TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (69): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje na�f.
En idd Shadow, akkoord met wat je zei. Trouwens hoe kun je ooit een match winnen als je niet eens langer dan 10 sec de bal in de ploeg kan houden (op de 1ste 25min na dan).
als AEK wint met 2-1 moeten anderlecht ni klagen maw ze mogen content zijn met een punt. Tniveau van paars-wit was echt ronduit zielig tbh
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje na�f. En idd Shadow, akkoord met wat je zei. Trouwens hoe kun je ooit een match winnen als je niet eens langer dan 10 sec de bal in de ploeg kan houden (op de 1ste 25min na dan). |

| Originally posted by Config naief ![]() |

| Originally posted by Phortastic Doei Anderlecht. 2 punten na 4 matchen is byebye. Want iemand die denkt dat ze ook maar 1 punt pakken in hun 2 matchen tegen Milan is op zen zachts gezegd een beetje na�f. |
Nuja tis wel een feit om een 2de ronde te halen moet ge thuis best alles winnen en buitenshuis nog paar punten pakke, en de 2 punten die ze verloren tegen lille moeste ze eigelijk ce soir terugpakken. Nuja de strijd blijft infeite nog open lille - milan was 0-0
| Originally posted by Phortastic Voor ge iets wilt rechtzetten wel eerst ff checken of ge het wel zeker weet he ![]() http://www.onzetaal.nl/advies/naief.php |
klote spellingveranderingen tegenwoordig
| Originally posted by Config maar het is dus wel: Na�ef |

