TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezamenlijke Myplay locker.......
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Ik had net ook al dat gezeik.... Gewoon zwar knake...
| quote: |
| Originally posted by raoel kijk dan. Ik heb het al de hele avond. D8 eerst: "probs" met internet. Maar nu is het nog steeds hetzelfde ![]() Maar ik ben de eerste die er iets van zegt. Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen. Wie heeft er nog meer dit probleem. |
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.
Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.
Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer 
grtz,
TNG
| Originally posted by tango Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen. Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten. Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer ![]() grtz, TNG |
ok, er wordt nu een nieuwe thread gebrouwt 
grtz,
TNG
ja dat is kut jongens, de regels moeten nog beter gelezen worden dus door de mensen. Gvd wat zonde
en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen.....
anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog
)
wie vraagt er een aan.
Ik heb nu geen tijd
Slaap
Vanwege school de laatste 2 weken niet veel gehad.
KUT PROJECT
weten jullie wat
KUT
betekent ???
Kom Uit Tilburg
Dus kut project
Want ik zit in tilburg op school(anders was het nog kut maar toch moet ff wa zwammen:eek
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTZOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII

| Originally posted by Blik en natuurlijk niet vergeten om ons de passwords te sturen..... ![]() anders stuur je ze naar Henkie en mij en verzorgen wij de rest wel als mods (ben morgenavond pas weer terug op het forum maja, zieke henkie is er nog ) |
| Originally posted by Dj Lex er is alweer een nieuwe thread begonnen over dit onderwerp, maak hem ff sticky |
| Originally posted by Blik is al gebeurt |
wordt deze nog gesloten eigenlijk???? hij is in principe toch niet meer nodig.....
| Originally posted by Optimus Trance wordt deze nog gesloten eigenlijk???? hij is in principe toch niet meer nodig..... |
| Originally posted by raoel what the fuck is er met de locker mis!!!!!!!!! als ik probeer in te loggen krijg ik dit: Members Sign In � Your account has been suspended. Please contact Customer Care. |
hmmm...is ook een manier natuurlijk....
ja is het proberen waard....
| Originally posted by Henkie_henk En waarom contacten we niet de customer care? zeg je gewoon.. Dear bla bla.. I think something terrible happened i read the the fact that my locker ***locker info*** .. im guessing that when i checked my myplay locker at school that i left the pc on. Because i had to leave in a hurry. Thats because i got phoned that my dad was seriously ill. Someone must have seen my myplay locker and must have miss used it in some way! This is ofcourse a terrible thing cause i dont want to ruin the releationship ive got with the company myplay and dont wanna lose all the precious tracks ive uploaded. Would you be so kind as to tell me whats wrong and how we can solve this. *correct english goodbye* "registered username and real name" Sluit ook een bijlage bij met de info over de locker bye mensjes OPENED ff discussie hierover.. plz.. bye |
WTF.. Locker closed 
Alle muziek weg
... maar ja die "veiligheidsvoorziening" bij Myplay is ook best wel te begrijpen.. ze willen natuurlijk niet dat de locker voor "illigale" praktijken wordt gebruikt 
Goed idee om zo'n mailtje te sturen naar myplay, misschien krijgen we hem wel terug. hopen maar he
| Originally posted by moogwai WTF.. Locker closed ![]() Alle muziek weg ... maar ja die "veiligheidsvoorziening" bij Myplay is ook best wel te begrijpen.. ze willen natuurlijk niet dat de locker voor "illigale" praktijken wordt gebruikt |
Tell 'em Rob! 
grtz,
TNG
Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor.
Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool
| Originally posted by Robvef Dat zeggen we ook als ik op mijn werk een kopietje wil branden van leuke software die we hebben binnengekregen: Oh even backup maken hoor. Maar zo denkt iedereen bij ons op het werk daarover. Wel cool |