TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread #4
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Studeert er hier soms iemand meertalige bedrijfscommunicatie in gent? Mss doe 'k dat wel volgend jaar en wat meningen zouden welkom zijn. |
Bon, ik ben dus nog steeds op zoek naar nen auto om te kunnen beginnen werken in juli. Nu ligt het dilemma op volgende auto's:
Fiat Bravo
Ford Focus
Of Mazda 3
Jammer genoeg niet in deze uitvoeringen
Iemand al ervaring met ��n of meerdere wagens / merken?
^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij.
Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147.
Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden.
Voor mij in men prijscategorie een droomwagen.
Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo.
Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus...
trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij.
Nu kunt ge pech hebben met allemaal 
Als 2de kies ik zeker voor de Ford Focus:
Superdegelijk, best prijselijk, degelijk verbruik en Ford is geen kleintje.. men eerste 2 auto's waren trouwens Fords.
En de Focus bewijst zen kunnen in de autosport.
Die Mazda 3 is zeker ook niet slecht... van vanachter.. van voor weet ik het zo niet.. hangt er vanaf wat ge zo belangrijk vind bij het keizen van een nieuwe wagen?
Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-)
Voor de rest wil ik nen auto met (veel) comfort binnen en toch een beetje sportief uitzicht... Met de Bravo ga ik vrijdag rijden (die is wel zwaar uitgerust, emotion versie met nog extra opties) en wss ga ik vragen voor den mazda 3 ook, die laatste doet mij trouwens denken aan de alfa 147 van uitzicht.
Aangezien ze allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen zal het denk ik voornamelijk kiezen worden uit comfort en opties en afwegen wat ik het liefste wil zeker...
Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet...
| Originally posted by _Jedi ^Euhm keuze lijstje is bijna dezelfde als een paar jaar geleden bij mij. Behalve die Mazda 3 was voor mij een Alfa Romeo 147. Tis uiteindelijk de Alfa Romeo geworden. Voor mij in men prijscategorie een droomwagen. Anyway..als ik uit u lijstje mocht kiezen, koos ik voor de Fiat Bravo. Maar ja men smaak gaat meer uit naar italiaanse wagens dus... trouwens de tijden dat de italianen meer in de garage stonden dan bij je thuis of aan het rijden waren zijn voorgoed voorbij. Nu kunt ge pech hebben met allemaal ![]() |

, niet te overdreven om mee te beginnen...| quote: |
| Originally posted by Dj LPG Ik wou toch eens horen wie er met deze merken al ervaring heeft, want je hoort overal van andere merken enzo dat bepaalde merken minder zijn dan andere enzo, maar wat daar juist van aan is weet ik natuurlijk niet... |
| Originally posted by Dj LPG Geen problemen gehad me die alfa? Want da hebben ze mij ook al aangeboden ;-) |
[QUOTE]Originally posted by The_G0dfather
je hebt tochDEZE 147 genomen h� 

nee nee ... ik werk maar bij de laagste prijzen-firma, niet bij de hoogste lonen-firma h� 
Alfa 147 Impression -donker grijs- ff gedacht aan zwart (teveel kuisen) of het typisch rood (opzen Ferrari's)
Tis trouwens de nieuwste versie (met facelift)
waar de koplampen een fijne punt vormen,
nog mooier dan de vorige versie vind ik.
Ford is duur, ook in onderhoud.
Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens.
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Ford is duur, ook in onderhoud. Heb je al gekeken naar een Opel Astra? Leuke wagens. |
so bored... nog een uurtje en dan is 't weekend 
blijkbaar een echte trance familie, die Steurs:
http://www.simonsteur.com/index.php
Amnesia, DC10 and Bora Bora gesloten door autoriteiten
Amnesia, DC10 en Bora Bora zijn door de autoriteiten op Ibiza voorlopig gesloten. Hiermee reageert men op rapporten van de lokale politie en de �Guardia Civil� die spreken van drugsdeals en drugsgebruik in de clubs in 2005 en 2006 en het feit dat de clubs hiertegen geen maatregelen hebben genomen.
