TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
illusion4096 Location: NEW YORK zegt: Te gek. Ik kom :-) |
Eh?
Respect omdat hij vanuit New York naar Gent komt om de BETA party met een bezoek te vereren.
Overigens zit ik momenteel aan 6 metgezellen en als het wat meezit, komen er daar nog 2 bij. 
En nu ga ik maffen, want t'is een lange dag geweest.
RadiantB (+ 4 � 6 man)
Devilex (+ 5? man)
Den Backer
FenixStyle (+ eventueel nog 1-2 man)
Jasper en Zehra (+5, maybe more)
FredNova + ...
TOR (+ 5 zoals het er nu voor staat)
Nyah en Xilver (+2/3/4...?)
Push (+3 of meer...)
Config (+ eventueel nog een paar)
BZRK (+ 5, probably more)
mrcanon
Tomorrow Traxx
Real
speentje (+ 4)
Vishnu, Moisture, ...?
Magistrate (+3 of meer)
diddi (+ 3 normaal)
De Geert
Dark Apostle (gans alleen *zielig vioolmelodietje* )
Bertn (wschl alleen, kzal proberen nog wa volk mee te krijgen)
Progrez
christina
FCB_Fanatic
Hydra (+ 8 of meer)
Tiger777, Shadowkid (+ 5 of 6)
Komt Eric Hubo niet deze editie
?
| Originally posted by Push2005 Komt Eric Hubo niet deze editie |
Kom jij niet af Benny? 
| Originally posted by Real Kom jij niet af Benny? |
| Originally posted by CygnusX Dat weet ik morgenavond pas. Het zal er vanaf hangen wat mijn vervoer zegt. Weinig zin om 2x 3u in mijn eentje onderweg te zijn. |

Ik kom ook, met een vriendin met de trein vanuit Hasselt.. 
Heeft de organisatie een idee rond welk uur de cd-spelers zullen arriveren ? 
iemand zin om vooraf iets te gaan eten? kan zijn da mijn vriendin tegen avondeten tijd al weg is...
Nog efkes vermelden: Fred, vergeet ze nie eh 
Iemand die een goede frituur/kebab/pizzeria weet liggen in de buurt van het station of de Rector?
(kwestie van morgen zeker geen honger te moeten lijden
)
| Originally posted by FenixStyle Iemand die een goede frituur/kebab/pizzeria weet liggen in de buurt van het station of de Rector? (kwestie van morgen zeker geen honger te moeten lijden ) |
| Originally posted by Real Da's in de uitgaansbuurt van Gent, dus daar zijn genoeg van die dingen normaal. |
Helemaal achteraan de overpoort op linkerkant is er grote frituur, in 't midden is er goei pittabar. Verder zo nog veel kleine dingskes
| Originally posted by Devilex Helemaal achteraan de overpoort op linkerkant is er grote frituur, in 't midden is er goei pittabar. Verder zo nog veel kleine dingskes |
Nog ��n keer slapen. ![]()
| Originally posted by Tiger777 Aan uwe linker kant als ge met uuw gezicht naar het st pietersplein staat. Dedie aan de rechterkant zijn brol. |
der is een pittakot waar ik al gezeten heb en die heeft redelijk felle verlichting..blauwe lichten enzo..
ofwel had ik geluk
, maar denk het niet
Ja op die linkerkant had ik da dus, als ge van de citadellaan komt
| Originally posted by FenixStyle Daarom juist dat ik vroeg of iemand iets GOEDS wist liggen, want in zo'n uitgaansbuurten hebt ge dikwijls ook brol liggen |
| Originally posted by djcresto De vergulde sat� ofzo. Een klein frituurke met een oude bomma opt einde van de overpoort. Zalige goeie frieten. En voor degenen die het ietske deftiger willen houden: www.pastage.be op 200 meter van de betaparty |
Als ge echt goeie kebab wilt, dan moet ge in de Overpoort naar Tosi gaan. Denk dat da het blauw ding is da gij bezocht hebt Config.
| Originally posted by BZRK Als ge echt goeie kebab wilt, dan moet ge in de Overpoort naar Tosi gaan. Denk dat da het blauw ding is da gij bezocht hebt Config. |