TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ja ik zal er dan ook zijn! alvast voor-partyen in de trein! |

echt niet normaal wat heb ik er een zin in en nog maar 1 nachtje slapen en zo als ik me nu voel kom ik echt niet in slaap! wat een kriebels, whehe Partyyyyyyyy! |
14 hrs left... YES!
zooooo!! net wakker van mijn schoonheidsslaapje van 12 heerrrlijke uurtjes.
I am ready!! 
Vanavond (zoals Victor Brand vandaag in zijn column schrijft);
"Ik wil even helemaal los komen van deze planeet. Er zijn mensen die dat vreemd vinden, maar die moeten dan maar goed om zich heen kijken, want de wereld waarin we leven is tegenwoordig heel wat vreemder."
Dus tonight=> looooooooooos!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
DAMN lang geleden dat ik zo'n kriebels had voor n feestje...
okidoo..
I think I got where u guys are gonna meet.
Might be there, might not..
00.00 is so early.

GRUWELIJK wat baal ik toch dat ik hier niet bij ben
.
ik wens de mensen die wel gaan echt lots en lots of fun toe, ik WEET gewoon dat het zoooooooooooooooooooooo goed gaat worden!!! ik remember me een qontact van vorig jaar waar ik echt nonstop heb genoten en gespaced heb, helemaal GEWELDIG! des te meer baal ik dat ik dr niet bij ben
magoed, dit weekend ga ik naar Madrid 
ff kort vraagje... Wordt t nog uitgezonden op de radio?? Zo ja, welke zender en welk feest (HMH of E'hoven?)??
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen. Bij voorbaat dank.
Hoogachtend,
B
Ja het wordt uitgezonden
op id&t radio van 00.00 tot 06.00 vanuit Eindhoven helaas......
| Originally posted by Partyhardy! Ja het wordt uitgezonden op id&t radio van 00.00 tot 06.00 vanuit Eindhoven helaas...... |
)
Zo heb er zin in, alles is nu vast gelegd 
10 over half 7 al weg
21.00 uur feesten
tot 07.00 :P
| Originally posted by Disney Nee man HMH!!! Kijk maar op frontpage van id-t.com (Je bent zeker in de war door de thread in music discussion ) |
mooi dan, de HMH wordt dus uitgezonden!
ZOW Als alles goed gaat, zijn wij (groningers) om 20.27 op Duivendrecht, we wachten wel even op jullie randstadters 
Grtz
WooT
ps. nog 6 uur en n kwartier.....
woehooeeee ik ben fit en dr helemaal klaar voor, straks nog ff een flinke maaltijd naar binnen stouwen, douchen en ff mentaal voorbereiden en dan op naar de HMH 
. Om precies te zijn nog 4 uur en 10 minuten 
| Originally posted by TranceFool ff mentaal voorbereiden \ |
Gasten I'm off to Amsterdam.
C Ya in a few hours....
Grtz
WooT
| Originally posted by Cosmic Guy Lol, hoe doe je dat? meditatie? |
lol ik had eigenlijk niet zo veel kriebels nog voor dit feest.. weet niet waarom dat zo is, misschien omdat ik me nog niet echt heb laten opgeilen door jullie apies whehe
Ik hoop in ieder geval dat het beter wordt dan vorig jaar want toen vond ik het tegenvallen, maar toen keek ik er dan wel weer naar uit.. Dus waarschijnlijk wordt het vanavond gewoon een topavond aangezien ik nu die kriebels niet heb..
damn wat loop ik te blaten; moet niet zoveel golden showers drinken van te voren
MUAHAHAHA xie jullie allemaal zo wel op centraal 
tjouw!
i am probably gonna miss this meeting coz i still cant localise where we are supposed to meet...
goldi..
when you see a very very very long stairs that leads above; walk till you can't go further.. you're now on the second floor 
then walk to the tribune, look at your left side and there will be probably 40 nerdy people from TA 
wow, i didn't even know there was a meetup. oh well, maybe i'll run into you guys. now i'm trying to figure out what's the easiest way to get to the HMH. 
Laaaalaaaaa nog 4,5 uur en dan knallleee
heb er nu al superrr veel zin in.. jaja 1e feest dat wel maar goed eens moet de 1e keer zijn
zie jullie wel bij meeting om 0:00
Adios 
| Originally posted by DJ P�O wow, i didn't even know there was a meetup. oh well, maybe i'll run into you guys. now i'm trying to figure out what's the easiest way to get to the HMH. |
less walking, more energy for the night itself
| Originally posted by Blik go to Duivendrecht by train or to Amsterdam Bijlmer by train. Duivendrecht is 15 minutes walking, Amsterdam Bijlmer is 2 minutes walking from the HMH at www.ns.nl you can look for the best option for you I am going to take Amsterdam Bijlmer less walking, more energy for the night itself |
basvh en snitz zijn ok van de party hebben we net besloten
see you tonight!!