TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »
Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Men en sak är säker, jag SKA ner och det kommer att bli en sjuhelvetes fest |
Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga?
Re: Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag är väldigt sugen jag också. Med tanke på att man nog bara kommer besöka ett (eller iaf väldigt få) VM-slutspel under sitt liv så är kanske inte 7000 kr så där farligt? Hade varit skönt att få se alla matcher ju Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga? |
jag ska dit hursom helst! Va faen, e ju stammning aven utafor arenan 
Ingen som bryr sig om hockey alls här?
Är inte så mkt för fotboll men är näst intill hockyfanatiker..
Kan gå till överdrift tom.. 
När FBK förlorade till Frölunda var det nära att tårarna kom..
Så illa är det 
Hockey är så 1998! 
ska man gå på något fotbolls VM så får det bli detta.
Nu när FIFA har börjat med att rotera var VM ska hållas.
2010 Sydafrika 2014 Sydamerika 2018 (Asien?)
CHELSEA PREMIER LEAGUE MÄSTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fantastiskt välförtjänat!
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på... |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på... |
Bra start på hockeyn! 
YES!!!!!
Seger över Kanada med 5-4!
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Seger över Kanada med 5-4! |
Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna!

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna! |
Var det bara jag som börja asgarva när kommentatorn var helt uppspelt o skrek "kiiiiiiiiinny, kiiiiiiinny", efter att Kenny Jonsson gjort mål? 
Sverige - Schweiz...nu gäller de...detta borde bara bli uppvärmningen till Tjeckien matchen ((vid vinst))...bara vi inte fixar ett nytt vitryssland så
ere bara jag som tycker hockey är skittrist ? 
den tjeckiske domaren e kass...
dumt dessutom å ha en tjeckisk domare när vinnaren i den här matchen får möta just tjeckien i semin
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...
Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden. 
| quote: |
| Originally posted by Smeagol Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf... Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden. |
| quote: |
| Originally posted by keddo ere bara jag som tycker hockey är skittrist ? |
HELVETE!!!!!!!!!
Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim HELVETE!!!!!!!!! Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.