TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »

Posted by Config on Jan-25-2009 18:57:

Bah, die vliegt ni buiten, gewoon een klotige match vandaag.. we hebben blijkbaar echt wel een nieuwe spits nodig, Akpala werkt hard maar mist toch echt wel de afwerking die ie het laatste jaar en half wel altijd had. De ploeg heeft veel te veel kansen gemist vandaag. Weeral :/

Posted by FCB_Fanatic on Jan-26-2009 09:25:

quote:
Originally posted by Config
Bah, die vliegt ni buiten, gewoon een klotige match vandaag.. we hebben blijkbaar echt wel een nieuwe spits nodig, Akpala werkt hard maar mist toch echt wel de afwerking die ie het laatste jaar en half wel altijd had. De ploeg heeft veel te veel kansen gemist vandaag. Weeral :/

voor deze nederlaag zal hij niet buiten vliegen, maar veel gaat hij toch ook niet meer mogen verliezen. En tja, heeft Akpala vandaag zoveel gemist dan? Vorige week in ieder geval wel, maar vandaag kreeg hij nauwelijks bruikbare ballen en stond hij door een gebrek aan aansluiting vaak tegen een overmacht. Toch allemaal zaken die een goede trainer moet zien en waarbij hij moet ingrijpen. Ik heb de hoop al lang opgegeven dat er onder JM ooit goed voetbal te zien zal zijn.

Vadis gisteren trouwens beste man langs Club zijde

Posted by FCB_Fanatic on Feb-04-2009 22:38:

ocharme Preudhomme ... hij heeft het precies erg zitten, hij wordt blijkbaar geneukt en gepakt

degene die niet weten waarover ik het heb moeten meer eens het interview van Preudhomme herbekijken op Sporza

Posted by Config on Feb-04-2009 22:56:

Ie heeft wel reden om dat te zeggen vind ik, Genk mag van chance spreken vandaag. Na de heenmatch was het nog geklaag alom, maar vandaag werd Gent gewoon dubbel gepakt. Een penalty die er in de verste verte geen was voor Genk en zelf een penalty niet gekregen.

Best wel jammer, want daarbuiten was het wel een treffelijke match om te bekijken.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-04-2009 23:07:

quote:
Originally posted by Config
Ie heeft wel reden om dat te zeggen vind ik, Genk mag van chance spreken vandaag. Na de heenmatch was het nog geklaag alom, maar vandaag werd Gent gewoon dubbel gepakt. Een penalty die er in de verste verte geen was voor Genk en zelf een penalty niet gekregen.

Best wel jammer, want daarbuiten was het wel een treffelijke match om te bekijken.

Nzolo weer eh ... wordt ongeloofelijk gehyped en gepushed door de pers EN de scheidsrechterscommissie terwijl hij toch nog enorm veel fouten maakt. Maar goed, mij ging het vooral om het interview van Preudhomme. Hij heeft zn reputatie na zaterdag ook vandaag weer alle eer aan gedaan

Posted by Devilex on Feb-05-2009 08:31:

Nzolo, Gumienny, Breda, wat voor een hoop sukkelaars hebben wij toch op onze velden lopen.

Posted by Blue Sky 99 on Feb-05-2009 08:55:

En Lierse op kousevoeten in de halve finales

Posted by Devilex on Feb-05-2009 09:53:

Ik vond Lierse toch wel overtuigend, hoop enkel dat het hen geen parten speelt dat Radzinski er niet bij zal zijn volgende match. Toch een club die imho in eerste klasse thuishoort.

Btw die uitgestelde matchen omwille van de slechte staat van de pleinen laten nogmaals het nut van het kerstvoetbal inzien

Posted by djcresto on Feb-05-2009 10:21:

quote:
Originally posted by Devilex

Btw die uitgestelde matchen omwille van de slechte staat van de pleinen laten nogmaals het nut van het kerstvoetbal inzien

Akkoord maar we hebben deze winter wel al uitzonderlijke weersomstandigheden gehad. De kans bestaat ook dat het net tijdens die periode 10 graden is.

Maar veldverwarming mag wel eens verplicht worden.

Posted by Devilex on Feb-05-2009 10:44:

Nat is het hier altijd � in de winter, en zelfs daar kunnen ze op vele velden totaal niet mee om.

Posted by Jasperovitsj on Feb-11-2009 22:01:

Move over Sonck, Demb�l�, Mirallas, De Camargo en De Sutter, de Duivels hebben een nieuwe topspits

En miljaar, wat is die Demb�l� toch een BEEST.