Tijdens het openingsweekend zijn 450 mensen aangetroffen die drugs tot zich hadden genomen of in bezit hadden. Elf mensen zouden in het ziekenhuis zijn opgenomen als gevolg van (overmatig) drugsgebruik.
De clubs hebben aangegeven samen te werken en plannen juridische stappen tegen de maatregel.
http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=1143
http://www.diariodeibiza.es/seccion...dNoticia=170465
http://www.ultimahora.es/ibiza/
Schandalig gewoon, dan mogen ze de stranden en andere clubs ook dicht doen. Echt onbegrijpelijk dat ze dit in een plek zoals Ibiza doen dat juist door die clubs en die open sfeer zoveel toeristen lokt.
yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it
seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden
jammergenoeg is open sfeer geen open wet
| Originally posted by jeronimo_jd blijkbaar een echte trance familie, die Steurs: http://www.simonsteur.com/index.php |
| Originally posted by Config dies niet echt into trance |
01. Mr. Sam feat. Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix) [Blackhole] 02. T4L - Maximus [Blackhole] 03. Re:locate feat. Thomas Bronzwaer - Jetstream [Galactive] 04. Kamaya Painters - Endless Wave [Blackhole] 05. Re:locate - Samburu [Galactive] 06. Jonas Steur - Castamara [Intuition] 07. Oliver Koletzki - Follow Up [Stil Vor Talent] 08. Dj Raymundo - Framebusted [Radikal Rythm] 09. Ferry Corsten - Junk (Flashover Remix) [Flashover] Top 10 01. Leger And Lake - Aqualight [La Musique Fait La Force] 02. Sied Van Riel - Changing Places (Jonas Steur Remix) [Spinnin] 03. Tiesto feat. JES - Everything (Album Version) [Magik Muzik] 04. Global Deejays feat. Technotronic - Get Up (Flash Brothers Remix) [Superstar] 05. Aril Brikha - Winter [Kompakt] 06. Tiesto - Ten Seconds Before Sunrise (Album Version) [Magik Muzik] 07. Cerf and Mitiska and Jaren - Light The Skies (Retrobyte Remix) [Baroque Records] 08. Richard Durand - Inside My Brain [Terminal 4] 09. Josh Wink - Higher State Of Consciousness (Dirty South & TV Rock Remix) [Strictly Rythm] 10. Mischa Daniels - Take Me Higher (Fonzerelli Remix) [Fame] |
die bovenste is nog een ouwe tracklist hoor 
Onze Jonas (8j)heeft daarnet 'an inconvenient truth ' gezien, en is er van gedaan
... en heeft nog een conclusie ook 'op een boot wonen'
| Originally posted by domineesje Onze Jonas (8j)heeft daarnet 'an inconvenient truth ' gezien, en is er van gedaan ... en heeft nog een conclusie ook 'op een boot wonen' |
| Originally posted by Synthesia Amnesia, DC10 and Bora Bora gesloten door autoriteiten Amnesia, DC10 en Bora Bora zijn door de autoriteiten op Ibiza voorlopig gesloten. Hiermee reageert men op rapporten van de lokale politie en de �Guardia Civil� die spreken van drugsdeals en drugsgebruik in de clubs in 2005 en 2006 en het feit dat de clubs hiertegen geen maatregelen hebben genomen. Tijdens het openingsweekend zijn 450 mensen aangetroffen die drugs tot zich hadden genomen of in bezit hadden. Elf mensen zouden in het ziekenhuis zijn opgenomen als gevolg van (overmatig) drugsgebruik. De clubs hebben aangegeven samen te werken en plannen juridische stappen tegen de maatregel. http://www.ibiza-voice.com/news/news.php?id=1143 http://www.diariodeibiza.es/seccion...dNoticia=170465 http://www.ultimahora.es/ibiza/ Schandalig gewoon, dan mogen ze de stranden en andere clubs ook dicht doen. Echt onbegrijpelijk dat ze dit in een plek zoals Ibiza doen dat juist door die clubs en die open sfeer zoveel toeristen lokt. |

