TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Hauken "jag har kontroll, jag tar ju bara droger ibland.." ![]() |
bah e ocks� helt j�vla s�ld p� WoW, och alla polare ocks�
tur d iaf s� man kan sitta och snacka i guilden och beh�ver inte ens snacka irl.. haha, n�� men wow �r s� tidskr�vande s� de finns inte.
| Originally posted by Jeremy H S� fel, s� fel ![]() Final Fantasy VII !!! Ingen tvekan |
| Originally posted by Hauken B�sta spelet n�gonsin �r Transport Tycoon Deluxe. |

| Originally posted by ScuL den �r fan genialt ja ![]() hoppas Chris Sawyer kommer att g�ra del 2 n�n g�ng.. |
Chris Sawyers senaste heter Locomotion och skulle vara n�gon form av uppf�ljare till transport tycoon. Dock var det bara ungef�r samma som ettan, lite nya funktioner men sedan helt baserat p� Rollercoaster Tycoon motorn, vilket var v�rdel�st.
S� ngn riktig 2'a finns inte �n 
Men ettan duger ett tag till 
�r det deth�ra http://se.pricerunner.com/exec/Redi...name=&id=226922
?
fy fan vad kul
ska kolla direkt
ADDICT 
Det �r helt r�tt fisken.
Det �r kul i n�gra dagar iaf
F �v �r det ALLDELES f�r enkelt, jag blir miljon�r p� nolltid 
Och n�tverks spel �r otroligt sl�a.
Det enda spel som hinns med o knappt det �r WoW .. K�pte amerikanska versionen precis n�r den kom ut. Vet inte om jag ska forts�tta spela dock, tar alldeles f�r mycket tid.
Good God 
var nyfiken och b�rjade spela WoW i fredagsnatt, tror ni jag kan sluta nu eller? n�stan v�rre �n knark 
edit: inte f�r att jag testat p�, men ni f�rst�r vad jag menar

du lessnar garanterat. WoW �r extremt enkelt och snart har du gjort allt.
det gjorde jag och s�lde mitt CE f�r 1900:-
(Ja, jag �r n�jd �ver den aff�ren.).
| Originally posted by Hauken du lessnar garanterat. WoW �r extremt enkelt och snart har du gjort allt. det gjorde jag och s�lde mitt CE f�r 1900:- (Ja, jag �r n�jd �ver den aff�ren.). |
Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords p� sistonde. Lite segt i b�rjan, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var b�ttre i f�rsta spelet, med sina h�rliga v�ndningar och �verraskningar.
Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. 
Collectors Edition. Jag s�lde det p� Tradera, men detta var medans WoW var slut i hela Europa.
| Originally posted by Cloudburst Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords p� sistonde. Lite segt i b�rjan, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var b�ttre i f�rsta spelet, med sina h�rliga v�ndningar och �verraskningar. Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. |

| Originally posted by Hauken B�sta spelet n�gonsin �r Transport Tycoon Deluxe. |
Nya Eastside Hockey Manager har sl�ppts.
Detta m�ste jag prova
s�ger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e sk�n i det =)
n�n som lirat BF2 demot????
r�tt nice faktiskt.. om man hittar n�n bra nisse att spela med vill s�ga vilket jag lyckades med f�rsta g�ngen jag spelade faktiskt.. hehe 
| Originally posted by dbl n�n som lirat BF2 demot???? r�tt nice faktiskt.. om man hittar n�n bra nisse att spela med vill s�ga vilket jag lyckades med f�rsta g�ngen jag spelade faktiskt.. hehe |
| Originally posted by MiB s�ger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e sk�n i det =) |
| Originally posted by jofawe jag erhm .. l�nar hem det .. just nu.. ska testa det sen =) Min dator �r bra sl� till detta spelet. hackar som fan n�r man k�r bil.. r�tt ballt annars :P |
| Originally posted by MiB ofan men det kr�ver ju inte s� mycke.. va har du f�r burk? |

)
H�ller med om att San Andreas �r grymt bra, precis som dem andra i serien (�r sj�lv en gta-fan �nda sedan grand theft auto 1).