TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Pff die moet nog bij de groove liggen denk ik.... |
retestrak gedraait allemaal en was leuk weer nieuwe en bekende TAs te meeten
| Originally posted by Miss Proximus wie alpha??? of tim??? |
Zo, wat een eer om naast andreas en iris en bellie te mogen draaien, dan zijn tog al mensen die het redelijk ver geschopt hebben.
Ik was tog wel een beetje zenuwachtig 
En het was ook zo cool om iedereen eens te zien, echt relaxt.
Alleen jammer dat ik zo vroeg weg moest, m'n broer reed en die wou naar huis, volgende x word het dus de trein 
al om al, ik vond het TOP
Groetjes
setjes zijn trouwens allemaal goed opgenomen 
ik zal ze ��n dezer dagen uploaden voor iemand met een snelle server (UT???)
dan kunnen de TAs die er NIET waren (ooooooh..wat j�mmer
) er ook naar luisteren 
Swamper rules
heh
Het ging om de sleutels ja, niet om Tim of alpha 
verdomme, ik moet ze echt vandaag hebben! anders moet ik mijn platenkoffer openbreken! HELLUP!!!!
| Originally posted by Miss Proximus dan kunnen de TAs die er NIET waren (ooooooh..wat j�mmer ) er ook naar luisteren ![]() |
/
/
dat ik er niet bij was
Dit zijn wat fotow's erg klein ja :P, wil je ze groter zien dan moet je ff kijken op http://www.kooystrapro.nl/addiction/groot/
groetjes
ben ook erg benieuwd hoe de setjes klinken! wil ze allumaal hebben!
mijn klein verslagje vanuit de garderobe
zo, ben weer wakker
zoals Timmy zei, een dik compliment voor alle TA's die op het feest waren, jullie hebben het feest gemaakt vind ik, ik heb ook alleen maar enthousiaste reacties gehad van jullie allemaal, ik was echt superblij daarmee 

<---zo blij dus!
In het begin was het dik stressen voor vooral Tim, tot een uur of 12 waren er nog maar iets van 30 man binnen, maar uiteindelijk hebben we iets meer dan 100 man gedraaid
Wel jammer voor de dj's dat er behalve van de TA's weinig enthousiasme op de dansvloer te vinden was. Tim heeft wel gelijk dat er op een gegeven moment een stroom van "foute mensen" kwamen, maar ja die stonden alleen maar langs de kant.
Niettemin vond ik de dj's zonder uitzondering echt SUPER draaien! Was al verrast hoe Antiphus draaide, whaha, dat was vet beuken man
Zeker in de platentas van Timmy gesnuffeld
Wel zonde dat je voor weinig man had gedraaid, dat had je niet verdiend, maar ik denk wel dat de meesten die hem hadden gehoord het met mij eens zijn dattie echt LEKKER heeft gedraaid! En Siesta heb ik even mogen zien toen ik de zaal ff in mocht, stond ie daar met zo'n big smile
de zaal in te kijken, Gerrit ik vond het LEKKER en top dat je van zover bent gekomen man! PS. Wie was dat kleine jochie die bij je was?
Er kwam ook nog een jongen naar me toe van PF die mij daarvan kende, nog ff gebabbeld en hij was een onwijze fan van Iris en Nexus, kwam na afloop nog even bij de garderobe (waar ik bijna de hele avond heb gestaan) nog even babbelen met Eye, vond het leuk om hem te hebben gesproken!
Eye-Riz heeft ook lekker hard gedraaid, dat verraste me wel, en Jukx (ja, die was er ook!!!) kwam nog vertellen dat zij op een gegeven moment z� hard draaide, dat er mensen gingen hakken!!!!
BeLLiE kwam daarna als laatste op... jezus wat draaide hij snoeihard het laatste uur
, echt super man, ik zat de hele tijd te beuken bij de jassen
heb ook nog Hong Kong gehoord van Picotto whahaa!!!! Toen ik dat beginstukkie hoorde, ik gelijk roepen vanuit de garderobe: "HONG KONG HONG KONG WOOOHOOOO!!!!!!" Echt raggen was het BeLLiE, top!
Na afloop was t ook vet gezellig, ik vond t leuk dat we met z'n allen nog nababbelden op de trap en heb nog mooi gezongen onderweg
Teon ik eindelijk in Den Haag zat nog ff de Bruger King gepakt met de Delft-hooligans
Echt top dat er toch wel aardig wat TA's waren, ik vond t super dat jullie allemaal zijn gekomen, ik vond t heel gezellig af en toe heb ik aan de zijkant van de zaal ff de dansvloer opgekeken en genoot ik van al die TA's die aan t dansen waren
Ik heb veel geleerd van gisteren, ik vond het niet slecht gaan voor het eerste feest wat er wordt georganiseerd en Timmy zegt t net, er komt een nieuwe editie, dus wel komen dan he!
TOP DAT JULLIE ALLEMAAL ZIJN GEKOMEN EN IK HOOP JULLIE ALLEMAAL VOLGENDE KEER WEER OP EEN PARTY TE ZIEN !!!(Josta&Andreas, Kolkiwolkie, Yarnie&Yarnie2, De Delft-hooligans (Zip, eieregooie, kut weet de 3e niet meer
), Jukx mijn kale broertje whehehe, SnuggLe handboor, magrec, Alpha, Smirnoff whaha, Peet
, THC, Frans fuck ik ga nix meer tikken ik weet t allemaal niet weer wie er waren whaha!!!!
Hey mensen!
Echt toppie feest was het gister.
Super lachuh met veel bekende TA gezichten
Muziek was echt super.
Kwam rond uurtje of 2315 binnen, toen Antiphus afsloot, waren beetje verkeerd gereden vandaar dat we half uurtje later waren.
De set van Siesta vonk echt chill.
Lang geleden dat ik zo van trance genoten heb, en lekker hard afgesloten met Born Slippy en volgens mij daarvoor nog een Picotto nummer...
Toen Eye-Riz het over nam maar heel ff gerust (tijdens Siesta alleen maar op dansvloer gestaan
)
KW had me al wel wat verteld over stijl van Eye-Riz (was 1 keer op Nexus geweest)
Ook een heerlijke set was dat zeg, kende echt niet 1 plaat.
En de afsluiting van die set was echt uberVET. 2 hele beukende hardstyle nummers gehoord.
Ik MOET echt weten welke dat waren!!!
Daarna heerlijk raggende techno van Bellie.
Ben techno dankzij hem echt gaan waarderen. Ik zie mijzelf ook nog wel eens naar TeQnology gaan 
Dus echt een superfeest gehad.
See ya all next week @ Mystery Land
Pfff ben net wakker!
Ik vond het echt heel gezellig.. hoop gebabbeld in het begin... leuke dj's (Y) hele mooie variatie van allerlei stijlen 
Organisatie bedankt! 
Volgende keer kom ik zeker weer.
Fuck he, hoe heette dat nummer dat Antiphus ook alsweer draaide?? (dat nummer dat Marco V ook vaak draaide?)
| Originally posted by SnuggLe Fuck he, hoe heette dat nummer dat Antiphus ook alsweer draaide?? (dat nummer dat Marco V ook vaak draaide?) |
| Originally posted by Antiphus Geweldig feesie gister!! prima vermaakt |

