TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »

Posted by Eagle` on Jul-22-2009 14:11:

ik zen er ook bij pekkes veur de volle 2 dagen, de camping kan er echter wel dik aanhangen

Posted by Kelly* on Jul-22-2009 15:12:

ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
Solar: za + zo/zonder camping
Push + homovriendje (zondag)
TOR (zondag)
MikeVee (zaterdag & zondag)
Kelly* (zondag)

Posted by Antony on Jul-22-2009 16:14:

ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
TOR (zondag)
Kelly* (zondag)
Eagle'
Antony (camping en al)

Posted by Eagle` on Jul-22-2009 16:56:

fleming om 5 uur eh wtf ?? Is da op vraag van hem of ..

Posted by Config on Jul-22-2009 16:59:

ROLL CALL
Kristof (zondag)
Dries
Zehra
Anja
Jasper
Tom
TOR (zondag)
Kelly* (zondag)
Eagle'
Antony (camping en al)
Config (camping)

Posted by unKnOwn` on Jul-22-2009 18:14:

So, for two days De Schorre will be transformed into the largest outdoor discotheque ever. And yes, there will be a tremendous Total Relax Area at the main stage. That�s right, at the Versuz area you can take a refreshing dip into the swimming pool. And there�s also a powerboat to bring you to the Q-stage. But taking a downward slide from a ski piste? Who would believe that?
But yes, it�s official: even the Yeti believes it. Now it�s your turn. Does it help if we tell you that the ski track is 6 meters wide and the length amounts 30 meters? That we expect a hundred tons of snow, which is the same as 220m�?

The snow will be spread by �blowers� all over the ski track, driven by a petrol engine that is located on the slope. All kinds of material to slide downwards will be available: mattresses, inflatable animals like crocodiles, dolphins, cow�s, frogs, turtles, penguins and seals. Jump on it and take a slide! Of course there will be apr�s-ski afterwards!

muahaha ... cant wait

Posted by Config on Jul-22-2009 19:10:

quote:

ismael

ik doe 2 campingtickets weg voor 300 euro .. hoge prijs omdat er veel tickets willen.
contacteer: 0496 66 49 56

epic

Posted by Push2005 on Jul-22-2009 19:12:

lol der ga sneeuw zijn

edit: Hier zal ik wel wa tussen over en weer lopen

Posted by FCB_Fanatic on Jul-22-2009 20:32:

quote:
Originally posted by Eagle`
fleming om 5 uur eh wtf ?? Is da op vraag van hem of ..

oorspronkelijk begon de B2B om 13u al en zou zowat iedere dj 2u draaien. Fleming zelf stond oorspronkelijk van 21u tot 23u waarna het nog 2 u Infected Mushroom zou zijn. Ik heb geen idee waarom ze het hebben veranderd, maar gezien het feit dat ze echt zowat alles hebben veranderd op die stage zou het mij niet verwonderen dat er ergens een fout is gebeurt en ze een oude time-table online hebben gezet. De dag erna is die dan aangepast

Zelf nog niet echt een idee wat ik zaterdag ga zien. JOOF is een zekerheid, en normaal Push ook wel. Zondag zal het waarschijnlijk Leon Bolier en Sied Van Riel zijn, Thrillseekers, Jon O Bir en PvD. Waarschijnlijk ook wel A&B

Posted by Eagle` on Jul-22-2009 23:20:

Echt zwaar zuigen ik wil de ventoux eindelijk ni missen

Posted by djcresto on Jul-23-2009 06:41:

quote:
Originally posted by Xilver
Mijnen buik is een beetje uitgezet

Ge moogt mijne oude gebruiken, daar kunde nog 2x in

Posted by djcresto on Jul-23-2009 06:42:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gert, komde ook?

Thug Crew 4 life

Kvrees ervoor

Posted by Xilver on Jul-23-2009 09:46:

quote:
Originally posted by djcresto
Kvrees ervoor

******, zomaar de crew in de steek laten. Wacht maar, ik weet uw huis wonen!

Posted by MikeVee on Jul-23-2009 12:15:

Ghoststyle is blijkbaar ook op zaterdag open:

CJ Bolland
Q-IC & Ghost live act
Groove Shifter
DJ Ghost
Samuel Sanders
Frank Kloeck �special Bonzai retro set'
Danny-C
DJ DP
Dave D vs Genetic
Teka B

Posted by FUSyke on Jul-23-2009 17:45:

Op de camping begint het vrijdagavond al:

20 - 22 Dimaro
22 - 23 Dimitri Vegas & Like Mike
23 - 01 Yves V
01 - 03 Stefan K

Posted by Config on Jul-23-2009 17:55:

quote:
Originally posted by FUSyke
Op de camping begint het vrijdagavond al:

20 - 22 Dimaro
22 - 23 Dimitri Vegas & Like Mike
23 - 01 Yves V
01 - 03 Stefan K

wooooo

Posted by FUSyke on Jul-23-2009 19:01:

We zullen daar elkaar wel tegen komen �

Posted by FCB_Fanatic on Jul-24-2009 21:04:

het gaat precies veel problemen geven om op Tomorrowland te geraken morgen

Posted by MikeVee on Jul-24-2009 23:14:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
het gaat precies veel problemen geven om op Tomorrowland te geraken morgen

??? voor u of voor iedereen?

