TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezamenlijke Myplay locker.......
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]

Posted by eXos on Jun-14-2001 21:01:

Ik had net ook al dat gezeik.... Gewoon zwar knake...

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 21:01:

quote:
Originally posted by raoel
kijk dan.

Ik heb het al de hele avond.
D8 eerst: "probs" met internet.
Maar nu is het nog steeds hetzelfde
Maar ik ben de eerste die er iets van zegt.
Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen.

Wie heeft er nog meer dit probleem.

Ik weet het niet, nadat ik niet meer kon uploadenb ben ik r niet meer geweest

Posted by tango on Jun-14-2001 21:07:

Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer

grtz,
TNG

Posted by Blik on Jun-14-2001 21:13:

quote:
Originally posted by tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer

grtz,
TNG

kutzooi, begin maar een nieuw threadje met Myplay locker continues, als het kan in de titel te zetten dat je log-out moet doen, dan closed ��n van ons de oude wel en maken we de nieuwe wel een sticky

Posted by tango on Jun-14-2001 21:21:

ok, er wordt nu een nieuwe thread gebrouwt

grtz,
TNG

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 21:22:

ja dat is kut jongens, de regels moeten nog beter gelezen worden dus door de mensen. Gvd wat zonde

Posted by Blik on Jun-14-2001 21:25:

en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen.....

anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog)

Posted by raoel on Jun-14-2001 21:26:

wie vraagt er een aan.
Ik heb nu geen tijd
Slaap
Vanwege school de laatste 2 weken niet veel gehad.

KUT PROJECT

weten jullie wat
KUT
betekent ???

Kom Uit Tilburg

Dus kut project
Want ik zit in tilburg op school(anders was het nog kut maar toch moet ff wa zwammen:eek

Posted by Opti on Jun-14-2001 21:27:

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTZOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 21:27:

quote:
Originally posted by Blik
en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen.....

anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog)

er is alweer een nieuwe thread begonnen over dit onderwerp, maak hem ff sticky

Posted by Blik on Jun-14-2001 21:29:

quote:
Originally posted by Dj Lex

er is alweer een nieuwe thread begonnen over dit onderwerp, maak hem ff sticky

is al gebeurt

Posted by Dj Lex on Jun-14-2001 21:32:

quote:
Originally posted by Blik

is al gebeurt

ja ik zag het. jullie zijn ook razendsnel ook he. hehe

Posted by Opti on Jun-14-2001 21:35:

wordt deze nog gesloten eigenlijk???? hij is in principe toch niet meer nodig.....

Posted by Blik on Jun-14-2001 21:36:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
wordt deze nog gesloten eigenlijk???? hij is in principe toch niet meer nodig.....

ja je hebt eigenlijk wel gelijk ja

**thread closed**

Posted by Henkie_henk on Jun-14-2001 21:48:

quote:
Originally posted by raoel
what the fuck is er met de locker mis!!!!!!!!!

als ik probeer in te loggen krijg ik dit:

Members Sign In
� Your account has been suspended. Please contact Customer Care.

En waarom contacten we niet de customer care?

zeg je gewoon.. Dear bla bla.. I think something terrible happened i read the the fact that my locker ***locker info*** .. im guessing that when i checked my myplay locker at school that i left the pc on. Because i had to leave in a hurry. Thats because i got phoned that my dad was seriously ill. Someone must have seen my myplay locker and must have miss used it in some way! This is ofcourse a terrible thing cause i dont want to ruin the releationship ive got with the company myplay and dont wanna lose all the precious tracks ive uploaded. Would you be so kind as to tell me whats wrong and how we can solve this.

*correct english goodbye*

"registered username and real name"

Sluit ook een bijlage bij met de info over de locker

bye mensjes

OPENED

ff discussie hierover.. plz.. bye

Posted by Opti on Jun-14-2001 21:54:

hmmm...is ook een manier natuurlijk....

Posted by Henkie_henk on Jun-14-2001 22:00:

ja is het proberen waard....

Posted by tango on Jun-15-2001 10:42:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

En waarom contacten we niet de customer care?

zeg je gewoon.. Dear bla bla.. I think something terrible happened i read the the fact that my locker ***locker info*** .. im guessing that when i checked my myplay locker at school that i left the pc on. Because i had to leave in a hurry. Thats because i got phoned that my dad was seriously ill. Someone must have seen my myplay locker and must have miss used it in some way! This is ofcourse a terrible thing cause i dont want to ruin the releationship ive got with the company myplay and dont wanna lose all the precious tracks ive uploaded. Would you be so kind as to tell me whats wrong and how we can solve this.

*correct english goodbye*

"registered username and real name"

Sluit ook een bijlage bij met de info over de locker

bye mensjes

OPENED

ff discussie hierover.. plz.. bye

Ja, dat zei ik ook al tegen glaniskanis. Hij zou effe kijken. (hij is immers de starter geweest van de eerste locker). Dat heb ik hem gisteravond gevraagd, dus misschien heeft ie nu al wat geregeld. Ik pm hem nu wel effe.

grtz,
TNG

Posted by moogwai on Jun-15-2001 17:46:

WTF.. Locker closed

Alle muziek weg ... maar ja die "veiligheidsvoorziening" bij Myplay is ook best wel te begrijpen.. ze willen natuurlijk niet dat de locker voor "illigale" praktijken wordt gebruikt

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 15:57:

Goed idee om zo'n mailtje te sturen naar myplay, misschien krijgen we hem wel terug. hopen maar he

Posted by Robvef on Jun-16-2001 16:25:

quote:
Originally posted by moogwai
WTF.. Locker closed

Alle muziek weg ... maar ja die "veiligheidsvoorziening" bij Myplay is ook best wel te begrijpen.. ze willen natuurlijk niet dat de locker voor "illigale" praktijken wordt gebruikt

Welke "illegale" praktijken. Zoals het delen van UID en pass, zodat andere mensen de MP3's kunnen d/l, dat doen wij toch niet. Het is puur een backup voor als onze hardeschijf kapot gaat.

Posted by tango on Jun-16-2001 16:32:

Tell 'em Rob!

grtz,
TNG

Posted by Robvef on Jun-16-2001 16:51:

Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor.

Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool

Posted by Dj Lex on Jun-16-2001 19:44:

quote:
Originally posted by Robvef
Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor.

Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool

hehe bij me pa zetten ze gewoon een doos met windows cd's erin klaar en iedereen die wil kan pakken

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]