TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 »
| quote: |
| Originally posted by MiB gissa om jag jagat.. men det kan nog l�sa sig �nd� .. ska upp o tr�ffa en polare fr�n sthlm imorrn som ska k�ra n�gra till b�ten.. o dom kan ha en.. om inte hmm.. ja d� har man �kt en bit alla fall =) hahaha s�kert kolla p� videon 10 ggr.. ser s� �ckligt ut med ren sprit men skam den som ger sig o sen tok rajajajajajajajaj efter varje drink hahahahahah klockren... |
Har mer material men det skulle jag inte v�ga l�gga ut, f�r fylle pinsamt men fan va ni skulle garvat, vi kan g�ra s� h�r... h�nger du med p� kryssen s� lovar jag att visa dom bitarna p� Sculs lap-top f�r dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag g�r och k�lhalar mig sj�lv
har mailat!! men snackar med polarn i telen fr�n sthlm o han s�ger han e 99% s�ker p� att han har.. men det har man ju iof h�rt f�rrut..
haha mysigt o bli k�lhalad.. kan bli kallt.. 
| Originally posted by SteveTranz4ever h�nger du med p� kryssen s� lovar jag att visa dom bitarna p� Sculs lap-top f�r dig och alla andra men efter det kan jag lova att jag g�r och k�lhalar mig sj�lv (OT: Min morfar blev k�lhalad har det sagts om jag inte minns fel) |
Okej, jag �r d�dligt sjuk, och kommer otroligt nog inte kunna �ka... har skrivit �ver min hytt p� scul, s� det finns en plats ledig i hytten...
skicka ett pm om ni �r intresserade...
mjz: fett tr�kigt att h�ra =((((( jag har g�tt ut med m�ssa och handskar och skyddad mig som fan f�r att inga tr�kigheter som det ska ske
till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungef�r d� stora golvet st�ngs) glider ner till d�r jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda p� en b2b med massa sk�n trance. eftersom vi b�da tv� mainly spelar progg har vi inte kunnat k�ra det p� fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi f�tt v�r gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt j�vla m�ktigt. =)))
| Originally posted by Proximus mjz: fett tr�kigt att h�ra =((((( jag har g�tt ut med m�ssa och handskar och skyddad mig som fan f�r att inga tr�kigheter som det ska ske till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungef�r d� stora golvet st�ngs) glider ner till d�r jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda p� en b2b med massa sk�n trance. eftersom vi b�da tv� mainly spelar progg har vi inte kunnat k�ra det p� fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi f�tt v�r gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt j�vla m�ktigt. =))) |
h�ller p� att packa f�r fullt nu inf�r avresan imorron bitti... tar t�get galet tidigt ju (08.26) f�r att hinna spatsera omkring lite i sthlm... kanske �r trevligt? =) iaf, �r grymt taggad p� detta nu... fan va kul det ska bli! 
| Originally posted by Versace du lovar relocate - waterfall?? a men vi syns d� brorsan! |
�telef�nen ringer�
-Hall�!
-Hall�?....
*MUHAHAHAHAH!
-vafan �r det f�r j�vla idiot som ringer mig!
N�gon som k�nner sig tr�ffad? hehe sorry kunde inte ro-f�r-det, var tvungen 
3.. 2.. 1.. 0!
Alla som ska vara i en utav mina hytter har f�rmodligen f�tt ett telef�nsamtal fr�n mig men ifall ni inte f�tt det och ni inte h�rt n�got fr�n en poolare s� g�ller f�ljande: b�ten g�r 20:15, jag kommer vara d�r 19:20 och jag kommer samla mitt kryssar crew vid rulltrappan, alts� �k upp f�r rulltrappan i terminalen och titta runt lite s� borde ni se en flaggst�ng som heter jocke som ler och vinkar! 
| Originally posted by mjz Okej, jag �r d�dligt sjuk, och kommer otroligt nog inte kunna �ka... har skrivit �ver min hytt p� scul, s� det finns en plats ledig i hytten... skicka ett pm om ni �r intresserade... |
| Originally posted by Proximus mjz: fett tr�kigt att h�ra =((((( jag har g�tt ut med m�ssa och handskar och skyddad mig som fan f�r att inga tr�kigheter som det ska ske till er andra: jag rekommenderar att ni vid 5 tiden (ungef�r d� stora golvet st�ngs) glider ner till d�r jag och resten av grabbarna spelar... jag och can kommer bjuda p� en b2b med massa sk�n trance. eftersom vi b�da tv� mainly spelar progg har vi inte kunnat k�ra det p� fester innan, men vi har pratat om det mycket och nu har vi f�tt v�r gyllene chans och se till att komma nu, jag lovar er, det kommer bli riktigt j�vla m�ktigt. =))) |
| Originally posted by JayBee �telef�nen ringer� -Hall�! -Hall�?.... *MUHAHAHAHAH! -vafan �r det f�r j�vla idiot som ringer mig! N�gon som k�nner sig tr�ffad? hehe sorry kunde inte ro-f�r-det, var tvungen ![]() |
Var kul
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag gissar p� att man hittar dom i DJ b�set n�r dom har speltid d�r heheFan peppa mig, har tappat alla vibbar sen jag var sjukt sjuk h�r n�n vecka... vad g�ra ? Har f�tt tips som att �ta godis, kolla tv, knu**a en fin brud. osv. osv. TV suger, godiset funkade inte, n�n brud har jag inte hittat �n Vet det kommer bli as kul, men jag kan inte k�nna det... var s� laddad innan jag blev sjuk. Fan jobbet suger ba**e ocks� |
| Originally posted by morakickers s�tt p� dig feta lurar, pumpa upp volymen och kolla p� semesterbilder fr�n ibiza/trance energy (valfritt arrangemang). armin kommer regera och markus schulz kommer om han �r i form leverera TUNG house brudar att knulla, �r inte du gift? eller �r det nordlight? vi �r v�l iaf n�gra SWETA �ver trettio som gillar sprit |
Har kollat bilder � filmer idag � e helpeppad nu
f�rdigpackad.. o taggad som fan...
ska bara sl�nga i mig lite makaroner o k�ttf�rs f�r att bygga upp energilagren s� man kan r�ja ordentligt imorron
sen e de l�ggdags... och gissa om jag ska dr�mma ljuva dr�mmar :P
Jag f�rs�ker komma i r�tt form men �r lite av, antar att morgondagen kommer f�r�ndra mitt tillst�nd.
"Ohh what a beautiful mooooorning ..."
Jahapp, s� sitter man h�r 05:40 och kollar lite p� n�tet innan det �r dax att dra till jobbet. Fy fan, om 24 timmar s� st�r man d�r, svetting, tr�tt och med �mma f�tter efter Armin's 4timmars monster-set. Satan va sugen man b�rjar bli nu!
Aja, bara 8 timmar post-utdelning f�rst, sen ska det festas! Woohoo!
Ser ni en kille i gr�n 'S W E' tr�jja (som att jag �r ensam om det), s� kan ni ju hejja till 
Nu �ker vi!
D� b�rjar det bli dags 
11 timmar � 23min kvar nu typ.
� om 4 timmar sitter mna p� bussen p� v�g till sthlm..wee...typiskt att j�kla ungdomsgarantingrejen ska tvinga mig � g� upp kl 7...sitter som en zombie h�r typ...men det l�ser sig....
ses till havs...