| de genoemde clubs hebben al gezamenlijk een heel leger advocaten op de zaak gezet, hopelijk kan dit in kort geding zo snel mogelijk ongedaan gemaakt worden?! indien niet, is er echt wel een mega-probleem en mss zelfs nog erger want er volgen mss nog meer clubs? de enigste plaats in Ibiza waar er iets mis is, zijn de honderden dronken Engelsen in en rond de pubs van San Antonio, die roepen, vechten en agressief zijn... maar dat mag blijkbaar wel?!!!! 1 jaar na de feiten neemt men dan deze beslissing, en dat een week na het openingsweekend?! ze hebben verdorie heel de winter tijd gehad om de clubs in te lichten of een discussie op te starten! en waarom bijvoorbeeld Amnesia en niet Space: daar zit evenveel drugs hoor! en de reden dat ze geven, nl dat het schade berokkent aan de touristen is belachelijk: 90% van de touristen zijn clubbers en die andere 10% (gezinnen met kinderen enzo) die hebben toch geen last van DC10 of Amnesia (wel van de dronken Engelsen die ronddwalen in San Antonio) jongens toch, waar gaan we naar toe!!! Waar is de echte spirit van Ibiza naar toe?! ikzelf heb 2 weken Ibiza geboekt, dat ligt al maanden op voorhand vast !!! stel je voor dat ik daar toekom en de helft van de clubs zijn gesloten?!!!! een h��l jaar spaar ik voor die reis en kijk ik er naar uit: broodroof noem ik dat !!!! :evil: en nog erger voor de mensen in Ibiza zelf die op die 4 maanden heel hun jaarloon moeten verdienen?! zonder de clubscene is Ibiza een klein onbestaand eilandje in de Middellandse zee, dat moeten die autoriteiten toch ook wel snappen?!!! als ze zo verder doen zullen hun nieuwe autostrades in Ibiza weer mogen afbreken... zielig verbieden, verbieden en nog maar eens verbieden in de huidige maatschappij, mogen we ons ook nog eventjes amuseren, ja?! |
| Originally posted by The_G0dfather yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden jammergenoeg is open sfeer geen open wet |
| Originally posted by The_G0dfather yeah, ibiza needs the dope and the music, so plz legalise it seriously, zie niet in waarom ibiza anders zou moeten behandeld worden jammergenoeg is open sfeer geen open wet |
| Originally posted by domineesje Kom, u quote daarop is toch ook zever he... Zijn alle Ibiza-gangers dopegebruikers? Das een feesteiland gecre�erd op EDM, strand, zon, zee, cocktails en ja drugs, das al altijd zo geweest, ze hebben er nooit om gekraaid en nu ineens wel... 'k Denk toch wel dat elke EDM liefhebber er ooit van droomt(de) om ooit naar Ibiza te gaan of niet toch... |
| Originally posted by Synthesia Nja, ze zouden het beter daar toch legaliseren, ik denk dat de meeste toeristen daar wel uit clubbers bestaan, dus dit betekent niet gewoon een slechte zaak voor hun maar ook voor de economie van het eilandje. Ze zouden zich beter bezig houden met die agressieve zatlappen. |
^ Gebeurd daar sowieso. En laten we eerlijk zijn, zonder de clubs (en de drugs) is Ibiza Ibiza niet he.
Het probleem, als je het zo kunt noemen, bestaat daar al jaren, en nu plots voor het seizoen begint de grote clubs sluiten...
| Originally posted by domineesje Das een feesteiland gecre�erd op EDM, strand, zon, zee, cocktails en ja drugs, das al altijd zo geweest, ze hebben er nooit om gekraaid en nu ineens wel... |
| Originally posted by Push2005 Helemaal niet. Ik ben ook al in Ibiza geweest; weliswaar toen ik slechts 13 jaar was. Dat eiland haalt zijn inkomsten uit belastingen en grootkapitaal van rijkaards die daar hun optrekje kopen; en niet direct uit de clubscene. Het is een belangrijk deel van het eiland; welkom toerisme... Maar ibiza kan volledig zelfstandig leven zonder. |