TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 »
jo men det betyder inte att det e enklare att g�ra enkla saker, m�ste ju fortfarande ha �ga f�r design 
men jag ska g�ra ett f�rslag 
Jopp.. har fortfarande TA loggorna kvar. Ska ta och g�ra en t-shirt med ett s�nt tryck p�. Fast i gr�skala. Tihi! 
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Jopp.. har fortfarande TA loggorna kvar. Ska ta och g�ra en t-shirt med ett s�nt tryck p�. Fast i gr�skala. Tihi! |
Jo men loggorna �r inte s� farligt avancerade om du g�r ner p� vit gr� skala. Fick uppskattat pris p� 150kr tr�jan.
Men sen s� t�nkte jag att man kanske skulle k�pa s�nt papper man k�r i skrivaren och sen stryker p�. Borde vara l�ttare och en hel del billigare. Laserskrivare i f�rg k�nner jag folk som har.
| Originally posted by Dj_ExOn Jo men loggorna �r inte s� farligt avancerade om du g�r ner p� vit gr� skala. Fick uppskattat pris p� 150kr tr�jan. Men sen s� t�nkte jag att man kanske skulle k�pa s�nt papper man k�r i skrivaren och sen stryker p�. Borde vara l�ttare och en hel del billigare. Laserskrivare i f�rg k�nner jag folk som har. |
Japp, det �r lite synd med det vita. Men jag tycker det borde finnas skrivare som skriver med vitt ocks�?
Jag har f�r mig att grymma f�rglaserskrivare g�r det?
| Originally posted by Dj_ExOn Japp, det �r lite synd med det vita. Men jag tycker det borde finnas skrivare som skriver med vitt ocks�? Jag har f�r mig att grymma f�rglaserskrivare g�r det? |
yes.. bokst�ver i vitt. 
plain 'n simple

| Originally posted by ScuL plain 'n simple |
ja kan inte s�nt h�r... men ja offrar mig �nd�
i v�ntan p� de stora grafikerna.. shytrance, nyx, dbl m. flera ska vakna till liv
fast nu fick ja blodad tand, s� jag g�r v�l ett till f�rslag.. s� vi har n�gra alternativ att ha p� sista plats. hahahhaa

| Originally posted by Glorie ja kan inte s�nt h�r... men ja offrar mig �nd� i v�ntan p� de stora grafikerna.. shytrance, nyx, dbl m. flera ska vakna till liv fast nu fick ja blodad tand, s� jag g�r v�l ett till f�rslag.. s� vi har n�gra alternativ att ha p� sista plats. hahahhaa |
najs glorie!
| Originally posted by Smekbar najs glorie! |
tack du smekmannen!
Glorie: kanske vore soft om man kunde g�ra ett st�rre tryck som gick ut�ver st�rre delen utav tr�jan?
| Originally posted by JayBee Glorie: kanske vore soft om man kunde g�ra ett st�rre tryck som gick ut�ver st�rre delen utav tr�jan? |
Ok h�r kommer mina f�rslag igen...den nedersta �r en kombination av min och n�n annans om jag inte minns fel...jag diggade dina f�rslag glorie..vad� kan inte 

kenny: hehe den med grodan var ju grym
Det �r bra om ni kan presentera era bidrag senare i v�ldigt h�g uppl�sning ifall det blir just erat bidrag som skall tryckas...
Originally posted by mindshooter |
| Originally posted by St_Andrew den gilla jag b�st hitills |
| Originally posted by JayBee hehe den �r ganska ok, jag skulle kunna t�nka mig ha den fast en aningen tr�kigt kanske? den �r ju simpel och den ger ju det vill f� sagt liksom men skulle inte skada med n�n typ groda eller n�tt |
| Originally posted by St_Andrew mjo fast det f�r inte bli f�r avancerat bara... men det borde iaf st� swedish eller n�tt inan? |
en ny version av den gamla logon

Jag har gjort n�gra nya f�rslag till logos..h�r �r en bearbetning av den gamla iaf. Det �r bara en skiss �n s� l�nge. 
(klicka p� logon f�r f�rstoring)
Re: en ny version av den gamla logon
Originally posted by Nyx ![]() |
stefan, h� bara me mitt f�rsta bidrag.. de andra var bara lall 

(kan inte komma fr�n att jag gillar minds gb-hj�rta
) fortfarande allts