ja.. kl 13.35 g�r mitt t�g upp till sthlm 
s� .. ses till havs!
Monday Bar Nyhets Brev !
IKV�LL SEGLAR VI!
Nedr�kningen har h�llit p� i ett par m�nader nu. Hundratals inl�gg p�
klubbmusiksiter, nyshoppade kl�der och mycket, mycket f�rfestande! Det h�r
blir den sista kryssningen p� ett r�tt l�ngt tag fram�ver. V�ren och
sommaren �r i ant�gande med helt osannolika grejer p� g�ng.. men mer om det
efter kryssen, nu ska vi ha KUL!!
Monday Bar Spring Cruise med Cream avg�r med m/s Silja Festival kl 20.15
ikv�ll, torsdag den 4 mars.
Det finns fortfarande ett antal hytter kvar att boka (sista rensningen av
ej betalade hytter gjordes ig�r), b�de f�r dig som vill resa sj�lv eller i
ett helt s�llskap. Ring Silja Line f�r s�kerhets skull och boka, men det
g�r ocks� bra att komma ner till f�rjeterminalen och k�pa biljett p� plats.
Tel 08-22 21 40. Bokningskod MBAR. All info hittar du p� v�r hemsida:
www.mondaybar.com
Innan kryssningen vill vi p�minna om den str�nga policy om droger vi p�
Monday Bar och Silja Line har gemensamt. Inga illegala droger �r till�tna
ombord! Tull och polis kommer i vanlig ordning att genomf�ra rigor�s
kontroll vid ombordstigning av alla passagerare, men har man "rent mj�l i
p�sen" s� �r detta inget att oroa sig f�r.
F�r den som har behov av berusningsmedel finns det ju ymnigt med lagligt,
flytande dito att tillg� ombord till rekordl�ga priser. Nej, seri�st, f�r
din egen skull, tag inga risker. Chansen �r stor att festen slutar l�ngt
innan den har b�rjat. Vi lovar, s�n skit beh�vs inte p� den h�r festen!!!
S� d�r ja... nu n�r vi har tagit dig i �rat s� kommer det roliga. S� h�r
kommer dj-schemat f�r oslagbara lineup p� denna resa. Alla �r superladdade
och de stora drakarna kommer att h�rdk�ra inf�r v�rldens st�rsta
musikkonvent, WMC (Winter Music Conference) i Miami som de flyger till
redan p� fredag kv�ll.
Vi ses p� kryssen!!!
Cream Floor
(Dancing Palace, deck 7 & 8)
22.00-23.00 Jace
23.00-02.00 Markus Schulz
02.00-06.00 Armin van Buuren
14.00-15.00 Darren Christian
15.00-17.30 Tall Paul
Monday Bar Floor
(Panorama Bar, deck 9)
22.30-00.00 �zgur Can
00.00-02.00 Joel Mull
02.00-04.00 Darren Christian
04.00-06.00 Eric Prydz
14.00-15.00 Raymond Baaklini
15.00-17.00 Johnny Boy
Lounge Floor
(Sailor�s Pub, deck 7)
21.00-02.00
06.00-14.00
DJs on rotation:
Omid R
Raymond Baaklini
Rouzbeh Delavari
Yamazaki
�zgur Can
Naaaaaaaaaaajjjjjjjjjsssssiiinnngggg

Re: Monday Bar Nyhets Brev !
| Originally posted by SteveTranz4ever Det finns fortfarande ett antal hytter kvar att boka |

jag kom p� att jag inte har n�tt att g�ra p� t�get...
tips n�gon?
woho dags att b�rja g�ra sig redo f�r flyget 
| Originally posted by jofawe jag kom p� att jag inte har n�tt att g�ra p� t�get... tips n�gon? |
| Originally posted by jofawe jag kom p� att jag inte har n�tt att g�ra p� t�get... tips n�gon? |
| Originally posted by JayBee lyssna p� musik om du har mp3 spelare/minidisc |