TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »


Posted by reveal on Apr-22-2005 12:19:

Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Men en sak är säker, jag SKA ner och det kommer att bli en sjuhelvetes fest


Jag är väldigt sugen jag också. Med tanke på att man nog bara kommer besöka ett (eller iaf väldigt få) VM-slutspel under sitt liv så är kanske inte 7000 kr så där farligt? Hade varit skönt att få se alla matcher ju Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga?


Posted by SWE_TRANCE on Apr-22-2005 12:29:

Re: Re: Fotbolls-VM 2006, Tyskland

quote:
Originally posted by reveal
Jag är väldigt sugen jag också. Med tanke på att man nog bara kommer besöka ett (eller iaf väldigt få) VM-slutspel under sitt liv så är kanske inte 7000 kr så där farligt? Hade varit skönt att få se alla matcher ju Tror dock att det är jävligt svårt att få tag på en sån biljett... hur går man tillväga?


Håller med dig, 7000:- är inte mkt pengar om man tänker på just det du tar upp. Synd bara att man inte har dom pengarna just nu, ett lån kanske skulle sitta fint

Dessa "Team Specific Tickets" och andra kommer som sagt att släppas (för andra gången)i försäljningsperiod Nr.2, altså den 1 maj.

Bara att håll utkik på FIFA WORLD CUP och invänta biljettsläpp. När man väl beställer så får man inte besked direkt om, och vad för platser man blir tilldelad. Man kan altså välja de billigaste platserna som förstahandsval och sedan som en säkerhet kryssa för om man är beredd att ta de dyrare vid slutsålt.

Mer info finns på FIFA's biljettöversikt


Posted by St_Andrew on Apr-22-2005 16:06:

jag ska dit hursom helst! Va faen, e ju stammning aven utafor arenan


Posted by November on Apr-22-2005 21:54:

Ingen som bryr sig om hockey alls här?
Är inte så mkt för fotboll men är näst intill hockyfanatiker..
Kan gå till överdrift tom..
När FBK förlorade till Frölunda var det nära att tårarna kom..
Så illa är det


Posted by AC. on Apr-23-2005 01:41:

Hockey är så 1998!


Posted by Kongo_kim on Apr-24-2005 07:41:

ska man gå på något fotbolls VM så får det bli detta.
Nu när FIFA har börjat med att rotera var VM ska hållas.
2010 Sydafrika 2014 Sydamerika 2018 (Asien?)


Posted by Kongo_kim on May-01-2005 07:21:

CHELSEA PREMIER LEAGUE MÄSTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Posted by hustler on May-01-2005 08:30:

Fantastiskt välförtjänat!


Posted by Laszlo on May-01-2005 15:31:

Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...


Posted by Kongo_kim on May-03-2005 13:38:

quote:
Originally posted by Laszlo
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...


Det ända man läser på sportbladet är hur bra Kim Hartman är.
själv fattar jag absolut ingenting av snooker. ibland sänker dom varenda boll ibland missar dom med flit.


Posted by SWE_TRANCE on May-03-2005 15:20:

quote:
Originally posted by Laszlo
Är det ingen som följer Snookern på Eurosport? Grymt kul att titta på...


Självklart satt jag klistrad vid teven åtskilliga timmar under World Championship. Gårdagens final var bland de bästa jag någonsin sett!

Shaun Murphy skrällde verkligen...kul!
Men jag tycker faktiskt lite synd om Matthew Stevens, han har blivit tvåa så många ggr nu!

Min favorit O'Sullivan åkte ju på däng redan i kvarten.

Kim Hartman, är det den svensken som är så bra i Nine Ball borta i staterna?
Många säger att snooker är tråkigt att kolla på...wtf
Om man lär sig reglerna så förstår man varför "dom missar dom med flit".


Posted by Jeremy H on May-07-2005 18:28:

Bra start på hockeyn!


Posted by Kongo_kim on May-07-2005 20:45:

YES!!!!!
Seger över Kanada med 5-4!


Posted by Mats W on May-07-2005 20:48:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Seger över Kanada med 5-4!

Ja, det där satt fan fint! Dessutom genererande det lite pengar från expekt.com, mycket härligt!


Posted by St_Andrew on May-07-2005 21:02:

Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna!


Posted by Cloudburst on May-07-2005 22:14:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Skönt att sätta dit dom där jävla kanadensarna!


hoppas du firar lite diskret.. man har ju hört om de rabiata kanadickerna...


Posted by Jeremy H on May-07-2005 22:49:

Var det bara jag som börja asgarva när kommentatorn var helt uppspelt o skrek "kiiiiiiiiinny, kiiiiiiinny", efter att Kenny Jonsson gjort mål?


Posted by Amnezia on May-12-2005 18:13:

Sverige - Schweiz...nu gäller de...detta borde bara bli uppvärmningen till Tjeckien matchen ((vid vinst))...bara vi inte fixar ett nytt vitryssland så


Posted by keddo on May-12-2005 19:51:

ere bara jag som tycker hockey är skittrist ?


Posted by Amnezia on May-12-2005 20:01:

den tjeckiske domaren e kass...

dumt dessutom å ha en tjeckisk domare när vinnaren i den här matchen får möta just tjeckien i semin


Posted by Smeagol on May-13-2005 11:56:

Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...

Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden.


Posted by Kongo_kim on May-13-2005 13:32:

quote:
Originally posted by Smeagol
Vad ar det for sport ni pratar om egentligen? Inget jag har hort talas om iaf...

Sa ar scudetton hemma i turin igen nu. Var pa tiden.


Det kallas Ishockey.

Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än.


Posted by November on May-13-2005 21:17:

quote:
Originally posted by keddo
ere bara jag som tycker hockey är skittrist ?


Jepp


Posted by Kongo_kim on May-14-2005 21:00:

HELVETE!!!!!!!!!

Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2


Posted by Jeremy H on May-14-2005 21:04:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
HELVETE!!!!!!!!!

Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2

Ganska rättvist tyvärr IMO...
Lundqvist var helt galet bra idag!


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.