TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie OMG!!! Zip's zussie was vandaag op TV Kheb ut filmpje kunnen downen en wilde ff een screenshot posten... Maar ut filmpje is Real Media, en ik krijg ut nie voor mekaar om er een screenshot van te maken. Ut beeld is gewoon zwart Iemand tips? Grtz! |
| Originally posted by eieregooie OMG!!! Zip's zussie was vandaag op TV Iemand tips? |
Mijn zus ook maar dan, 23 en ze is al bezet:

| Originally posted by Flipper01 Wat voor filmpje was het btw??? |
Mijn buurmeisjes.......
i wished

| Originally posted by magrec Mijn buurmeisjes....... i wished |
probeer kazaa? daar staan meestal wel wat meer versies op.. Of anders op www.tucows.com zoeken naar video-editers ofzo..
Dat zou ik doen 
LtR!
| Originally posted by eieregooie Sweet Maarre... ik ken alleen de nieuwste versies van Hypersnap vinden... en je raad het al, daar zijn nog geen serials voor... dus... Vette pech voor jullie Tenzij er meer ideetjes zijn natuurlijk... |
| Originally posted by Chicane Aapje, met de trial versie kan je toch plaatjes schieten mejonge... |
Okeej dan... Asjeblief
*zucht*
Springt ze er nie uit op die plaatjes?
Grtz!
ze is veel mooier als ze lacht...![]()
| Originally posted by Optimus ze is veel mooier als ze lacht... |
| Originally posted by eieregooie Was echt een ijsklontje geworden... |
PAM, JE HAAR DANST! 
| Originally posted by Access Ben jij nou 'n heer, 'n man ??? Nou zeg ... je had ook kenne aanbiede om mee te gaan, om d'r ... uhm ... warm te houwe |
Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!
| Originally posted by eieregooie Om 7 uur lag ik er net in GEK! Maar heb evengoed maar 2,5 uur geslapen... toen kwam die Zip en zijn we richting Delfia gegaan mensen kijken... TV'tje dernaast, verwarming en vooral... KOFFIE!Maarja, zij moest per se om 7 uur al in de kou gaan staan... Maar daarna kwam ze wel gezellig langs om op te warmen |

| Originally posted by arjoderoon he sjonge. dat kind is niet wijs!!! en euh. in die avatar ziet ze dr leuker uit. je mag dr hebben hoor eieregooie |
ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes!! daarom heb (ik moest dit toch doen vanwege school) ff alle vrouwtjes uit de klassefoto geknipt (excl. mijzelf natuurlijk
)
zo zie hier:
Anne
Daisy
Ineke

Mara
Marije
Marlou
Mieke
Noani
Patricia
Saskia
Vivian

en zit er nog wat moois tussen??

hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne
Maar die Vivian is niet verkeerd
wel een beetje jong hoor
Enneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? 
GreetZ Rubs
| Originally posted by Ruben_Dubbink hehe......volgens mij doe jij dagelijks ook niks anders dan op het forum zitten Odyne Maar die Vivian is niet verkeerd wel een beetje jong hoorEnneh.......waarom sta je er zelf niet tussen?? ![]() GreetZ Rubs |
en moet toch wat doen he 
| Originally posted by Odyne ik heb gewoon veel vrije tijd en moet toch wat doen he ![]() de gemiddelde leeftijd is 17/18 en ik sta er nie bij omdat er al genoeg foto's van mij rondzwerven op dit forum |
Postuh meid!
| Originally posted by Odyne ik heb dan geen zusjes meer, maar ik heb wel wat vrouwelijke klasgenootjes |

| Originally posted by Ruben_Dubbink Postuh meid! |
| Originally posted by total woot je hebt geen zusjes MEER? (ben ze verloren ofzo? ![]() ![]() of heb je ze al eerder gepost?) grtzz WooT |
\
hee odyne je hebt echt nix beters te doen he! 

meot wel zeggen dat het gehalte h0rk nog wel meevalt! maar ze moeten eens leren lachen, en dan echt lachen! (voorbeeld =>)