TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »
GRMBL
thuis gezeten, khad de kop ZO vol met snot/bacillen/etc. zitten dat ik met gemak al het volk in 3 discotheken had kunnen 'besmetten'. en elke 5 minuten je neus leegsnuiten is ook niet de optimale bezigheid in het uitgaanscircuit
... het was dus weer een BOUTweekend
greetz kolkiewolkie
Zaterdag ben ik nog naar in de Matrixx geweest.. waar ene Johan Gielen weer eens goed bezig was... die tent is zeker vet.. goede sfeer.. gezellig druk.. geluid vond ik ook erg goed... vooral bij platen als M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix) en Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix).. wat klinken deze toch altijd super 
Maar die Garderbode van de Matrixx is echt zooooooooo dramatisch... (de entree trouwens ook... hebben ze maar 2 van die metaalpoortjes.. veels te weinig).. godverdomme gewoon 50 minuten zitten wachten op onze jassen..

terwijl wij al om 4.00 gingen... en de grootste massa nog moest komen 
Dit weeekend zoals standaard vrijdag in de kroeg gezeten was weer goed gezellig
....en zaterdag uiteindelijk na lang gezeur tegen mijn hoofd aan toch weer es naar starlight gegaan...Ja ed real had afgezegd maar ja de residents draaiden wel ok...Voor de rest Henkie en M5 weer es gemeet en dat was natuurlijk weer gaaaaf 
Alleen op het einde bij dat ouwe gabber nummer twee keer op een glas gestaan waardoor mijn hele voet onder het bloed zat...bah bah
het erge was dat mijn broek nog vies is geworden 
mja ach je kan ook gewoon weer een oudje voor de dag toveren,origineel forum is dit toch,begin me er zowaar te vervelen denk ik
nou dan toch maar weer es op IRC spelen he donna ??hehehe
mja of gewoon een ander forum zoeken net zoals oa bellie heeft gedaan en meerdere met hem omdat t hier vaak zo saai en simpel als de tering is
zeg donna, niet om vervelend uit de hoek te komen ofzo, maar IK hou je niet tegen....
groeten kolkiewolkie
hehe goeie die me tegenhoud als ik iets wil doen waar ikzelf zin in heb,dus is nutteloze info wolkje
En daar komt bij,jij bent ook niet 1 van de personen waarom ik hier nog blijf hangen,no offence tho
en waar staan die andere forums dan ???....Ik ben er namelijk ook een tijdjeuitgeweest
| quote: |
| Originally posted by Donna hehe goeie die me tegenhoud als ik iets wil doen waar ikzelf zin in heb,dus is nutteloze info wolkje |
Het start2dance forum bijv.
Heeft veel nuttige info en discussies,en zo zijn er best heel veel sites
| quote: |
| Originally posted by moogwai Zaterdag ben ik nog naar in de Matrixx geweest.. waar ene Johan Gielen weer eens goed bezig was... die tent is zeker vet.. goede sfeer.. gezellig druk.. geluid vond ik ook erg goed... vooral bij platen als M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix) en Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix).. wat klinken deze toch altijd super ![]() Maar die Garderbode van de Matrixx is echt zooooooooo dramatisch... (de entree trouwens ook... hebben ze maar 2 van die metaalpoortjes.. veels te weinig).. godverdomme gewoon 50 minuten zitten wachten op onze jassen.. ![]() ![]() terwijl wij al om 4.00 gingen... en de grootste massa nog moest komen |
Ik heb het afgelopen weekend een personeelsuitje gehad!
Flink gezopen!! Iedere keer als je glas half leeg was stond er alweer een nieuwe klaar 
Dan worden zelfs de meest stomme spelletjes nog leuk!!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik hoorde dat er juist een redelijke kut sfeer daar hangt, veel kampers die bij het minste je al gaan dreigen of je meteen in elkaar slaan.. ik wilde namelijk wel naar marco v gaan, uuh die komt binnenkort ook weer langs namelijk, samen met misja heilsloot dus daar wil ik wel heen, doen ze daar trouwens erg moeilijk met leeftijd etc.. ?? |
MAtrixx
Ja dit weekend zoals standaard op vrijdag begonnen in een kroeg wat op zich wel weer leuk was in de grootste ballentent van het dorp
.
Zaterdag naar de MATRIXX geweest waar mishja hellsloot,marco V en resident JOchem draaiden...Het was op zich best een leuke avond geworden.Alle drie vond ik ze zeker goed draaien...Leuke club zag er zeker niet verkeerd uit. Heel erg powerzone achtig maar de sfeer???die was er dus totaal niet...Alleen maar sjonnen en anita's. Ja de rest waarmee ik was had het dus na een uurtje wel gezien..dus die stonden de hele avond stil..Heb ik toch maar het beste er van proberen te maken met een vriendinnetje.
Het deurbeleid is daar trouwens bagger...elke aap komt daar dus binnen.Gouden kettingen,oorbellen etc...
Ik ben trouwens wel met mijn sportschoenen binnen gekomen...ja kijk als ik airmax had aangetrokken dan zou ik niet zijn binnengekomen maar een beetje normale sneakers dan kom je denk ik wel binnen.
Maar ja wel een leuke avond maar ontzettende kutsfeer hing er rond