| Originally posted by Phortastic en @ Eagle: das wel waar van dat je maar nooit weet tegen Milan, maar ik zie dat toch niet echt zitten tbh |
Frutos die in vorm geraakt, dat gaat er veranderen. Als ge ziet hoe die gisteren speelt na toch een vrij lange afwezigheid. Vanaf nu zal hij wel elke match starten.
| Originally posted by djcresto Frutos die in vorm geraakt, dat gaat er veranderen. Als ge ziet hoe die gisteren speelt na toch een vrij lange afwezigheid. Vanaf nu zal hij wel elke match starten. |
kheb gisteren de match ook gezien, Anderlecht was sterk in de eerste 25, maar na die goal trok het op nie veel meer. Pareja haalde een onvoldoende niveau, en vooral Vandamme was immens zwak. Dat ze die maar vlug terugsturen naar waar em vandaan komt want die is mss goed genoeg voor de Jupiler league, maar niet voor de CL. Na de match zegt hij dan nog dat de bal te weinig in de ploeg werd gehouden en er te weinig over de grond werd gespeeld terwijl hij het toch wel keer op keer zelf was die met de lange bal werkte en zo steeds de bal verloor.
Frutos vond ik zelf ook de beste man op het veld, hoe die ne bal kan bijhouden en afschermen
verder vond ik het ook maar ne behoorlijk zwakke scheids
ze hebben nu twee op 6, kzie ze thuis wel de drie punten pakken tegen Athene en dan de derde plaats nemen, maar het is waarschijnlijk onvoldoende voor de 2de plaats. Stel dat ze nog een puntje op twee wedstrijden pakken tegen Milan, dan zie ik ze nog die tweede plaats verliezen omdat ik ze niet zie winnen in Lille.
alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U.
| Originally posted by djcresto alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
thuis valt er tegen Milaan toch iets te rapen, alsook in Lille. Maarja, dan moete ze idd wel een hele match een deftig niveau halen
| Originally posted by djcresto alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
| Originally posted by Phortastic In hun beste campagne haalde ze toch als ik me niet vergis in hun 1ste match (thuis) al een 1-0 overwinning tegen PSV. |
Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel 
| Originally posted by Phortastic Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel |
Idd lol, kweet da ook nog heel goed 
de wedstrijd van Brugge was maar zielig gisteren zenne, tegen ne tegenstander als Ruzomberok moeten ze normaal altijd winnen. Als ze Europees willen overwinteren zullen ze toch een niveau of drie beter moeten spelen ... gelukkig kan ik mij er aan optrekken dat Club altijd beter is tegen goei tegenstanders, en die zullen ze nu ook wel tegenkrijgen.
Zulte heeft dan weer voor ne 'stunt' gezorgd, tzal de Belgische coefficient alleen maar ten goede komen. De punten kunnen we in ieder geval goed gebruiken, voorlopig staat Belgi� op de tiende plaats en dat betekent dat Belgi� voor het seizoen 2007-2008 weer aanspraak maakt op ne rechtstreeks gekwalificeerde voor de CL.
en het 3-0 verlies van standard had ik voorspeld 
Toch wel vet wat ZW gedaan heeft gisteren, hoewel Lokomotiv het een beetje zelf gezocht heeft door met een veredeld B-elftal aan te treden. Nu ja, goed voor het belgische voetbal, en wie weet kunnen ze in de poulefase nog wel eens stunten. 
En straffe goal van Sergeant seg 
| Originally posted by Jasperovitsj En straffe goal van Sergeant seg |
Dit is de selectie van Ren� Vandereycken:
- Doel: Stijnen (Club), De Vlieger (Zulte Waregem), Vandenbussche (Heerenveen)
- Verdediging: Hoefkens (Stoke), Kompany (Hamburg), L�onard (Feyenoord), Van Buyten (Bayern), Vanden Borre en Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Ajax)
- Middenveld: Defour en Geraerts (Standard), Englebert (Club), Goor (Anderlecht), Simons (PSV), Mudingayi (Lazio)
- Aanval: Dembele (AZ), Huysegems (Feyenoord), Vandenbergh (Genk), Pieroni (Auxerre), Mbo Mpenza (Anderlecht), Emile Mpenza (Al Rayyan)
wat een kloteselectie nogmaals van Vandereycken
Om te beginnen snap ik al niet wat De Vlieger nog in die selectie doet, hij is niet eens basisspeler bij een 'middelmatige' club als Zulte en haalt al lang zijn niveau van vroeger niet meer. Wat de verdediging betreft zet ik ook serieuze vraagtekens bij Hoefkens en Van Damme. Hoefkens heeft de laatste tijd nog nauwelijks gespeeld in de Engelse tweede klasse en als hij als rechtsback wordt uitgespeeld in de nationale ploeg (zoals VDE al eerder heeft gedaan) komt hij enorm tekort. Vandamme heeft woensdag nogmaals bewezen dat hij het internationale voetbal niet aankan.
Op het middenveld heb ik vooral mijn bedenkingen bij Englebert en Defour. Defour heeft ook geen basisplaats bij standard en heeft ook nog niet zn beste niveau gehaald. Englebert is dan weer wel goed bezig bij Brugge, maar moet het vooral van zijn werkkracht hebben, ik denk dat die met Simons, Geraerts en Mudingayi wel voldoende in de selectie zit. Hier had VDE dus beter gekozen voor de beter voetballers zoals Soetaers en Chatelle, die enorm goed bezig zijn bij Genk, en die op de flank een actie kunnen maken en ne speler voorbij kunnen.
Ook in de aanval heb ik mijn bedenkingen, in de eerste plaats bij de selectie van Vandenbergh. Al een heel seizoen ondermaats bezig, nauwelijks gescoord, daarbij komt nog dat hij bekend staat als ne enorm 'luie' speler. Mbo is er ook weer bij terwijl hij nauwelijks nog gespeeld heeft bij anderlecht. Ook Dembele, Pieroni en Huysegems zijn, hoewel het enorm goeie voetballers zijn, geen basisspeler bij hun club. Hier heeft VDE volgens mij echter niet veel keuze aangezien de spelers die hij hier oproept zowat de enige Belgische aanvallers op niveau zijn.
tja slechte keuzes? Je moet betere spelers hebben he. Of wil je Birger Maertens weer in de ploeg misschien? Ik mis toch vooral Sandy Martens 
Hoe hij langs Soetaers en Chatelle kan kijken snap ik ook niet. Tenzij hij gewoon niet van plan is om met echte flanken te spelen. Nuja, mij kan het ni schelen, das goed voor ons, hebben we minder kans dat onze beste spelers gekwetst raken