TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 »
wie gaat er eigenlijk allemaal al? Zoals het er naar uit ziet heb ik niemand om mee te gaan =(
http://www.tranceaddict.com/djcontest/
| quote: |
| Originally posted by Gladius wie gaat er eigenlijk allemaal al? Zoals het er naar uit ziet heb ik niemand om mee te gaan =( |
Zo, open voor alle nationaliteiten. Benieuwd hoeveel inzendingen ze daarvoor gaan krijgen 
Wie gaat er hier zijn kans wagen?
Ik krijg ne error als ik mijn mixke upload...
| Originally posted by Xilver Ik krijg ne error als ik mijn mixke upload... |

Ja nee ksnap da wel, de rest moet ook nog kans maken he 
zijn er hier die echt een poging willen wagen ? 
Ik wel degelijk, als die kutform tenminste geen php-error zou geven als de mix volledig is ge�pload
Die herkent gewoon de Traktor auto-beatsync in de file, das alles 
It's fixed.
En Jasper:
1. Ik heb een oudere mix ge�pload, die nog met vinyl gemaakt is, omdat mijn audio interface nog steeds naar de kloten is.
2. Ik heb nooit, never, jamais auto-sync gebruikt. Da zoude trouwens horen, omdat da echt op geen kloten trekt.
3. Betaalt gij mij anders een stel CDJ's?
Notice the smiley.
I acknowledge the smiley
ik ga der ook eentje opsturen , kzal em hier ook zetten als het iemand interesseert?

| Tomorrowland Ticketsale: Sunday almost sold out! The day tickets for Sunday are almost totally sold out! There are only 1000 available Sunday tickets left� So don�t hesitate! And we warn you again: the presale of the other tickets (comfort, combi, camping Saturday) is also going very fast, everything will be sold out in the next few weeks! |
Hm, mss toch nog eens om een ticket gaan dan deze week. Kga het wel enkel bij zondag houden 
via de tomorrowland site ist uitverkocht voor zondag, miljaar, toch wat lang getreuzeld precies...
Dan gaat de verkoop dit jaar wel �rg vlot ...
| Originally posted by Real Dan gaat de verkoop dit jaar wel �rg vlot ... |
All� bon, combitickets in de pocket 
meh, wou net een zondag ticketje bestellen.

Ik heb gisteren nog een ticket voor zondag op de kop kunnen tikken bij een Free Record Shop. Maar daar zaten ze ook bijna door hun voorraad heen precies... Voor degenen die nog een ticket zoeken, misschien nog het proberen waard...?
hier ook een ticket voor twee dagen op zak!