whaAAAA!!!
kut..ik zie ineens allemaal foto;s online staan die niet online moeten zouden staan..
)
whewhe..lol...ineens bij DE HELD VAN DE AVOND een foto van mezelf..ipv Marco V ..
komt ervan als je de hele tijd je foto's op je server 1.jpg enzo noemt..
owja..nu kunnen jullie genieten van mooie rode kruisjes 
Zal ook maar weer eens wat over mijn weekendje vertellen.
Vrijdagavond na het werk, 2100 uur klaar, cafeetje in geweest, beetje poolen en veel bier drinken 
Tegen uurtje of 12 ff naar shoarmaboer geweest, daarna weer ander cafe in en weer flink zuipen.
Was tegn uurtje of 3 weer thuis, toen tot 5 uur OS Openingsceremonie gekeken.
Dus ging om uurtje of half 6 pitten 
Zaterdags overdag nie veel gedaan, maar 's avonds naar Bill's Bar in Markelo geweest. Muziek en lichten nie echt geweldig, maar supersfeertje, heb me prima vermakat eigenlijk.
Kwam misschien ook wel door prettig gezelschap 
Mooie dames
Die tent sloot om half 4 al weer, dus toen ff naar buiten beetje relxen en wat eten, daarna na huis, bleef bij een chickie slapen wat ik daar ontmoet had, dus dat was wel weer fun
.
Ze heeft al wel een vriend, maar wat maakt dat uit.......... 
Was tegen uurtje of 5 thuis, toen ff beetje TV gekeken en daarna maar eens gaan "slapen".
Kijk nu al uit naar komend weekend
Trance Energy!!!
Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed. 
Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende...
iemand idee�n? Anywayz heb het weer eens onwijs goed naar me zin gehad en een slaaptekortje opgebouwd dat ik waarschijnlijk toch niet meer goed maak deze week...
And how was your weekend....?
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ik dacht ik zal deze maar weer es opgraven dat doet het altijd goed. ![]() Dit weekend na een slokje (of meer?) indrinken bij een vriend, via het Hof van Holland in The Kings beland... DJ Henk was weer lekker op dreef en draaide o.a. een gave, wat diepere, steviger remix van 4 strings - Into the night die ik nog niet kende... iemand idee�n? |


Dit weekend is niet echt veel bijsters gebeurd...Vrijdag een verjaardagsfeestje van mijn broertje.Zaterdag met een vriend naar IDance gegaan waar die moest draaien.Hij draaide zeker wel leuk maar ik dacht namelijk veel mooie rijke meisjes te zien maar dat viel toch weer es behoorlijk tegen
...erg gaar publiek en een ontzettend lelijke tent...Zondag nog naar filmpie gepakt en toen was het weekendje al weer voorbij.
vooruit dan, ik zal hier ook maar weer eens een weekend uit het leven van de heer kolkman beschrijven...
vrijdagavond thuis gezeten.. weinig bijzonders gedaan.. beetje internetten... beetje tv kijken.. was nog een aardige film op geloof ik...
zaterdagavond... tsja.. ik denk, ik doe weer eens iets TOTAAL anders
en dus ben ik naar een zwaar metaalfeest oftewel heavy metalfeest geweest
wat een RARE types lopen daar rond zeg...
veeeeeeeel lang haar, nog meer piercings enzo.. dikke lol
en bij vlagen toch een GEBEUK..echt LOL is dat.. iedereen loopt dan als gekken door mekaar heen een beetje op mekaar inbeukend en het is nog legaal ook
maar op 1 of andere manier hebben zulke feestjes altijd de nare neiging heel vroeg te beginnen (19.30
) en helemaal vroeg te eindigen (0.00).
maarja, twas in Ede, en we moesten nog iemand anders ergens thuisbrengen, dus uiteindelijk lag ik er om 3.00 (voor mij doen, zekers in vergelijking met voorgaande weken) onwijs vroeg.
volgende morgen er weer belachelijk vroeg uit (8.00!!)... later op de dag nog verjaardag van mams gehad...
twas dus een beetje anders dan anders weekend
l8er
EDIT: ga NOOIT voor chickies naar een zwaar metaalfeest... moet je echt een vergrootglas meenemen want de meesten zijn niet echt dat je zegt cute/hot...
| quote: |
| Originally posted by Optimus dr Zijn er 14 van... zoek maar uit ![]() ![]() |
-post gelopen
-karten
-lasergamen
-zuipen
zondag
- ajax - feyenoord
naar me bed....
massah
Vrijdagavond naar de bios geweest. Vrouwtje netjes thuis gebracht. Half 2 op me nest.
Half 9 er weer uit. Vroeg tennissen. Heel leuk. 's avonds saai avondje film kijken. Swordfish. Viel een beetje tegen.
Zondag huiswerk gemacht. Heel leuk weer en 's avonds nog ff bij dat meisje langs geweest.
Saai weekend dus ook voor mij
weekend
vrijdag avond naar de kroeg, nieuw meidje ontmoet was erg gezellig.. hehe. Zaterdag gevoetbalt in het eerste van gazelle nieuwland en gewonnen met 3-0 (2e goal was van mij heheh
) s'avonds filpmje gekeken met die meid weer dus was ook wel weer ok te doen... zondag met een aantal vrienden thuis biertjes gedronken en filmpje gehuurd. en dat was het weer zon beetje..
Grz Trunks.. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.