis graag gedaan

Der kwam daar nog zo ne gast naar mij tijdens M.I.K.E. zijne set en zegt hij zo: "nie te stoer doen eh" en kwist totaal nie wa hij daar mee bedoelde. 'k zeg zo "wa heb ik u misdaan, ik amuseer mij gewoon". "Ok dan ist goed, amuseer u nog" zei hij.
Wat een raar volk dat er toch rondloopt. Ene vroeg om pillen en ene wou er verkopen. Op de ene die er om vroeg zei ik: "perdolan of motilium?"

edit: heb geluisterd Push, denk da ge beetje meer van de pillen moet blijven k'herken het er toch nie in hoor, ma soms heb ik da ook wel van een plaat da'k vind da ze op een ander lijkt en da iemand anders dan zegt dat hij da totaal nie vindt.

Posted by Dark Apostle on Sep-16-2006 16:54:

quote:
Originally posted by Loraine
Knap werk Kelly ! En ziet er gezellig uit.
Toch zeker 1 BETA en 1 GTA herkend

Dark Apostle kun je haast nie over 't hoofd zien:

wat kan ik zeggen, sterke persoonlijkheid, reviewke vant event volgt later nog

Posted by Progrez on Sep-16-2006 16:58:

quote:
edit: heb geluisterd Push, denk da ge beetje meer van de pillen moet blijven k'herken het er toch nie in hoor, ma soms heb ik da ook wel van een plaat da'k vind da ze op een ander lijkt en da iemand anders dan zegt dat hij da totaal nie vindt.

Misschien lijkt ze wel meer op Planisphere - Cubed!

Posted by Push2005 on Sep-16-2006 17:01:

Check maar uit Jeffrey
http://www.sendspace.com/file/w40m3p

Leuke plaat; maar niet origineel

Posted by TOR on Sep-16-2006 17:20:

Weinig kippenvelmomenten, maar toch een zeer leuke avond beleefd.
M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix)

Posted by mrcanon on Sep-16-2006 17:27:

Heb eens geluisterd Luc, k'vind da ge toch enorm goe moet luisteren om een gelijkenis te vinden hoor. Kvind echt nie da Bass Society geript is, van Switched kunt ge da wel zeggen. Aub, Luc doe mij een plezier en zoek van welke plaat Switched geript is want daar zoek ik al lang achter

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »