TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
Ahoi o/ 
pfrt... stoemme saaie boring trance ^^
*runs from pooley*
OMGGGGGGGGGGG
smith & pledger - forever!!!!!!!
edit: me loves this rmx!
ZALIGGGGG!!!!
is this true what I am wondering
I think of you
and why you're always on my mind
how I wish you by my side
touching me
holding me!
| quote: |
| Originally posted by Zehra OMGGGGGGGGGGG smith & pledger - forever!!!!!!! |
wooottt....
ook een mooie schrijf dit
love the vocals
en die mark norman rmx komt dus nie uit op plaat... only the dub! das pas slecht nieuws! 
| quote: |
| Originally posted by Zehra en die mark norman rmx komt dus nie uit op plaat... only the dub! das pas slecht nieuws! |
jammer
Iedereen is hier lekker bezig, heb daar echt niks meer aan toe te voegen...
BETA ROCKS!!!!!! 
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Iedereen is hier lekker bezig, heb daar echt niks meer aan toe te voegen... BETA ROCKS!!!!!! |

Ok steven, geef die plaatjes dan maar direct aan mij :=-)
| quote: |
| Originally posted by Zehra correctie: YOU ROCK! ![]() zalig dit! me heeft een uur lang genoten! the newest tunes selected waren allemaal lekker... en nu ben ik weg |
, don't make me shy
Crescendo - External Key
gewoonweg geweldig!! 
is waarschijnlijk de eerste keer dat ik het eerste uur beter vind dan het tweede..
Push - R.E.S.P.E.C.T.
wat een schitterend stukje muziek, Mike in een emotioneel moment 
| quote: |
| Originally posted by TOR Push - R.E.S.P.E.C.T. wat een schitterend stukje muziek, Mike in een emotioneel moment |
trancepshere is wel andere set ana het broadcasten veel verwarring op tracklist forum opt moment
OMG totaal vergeten!!!
is nu die push bezig???
dit is al stuk beter, vond push niet ongelofelijk komt misschien nog maar goed
| quote: |
| Originally posted by Zehra OMG totaal vergeten!!! is nu die push bezig??? |
eerste was no one on earth g&d remix
nu = MK-S - Illuminate
je hebt iets gemist hoor, die nieuwe Push is buitengewoon 
| quote: |
| Originally posted by TOR nu = MK-S - Illuminate je hebt iets gemist hoor, die nieuwe Push is buitengewoon |
gvd fucking retards
twas samoa dajust en ik al peisen
nieuwe push ?
Ach ja eerste 20 minuutjes gemist dus :s
| quote: |
| Originally posted by pooley gvd fucking retards twas samoa dajust en ik al peisen nieuwe push ? ![]() Ach ja eerste 20 minuutjes gemist dus :s |
ey wa moest je als topic type voor die cd van markus te winne??? heb da gemist :s
ben ook vergeten..
en is het id-t.com of id-t.nl ?
me wants that compilation!!
| quote: |
| Originally posted by TOR ben ook vergeten.. en is het id-t.com of id-t.nl ? me wants that compilation!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.