Posted by FCB_Fanatic on Jul-25-2009 08:10:

quote:
Originally posted by MikeVee
??? voor u of voor iedereen?

blijkbaar waren er gisteravond al reacties op de TL site dat het druk is geweest richting camping. Ik verwacht vandaag dus een beetje hetzelfde, voor iedereen dus. Vorig jaar was dat ook al zo, een enorme file richting camping dan. Gelukkig kom ik van de andere kant

btw op de TL site raden ze iedereen aan om afrit 7 te pakken op de E19. Ik vermoed dus dat het langs die kant extreem druk gaat zijn

Posted by MikeVee on Jul-25-2009 08:47:

Tsja, ik denk dat 90.000 verwachte bezoekers op 2 dagen toch een beetje teveel van het goede is (zowel op de weg ernaartoe als op het terrein), als je ziet dat bijv en mano mundu daar minder bezoekers heeft op 3 dagen en het dan al chaos is.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-26-2009 01:48:

eindelijk thuis !!!!! (en ondertussen ook proper gedouched )

vlug een verslagje:

deze morgen vrij laat vertrokken, omstreeks 11u40, en uiteindelijk rond 13u20 in Boom aangekomen. Nog een half uur verloren eer ik op de parking was en na een wandeling en busrit was ik tegen half 3 op het festivalterrein. Aan de ingang viel onmiddellijk op dat enkele kleine organisatorische ongemakken uit het verleden onder handen waren genomen. Eerst even het festivalterrein rondgelopen en bonnen gekocht. Vlug even gepasseerd aan de B2B, I love The 90s area, mainstage ... Daarna doorgegaan naar de Kozzmozz area waar ik met Wouter (Config) om 15u had afgesproken voor Aril Brikha. Deze kant van het terrein was de nieuwigheid in vergelijking met voorgaande jaren.

Aril Brikha dan: die draaide een goede set om de dag mee te beginnen! Vooral Winter was enorm zalig om te horen!!! Daarna nog even het eerste deel van Juan Atkins meegepikt en ook dat was zeer aangenaam. Vervolgens even Wouter gevolgd tot Caf� D'Anvers voor Kiki, en dan kon mij veel minder boeien. Om half 5 dan Natural Born DJ's: niet slecht maar ik had er meer van verwacht; ik had vooral gedacht dat ze voor het overgrote deel eigen nummers zouden brengen, maar dat was niet het geval. Leuke afsluiter in ieder geval met A Good Day.

Vervolgens het hoogtepunt van de dag: John 00 Fleming! En hij heeft mijn verwachtingen waargemaakt. Zijn set van 2 jaar terug op Tomorrowland vond ik wel beter, maar ook nu heb ik mij weer �norm geamuseerd. Tracks die hij gespeeld heeft waren:
* Sub6 - Down 'n' Out
* Wizzy Noise - Eyes Wide Open
* Wizzy Noise - Abbys
* Ace Ventura vs. Lish - The Light (Zen Mechanics Remix)
* Underworld - Cow Girl (John 00 Fleming Bootleg) ... Live nog beter dan in zijn show

Daarna nog even blijen hangen op de B2B area om dan tegen 19u het laatste deel van Push mee te maken. Dat was goed zoals altijd, ook een goede sfeer tijdens de set daar. Daarna dan even de tijd genomen om de eten en te relaxen. De set van Frank Kloeck is er dus niet van gekomen om mee te pikken (iemand die wel gevolgd?).

Om half 9 dan Ephedrix in de B2B gedaan; ook weer goed. Daarna dan een uurtje Kozzmozz: einde van de set van Kenny Larkin en het begin van Kevin Saunderson. Mij kon het niet echt boeien. Ik had het zowiezo steviger verwacht, zeker op dat uur, en dat was dus niet het geval. Als je dan van de B2B komt is het allemaal nog eens extra flauw. Kr!z heeft waarschijnlijk wel iets steviger gedraaid, maar dat heb ik niet meer meegemaakt. Afgesloten heb ik gedaan op de B2B met Firage en Infected Mushroom. Infected speelde oa City Of the Future en Viscous Delicious. De leetste track die ik hoorde was Deeply Disturbed (Infected Remix) ... toen hadden ze nog een half uur te gaan, maar ik ben vertrokken om de drukte wat voor te zijn.

Conclusie: geslaagde dag, maar ik heb al betere TL zaterdagen meegemaakt

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2009 09:27:

Man, die Caf� D'Anvers stage gaat vanavond v��l te klein zijn voor Sasha & Diggers Gelukkig speelt Guetta ook op dat moment op een andere stage, dus het foorvolk zal alvast ergens anders zitten

Posted by Zehra on Jul-26-2009 10:12:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
De leetste track die ik hoorde was Deeply Disturbed (Infected Remix) ...

pijnlijk om te lezen da ik dat heb gemist

Posted by Eagle` on Jul-26-2009 23:54:

sasha & diggers was wel zwaar de max

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 »