| Originally posted by SnuggLe Fuck he, hoe heette dat nummer dat Antiphus ook alsweer draaide?? (dat nummer dat Marco V ook vaak draaide?) |

).. en daar kwam ik aan maar ik mocht nog nie naar binnen, dus eff gewacht buiten en toen kwam new_wave al naar buiten gerent met zijn telefoon om andere de weg te wijzen!
), proxi, thesseus, opti, alpha, petrus, thc etc etc.. en allemaal eff kennis gemaakt das toch zeker wel tof!!!!
).
die gaf het woord "hard draaien" een andere draai... shitt wat een harde boel en shitt wat heerlijk!!
echt ook weer helemaal los.
.. samen met snuggle nog wat lopen zingen 

)
| Originally posted by Eye-Riz ben ook erg benieuwd hoe de setjes klinken! wil ze allumaal hebben! |
)
| Originally posted by Eye-Riz Het ging om de sleutels ja, niet om Tim of alpha ![]() |
Hehe ik heb vaak een trap tegen me achterste gehad...
Hoe komt het anders dat ik zo lang ben 
Die ene plaat was dat echt niet sander kleinenberg - hear me now???
| Originally posted by AlFerox ga een slapen joh! verder vond ik het echt een leuk en gezellig feest, iedereen waar ik mee gesproken heb was heel erg relaxed! (alleen jammer dat M5 een beetje dronken was! ) |
werd er gegabberd dan?! jezus... stelletje gladiolen daarzo hoor 
Ik baal nu eigenlijk wel een beetje dat ik alsnog niet in mun eentje ben gegaan.
Als ik zo de verhalen lees over de gezelligheid en de zeer goede muziek wil ik er de volgende keer (die er dus waarschijnlijk gaat komen) zeker bij zijn.
Zeer gaaf om te horen dat het ondanks het kleine publiek toch gaaf is geweest.
Ben ook gelijk maar wat techno gaan downloaden.
Echt relaxed!!!
Enne Eye-Riz.
Kun jij zo de titels van die 2 hardstyle platen geven die je aan het eind draaide? 
Lekker hard! 
Zooooooooooow dan!
Toen ik thuis was zag ik ut echt nie meer zitten om nog te posten... Da's een goed teken... Ik heb het uitstekend naar me zin gehad gisteravond! Lekkere muziek! Vooral Eye-Riz vonk OK! En de andere DJ's uiteraard ook (O: Alleen Antiphus heb ik helaas nie gehoord...
Ik wil meer!!! 
| Originally posted by Eye-Riz werd er gegabberd dan?! jezus... stelletje gladiolen daarzo hoor |
ok n beetje late post maja heb gister de hele dag in coma gelegen en daarna moest ik draaien.
Nou, n keer n feestje in je eigen plaats, maja Ede is eigenlijk nie egt n partystad. Ze zijn er wel maar je ziet ze niet zo lekker vreemd is dat..
Ik heb egt genoten van de muziek, Andreas, Gerrit, Iris en Verdine bedankt jullie hebben alle4 TOP gedraaid!
Alle TA's die zijn geweest egt super dat jullie er waren t was egt gezellig, er gaat zeker n volgend feest komen alleen wel op n andere lokatie want Ede.. gewoon niet de goede lokatie helaas.
Die foute lui die binnen kwamen, ja allemaal Lonsdale gasten en die d88 dus dat er HARDCORE kwam ---> LOL <--- 

Die gasten kennik allemaal want ze komen altijd bij mij in me kroeg en dan zeuren om hardcore
Ze hadden t iig snel weer gezien omdat ze de muziek KUT vonden, maar wij weten gelukkig wel beter!
Zo begon zo'n kerel die ik ken ook nog eens de DJ's af te zeiken, dat viel me ook wel n beetje tegen, maar dat zegt gewoon iets over dat hardcore volk hier 
Ondanks dat het niet druk was was het egt super gezellig, aan de muziek lag het zeker niet!
Iedereen bedankt voor de gezellige avond!