Posted by Devilex on Feb-12-2009 14:58:

Moesten er hier supporters van Moeskroen zitten

http://www.nieuwsblad.be/sportwerel...cleID=GPT26E18M

Posted by Jasperovitsj on Feb-18-2009 21:47:

Standard wordt vakkundig opgepeuzeld door Braga
Strakke move van de Portugezen anders, Defour al na 10 minuten van het veld shotten

Posted by Config on Feb-18-2009 23:24:

Zalige goals wel, de eerste lekker de winkelhaak binnen en de derde goal via een vlijmscherpe counter en eentijdsvoetbal in de zone van de waarheid dwars door de defensie gesneden en heel gaaf afgewerkt, het sublieme zat em toch vooral in die heerlijke assist. Waarlijk perfect afgelegd.

Posted by Devilex on Feb-19-2009 07:55:

En dan nog eens hun leidersplaats kwijt aan Anderlecht ook, ze zullen niet goed geslapen hebben de rouches.

Posted by Gladius on Feb-19-2009 09:54:

over & out met Antwerp. Trainer weg, en over een week of 2 wsl failliet wegens het niet behalen van licentie.

Posted by Progrez on Feb-21-2009 13:43:

In derde klasse is het ook plezant. Ik ga straks in elk geval even polshoogte nemen aan de business seats om nadien in rechte lijn naar Lokeren te bollen

Posted by Devilex on Feb-21-2009 16:24:

quote:
Originally posted by Progrez
In derde klasse is het ook plezant.[/IMG]

Antwerp - Racing Mechelen, schoon afficheke

Posted by FCB_Fanatic on Feb-23-2009 07:41:

nog steeds dezelfde commentaren van club supporters over de match van Club Brugge waaronder "er zit totaal geen lijn in het spel" en "er wordt gespeeld op goed geluk". Ik begin JM echt �norm kotsbeu te worden. Club heeft een vrij goede kern alleen is JM die volledig aan het verneuken door zijn incompetentie om een deftig geheel ervan te maken. Ze weten totaal niet waar lopen en hoe te spelen. Ik hoop echt dat die op het einde van het seizoen zijn C4 krijgt en dat ze dan ne fatsoenlijke trainer halen, iemand die al iets heeft bewezen op het hoogste niveau

Posted by FCB_Fanatic on Feb-25-2009 07:18:

Greg is dit weekend precies niet zo braaf geweest op de voetbal

Posted by Progrez on Feb-25-2009 11:37:

De ware schuldige is trainer Grandjean die De Grote Jan wilde uithangen. Het moet van Paul Marchal geleden zijn dat ik nog zo'n camerageil figuur gezien heb.

Gedurende de hele wedstrijd provoceert hij de Antwerp-spelers. Na de wedstrijd loopt hij plots het veld op om Pivaljevic nog een beetje extra te treiteren. Gevolg: spel zit op de wagen waarop de Virton-spelers nog wat uitdagend beginnen te gesticuleren naar Tribune II.

Daarop beginnen -voor het eerst die avond- de spreekkoren waar Grandjean zo op uit was.

De RTBF maakt er, zoals wel vaker, weer een groot mediacircus van. Over de provocaties van de trainer en spelers van Virton �n de vernielingen die de Virtonezen achteraf hebben aangebracht in hun kleedkamer, zwijgen ze in alle talen.

En dan nog. Ik ga al naar het voetbal sinds 1989 en bij mijn weten zijn er altijd al 'kwetsende' dingen geroepen naar de overkant. Maar nu, met de communautaire crisis nog vers in het achterhoofd, mag er ineens niets meer naar de rivaliserende supporters geroepen worden.

Als dat zo doorgaat, zitten we binnen 5 jaar braafjes op een stoel met das en maatpak en houden we onze mond tot we het stadion uit zijn.

Posted by Jasperovitsj on Feb-25-2009 12:45:

Normaal ben ik ook niet echt te vinden voor het Calimero-gedrag van de gemiddelde Antwerp fan, maar in dit geval hebben ze wel overschot van gelijk. Er staat een filmpje op youtube dat duidelijk de chronologie van de gebeurtenissen weergeeft, en daar is het toch overduidelijk dat Antwerpspelers en uiteindelijk ook de supporters geprovoceerd werden door de Virton entourage, en niet omgekeerd. Dat er dan zulke gezangen als antwoord ontstaan, is niet meer dan normaal. De eenzijdige en onjuiste berichtgeving hierover is dan weer niet normaal, en men wil er precies alles aan doen om van iets banaal en alledaags weer een communautaire rel buiten alle proportie te maken. Ik vraag mij dan af welke brave en onschuldige liedjes de supporters van waalse/franstalige clubs zingen tijdens wedstrijden

En dat terwijl wanneer het er �cht op aan komt, ronduit smerige overtredingen - die het voetbal v��l harder kapotmaken - bijna steeds ongestraft blijven, h� Fred. Dan is er opeens geen daadkracht meer

quote:
Het moet van Paul Marchal geleden zijn dat ik nog zo'n camerageil figuur gezien heb.

Jef. Vermassen.

Posted by Real on Feb-25-2009 13:56:

Dat ze die Fred maar goed bestraffen, wat een smerige fout was dat.

Posted by FenixStyle on Feb-25-2009 14:12:

quote:
En dan nog. Ik ga al naar het voetbal sinds 1989 en bij mijn weten zijn er altijd al 'kwetsende' dingen geroepen naar de overkant. Maar nu, met de communautaire crisis nog vers in het achterhoofd, mag er ineens niets meer naar de rivaliserende supporters geroepen worden.

Als dat zo doorgaat, zitten we binnen 5 jaar braafjes op een stoel met das en maatpak en houden we onze mond tot we het stadion uit zijn.

Idd, de voetbalbeleving begint meer en meer te verdwijnen en plaats te maken voor een cinemapubliek. Wij in Genk hebben al langer te kampen met ganse gezinnen die op het gemakje naar het stadion komen, een lekker zakje snoep kopen, hopen een prijs te winnen tijdens "De Prijzenregen", even met de sjaal zwaaien wanneer er gescoord wordt, en vervolgens weer glimlachend naar huis gaan (voor het resultaat zullen zij hun slaap niet laten). De diehard-supporters die er elke week staan, ongeacht de sportieve toestand, die worden steeds tegengewerkt. En niet meer alleen in Genk, maar in gans Belgi� is dit aan het gebeuren. Matchen op de meest onmogelijke uren (op zondagavond om 23u terug van Brugge naar Genk rijden, jeuj!), buscombi's (ook al woont ge op 2km van het stadion, dan nog moet ge met de bus komen..), en vooral bij het minste beetje met stadionverboden en boetes gaan zwaaien. Ikzelf ben me vorig jaar bv mogen gaan verantwoorden op het politiebureau omdat ik mijn middelvinger omhoogstak tijdens Standard-Genk, in het heetst van de strijd in een overvol vak meters hoog op de derde ring.. Dit wordt door Binennlandse Zaken als "provocerend" beschouwd en zou dus geweld kunnen uitlokken bij de supporters van de tegenpartij.. Ja heel dat stadion zit natuurlijk met een verrekijker naar het bezoekersvak te turen, om vervolgens te flippen als er een middelvinger te zien is.. En zo zijn er supporters genoeg die stadionverbod hebben gekregen omdat ze verkeerde gebaren maakten, een te provocerende slogan op hun spandoek hadden, een doelpunt vierden door aan de hekken te hangen, enz...

En alsof dat nog niet genoeg is, gaat men nu ook nog eens de spreekoren aanpakken. Spreekoren die al jarenlang gezongen worden in het voetbal, en waar tot voor kort niemand problemen van maakte omdat het duidelijk was dat deze ludiek bedoeld waren en dus niet letterlijk opgevat moesten worden. Maarja omdat sommige mediageile figuren wat aandacht willen, worden deze songs door een bende moraalridders plots als "not done" en "racistisch" beschouwd. En natuurlijk springen alle hoge Waalse pieten mee op de kar, ook al hebben ze er niets mee te maken.. Maar als de Waalse supporters anti-Vlaamse slogans scanderen (wat ook wekelijks wel gebeurt), dan hoort ge er weer geen haan naar kraaien..

Dit weekend vindt er trouwens een eerste actie van "Football For Fans plaats, een gezamelijk initiatief van de verschillende supportersclans tegen deze negatieve tendens in het voetbal. Al betwijfel ik of zoiets veel kan veranderen..

Posted by Real on Feb-28-2009 22:18:

Dembele levert weer een pareltje af

za 28/02/09 - Het zal toch al heel fout moeten gaan voor AZ als het geen kampioen wordt. De Alkmaarders droogden Groningen af: 3-0. Moussa Dembele maakte de laatste goal na een prachtige solo. Roda klopte De Graafschap met 3-1.

AZ legde wervelend combinatievoetbal op de mat en een Belg lag aan de basis van de snelle eerste goal: Swerts zwiepte de bal fraai voor doel en Pelle kopte aan de eerste paal binnen.
Na de rust verdubbelde Pelle de score, maar het mooiste doelpunt kwam van Dembele.

Dembele pikte de bal ver op zijn eigen helft, rende het hele veld over en poeierde de bal voorbij Luciano (ex-GB).

Roda JC pakte belangrijke punten tegen De Graafschap.

Verdediger Kris De Wree (ex-GB) maakte de eerste goal voor de club van trainer Van Veldhoven.

Sahar maakte nog voor de rust gelijk, maar Oper en De Jong zorgden voor de drie punten.

sporza.be
---------

Filmpje gevraagd.

Edit: 't valt wa tegen.

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »